Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 14:41 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Koelkast schreef:
Steffnov schreef:
Live acts zijn leuk gekozen, maar ik wens de mensen die gaan echt sterkte tijdens de reguliere uurtjes... xd

ja want de mensen die naar Hard Bass gaan verwachten natuurlijk 9 uur lang snoeiharde knettercore.

:thumbdown:

:lol:

Echt, de onkunde hier schiet met de dag omhoog xd zelfs argumentaties lezen zit er niet meer in

Ja want je vorige post had van die sterke argumenten :thumbup:

"ik vind de artiesten kut dus ik wens de rest van de 24.999 bezoekers veel succes"

goed man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 14:47 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat MC Tellem de vaste MC is bij dat Freakz at Night. Of hij ook de rechter is op die foto.. geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 14:53 

Hardtraxxer

Iemand op PF had een offerte opgevraagd bij Theracords bookings voor Delete op 7 feb 2015 en kreeg als reactie dat hij nog die hele avond/nacht beschikbaar was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 14:57 

Zijn jij en Magnetron familie Koelkast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 15:00 

Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
Zijn jij en Magnetron familie Koelkast?

Ja, onze vader is Staafmixer en onze moeder is Oven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 15:17 

Hardtraxx Addict

Ga een wilde gok doen en zeggen dat Atmozfears het anthem (of de anthems) gaat maken. Ja, ik weet dat dit een niet onderbouwde nietszeggende post is, maar ik plaats hem lekker toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 15:18 

Hardtraxx Veteran

Kom je naar HT om te lezen of ze hier misschien wel wat meer informatie hebben over de laatste live act, gaat het over keuken apparatuur :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 15:37 

Hardtraxx Addict

Roan schreef:
Iemand op PF had een offerte opgevraagd bij Theracords bookings voor Delete op 7 feb 2015 en kreeg als reactie dat hij nog die hele avond/nacht beschikbaar was.

Ik hoop het niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 15:50 

Hardtraxx Veteran

Koelkast schreef:
Ja want je vorige post had van die sterke argumenten man :thumbup:

Psst, speciaal voor jou de uitgebreide variant dan :thumbup:

Green: eens naar de laatste setjes van allen gekeken. Daarin valt op dat ze alle 3 behoorlijk dezelfde tracks in hun setjes proppen.
- Brennan Heart - Fifo
- Outbreak - Bassface
- Crisis Era - Loud
- Code Black - Unleash The Beast
- Toneshifterz - Wild Wild Weekend
- Audiotricz & TNT - Ghettoblaster
- Audiotricz & Atmozfears - Raise Your Hands
- Code Black & Atmozfears - Starting Over

Allen tracks die ik bij alle 3 tegen ben gekomen. Verder nog erg veel al platgedraaid We R spul, vermengt met beetje Scantraxx materiaal, overige eigen tracks, house remixes, 1 a 2 tracks van het afgelopen Noisecontrollers album en éénmaal een track van voor 2011. Ik weet niet of dit een team is waar jij voor warm loopt, maar ik kan me vele malen interessantere mainstream bedenken.

Blue: hier minder overlap onder de artiesten zelf. Echter draaien zowel Brennan Heart als Atmozfears zelf weer praktisch dezelfde sets als de mannen in het vorige team en is Zatox zich alleen nog maar blind aan het staren op zijn eigen album. Daarnaast hoef ik je denk ik niet te herinneren aan het drama van Brennan Heart vorig jaar.

Yellow: oh jippie, weer een We R telg. Draait wel ietsje harder dan de voorgaande heren, maar heb ik nog nooit iets origineels horen doen. Daarnaast ga je hier voor de onvermijdelijke 2e, of misschien wel 3e keer Bassface horen. Over Adaro en Crypsis zal minder te klagen zijn, hoewel laatstgenoemde zich ook steeds blinder staart op dezelfde tracks, met als gevolg bijvoorbeeld de zaaddodende set met Digital Punk op Q-Base (en dat is niet alleen mijn mening).

Red: het *kuch* topteam. Dit gedeelte heeft ontzettend met smaak te maken vrees ik. Als ik echter naar de reacties op bijvoorbeeld de albums van RR, MM, Titan en Warface (waar je het grootste deel van de set je mee moet gaan vermaken), verbaas ik me best over de positieve reacties hier. Die reacties waren namelijk een heel stuk minder positief. Eén ding is ieder geval zeker, veel kwalitatief hoogstaande muziek zal hier niet te horen zijn, en (maar dat is speculatie) lijkt me dit echt hét team dat niet weet hoe snel ze de tracks van een ander af moeten kappen (zie Titan vs RR op Knock-Out).

Daarnaast hebben bij dit concept alle dj's/acts effectief een half uur, dus veel tijd voor origineel materiaal is er niet. Aangezien HB een groot podium is, zal men dus voornamelijk hun nieuwste geschut van stal halen. Dit heeft tot gevolg dat de sets voor 70% al in te vullen zijn.

Zo, is het nu goed meneer koelkast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 16:09 

Hardtraxxer

Geweldige line-up, ben nu toch wel aan het twijfelen om te gaan.
Vorig jaar wel vermaakt, maar had niks speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 16:37 

Hardtraxx Elite

Eens met Steffnov. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:12 

Hardtraxx Addict

Met deze line up + de drukte/hitte in het gelredome slaan we hem lekker over
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:12 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:21 

Donateur

Miwer schreef:

Eigen keus natuurlijk, maar wat had je precies verwacht? Je laatste twee argumenten zijn in principe op elke Hard Bass van toepassing en ik vind deze lineup wel een van de beste qua wat je kon verwachten op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:31 

Hardtraxx Addict

Wordt eerste maal hard Bass. Wel heel jammer dat een audiofreq of een the vision geen plek in de line up is toegekend, had hen der veel liever zien staan dan outbreak, brennan heart en Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:34 

Hardtraxx Veteran

phoenix schreef:
Wordt eerste maal hard Bass. Wel heel jammer dat de vision geen plek in de line up is toegekend.

had het hem enorm gegund, maar denk dat het daar nog een beetje vroeg voor is (ja ik weet dat hij al een tijdje mee draait). Maar als hij nog zo'n monsterlijk goed jaar als nu gaat hebben dan moet het volgend jaar toch wel voor heel wat grote boekingen gaan zorgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:50 

Hardtraxxer

Pfoe ja, The Vision in plaats van Outbreak was leuk geweest.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 17:51 

Hardtraxxer

Vind het jammer dat er geen Noisecontrollers, Noisecult of Wildstylez staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:04 

Hardtraxx Veteran

Prima lineup hoor. Eerste 2 teams zijn niet bijster interessant maar vind het zeker een positieve verandering dat het vanaf B-Frontliner/team 3 al een tandje harder gaat. Had eerlijk gezegd nog wel The Pitcher Live verwacht in het eerste team ipv Bass Modulators Live (of uberhaupt The Pitcher op Hard Bass). Wel vet dat Adaro en Titan er 2 jaar op rij staan aangezien ik er vorig jaar niet bij was.
Moet wel zeggen dat een Delete of Degos & Re-Done in team 4 niet had misstaan. Vervang Outbreak door Titan en deze lineup was toch net een stukje vetter geweest. Over het algemeen ben ik wel tevreden, word de eerste keer Hard Bass! :D

Toch wel jammer van Outbreak in team 3, dat wordt een hoop meuk tussendoor ben ik bang.
Verder hoop ik dat team 4 elkaar niet de hele tijd gaat lopen misgunnen met het afkappen van tracks na de midintro zoals bij Titan en RR op Knockout, en ook dat RR zijn gebruikelijke zelfverheerlijkingshitjes thuis laat, want dan kon dit wel eens heel vet worden.

Ventrue schreef:
Roan schreef:

Ik hoop het niet...

Ik ook niet. Delete heeft het zwaar verdient naar mijn mening, heel goed jaar achter de rug. Als het niet Delete is zal het wel Digital Punk zijn. Helaas ben ik tegenwoordig enorm uitgekeken op DP bij zowel zijn producties als dj-sets, terwijl ik hem vroeger wel een interessante dj/producer vond, dus jammer. Toch erg benieuwd wat deze live act neer gaat zetten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:20 

Hardtraxx Veteran

Wat heeft E-Force gemeen met Delete? Behalve dat ze zich richten op rawstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:25 

Hardtraxxer

Ik snap ook echt niet waar die wanhoop vandaan komt dat Delete in Freakz at Night zou kunnen zitten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:26 

Hardtraxx Veteran

Die rechtse dude op de foto doet me denken aan dit:
Afbeelding

Nee even serieus, Delete heeft 0,0 te maken met E-Force (als het al hem is). (inb4opmerking dat hij het wel duidelijk is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:34 

Hardtraxx Crew

Was hier toch al niet van plan om heen te gaan, maar deze line-up gaat daar geen verandering in brengen. En nee, ik had van tevoren niks anders verwacht. Deze grootschalige feesten waar alleen maar de laatste hitjes gedraaid worden zonder verder iets speciaals of unieks neer te zetten zijn gewoon niks meer voor mij. Enige enigszins verrassende act is B-Frontliner, maar daar verwacht ik dat Frontliner een heel groot negatief aandeel in zal hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:39 

Hardtraxxer

Ik ben nog aan het twijfelen....

Line-up is niet verkeerd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 18:49 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Daarnaast hebben bij dit concept alle dj's/acts effectief een half uur, dus veel tijd voor origineel materiaal is er niet. Aangezien HB een groot podium is, zal men dus voornamelijk hun nieuwste geschut van stal halen. Dit heeft tot gevolg dat de sets voor 70% al in te vullen zijn.

Dit vond ik vorig jaar dus best wel meevallen bij (bijvoorbeeld) Team Red. Adaro en Titan draaide toen een aantal 'andere' track's (zie hieronder) en dit zorgde voor vette afwisselingen. Overigens tegen mijn eigen verwachtingen in en niet alle tracks uit deze lijst vind ik vet, maar er was vorig jaar wel degelijk variatie.

Ik denk dat Warface veel van zijn album zal draaien en wellicht een enkele Tool/Mash-Up maakt, Titan met nieuw materiaal komt en een enkele plaat van zijn album en misschien van het album van de Pitcher draait en Radical Redemption met nieuwe dingen (Death Metal met Frequencerz bijvoorbeeld) komt en misschien een aantal Minus Militia platen draait.

Dat Team daarvoor zal ook wel wat variatie hebben door Adaro o.a. en die teams daarvoor ben ik het met je eens. Daar verwacht ik persoonlijk niet veel van.

High Voltage & Malúa - Back And Forth
Caine - Requital
Kevin Kaos & Zero Sanity - Hit The Floor (E-Force Remix)
High Voltage - Dead Stars
Frequencerz - Rockstar
Typhoon - Cop Killa
Activator - Greta is great
Atmozfears - Up Top
Frequencerz - Raw & Uncut (Qapital 2014 Anthem)
Delete - Ghetto
The Machine - Rollin'
Moridin - Born in Darkness
Radical Redemption - The Black Demon
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten