Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:56 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Wat heeft E-Force gemeen met Delete? Behalve dat ze zich richten op rawstylez

Wat heeft Deetox gemeen met E-Force, behalve die meest recente collab die ook niemand had verwacht?
Delete mag dan misschien weinig gemeen hebben met E-Force, maar heeft wel collabs met Deetox. Verder heeft Digital Punk, als deze erin zou zitten, ook niks met Deetox gemeen (en hij heeft ook weinig met TC artiesten in het algemeen).
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 19:00 

Hardtraxx Veteran

Stond o.a op E-Force zijn party (Dream Village?)

En tevens is het niet Digital Punk of Delete. Op de foto is duidelijk te zien dat de meest rechter persoon een ketting draagt. Zowel Delete als Digital Punk hebben geen ketting om.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 19:22 

Mc Tellem heeft toevallig deze foto gedeeld op zijn Facebook.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:05 

Hardtraxx Newbie

Ik ben zelf dik tevreden met de line-up. Mis wel een Noisecontrollers of Wildstylez aangezien de eerste twee teams toch relatief matig zijn imo (buiten BM, Atmozfears en B-Frontliner). WE R doet iig goede zaken. Dikke vriendjes opeens met b2s? Euphoria was ook al rond hun georganiseerd.

Ben wel benieuwd naar Freakz At Night. Denk dat het E-Force, Deetox en MC Tellem zijn. Je ziet ook een stukje van het haar van MC Tellem in die foto volgens mij. E-Force en Deetox vind ik nog niet zo onlogisch, waren laatst toch ook al bezig met een collab en de vriendin van E-Force had ook al goed contact met Deetox geloof ik.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:11 

Hardtraxx Elite

Plaatje gevonden met ketting en pet. Overeenkomsten zijn wel duidelijk.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:11 

Zie liever een artiest zoals Delete of iets dergelijks ipv een mc...
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:22 

Hardtraxx Veteran

waar zie je uberhaubt een ketting op dat plaatje van die 3 mannetjes xd
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:24 

Hardtraxxer

Lekkere line-up. Alleen mis ik mijn held NC. :surrender:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:25 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

http://www.freakzatnight.nl/

--

Citaat:
*Deetox Update*

The next few weeks/months are going to be a little bit more quiet on my Social Media! Studio lockdown for a big project! I will try to keep you updated as much as possible..

I can only say one thing about the project.. If you are a Deetox fan, you're going to like the things I'm working on

Straks maken ze nog een album ook. xd
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:36 

Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
AniThing schreef:

E-Force draagt ook een ketting.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:36 

Bierkoning

Op zich een prima line-up voor Hard Bass. Vind alle live-acts sws wel leuk (heb alleen niks met Deetox) en in elk team zitten wel wat namen die ik kan waarderen. Ondanks dat ik er al vijf keer geweest ben en er niet meer zo naar uitkijk als vroeger denk ik dat ik hem wel weer mee pak, er gaan altijd fucking veel vrienden/bekenden wat het toch wel weer de moeite waard maakt.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:39 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Qlown schreef:
AniThing schreef:

E-Force draagt ook een ketting.

En oorbellen.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:44 

Hardtraxxer

Qlown schreef:
AniThing schreef:

--

Citaat:
*Deetox Update*

The next few weeks/months are going to be a little bit more quiet on my Social Media! Studio lockdown for a big project! I will try to keep you updated as much as possible..

I can only say one thing about the project.. If you are a Deetox fan, you're going to like the things I'm working on

Straks maken ze nog een album ook. xd

Laat de hype train beginnen
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:50 

Donateur

Ohja dat zou prima kunnen. Alle 4 de acts in het laatste team een album. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 21:44 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Miwer schreef:
Met deze line up + de drukte/hitte in het gelredome slaan we hem lekker over

Eigen keus natuurlijk, maar wat had je precies verwacht? Je laatste twee argumenten zijn in principe op elke Hard Bass van toepassing en ik vind deze lineup wel een van de beste qua wat je kon verwachten op dit moment.

Er is o pzich niks mis mee maar gewoon qua persoonlijke smaak niet mijn dj's.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 21:55 

Hardtraxx Veteran

H4RDSTYL3RR schreef:
Vind het jammer dat er geen Noisecontrollers, Noisecult of Wildstylez staat

Alsjeblieft zeg, Noisecult? Die zitten nog geen jaar echt helemaal in de scene.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 22:01 

Donateur

Miwer schreef:
Er is o pzich niks mis mee maar gewoon qua persoonlijke smaak niet mijn dj's.

Kom is met namen waar je op gehoopt had?
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 22:42 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de line up als ik eerlijk ben niet heel bijzonder.

Team Blue: Dit is op zich nog wel een leuk team. Audiotricz heb ik niet veel mee, maar Code Black en Toneshifterz hebben wel vaak erg lekkere plaatjes die goed wegluisteren. Dus dit zal dan wel een goede inkomertje zijn voor mij.
Bass Modulators Live: Vind ze altijd wel leuke plaatjes hebben. Deze live-act zal ik me dan ook wel op kunnen vermaken.

Team Green: Dieptepunt van de hele line-up. Huidige producties van Brennan Heart en vooral van Zatox vind ik echt verschrikkelijk en sta ook niet echt op Atmozfears te wachten.
B-Frontliner Live: :worship: wat gaaf dat ze dit nog een keer willen doen, benieuwd hoe het er nu aan toe gaat tov 3-4 jaar geleden.

Team Yellow: Adaro en Crypsis zijn nog wel gaaf. Maar wel een stuk minder dan dat ze eerst waren, Crypsis draaide echt een zaaddoodende set met Digital Punk op Q-Base en de laatste producties van Adaro doen me vrij weinig. Outbreak vind ik weinig aan.
Frequencerz Live: Ook Frequencerz vind ik tegenwoordig weinig aan, maar wie weet kan de live-act nog best leuk worden.

Team Red: Titan is wel vet, maar heb niks met Warface en ook niet met Radical Redemption, dus ook dit team vind ik maar vrij matig.
Freakz at Night live: Benieuwd wat dit precies is. Als het iets met E-Force en Deetox is zoals gezegd zal ik het niet heel boeiend vinden, maar opzich wel leuke afsluiter dan.

Al met al is het niet heel slecht, maar er is op B-Frontliner na geen 1 act of team waar ik echt voor zou willen gaan. En voor dat half uurtje ga ik geen 60 euro uitgeven, niet aanwezig dus.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 22:43 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Plaatje gevonden met ketting en pet. Overeenkomsten zijn wel duidelijk.

Buiten de naam ja.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 22:49 

Hardtraxx Addict

Ik vind die van Qlown wel erg logisch eigenlijk...nee even serieus idd, ik hoop niet dat het een MC is dat boeit mij echt het minst en dat zou ook raar zijn denk ik om daar iedereen over te laten speculeren.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 23:17 

Hardtraxx Veteran

Hoe komen mensen trouwens aan een pet? Volgens mij is hij gewoon kaal en dan lijkt me het meest logisch dat het Luna is
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 23:25 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Hoe komen mensen trouwens aan een pet? Volgens mij is hij gewoon kaal en dan lijkt me het meest logisch dat het Luna is

ik zie ook geen pet, lijkt kaal, wel een ketting. Geen idee wie het.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 23:31 

Hardtraxx Elite

Luna kan natuurlijk gezien zijn band met E-Force. Samen veel collabs/remixes gemaakt. Al is het hedendaags niet echt meer de artiest die eruit springt op feesten. Ik zet het toch in op Delete, ook al vind ik de combinatie met E-Force wat vreemd.. :P We zullen waarschijnlijk snel meer weten.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 23:32 

Hardtraxx Crew

Koelkast schreef:
sandervanbruggen schreef:
Zijn jij en Magnetron familie Koelkast?

Ja, onze vader is Staafmixer en onze moeder is Oven.

:lol: :lol: :worship:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 00:09 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Vind het jammer dat er geen Noisecontrollers, Noisecult of Wildstylez staat

Alsjeblieft zeg, Noisecult? Die zitten nog geen jaar echt helemaal in de scene.

Oh ja want daar moeten we het op baseren.. ik vind dat ze heerlijke platen produceren en volgens mij gaat het erom dat de muziek goed is. Als we gaan kijken naar het aantal jaren in de scene kunnen we er ook van deze lijst nog wel wat schrappen.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten