Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 13:17 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Pipa schreef:
Aristo schreef:
Ook opvallend dat Code Black en Bass Modulators er beide voor het 3de jaar op rij staan. Ook overbodig imo

Zatox 7de jaar op rij

Zatox stond volgens mij ook vier jaar op rij in de Qlimax line-up. Snap echt niet wat die organisaties zo geweldig aan hem vinden.

Voor mij de meest ver weg gezakte producer in de Hardstyle scene. Hij was heel interessant, maar nu is alles mega eentonig met die lelijke POING kicks en zn afgezaagde neppe harde sounds. Ik probeer hem zoveel mogelijk te vermijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 14:19 

Hardtraxx Addict

Jesus 7 keer op een rij wat is dat triest zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 14:22 

Hardtraxx Elite

Wat ik dan ook weer niet snap is dat een Audiotricz en een Warface hier staan. In de afgelopen 5 edities mis ik echter een naam die het vele malen meer verdienen: Da Tweekaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 14:58 

Hardtraxx Veteran

Frontliner ook 4e keer op rij btw.

Had overigens ook een Jack of Sound dit jaar wel verwacht, desnoods als mash-up Jack. Zet hem bijvoorbeeld ipv Outbreak en dat team schiet omhoog in interesse, en echt niet minder verdiend. Maak van het 2e team iets als Audiofreq, Noisecontrollers en Phrantic/The Pitcher, en het kan super interessant worden en een prima opbouw naar het wat hardere werk. Daarnaast nog een eerste team met, say, D-Block & S-Te-Fan, Da Tweekaz en Tuneboy ofzo, heb je een stuk gevarieerdere line-up en de sfeer er al vroeg genoeg inzitten. En overall gaat de kwaliteit en naamsbekendheid er nou niet echt op achteruit (en het verkoopt toch wel uit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 19:04 

Hardtraxx Veteran

Zultanite schreef:
Misschien zeg ik iets heel raars, maar zou die rechtse niet eventueel High Voltage kunnen zijn?

Kijk dat zou een leuke naam zijn. Maar ik zie het verband met E-Force dan nog niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 20:05 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Citaat:
@EforceNL ✔️
@Djdeetox ????
@djdigitalpunk ????

Digital Punk ‏@djdigitalpunk
Citaat:
@G4HxThRiLLoGy nope not me!

Hier ben ik echt heel blij mee! Ben een beetje DP-moe de laatste tijd. Wel heel benieuwd wie dan de 3e is. :) Toch een beetje hopen op Delete dan, al zou dat volgens die PF post ook al niet kunnen.
Steffnov schreef:
Had overigens ook een Jack of Sound dit jaar wel verwacht, desnoods als mash-up Jack. Zet hem bijvoorbeeld ipv Outbreak en dat team schiet omhoog in interesse, en echt niet minder verdiend. Maak van het 2e team iets als Audiofreq, Noisecontrollers en Phrantic/The Pitcher, en het kan super interessant worden en een prima opbouw naar het wat hardere werk. Daarnaast nog een eerste team met, say, D-Block & S-Te-Fan, Da Tweekaz en Tuneboy ofzo, heb je een stuk gevarieerdere line-up en de sfeer er al vroeg genoeg inzitten. En overall gaat de kwaliteit en naamsbekendheid er nou niet echt op achteruit (en het verkoopt toch wel uit)

Hier ben ik het wel mee eens, dat zou de eerste 2 teams wel meteen een stuk interessanter maken. Ook omdat ik dat hele WeR echt helemaal niks aan vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 21:09 

Hardtraxx Veteran

Mashup Jack is wat mij betreft gewoon de meest interessante live act van het moment. Had het echt verdient om daar te staan! Echt de enige die met iets origineels komt qua liveacts.

Die nieuwe preview die vandaag weer online is gekomen ook weer, hij gooit niet zomaar een vocaltje ergens doorheen, hij maakt gewoon totaal nieuwe nummers. Echt heel erg gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 00:46 

Hardtraxxer

1e wordt niks 2e kan interessant zijn de rest van de teams wordt knallen weet het zeker :yay: :worship: kan niet wachten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 10:17 

Hardtraxx Elite

hardstylboy schreef:
1e wordt niks 2e kan interessant zijn de rest van de teams wordt knallen weet het zeker :yay: :worship: kan niet wachten :loving:

Lijkt mij dan totaal weer niet interessant. Volgens kun je een hele hoop screeches en anti's verwachten met die twee teams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 10:20 

Hardtraxx Crew

Staat voor mij in de eerste teams teveel WE R en die draaien allemaal hetzelfde. Ook Zatox boeit me niks meer. Ben ook bang dat het laatste team vooral hun albums gaat draaien en daarvoor hoef ik er ook niet heen. Live Acts zijn wel dik! Al met al niet het geld waar, kan wel betere en goedkopere feesten bedenken, sla Hard Bass volgend jaar dus over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 11:31 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
hardstylboy schreef:

Lijkt mij dan totaal weer niet interessant. Volgens kun je een hele hoop screeches en anti's verwachten met die twee teams.

Yellow valt dat wel mee denk. Team Red wordt zelfverheerlijking van alle drie met alleen maar eigen albumspul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 11:36 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
hardstylboy schreef:

Volgens mij staat je antwoordapparaat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 19:16 

Donateur

Pipa schreef:
Voor mij de meest ver weg gezakte producer in de Hardstyle scene. Hij was heel interessant, maar nu is alles mega eentonig met die lelijke POING kicks en zn afgezaagde neppe harde sounds. Ik probeer hem zoveel mogelijk te vermijden.

Roep ik al 3 jaar maar als ik vrienden spreek die gewoon lekker naar een feestje gaan en zich niet erg bezig houden met verdiepen in de muziek, die vinden hem gewoon vette nummers maken.

Wat hij doet is simpel maar het werkt wel op de dansvloer, dan ben je snel populair. Gunz4Hire is 10 keer erger dan Zatox, en 10 keer populairder xd Kan geen toeval zijn he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 21:44 

Hardtraxxer

Wat zullen kaarten kosten? Weer rond de 65 net als vorig jaar? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 22:11 

Hardtraxxer

stanlesz schreef:
Wat zullen kaarten kosten? Weer rond de 65 net als vorig jaar? :$

Omdat Outbreak er staat 30 euro goedkoper mag ik hopen.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 13:58 

Hardtraxxer

Hoop net als vorig jaar weer VIP kaarten binnen te halen ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 14:12 

Hardtraxx Veteran

nou ging erg soepel dit jaar, 13:01 al kaarten. :)

en kaarten inderdaad 65 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 14:13 

Hardtraxx Addict

Kaarten binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 14:15 

Hardtraxx Veteran

tickets binnen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 14:17 

Hardtraxxer

Heb ook kaarten, VIP ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 14:20 

Hardtraxx Addict