Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 20:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Afgelopen keer was mijn eerste hardstyle feest, sindsdien helemaal into hardstyle geraakt en mijn huidige vriendin er aan overgehouden. Dikke kans dat ik komende editie weer heen ga, wel nog ff de line up afwachten.

Acht te kans klein dat Warface hier zal staan trouwens, ook al ben ik voorstander. Denk eerder dat ze Radical in het laatste team zetten met wat meer gevestigde/populaire namen. Zal verder wel bestaan uit een groot deel Platinum artiesten, Frequencerz lijken me zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar top feestje gehad, Dit jaar kan mn vriendin mee. Moet wel een hele erge kut line up worden mocht ik niet gaan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Basshunterzz schreef:
Phuture Noize?

Hebben een release gehad in 2009 en vervolgens vanaf 2011 actiever. Draaien dus langer mee als Warface :P
Verder hebben zij volgens mij vaker gedraaid op 'grote' feesten dan Warface.


Die debuteerde tijdens Hard Bass net zo goed voor groot publiek. Ze draaiden daarvoor wel op de grote festivals maar wel op de kleinere stages. Warface heeft de Loudness afgesloten op Decibel, staat in de Hangar op Q-Base, draait tijdens Supremacy en Thrillogy. Dan lijkt het me niet raar wanneer ze hem in het laatste team zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier gooi ik 'm op;

Opening door Audiofreq

Rebourne
Noisecontrollers
TNT
Live: D-Block & S-Te-Fan

Brennan Heart
Deepack
Coone
Live: Wildstylez

Digital Punk
Zany
Alpha2
Live: Mashup Jack

E-Force
Warface
Frequencerz
Live: Theracords (Thera, Delete, Degos & Re-Done)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mashup Jack zou vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als dat de line up zou worden, zou die echt ziek zijn! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez doet geen live toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 21:45 
 

Zin schreef:
Nazale schreef:
Onbegrijpelijk dat dit feest onder de liefhebbers zo populair is. Teams die ieder nummer zo kort mogelijk draaien, alleen maar eigen platen draaien, niet hebben gehoord van mixen en qua opbouw luister ik zelfs nog liever naar de noisecontrollers. Nee bedankt, veel plezier aan alle mensen die wel gaan en er wel van kunnen genieten!


Thanks! Gr.

Kleuter. Geen zin om inhoudelijk te reageren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Zin schreef:
Nazale schreef:
Onbegrijpelijk dat dit feest onder de liefhebbers zo populair is. Teams die ieder nummer zo kort mogelijk draaien, alleen maar eigen platen draaien, niet hebben gehoord van mixen en qua opbouw luister ik zelfs nog liever naar de noisecontrollers. Nee bedankt, veel plezier aan alle mensen die wel gaan en er wel van kunnen genieten!


Thanks! Gr.

Kleuter. Geen zin om inhoudelijk te reageren?


Tuurlijk wel, alleen de manier hoe je het feest zit af te kraken is onnodige informatie. Dat je niet naar Hardbass gaat is prima, alleen ik denk niet dat iedereen of in ieder geval ik het niet met je eens ben. Een mening over het feest hebben is prima, maar het kwam bij mij niet over als een mening. Meer als een afkraaksessie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:

Tuurlijk wel, alleen de manier hoe je het feest zit af te kraken is onnodige informatie. Dat je niet naar Hardbass gaat is prima, alleen ik denk niet dat iedereen of in ieder geval ik het niet met je eens ben. Een mening over het feest hebben is prima, maar het kwam bij mij niet over als een mening. Meer als een afkraaksessie.

Oneens. Nazale onderbouwt zijn mening juist heel goed, iets wat velen op dit forum niet doen. Ik begrijp ook heel goed dat hij hier even reageert, als je kijkt naar het aantal reacties van mensen hier die meteen roepen dat ze er heen willen, terwijl het eigenlijk helemaal geen 'liefhebbersfeest' is (wat ik trouwens een walgelijke term vind, maar dat terzijde)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 12:34 
 

Citaat:
Tuurlijk wel, alleen de manier hoe je het feest zit af te kraken is onnodige informatie.

Dus al het negatieve wat er gezegd kan worden is onnodige informatie? Zoals The Skribbler al zegt, ik onderbouw wat ik vind. Dit keer niet eens op een vlammende manier.

Citaat:
Dat je niet naar Hardbass gaat is prima, alleen ik denk niet dat iedereen of in ieder geval ik het niet met je eens ben.

Oh echt? Met welk deel ben je het niet eens? Want in jouw post ga je nog steeds niet in op iets wat ik zeg. Het gaat er ook niet om dat iedereen het met me eens is, maar je kan het er op zijn minst over hebben.
Citaat:
Een mening over het feest hebben is prima, maar het kwam bij mij niet over als een mening. Meer als een afkraaksessie.

En dat kan niet tegelijk? Wat voor punt wil je eigenlijk maken en waar ging ik dan de fout in? Misschien heeft het te maken met de laatste opmerking, maar als dat het enige is dan ben jij de grotere zeiksnor. Alleen dan zonder onderbouwing. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De 2013 editie was mijn eerste keer toen erg genoten maar vond het wel erg druk. Na de 2014 editie besloten dat ik hier niet meer heen ga. Door de enorme decks op de tribunes is het nog veel massaler geworden dan het jaar ervoor en dit kwam mijn beleving niet ten goede. Ik kies toch liever een kleinere locatie boven het grote Gelredome (bijvoorbeeld knockout in ahoy).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat WaVe zegt over die decks heb ik eigenlijk ook wel. Het komt op mij heel erg over alsof ze dachten we creëren nog wat extra m² zodat er nog 10k personen bij kunnen. Hard Bass trekt ook altijd % meer Nederlanders aan in verhouding met Qlimax. Bij Qlimax zie je vaak dat veel andere Europeanen om 03:00 de weg naar de tribunes beginnen te vinden. Bij Hard Bass blijft het doorgewinterde Nederlandse feestvolk de gehele avond op de vloer wat dus resulteert in een grote mierenhoop.

Mijn ervaring: Hard Bass is goed te doen als je met een groep van 20 mensen bent, als dat niet het geval is moet je toch wel een hele goede plek weten te vinden anders heb je constant last van lopers en drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 13:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mijn ervaring: Hard Bass is goed te doen als je met een groep van 20 mensen bent, als dat niet het geval is moet je toch wel een hele goede plek weten te vinden anders heb je constant last van lopers en drukte.


Op de decks was het dit jaar prima te doen, geluid is er helaas wel minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 12:14 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil eigenlijk wel gewoon in de zaal staan en recht naar die stage kijken ipv half erbuiten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

100% zeker aanwezig. Afgelopen 2 edities waren meer dan prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 12:47 
 

ik wil echt aanwezig zijn, maar kan wss (weer) niet :cry:

Ik gok Endymion anthem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige keer eerste keer Hard Bass en goed vermaakt. Normaal gezien dit jaar weer aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig voor de vierde keer!
Ik gok op Ran-D of Digital Punk voor het anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok dat er (net zoals afgelopen 2 jaar) weer 4 soundtracks komen ipv 1 anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ik gok dat er (net zoals afgelopen 2 jaar) weer 4 soundtracks komen ipv 1 anthem.

Ja dat denk ik ook wel, maar 1 ervan is wel gewoon het anthem (Exploration & Undiscovered).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
maar 1 ervan is wel gewoon het anthem (Exploration & Undiscovered).

Waar zie je staan dat die 2 het anthem waren dan? :P
Alleen omdat die platen toevallig onder de trailer zaten toen is het nog niet meteen HET anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Richardd schreef:
maar 1 ervan is wel gewoon het anthem (Exploration & Undiscovered).

Waar zie je staan dat die 2 het anthem waren dan? :P
Alleen omdat die platen toevallig onder de trailer zaten toen is het nog niet meteen HET anthem


'Hard Driver - Exploration (Official Hard Bass 2014 anthem)'
Daarnaast hadden ze dit jaar ook echt een hele show rondom dit nummer gemaakt, ze presenteerden het ook echt als een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Richardd schreef:
maar 1 ervan is wel gewoon het anthem (Exploration & Undiscovered).

Waar zie je staan dat die 2 het anthem waren dan? :P
Alleen omdat die platen toevallig onder de trailer zaten toen is het nog niet meteen HET anthem

Exploration was wel gewoon het anthem van Hard Bass vorig jaar hoor. Staat ook gewoon op de downloadportals als 'Exploration (HB 2014 Anthem)'
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten