Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 nov 2014 17:54 

Hardtraxx Addict

Frijolrojo schreef:
ik gok op deetox, solutio en warface als laatste team, maar dat komt door deze foto: https://www.facebook.com/Deetoxnl/photo ... =3&theater

Rare gok als je het mij vraagt. Het was gewoon een etentje na de HDE Conferentie ;)
Bericht Geplaatst op 08 nov 2014 18:35 

Hardtraxxer

Ik hoop dat Delete en/of Warface in het laatste team zit.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 10:38 

Hardtraxx Veteran

Line-up

------------------------------

Blue
Code Black
Audiotricz
Toneshifterz
Bass Modulators live

Green
Brennan Heart
Atmozfears
Zatox
B-frontliner live

Yellow
Adaro
Crypsis
Outbreak
Frequencerz live

Red
Radical Redemption
Titan
Warface
Freakz at Night live
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 10:50 

Donateur

Wat een ziek vette lineup zeg. Echt maar 3 namen die ik wat minder vet vind. Hulde voor degene die B-Frontliner had voorspeld. Ik dacht oprecht dat ze dat nooit meer gingen doen..
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 10:51 

Hardtraxxer

Wie zijn de Freakz at Night live:

Deetox, E-force en ?????
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 10:54 

Hardtraxx Veteran

Project van E-Force solo volgens mij.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 10:55 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:

Op de hardbass site zie je een foto staan met 3 mensen, een is duidelijk een vrouw (lang haar) en E-force is logisch maar die andere kan ik niet zien wie het is.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:09 

Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
p-stylez schreef:

Op de hardbass site zie je een foto staan met 3 mensen, een is duidelijk een vrouw (lang haar) en E-force is logisch maar die andere kan ik niet zien wie het is.

Laatste lijkt mij op het eerste oog Digital Punk, al zou het me ook niet verbazen als het The Resistance is.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:10 

Hardtraxxer

Jesus die line-up

waarom heb ik nou weer geen geld :(
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:11 

Hardtraxxer

Heel benieuwd wie Freakz at night live zijn, denk deetox, e-force en digital punk? Voor de rest valt t me mee dat team yellow, en de live-act van team green vrij "raw" zijn. Vanaf 02:30u zou ik me heel goed op kunnen vermaken. Optie!

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:12 

Hardtraxx Veteran

wauw, wat een vette line-up dit :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:14 

Hardtraxx Veteran

Vette lineup, alleen zijn eerste 2 teams redelijk saai. Buiten B-Frontliner natuurlijk. Maar het is een optie
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:14 

Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
p-stylez schreef:

Op welke site zie je die foto dan? Ik zie op hardbass.com niets meer dan een trailer.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:16 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Hunto schreef:
p-stylez schreef:

Op welke site zie je die foto dan? Ik zie op hardbass.com niets meer dan een trailer.

Hardbass.com en dan naar team red gaan
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:19 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Hunto schreef:
p-stylez schreef:

Op hun facebook pagina ook. Je ziet duidelijk E-force en Deetox, de andere zal The Resistance kleine kans of DP zijn grote kans.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:20 

Delete? :innocent: :woot: Het is wel kaal

edit: op hun facebook is er wel haar
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:25 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Delete? :innocent: :woot: Het is wel kaal

edit: op hun facebook is er wel haar

Luna?

Edit: Ja dan is het Luna niet
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:26 

Hardtraxx Veteran

http://www.freakzatnight.nl is ook in de lucht
Daar zie je de foto een stuk beter. Links is overduidelijk Deetox, vergeleken met deze foto: https://www.facebook.com/Deetoxnl/photo ... =1&theater

Middelste mannetje is E-Force, daar twijfel ik niet over. Rechts zou zomaar X-Pander kunnen zijn. De figuren van deze foto (https://www.facebook.com/XPanderFr/phot ... =1&theater) komen goed overeen met het figuur aan de rechtse kant.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:26 

Hardtraxxer

ben ik de enige die deze line up maar zeer matig vind?
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:28 

Hardtraxx Veteran

Dikke line-up zeg. Ja dit wordt een zekerheidje :)
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:29 

Hardtraxx Addict

Denk dat het e-force deetox en luna zijn.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:30 

Hardtraxx Veteran

sensa schreef:
ben ik de enige die deze line up maar zeer matig vind?

Ja ik ben ook nog beetje aan het kijken of ik hem wel vet vind haha. Eerste team vind ik sowieso niks aan met name Bass Modulators en Toneshifterz. 2de team Zatox & Brennan Heart wat ik echt niks vind en soms Atmozfears. Bfrontliner natuurlijk geweldig. 3de team vind ik Outbreak niks aan. Adaro en Crypsis wel fijn of course. Frequencerz live is ook wel oke. 4de team vind ik Titan niet heel boeiend.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:30 

Hardtraxxer

Gruwelijk.

Vind alleen het eerst team iets té soft, maar daar komen we wel doorheen. Verder erg tof dat B2S weer kiest voor een afsluitingsact waarvan niemand zeker weet wie het zijn.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:32 

Hardtraxx Veteran

Live acts zijn leuk gekozen, maar ik wens de mensen die gaan echt sterkte tijdens de reguliere uurtjes... xd 1e team We R kaas, 2e team...juist, 3e team kan nog wel aardig worden maar Outbreak zal voor ellende zorgen en het laatste uur valt op de speakers niets meer te horen aan slappe kicks met overdistortion.

Bij de weg, Basshunterzzzzzzzz heeft een Spoontech logo hier en wist wat de laatste live act was, dus de onbekende moet wel Vazard zijn.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 11:35 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Bij de weg, Basshunterzzzzzzzz heeft een Spoontech logo hier en wist wat de laatste live act was, dus de onbekende moet wel Vazard zijn.

:lol:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten