Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:41 

Hardtraxx Veteran

Die rechtse van Freakz at night. Ziet iemand of die een pet op heeft? Ik kan er wel een pet in zien maar als andere die mening ook delen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:42 

Hardtraxx Addict

Hele vette line-up! ik had alleen liever iemand anders gezien i.p.v. Brennan Heart, Outbreak en Zatox.
B-frontliner :worship: Ook erg benieuwd naar Freakz at night al hoop ik niet dat die 3e Digital Punk is, ook had ik nog wel graag iemand van Theracords gezien i.p.v. Titan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:45 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Hele vette line-up! ik had alleen liever iemand anders gezien i.p.v. Brennan Heart, Outbreak en Zatox.
B-frontliner :worship: Ook erg benieuwd naar Freakz at night al hoop ik niet dat die 3e Digital Punk is, ook had ik nog wel graag iemand van Theracords gezien i.p.v. Titan ofzo.

Ja precies, had toch gehoopt dat Degs & Re-done hier zouden staan. Ik vind dat zij dit zeker verdienen. B-Frontliner is toch wel de beste naam die hier staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:48 

Hardtraxxer

Dikke line up hoor! Nu hopen dat de drukte wat minder is dan vorig jaar. Laatste team man ook E-force, Deetox en MC Tellem zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:52 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
Delete? :innocent: :woot: Het is wel kaal

edit: op hun facebook is er wel haar

Ik hoop idd echt een pet, Delete zou zo gaaf zijn als hij er stond. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:53 

Hardtraxx Veteran

Wel een redelijke stap richting de hardere kant van het spectrum gemaakt met deze line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:54 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Anonymous schreef:
Delete? :innocent: :woot: Het is wel kaal

edit: op hun facebook is er wel haar

Ik hoop idd echt een pet, Delete zou zo gaaf zijn als hij er stond. :drool:

ik zie ook duidelijk een pet... wel goeie marketing dit weer... dit is de B2S versie van een nummer TBA - TBA te noemen >.<

speculeren speculeren speculeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Wel een redelijke stap richting de hardere kant van het spectrum gemaakt met deze line-up.

Yes waar vorig jaar team 3 tussen mainstream en het wat hardere beukwerk in stond. Is team 3 nu redelijk hard. Bij 2de team is B-frontliner zeker ook niet vies van wat harder werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:57 

Hardtraxxer

ja, dit wordt kaartje halen zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:17 

Hardtraxx Veteran

Ja gaan we bij zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:34 

Hardtraxxer

Zooo vette line-up hoor! Wil hier graag bij te zijn, week voor m'n verjaardag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:40 

Hardtraxx Addict

Die lineup ziet er behoorlijk dik uit zeg! DV8 zelf nog nooit op feesten meegemaakt dus hoop dat het wat is. Ga zaterdag in ieder geval zeker proberen een kaartje te bemachtigen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:43 

Is er geen thema dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:47 

Hardtraxx Addict

bloemkool schreef:
Is er geen thema dit jaar?

Ik weet niet precies wat de naam ervan is maar het feest is in het trend van een soort Big Brother ofzo.
Op de website van b2s staat: Hardbass is watching you, dus het zal wel zoiets worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:50 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Bij de weg, Basshunterzzzzzzzz heeft een Spoontech logo hier en wist wat de laatste live act was, dus de onbekende moet wel Vazard zijn.

Nee dat is Sasha F. En de linkse is Radiance met een pruik op, en de middelste is Vazard verkleed als E-Force. Freakz at Night is een nieuwe track van Vazard. Het wordt gewoon een Spoontech live set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:54 

Hardtraxx Addict

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 13:02 

Hardtraxx Addict

Goede line-up. Had niet verwacht dat het al vanaf het tweede team zo hard zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 13:40 

Hardtraxxer

Potverdorie, lijkt toch verdacht veel op Delete die rechtse (petje, niet zo breed, smalle armen). :clap:

Of het moet al een MC zijn maar die zou dan wel redelijk prominent aanwezig zijn niet?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 13:44 

Hardtraxx Addict

Prima line-up!
100% aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 13:47 

Hardtraxxer

e-force zijn vriendin is toch ook hardstyle dj? Misschien is zij het wel ipv deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 13:52 

Hardtraxx Veteran

Ja misschien wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 13:56 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Live acts zijn leuk gekozen, maar ik wens de mensen die gaan echt sterkte tijdens de reguliere uurtjes... xd

ja want de mensen die naar Hard Bass gaan verwachten natuurlijk 9 uur lang snoeiharde knettercore.

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 14:06 

Hardtraxxer

janlul schreef:
e-force zijn vriendin is toch ook hardstyle dj? Misschien is zij het wel ipv deetox.

Zou wel grappig zijn. Vooral de shitstorm op hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 14:09 

Hardtraxx Veteran

Koelkast schreef:
Steffnov schreef:
Live acts zijn leuk gekozen, maar ik wens de mensen die gaan echt sterkte tijdens de reguliere uurtjes... xd

ja want de mensen die naar Hard Bass gaan verwachten natuurlijk 9 uur lang snoeiharde knettercore.

:thumbdown:

:lol:

Echt, de onkunde hier schiet met de dag omhoog xd zelfs argumentaties lezen zit er niet meer in
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 14:10 

Hardtraxxer

Die lineup da's de moeite :$ Waarschijnlijk wel aanwezig dus :thumbsup:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten