Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Hard Bass 2015
Past

Hard Bass 2015

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Magnetron wrote:Vorig jaar was de line up bekend voordat de kaartverkoop begon ;)
Raakt toch wel uitverkocht. is vast om gezeik te voorkomen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
afgelopen jaar erg naar m'n zin gehad... 2013 editie was ik erg teleurgesteld, maar die van 2014 zat alles mee, qua drukte, qua plek, en vond alle teams uit eindelijk goed te pruimen....

dus dit jaar toch weer aanwezig ^^
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Basxt wrote:
Magnetron wrote:Vorig jaar was de line up bekend voordat de kaartverkoop begon ;)
Raakt toch wel uitverkocht. is vast om gezeik te voorkomen.
Is toch niet meer dan normaal, de line-up voordat de kaartverkoop begint. Weet ik tenminste voor welke lijn omhoog ik eventueel m'n kaartje koop :P .
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Zekerheidje dit. Afgelopen 2 edities geweest en was iedere keer weer een dik feest :).
A
Vorig jaar ge-ni-aal feest gehad, dit jaar helaas niet aanwezig geweest door een gebrek aan geld.. Nu wel weer aanwezig! :D

EDIT: Heb trouwens het vermoeden dat Warface hier gaat staan. Kan bijna niet anders :D
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
Zin wrote:Ik wacht even de line up af, hoop weer op iets nieuws in het laatste team, anders gewoon lekker naar Reverze en Hard Bass skippen :thumbup:
Zal vast wel is de laatste 4 jaar al zo :P
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Ligt een beetje aan de lineup of ik ga ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
AndyAsteroids wrote:Vorig jaar ge-ni-aal feest gehad, dit jaar helaas niet aanwezig geweest door een gebrek aan geld.. Nu wel weer aanwezig! :D

EDIT: Heb trouwens het vermoeden dat Warface hier gaat staan. Kan bijna niet anders :D
waar baseer je dat op? er zijn zoveel artiesten die dat veeeel meer verdienen, Warface komt pas net een half jaar kijken toch?

als je na gaat dat Radical ook pas op hardbass stond als hij een liveact vormt met Crypsis & Chain Reaction, dan zie ik Warface niet zo 1,2,3 ergens tussen staan :P
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Rickzel wrote:
AndyAsteroids wrote:Vorig jaar ge-ni-aal feest gehad, dit jaar helaas niet aanwezig geweest door een gebrek aan geld.. Nu wel weer aanwezig! :D

waar baseer je dat op? er zijn zoveel artiesten die dat veeeel meer verdienen, Warface komt pas net een half jaar kijken toch?

als je na gaat dat Radical ook pas op hardbass stond als hij een liveact vormt met Crypsis & Chain Reaction, dan zie ik Warface niet zo 1,2,3 ergens tussen staan :P
Zou wel vet zijn :P of Delete ofzo of gewoon Punch Patrol LIVE als afsluiter :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Zin wrote:
Rickzel wrote:

Zou wel vet zijn :P of Delete ofzo of gewoon Punch Patrol LIVE als afsluiter :drool:
haha blijven dromen! Theracords Live als aflsuiting zou al bizar zijn :P

goed onthouden dat het geen Loudness is he, is gewoon een verzameling van populaire artiesten, dus 2 teams euforisch, en 2 teams die wat meer richting raw gaan... al is dat geen vaste formule die ze aanhouden
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Op zich wat Rickzel zegt alleen wordt rauw de laatste tijd wel heel erg populair dus ik verwacht wel dat ze die trend steeds een beetje zullen volgen. Als je geluk hebt misschien een wat stevigere afsluiting van het tweede team, beetje interessante live act ofzo.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Op zich wat Rickzel zegt alleen wordt rauw de laatste tijd wel heel erg populair dus ik verwacht wel dat ze die trend steeds een beetje zullen volgen. Als je geluk hebt misschien een wat stevigere afsluiting van het tweede team, beetje interessante live act ofzo.
ja daar heb je wel een punt, 2 goeie euforische teams, 1 team met bijv B-front/Adaro/Phuture Noize, en dan een laatste team met Radical/Degos Re-done/Warface zou qua populariteit helemaal niet mis staan ! (en dan weet ik dat adaro/phuture noize vorig jaar ook al in een team zaten, maar meer als voorbeeld :P)

maar mijn ervaring met hardbass is dat ze zoiets niet zo snel zullen doen, maar nogmaals: lijkt me ook echt wel bruut!
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Rickzel wrote:
TiMOTHYb wrote:Op zich wat Rickzel zegt alleen wordt rauw de laatste tijd wel heel erg populair dus ik verwacht wel dat ze die trend steeds een beetje zullen volgen. Als je geluk hebt misschien een wat stevigere afsluiting van het tweede team, beetje interessante live act ofzo.
ja daar heb je wel een punt, 2 goeie euforische teams, 1 team met bijv B-front/Adaro/Phuture Noize, en dan een laatste team met Radical/Degos Re-done/Warface zou qua populariteit helemaal niet mis staan ! (en dan weet ik dat adaro/phuture noize vorig jaar ook al in een team zaten, maar meer als voorbeeld :P)

maar mijn ervaring met hardbass is dat ze zoiets niet zo snel zullen doen, maar nogmaals: lijkt me ook echt wel bruut!
Lol Adaro en Phuture Noize zaten afgelopen editie samen al in het laatste team, maar ik snap je idee klinkt best goed.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Ventrue wrote:
Rickzel wrote:

Lol Adaro en Phuture Noize zaten afgelopen editie samen al in het laatste team, maar ik snap je idee klinkt best goed.
Dat zei die toch ook na die zin :huh: hij bedoelde het ook als voorbeeld xd
A
Rickzel wrote:waar baseer je dat op? er zijn zoveel artiesten die dat veeeel meer verdienen, Warface komt pas net een half jaar kijken toch?

Rickzel wrote:een laatste team met Radical/Degos Re-done/Warface zou qua populariteit helemaal niet mis staan
Dus eh hoe zit het nou
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Warface echt nog niet hoor trouwens. Hard Bass is ook niet echt een podium waar ze mensen op laten debuteren voor een groot publiek. Als je naar de voorgaande jaren kijkt zijn het vrijwel altijd artiesten die al een langere tijd meedraaiden.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
TiMOTHYb wrote:Warface echt nog niet hoor trouwens. Hard Bass is ook niet echt een podium waar ze mensen op laten debuteren voor een groot publiek. Als je naar de voorgaande jaren kijkt zijn het vrijwel altijd artiesten die al een langere tijd meedraaiden.
Phuture Noize?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Basshunterzz wrote:Phuture Noize?
Hebben een release gehad in 2009 en vervolgens vanaf 2011 actiever. Draaien dus langer mee als Warface :P
Verder hebben zij volgens mij vaker gedraaid op 'grote' feesten dan Warface.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Ik zie Warface hier ook wel staan idd, hij heeft toch al aardig wat dikke feesten gehad hoor.. Loudness, Decibel, Defqon, Dominator, MoH, 2x Bass Academy, XX Outdoor. En gezien zijn populariteit best een slimme keus denk ik :thumbup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Dan verwacht ik eerder Delete.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Zin wrote:
Dat zei die toch ook na die zin :huh: hij bedoelde het ook als voorbeeld xd
Wauw waar is mijn bril.
N
Onbegrijpelijk dat dit feest onder de liefhebbers zo populair is. Teams die ieder nummer zo kort mogelijk draaien, alleen maar eigen platen draaien, niet hebben gehoord van mixen en qua opbouw luister ik zelfs nog liever naar de noisecontrollers. Nee bedankt, veel plezier aan alle mensen die wel gaan en er wel van kunnen genieten!
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Nazale wrote:Onbegrijpelijk dat dit feest onder de liefhebbers zo populair is. Teams die ieder nummer zo kort mogelijk draaien, alleen maar eigen platen draaien, niet hebben gehoord van mixen en qua opbouw luister ik zelfs nog liever naar de noisecontrollers. Nee bedankt, veel plezier aan alle mensen die wel gaan en er wel van kunnen genieten!
Thanks! Gr.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
AndyAsteroids wrote:
Rickzel wrote:waar baseer je dat op? er zijn zoveel artiesten die dat veeeel meer verdienen, Warface komt pas net een half jaar kijken toch?

Rickzel wrote:een laatste team met Radical/Degos Re-done/Warface zou qua populariteit helemaal niet mis staan
Dus eh hoe zit het nou
ja ik schoot een beetje door in mijn verhaal :P wat ik bedoel is: qua populariteit zou het makkelijk kunnen, maar ik verwacht gewoon niet dat ze het zo gaan doen... voor Warface is het nog wel te vroeg denk ik, Delete ook overigens.

maargoed, tegen de tijd dat de line-up bekend is hoop ik dat ik ongelijk krijg :)
A
We zullen zien.. Ik heb zo'n vermoeden dat ie er staat maar kan dr natuurlijk ook naast zitten.