Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:17 

Hardtraxxer

Tjah, wat moet je er van zeggen. Vind het persoonlijk erg opvallend dat ze nu twee volledige 'raw' teams hebben.
Was tot voor kort bijna ondenkbaar, helemaal wanneer je de derde teams van afgelopen jaren eens bekijkt. In 2012 Headhunterz / Psyko Punkz / Zatox, in 2013 Brennan Heart / Psyko Punkz / Zatox en in 2014 Brennan Heart / Hard Driver / Ran-D. B2S gooit het met het trio Adaro / Crypsis / Outbreak nu wel over een hele andere boeg...

Waar de hele WE R kaasbrigade het aan te denken hier te mogen staan is me ook een raadsel :/ Kon me persoonlijk wel betere mainstream artiesten voorstellen, weinig gevarieerd dit. In 2013 me zo geërgerd aan de gruwelijke drukte dat ik maar besloten heb Hard Bass over te slaan en voor de TV is vorig jaar met de livestream dusdanig goed bevallen dat we dat deze editie maar weer gaan doen :)
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:20 

Hardtraxx Veteran

H4RDSTYL3RR schreef:
Leonidas schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Vind het jammer dat er geen Noisecontrollers, Noisecult of Wildstylez staat

Alsjeblieft zeg, Noisecult? Die zitten nog geen jaar echt helemaal in de scene.

Oh ja want daar moeten we het op baseren.. ik vind dat ze heerlijke platen produceren en volgens mij gaat het erom dat de muziek goed is. Als we gaan kijken naar het aantal jaren in de scene kunnen we er ook van deze lijst nog wel wat schrappen.

Ik ben ook groot fan van ze, maar verwacht ze echt nog niet op een Hard Bass. Als je dat gaat vergelijken met Warface, die ook ongeveer een jaar alleen in de scene zit dan is er toch wel een groot verschil, dat zie je zelf ook wel hoop ik.
Wanneer Noisecult een contract tekent bij Scantraxx of wat meer tussen de grote namen van Dirty Workz komt te staan, dan komen ze in wat meer aanmerking voor iets als Hard Bass. Wanneer ze zo doorgaan heb ik er ook zeker vertrouwen in dat we ze in de toekomst nog veel gaan zien.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 01:05 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Hoe komen mensen trouwens aan een pet? Volgens mij is hij gewoon kaal en dan lijkt me het meest logisch dat het Luna is

Helpt het wat? Niet echt, al hoewel ik wel een "Contour" van een pet zie inderdaad.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 02:32 

Mc tellem heeft wel de foto gedeeld
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 10:57 

Hardtraxx Veteran

H4RDSTYL3RR schreef:
Leonidas schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Vind het jammer dat er geen Noisecontrollers, Noisecult of Wildstylez staat

Alsjeblieft zeg, Noisecult? Die zitten nog geen jaar echt helemaal in de scene.

Oh ja want daar moeten we het op baseren.. ik vind dat ze heerlijke platen produceren en volgens mij gaat het erom dat de muziek goed is. Als we gaan kijken naar het aantal jaren in de scene kunnen we er ook van deze lijst nog wel wat schrappen.

Het is niet realistisch om op Noisecult te hopen. Ik vind ze zelf ook wel lekkere platen maken. Een warface vind ik ook heel raar hoor. Maar warface is in elk geval een stuk populairder dan Noisecult.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 11:08 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
Mc tellem heeft wel de foto gedeeld

A2 Records ook. Enige mogelijke naam zou DP zijn. Toch denk ik dat het MC Tellem is. Jammer want ik zie in dat geval liever nog een derde DJ ipv een MC.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 11:25 

Hardtraxxer

MC's zijn wel in opkomst heb ik zo het idee.

Jammer, want die semi-stoere vocals en dat schreeuwerige gedoe tijdens sets is 90% van de tijd zeer vervelend.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 11:31 

Hardtraxx Veteran

Code White schreef:
dat schreeuwerige gedoe tijdens sets is 90% van de tijd zeer vervelend.

Op het feest zelf hoor ik dat (gelukkig) amper. Het is enkel als je de sets gaat terug luisteren dat je het soms gewoon af zet omdat de MC continue aan het lullen is.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 11:39 

Hardtraxx Veteran

Code White schreef:
MC's zijn wel in opkomst heb ik zo het idee.

Jammer, want die semi-stoere vocals en dat schreeuwerige gedoe tijdens sets is 90% van de tijd zeer vervelend.

Dan heb je Terrence blijkbaar nog niet live meegemaakt want zo is ie totaal niet XD Zie hem als The Syndrome,een opzweper. Geen bruller zoals DV8 ;)
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 11:42 

Hardtraxx Newbie

Misschien zeg ik iets heel raars, maar zou die rechtse niet eventueel High Voltage kunnen zijn?
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 11:44 

Hardtraxxer

Super line-up!
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 11:49 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ik die nacht lekker achter me laptop zit mee te kijken. Teveel namen waarvan ik denk nee dit is het niet. En 3 jaar oprij Hardbass en elk jaar begint het minder te worden. Zoals iemand al zei B-frontliner is geweldig maar om zoveel geld neer te leggen voor dat half uurtje.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 11:50 

Donateur

Wat draaiden B-Frontliner eigenlijk op Thrillogy?
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 11:53 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat draaiden B-Frontliner eigenlijk op Thrillogy?

Alle platen die ze samen hadden gemaakt. En wat nieuwe tracks van Bfront toendertijd
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 12:45 

Hardtraxx Elite

Ik heb voor de lol eens even een overzicht gemaakt in de variatie van Hard Bass line-ups. Ik maak even geen onderscheid tussen solo en live-acts.
Het mag wat mij betreft allemaal wel wat origineler. Vooral als je ziet dat een DBSTF nog maar 1 keer op HB heeft gestaan. Ook Josh & Wesz zouden wat mij betreft wel weer eens terug mogen komen. Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

Afbeelding
EDIT: Max Enforcer in 2014 staat niet dikgedrukt.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 12:54 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Ik heb voor de lol eens even een overzicht gemaakt in de variatie van Hard Bass line-ups. Ik maak even geen onderscheid tussen solo en live-acts.
Het mag wat mij betreft allemaal wel wat origineler. Vooral als je ziet dat een DBSTF nog maar 1 keer op HB heeft gestaan. Ook Josh & Wesz zouden wat mij betreft wel weer eens terug mogen komen. Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

Afbeelding
EDIT: Max Enforcer in 2014 staat niet dikgedrukt.

Dit wordt Zatox zijn 7de x op rij. Slaat nergens op dat hij zovaak hier staat. Brennan Heart ook al 4x op rij. D-block & S-te-fan had ik hier ook graag gezien. Josh & Wesz verdienen het niet om hier te staan, aangezien het heel stil is rondom hun.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 12:56 

Donateur

DBSTF / Josh & Wesz (en ook bijv AVIO) zitten toch bij een ander boekingskantoor en/of hebben in het verleden beef gehad met Platinum? Of is dat allang achterhaald? Volgens mij is het iig zoiets.

Ik vind opzich dit overzicht niet super kwalijk. Je moet toch 40000 mensen zien te entertainen, en echt veel doorgebroken talenten hebben we nu ook weer niet gezien dit jaar. Van dat CB/TS/BH gedoe snap ik sowieso al helemaal niets. Er is idd, zoals eerder gezegd, zat betere mainstream.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 12:59 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Enige mogelijke naam zou DP zijn.

♫ ‏@G4HxThRiLLoGy
Citaat:
@EforceNL ✔️
@Djdeetox ????
@djdigitalpunk ????

Digital Punk ‏@djdigitalpunk
Citaat:
@G4HxThRiLLoGy nope not me!
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 13:06 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoe komen mensen trouwens aan een pet? Volgens mij is hij gewoon kaal en dan lijkt me het meest logisch dat het Luna is

Helpt het wat? Niet echt, al hoewel ik wel een "Contour" van een pet zie inderdaad.

Afbeelding

Aah, nu is het duidelijker inderdaad.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 13:09 

Hardtraxx Addict

Ook opvallend dat Code Black en Bass Modulators er beide voor het 3de jaar op rij staan. Ook overbodig imo
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 13:10 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Ook opvallend dat Code Black en Bass Modulators er beide voor het 3de jaar op rij staan. Ook overbodig imo

Zatox 7de jaar op rij
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 13:12 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Aristo schreef:

Zatox 7de jaar op rij

Ja dat was hierboven al gezegd, net zoals Brennan Heart 4x, maar ik voeg er nog een paar toe aan het rijtje.

EDIT: Bijv een B-Front ook 4x, m.u.v. 2014. Maar goed dat was dan ook in 3 vormen (B-Front, B-Freqz en B-Frontliner)
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 13:13 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Aristo schreef:

Zatox 7de jaar op rij

Zatox stond volgens mij ook vier jaar op rij in de Qlimax line-up. Snap echt niet wat die organisaties zo geweldig aan hem vinden.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 13:16 

Donateur

Bass Modulators nou juist een naam die je vroeg op een HB wel kan verantwoorden. Draaien best interessante setjes en maken degelijke mainstream. Nemen wat klassiekertjes mee.

Zatox is mateloos populair hoor. Is het niet hier dan wel in Italie.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 13:16 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Pipa schreef:
Aristo schreef:

Zatox 7de jaar op rij

Zatox stond volgens mij ook vier jaar op rij in de Qlimax line-up. Snap echt niet wat die organisaties zo geweldig aan hem vinden.

Ik denk dat het meespeelt dat ze Italianen naar grote feesten als Hardbass en Qlimax willen trekken.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten