Ik vind de line up als ik eerlijk ben niet heel bijzonder.
Team Blue: Dit is op zich nog wel een leuk team. Audiotricz heb ik niet veel mee, maar Code Black en Toneshifterz hebben wel vaak erg lekkere plaatjes die goed wegluisteren. Dus dit zal dan wel een goede inkomertje zijn voor mij.
Bass Modulators Live: Vind ze altijd wel leuke plaatjes hebben. Deze live-act zal ik me dan ook wel op kunnen vermaken.
Team Green: Dieptepunt van de hele line-up. Huidige producties van Brennan Heart en vooral van Zatox vind ik echt verschrikkelijk en sta ook niet echt op Atmozfears te wachten.
B-Frontliner Live:

wat gaaf dat ze dit nog een keer willen doen, benieuwd hoe het er nu aan toe gaat tov 3-4 jaar geleden.
Team Yellow: Adaro en Crypsis zijn nog wel gaaf. Maar wel een stuk minder dan dat ze eerst waren, Crypsis draaide echt een zaaddoodende set met Digital Punk op Q-Base en de laatste producties van Adaro doen me vrij weinig. Outbreak vind ik weinig aan.
Frequencerz Live: Ook Frequencerz vind ik tegenwoordig weinig aan, maar wie weet kan de live-act nog best leuk worden.
Team Red: Titan is wel vet, maar heb niks met Warface en ook niet met Radical Redemption, dus ook dit team vind ik maar vrij matig.
Freakz at Night live: Benieuwd wat dit precies is. Als het iets met E-Force en Deetox is zoals gezegd zal ik het niet heel boeiend vinden, maar opzich wel leuke afsluiter dan.
Al met al is het niet heel slecht, maar er is op B-Frontliner na geen 1 act of team waar ik echt voor zou willen gaan. En voor dat half uurtje ga ik geen 60 euro uitgeven, niet aanwezig dus.