Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt, maar in 2013 was dat toch niet? Of heb ik dat gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 14:55 
 
Hardtraxxer

wordt mijn 4de keer op rij!

Het is en blijft een super feest!
Was echt aangenaam verrast de eerste keer dat ik daar was van de set van Deepack, Coone en Luna! Wat is dat een mooie herinnering aan mijn eerste keer Hard Bass!

Ik hoop op een line-up zoals deze heb wel een iets apparte indeling kwa subgenres
dit is niet op basis van werkelijkheid maar eerder een droom line up

Opening: als het Subground is; ACTI/ als het Classic wordt: Technoboy of Luna

Team 1 (classic):
Wildstylez
Headhunterz
Noisecontrollers
Showtek (live)

Team 2 (nu-hardstyle)
Coone
Deepack
Brennan Heart
Frontliner (live)

Team 3 (raw)
B-Front
Crypsis
Tatanka
Adaro (live)

Team 4 (xtra-raw)
Blackburn
Jason Payne
Warface
Theracords LIVE (Dj Thera, Delete, Degos & Re-done)

Nogmaals dit is puur wat ik vet zou vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 15:04 
 
Hardtraxxer

Jason Payne :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ja klopt, maar in 2013 was dat toch niet? Of heb ik dat gemist

Van 2013 kan ik er niets over vinden dus je zal wel gelijk hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Topper, aanwezig :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een eerste Classic team zoals:

A-Lusion
Scope DJ
Tatanka
LIVE: Josh & Wesz

Zou ook wel vet zijn :P

Maar no-way dat dat gaat gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 15:10 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
pecola-tje schreef:
Ja klopt, maar in 2013 was dat toch niet? Of heb ik dat gemist

Van 2013 kan ik er niets over vinden dus je zal wel gelijk hebben


In 2013 was het meer een ost zoals op q-base,
ieder team had zijn eigen anthem ;)

Deze werden gemaakt door:
Code Black - R.E.V.O.L.U.T.I.O.N
Bass Modulators - Requiem
Pskyo Punkz - Electobam
B-Front - Undiscovered
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

met thema moest k gelijk denken aan In Qontrol....

niet echt origineel dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 17:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alleen aanwezig als de line up van tevoren bekend gemaakt wordt en ik me hier ook op kan vermaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook heel benieuwd naar de lineup inmiddels, vorig jaar was deze eind oktober al bekend, dus kan niet meer lang duren zou je zeggen.. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hier gooi ik 'm op;

Opening door Audiofreq

Rebourne
Noisecontrollers
TNT
Live: D-Block & S-Te-Fan

Brennan Heart
Deepack
Coone
Live: Wildstylez

Digital Punk
Zany
Alpha2
Live: Mashup Jack

E-Force
Warface
Frequencerz
Live: Theracords (Thera, Delete, Degos & Re-Done)


Dit zou intens genieten zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb na de editie van dit jaar gezworen hier niet meer heen te gaan. Muzikaal sprak het me niet erg aan maar bij een degelijke line up toch een optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop op zoiets:

Max Enforcer
Frontliner
Wildstylez
Noisecontrollers LIVE

Code Black
The Vision
Zany
Audiofreq LIVE

Hard Driver
Digital Punk
E-Force
B-Freqz LIVE

Titan
Warface
Radical Redemption
Theracords: Thera, Delete, Deetox, Wavolizer LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Alleen aanwezig als de line up van tevoren bekend gemaakt wordt en ik me hier ook op kan vermaken :D

Same here :)

Zoiets zou ik wel graag zien:

Opener: Sound Rush/Mind. Illusion ofzo

Geck-o
Phrantic
Audiofreq
Live: Noisecontrollers

Alphaverb
Bass Modulators
Scope DJ
Live: The Pitcher

The Vision
B-Front
Kold Konexion
Live: Mashup Jack

Chris One
Main Concern
Prefix & Density
Live: Theracords (Thera, Degos & Re-Done, Wavolizer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou mij niks verbazen als er een B-frontliner zou staan, lijkt me gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Audiotricz
D-Block & S-Te-Fan
Sound Rush
Live: The Pitcher

Zany
Deepack
High Voltage
Live: B-Frontliner

Frequencerz
Zatox
Digital Punk
Live: Mashup Jack

Crypsis
Dark Pact / Deetox (verwacht in ieder geval zo'n NEXT artiest hier)
Warface
Live: enige die ik weet, maar dat houd ik maar voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet e-force wel zijn dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Live: enige die ik weet, maar dat houd ik maar voor me.

Mocht je het daadwerkelijk weten, dan is het wel een beetje jammer dat je weggeeft dat de rest van de artiesten die je opnoemt die live-act niet zullen zijn, denk ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of hij zet ons expres op het verkeerde been :P

Hunto schreef:
Moet e-force wel zijn dan


Nog genoeg andere opties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het aantal onrealistische line-ups hier is schokkend xd ondanks dat het wishlists zijn, zeg dan gewoon niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Het aantal onrealistische line-ups hier is schokkend xd ondanks dat het wishlists zijn, zeg dan gewoon niks :P


En wat is er dan zo onrealistisch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Basshunterzz schreef:
Live: enige die ik weet, maar dat houd ik maar voor me.

Mocht je het daadwerkelijk weten, dan is het wel een beetje jammer dat je weggeeft dat de rest van de artiesten die je opnoemt die live-act niet zullen zijn, denk ik dan.


Daar heb ik eigenlijk niet eens op gelet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Steffnov schreef:
Het aantal onrealistische line-ups hier is schokkend xd ondanks dat het wishlists zijn, zeg dan gewoon niks :P


En wat is er dan zo onrealistisch :)


Jouw team 2 bijvoorbeeld. Als High Voltage er staat, is dat 100% team 4, B-Frontliner team 3 (minstens) en team 3 gaat ook niet dit gehalte aan hardheid halen (hoewel Zatox compenseert). Also, Sound Rush zie ik hier nog echt niet staan en The Pitcher ook eerder team 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:
Steffnov schreef:
Het aantal onrealistische line-ups hier is schokkend xd ondanks dat het wishlists zijn, zeg dan gewoon niks :P


En wat is er dan zo onrealistisch :)


Jouw team 2 bijvoorbeeld. Als High Voltage er staat, is dat 100% team 4, B-Frontliner team 3 (minstens) en team 3 gaat ook niet dit gehalte aan hardheid halen (hoewel Zatox compenseert). Also, Sound Rush zie ik hier nog echt niet staan en The Pitcher ook eerder team 2


Vertrouw me maar dat het anders gaat dan de vorige jaren als het gaat om de teams ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik 14 jaar was heb ik tegen mezelf gezegd dat ik ooit naar Decibel, DefQon, Qlimax, Masters of Hardcore en Hard Bass wil. De enige die nog ontbreekt is Hard Bass, maar eerst even de line up afwachten, aangezien ik alleen nog maar geïnteresseerd ben in de raw hardstyle en niet meer de mainstream hardstyle van tegenwoordig.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten