Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 aug 2014 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Vorig jaar was de line up bekend voordat de kaartverkoop begon ;)


Raakt toch wel uitverkocht. is vast om gezeik te voorkomen.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

afgelopen jaar erg naar m'n zin gehad... 2013 editie was ik erg teleurgesteld, maar die van 2014 zat alles mee, qua drukte, qua plek, en vond alle teams uit eindelijk goed te pruimen....

dus dit jaar toch weer aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 20 aug 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Magnetron schreef:
Vorig jaar was de line up bekend voordat de kaartverkoop begon ;)


Raakt toch wel uitverkocht. is vast om gezeik te voorkomen.


Is toch niet meer dan normaal, de line-up voordat de kaartverkoop begint. Weet ik tenminste voor welke lijn omhoog ik eventueel m'n kaartje koop :P .
Bericht Geplaatst op 20 aug 2014 18:36 
 
Hardtraxx Addict

Zekerheidje dit. Afgelopen 2 edities geweest en was iedere keer weer een dik feest :).
Bericht Geplaatst op 20 aug 2014 22:20 
 

Vorig jaar ge-ni-aal feest gehad, dit jaar helaas niet aanwezig geweest door een gebrek aan geld.. Nu wel weer aanwezig! :D

EDIT: Heb trouwens het vermoeden dat Warface hier gaat staan. Kan bijna niet anders :D
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Ik wacht even de line up af, hoop weer op iets nieuws in het laatste team, anders gewoon lekker naar Reverze en Hard Bass skippen :thumbup:


Zal vast wel is de laatste 4 jaar al zo :P
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ligt een beetje aan de lineup of ik ga ;)
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Vorig jaar ge-ni-aal feest gehad, dit jaar helaas niet aanwezig geweest door een gebrek aan geld.. Nu wel weer aanwezig! :D

EDIT: Heb trouwens het vermoeden dat Warface hier gaat staan. Kan bijna niet anders :D


waar baseer je dat op? er zijn zoveel artiesten die dat veeeel meer verdienen, Warface komt pas net een half jaar kijken toch?

als je na gaat dat Radical ook pas op hardbass stond als hij een liveact vormt met Crypsis & Chain Reaction, dan zie ik Warface niet zo 1,2,3 ergens tussen staan :P
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
AndyAsteroids schreef:
Vorig jaar ge-ni-aal feest gehad, dit jaar helaas niet aanwezig geweest door een gebrek aan geld.. Nu wel weer aanwezig! :D

EDIT: Heb trouwens het vermoeden dat Warface hier gaat staan. Kan bijna niet anders :D


waar baseer je dat op? er zijn zoveel artiesten die dat veeeel meer verdienen, Warface komt pas net een half jaar kijken toch?

als je na gaat dat Radical ook pas op hardbass stond als hij een liveact vormt met Crypsis & Chain Reaction, dan zie ik Warface niet zo 1,2,3 ergens tussen staan :P


Zou wel vet zijn :P of Delete ofzo of gewoon Punch Patrol LIVE als afsluiter :drool:
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Rickzel schreef:
AndyAsteroids schreef:
Vorig jaar ge-ni-aal feest gehad, dit jaar helaas niet aanwezig geweest door een gebrek aan geld.. Nu wel weer aanwezig! :D

EDIT: Heb trouwens het vermoeden dat Warface hier gaat staan. Kan bijna niet anders :D


waar baseer je dat op? er zijn zoveel artiesten die dat veeeel meer verdienen, Warface komt pas net een half jaar kijken toch?

als je na gaat dat Radical ook pas op hardbass stond als hij een liveact vormt met Crypsis & Chain Reaction, dan zie ik Warface niet zo 1,2,3 ergens tussen staan :P


Zou wel vet zijn :P of Delete ofzo of gewoon Punch Patrol LIVE als afsluiter :drool:


haha blijven dromen! Theracords Live als aflsuiting zou al bizar zijn :P

goed onthouden dat het geen Loudness is he, is gewoon een verzameling van populaire artiesten, dus 2 teams euforisch, en 2 teams die wat meer richting raw gaan... al is dat geen vaste formule die ze aanhouden
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op zich wat Rickzel zegt alleen wordt rauw de laatste tijd wel heel erg populair dus ik verwacht wel dat ze die trend steeds een beetje zullen volgen. Als je geluk hebt misschien een wat stevigere afsluiting van het tweede team, beetje interessante live act ofzo.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Op zich wat Rickzel zegt alleen wordt rauw de laatste tijd wel heel erg populair dus ik verwacht wel dat ze die trend steeds een beetje zullen volgen. Als je geluk hebt misschien een wat stevigere afsluiting van het tweede team, beetje interessante live act ofzo.


ja daar heb je wel een punt, 2 goeie euforische teams, 1 team met bijv B-front/Adaro/Phuture Noize, en dan een laatste team met Radical/Degos Re-done/Warface zou qua populariteit helemaal niet mis staan ! (en dan weet ik dat adaro/phuture noize vorig jaar ook al in een team zaten, maar meer als voorbeeld :P)

maar mijn ervaring met hardbass is dat ze zoiets niet zo snel zullen doen, maar nogmaals: lijkt me ook echt wel bruut!
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Op zich wat Rickzel zegt alleen wordt rauw de laatste tijd wel heel erg populair dus ik verwacht wel dat ze die trend steeds een beetje zullen volgen. Als je geluk hebt misschien een wat stevigere afsluiting van het tweede team, beetje interessante live act ofzo.


ja daar heb je wel een punt, 2 goeie euforische teams, 1 team met bijv B-front/Adaro/Phuture Noize, en dan een laatste team met Radical/Degos Re-done/Warface zou qua populariteit helemaal niet mis staan ! (en dan weet ik dat adaro/phuture noize vorig jaar ook al in een team zaten, maar meer als voorbeeld :P)

maar mijn ervaring met hardbass is dat ze zoiets niet zo snel zullen doen, maar nogmaals: lijkt me ook echt wel bruut!

Lol Adaro en Phuture Noize zaten afgelopen editie samen al in het laatste team, maar ik snap je idee klinkt best goed.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Rickzel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Op zich wat Rickzel zegt alleen wordt rauw de laatste tijd wel heel erg populair dus ik verwacht wel dat ze die trend steeds een beetje zullen volgen. Als je geluk hebt misschien een wat stevigere afsluiting van het tweede team, beetje interessante live act ofzo.


ja daar heb je wel een punt, 2 goeie euforische teams, 1 team met bijv B-front/Adaro/Phuture Noize, en dan een laatste team met Radical/Degos Re-done/Warface zou qua populariteit helemaal niet mis staan ! (en dan weet ik dat adaro/phuture noize vorig jaar ook al in een team zaten, maar meer als voorbeeld :P)

maar mijn ervaring met hardbass is dat ze zoiets niet zo snel zullen doen, maar nogmaals: lijkt me ook echt wel bruut!

Lol Adaro en Phuture Noize zaten afgelopen editie samen al in het laatste team, maar ik snap je idee klinkt best goed.


Dat zei die toch ook na die zin :huh: hij bedoelde het ook als voorbeeld xd
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 01:56 
 

Rickzel schreef:
waar baseer je dat op? er zijn zoveel artiesten die dat veeeel meer verdienen, Warface komt pas net een half jaar kijken toch?

als je na gaat dat Radical ook pas op hardbass stond als hij een liveact vormt met Crypsis & Chain Reaction, dan zie ik Warface niet zo 1,2,3 ergens tussen staan :P


Rickzel schreef:
een laatste team met Radical/Degos Re-done/Warface zou qua populariteit helemaal niet mis staan

Dus eh hoe zit het nou
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 08:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Warface echt nog niet hoor trouwens. Hard Bass is ook niet echt een podium waar ze mensen op laten debuteren voor een groot publiek. Als je naar de voorgaande jaren kijkt zijn het vrijwel altijd artiesten die al een langere tijd meedraaiden.
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Warface echt nog niet hoor trouwens. Hard Bass is ook niet echt een podium waar ze mensen op laten debuteren voor een groot publiek. Als je naar de voorgaande jaren kijkt zijn het vrijwel altijd artiesten die al een langere tijd meedraaiden.


Phuture Noize?
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Phuture Noize?

Hebben een release gehad in 2009 en vervolgens vanaf 2011 actiever. Draaien dus langer mee als Warface :P
Verder hebben zij volgens mij vaker gedraaid op 'grote' feesten dan Warface.
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie Warface hier ook wel staan idd, hij heeft toch al aardig wat dikke feesten gehad hoor.. Loudness, Decibel, Defqon, Dominator, MoH, 2x Bass Academy, XX Outdoor. En gezien zijn populariteit best een slimme keus denk ik :thumbup:
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 16:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dan verwacht ik eerder Delete.
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin schreef:

Dat zei die toch ook na die zin :huh: hij bedoelde het ook als voorbeeld xd

Wauw waar is mijn bril.
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:12 
 

Onbegrijpelijk dat dit feest onder de liefhebbers zo populair is. Teams die ieder nummer zo kort mogelijk draaien, alleen maar eigen platen draaien, niet hebben gehoord van mixen en qua opbouw luister ik zelfs nog liever naar de noisecontrollers. Nee bedankt, veel plezier aan alle mensen die wel gaan en er wel van kunnen genieten!
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Onbegrijpelijk dat dit feest onder de liefhebbers zo populair is. Teams die ieder nummer zo kort mogelijk draaien, alleen maar eigen platen draaien, niet hebben gehoord van mixen en qua opbouw luister ik zelfs nog liever naar de noisecontrollers. Nee bedankt, veel plezier aan alle mensen die wel gaan en er wel van kunnen genieten!


Thanks! Gr.
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Rickzel schreef:
waar baseer je dat op? er zijn zoveel artiesten die dat veeeel meer verdienen, Warface komt pas net een half jaar kijken toch?

als je na gaat dat Radical ook pas op hardbass stond als hij een liveact vormt met Crypsis & Chain Reaction, dan zie ik Warface niet zo 1,2,3 ergens tussen staan :P


Rickzel schreef:
een laatste team met Radical/Degos Re-done/Warface zou qua populariteit helemaal niet mis staan

Dus eh hoe zit het nou


ja ik schoot een beetje door in mijn verhaal :P wat ik bedoel is: qua populariteit zou het makkelijk kunnen, maar ik verwacht gewoon niet dat ze het zo gaan doen... voor Warface is het nog wel te vroeg denk ik, Delete ook overigens.

maargoed, tegen de tijd dat de line-up bekend is hoop ik dat ik ongelijk krijg :)
Bericht Geplaatst op 28 aug 2014 18:04 
 

We zullen zien.. Ik heb zo'n vermoeden dat ie er staat maar kan dr natuurlijk ook naast zitten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten