Koelkast schreef:
Ja want je vorige post had van die sterke argumenten man

Psst, speciaal voor jou de uitgebreide variant dan
Green: eens naar de laatste setjes van allen gekeken. Daarin valt op dat ze alle 3 behoorlijk dezelfde tracks in hun setjes proppen.
- Brennan Heart - Fifo
- Outbreak - Bassface
- Crisis Era - Loud
- Code Black - Unleash The Beast
- Toneshifterz - Wild Wild Weekend
- Audiotricz & TNT - Ghettoblaster
- Audiotricz & Atmozfears - Raise Your Hands
- Code Black & Atmozfears - Starting Over
Allen tracks die ik bij
alle 3 tegen ben gekomen. Verder nog erg veel al platgedraaid We R spul, vermengt met beetje Scantraxx materiaal, overige eigen tracks, house remixes, 1 a 2 tracks van het afgelopen Noisecontrollers album en éénmaal een track van voor 2011. Ik weet niet of dit een team is waar jij voor warm loopt, maar ik kan me vele malen interessantere mainstream bedenken.
Blue: hier minder overlap onder de artiesten zelf. Echter draaien zowel Brennan Heart als Atmozfears zelf weer praktisch dezelfde sets als de mannen in het vorige team en is Zatox zich alleen nog maar blind aan het staren op zijn eigen album. Daarnaast hoef ik je denk ik niet te herinneren aan het drama van Brennan Heart vorig jaar.
Yellow: oh jippie, weer een We R telg. Draait wel ietsje harder dan de voorgaande heren, maar heb ik nog nooit iets origineels horen doen. Daarnaast ga je hier voor de onvermijdelijke 2e, of misschien wel 3e keer Bassface horen. Over Adaro en Crypsis zal minder te klagen zijn, hoewel laatstgenoemde zich ook steeds blinder staart op dezelfde tracks, met als gevolg bijvoorbeeld de zaaddodende set met Digital Punk op Q-Base (en dat is niet alleen mijn mening).
Red: het *kuch* topteam. Dit gedeelte heeft ontzettend met smaak te maken vrees ik. Als ik echter naar de reacties op bijvoorbeeld de albums van RR, MM, Titan en Warface (waar je het grootste deel van de set je mee moet gaan vermaken), verbaas ik me best over de positieve reacties hier. Die reacties waren namelijk een heel stuk minder positief. Eén ding is ieder geval zeker, veel kwalitatief hoogstaande muziek zal hier niet te horen zijn, en (maar dat is speculatie) lijkt me dit echt hét team dat niet weet hoe snel ze de tracks van een ander af moeten kappen (zie Titan vs RR op Knock-Out).
Daarnaast hebben bij dit concept alle dj's/acts effectief een half uur, dus veel tijd voor origineel materiaal is er niet. Aangezien HB een groot podium is, zal men dus voornamelijk hun nieuwste geschut van stal halen. Dit heeft tot gevolg dat de sets voor 70% al in te vullen zijn.
Zo, is het nu goed meneer koelkast?