TiMOTHYb schreef:
Op zich wat Rickzel zegt alleen wordt rauw de laatste tijd wel heel erg populair dus ik verwacht wel dat ze die trend steeds een beetje zullen volgen. Als je geluk hebt misschien een wat stevigere afsluiting van het tweede team, beetje interessante live act ofzo.
ja daar heb je wel een punt, 2 goeie euforische teams, 1 team met bijv B-front/Adaro/Phuture Noize, en dan een laatste team met Radical/Degos Re-done/Warface zou qua populariteit helemaal niet mis staan ! (en dan weet ik dat adaro/phuture noize vorig jaar ook al in een team zaten, maar meer als voorbeeld

)
maar mijn ervaring met hardbass is dat ze zoiets niet zo snel zullen doen, maar nogmaals: lijkt me ook echt wel bruut!