ik bedoel in het filmpjewrote:Een cabaretier zou ook wel vet zijn.wrote:Iedereen denkt dat het een dj is.. Zucht
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Er wordt toch nergens gezegd dat het een dj is die "klokkenluider" speelt? Dat kan iedereen zijn..
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Dit jaar ga ik er zelf heen met eigen auto. Is het gratis parkeren daar? Of moet je ervoor betalen?
Ik denk trouwens niet dat hij die gestapo inval overleefd heeft
-
B
Is een 10tje volgens mijwrote:Dit jaar ga ik er zelf heen met eigen auto. Is het gratis parkeren daar? Of moet je ervoor betalen?
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Maatje van me was naar Monday Bar geweest toen E-force daar moest draaien en E-force was beetje dronken en zei Freakz at night E-force Deetox MC DL zijn. Dus wat vele zeiden klopt dan wel als goed is
Ik snap alleen de link tussen E-Force en Deetox nog niet echt, of ik moet iets gemist hebben? Maar nooit samen wat gedaan en dan zo'n project beginnen.
wrote:neeehheeee beter hèwrote:nou ja.. in ieder geval beter als the prophet
Ja die link snap ik ook niet echt.wrote:Ik snap alleen de link tussen E-Force en Deetox nog niet echt, of ik moet iets gemist hebben? Maar nooit samen wat gedaan en dan zo'n project beginnen.
Lijkt me enorm vet dat ze E-Force en een paar andere dj's erbij hebben betrokken om het 'spektakel' op te blazen, de foto's gewoon gemanipuleerd en ipv Deetox eigenlijk een man met pruik is. Freaky..
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Vind het ook op Headhunterz lijken, lol
Ik zou sowieso een keer een Qlimax lineup ala wie is de mol doen ofzo.
Dat je een groen scherm krijgt als je mag komen draaien?wrote:Ik zou sowieso een keer een Qlimax lineup ala wie is de mol doen ofzo.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
E-Force & Deetox - Rawness (LOUD001)wrote:Ik snap alleen de link tussen E-Force en Deetox nog niet echt, of ik moet iets gemist hebben? Maar nooit samen wat gedaan en dan zo'n project beginnen.
Hoe bedoel je dat dan?wrote:Ik zou sowieso een keer een Qlimax lineup ala wie is de mol doen ofzo.
Eentje die al het geld opeist na het einde van de avond en de rest van de dj's krijgen geen geld?
Lijkt me wel een vet concept.
KnockOut, alleen dan 10 dj's over een avond, geen 'battles' maar wie het meeste gejuich krijgt ofzoiets krijgt een bonus van 10k aan het einde van de avond. Misschien een lichtpuntje om betere tracks te draaien enzo.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Rotterdams accent en een petje. Ik zeg dat dit High Voltage is.
Nosferatu is toch uit Den Haag? Als degene die daadwerkelijk draaien gaat die clip ook heeft ingesproken best een optie.wrote:Rotterdams accent en een petje. Ik zeg dat dit High Voltage is.
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
het is in ieder geval de enige dj met een petje, die ook daadwerkelijk Nederlands is. E-Force heeft dat accent zoals in het filmpje niet. Deetox is het ook niet.
wrote:Ja dat is echt exact wat ik bedoelde!!
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
DL niet dj maar is het welwrote:het is in ieder geval de enige dj met een petje, die ook daadwerkelijk Nederlands is. E-Force heeft dat accent zoals in het filmpje niet. Deetox is het ook niet.
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Het is toch niet zo dat iedere live act een vaste mc moest hebben. Volgens mij hebben alleen Bfreqz en donkey rollers een vaste mc. De aandacht van een act moet ook niet naar een MC gaan maar naar de producers/dj's.
Stel dat het een dj is. Waarom zou het er dan geen kunnen zijn uit team blue of green?wrote:Nosferatu is toch uit Den Haag? Als degene die daadwerkelijk draaien gaat die clip ook heeft ingesproken best een optie.wrote:Rotterdams accent en een petje. Ik zeg dat dit High Voltage is.
Overigens denk ik dat het geen dj of mc is of wat dan ook, maar dat het puur een announcement is voor de soundtrack.
Waar heb ik dat gezegd?wrote: Stel dat het een dj is. Waarom zou het er dan geen kunnen zijn uit team blue of green?
Is niet specifiek op jou, beetje ongelukkige quote misschien sorry 
Wordt op meerdere plekken op internet meteen gezegd dat t sowieso die onbekende uit Freakz at Night moet zijn
Wordt op meerdere plekken op internet meteen gezegd dat t sowieso die onbekende uit Freakz at Night moet zijn
Man wat zou ik het vet vinden als High Voltage hier bij zou zitten
Dit stond 2 jan ook op zijn facebook

Dit stond 2 jan ook op zijn facebook
Maar ja dat kan natuurlijk van alles zijn, we kunnen lekker blijven gissenLots of stuff coming up, with announcements 'n shit, so definitely prepare youselves for something new. Don't know when exactly but fuck that, I've said it..so yeah!