Rare gok als je het mij vraagt. Het was gewoon een etentje na de HDE Conferentiewrote:ik gok op deetox, solutio en warface als laatste team, maar dat komt door deze foto: https://www.facebook.com/Deetoxnl/photo ... =3&theater
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik hoop dat Delete en/of Warface in het laatste team zit.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Line-up
------------------------------
Blue
Code Black
Audiotricz
Toneshifterz
Bass Modulators live
Green
Brennan Heart
Atmozfears
Zatox
B-frontliner live
Yellow
Adaro
Crypsis
Outbreak
Frequencerz live
Red
Radical Redemption
Titan
Warface
Freakz at Night live
------------------------------
Blue
Code Black
Audiotricz
Toneshifterz
Bass Modulators live
Green
Brennan Heart
Atmozfears
Zatox
B-frontliner live
Yellow
Adaro
Crypsis
Outbreak
Frequencerz live
Red
Radical Redemption
Titan
Warface
Freakz at Night live
Wat een ziek vette lineup zeg. Echt maar 3 namen die ik wat minder vet vind. Hulde voor degene die B-Frontliner had voorspeld. Ik dacht oprecht dat ze dat nooit meer gingen doen..
Wie zijn de Freakz at Night live:
Deetox, E-force en ?????
Deetox, E-force en ?????
Project van E-Force solo volgens mij.
Op de hardbass site zie je een foto staan met 3 mensen, een is duidelijk een vrouw (lang haar) en E-force is logisch maar die andere kan ik niet zien wie het is.wrote:Project van E-Force solo volgens mij.
Laatste lijkt mij op het eerste oog Digital Punk, al zou het me ook niet verbazen als het The Resistance is.wrote:Op de hardbass site zie je een foto staan met 3 mensen, een is duidelijk een vrouw (lang haar) en E-force is logisch maar die andere kan ik niet zien wie het is.wrote:Project van E-Force solo volgens mij.
Jesus die line-up
waarom heb ik nou weer geen geld
waarom heb ik nou weer geen geld
Heel benieuwd wie Freakz at night live zijn, denk deetox, e-force en digital punk? Voor de rest valt t me mee dat team yellow, en de live-act van team green vrij "raw" zijn. Vanaf 02:30u zou ik me heel goed op kunnen vermaken. Optie!

Last edited by Roan on , edited 2 times in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 28 minutes ago
Vette lineup, alleen zijn eerste 2 teams redelijk saai. Buiten B-Frontliner natuurlijk. Maar het is een optie
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Op welke site zie je die foto dan? Ik zie op hardbass.com niets meer dan een trailer.wrote:Op de hardbass site zie je een foto staan met 3 mensen, een is duidelijk een vrouw (lang haar) en E-force is logisch maar die andere kan ik niet zien wie het is.wrote:Project van E-Force solo volgens mij.
Hardbass.com en dan naar team red gaanwrote:Op welke site zie je die foto dan? Ik zie op hardbass.com niets meer dan een trailer.wrote:Op de hardbass site zie je een foto staan met 3 mensen, een is duidelijk een vrouw (lang haar) en E-force is logisch maar die andere kan ik niet zien wie het is.wrote:Project van E-Force solo volgens mij.
-
PHardtraxx Veteran
Op hun facebook pagina ook. Je ziet duidelijk E-force en Deetox, de andere zal The Resistance kleine kans of DP zijn grote kans.wrote:Op welke site zie je die foto dan? Ik zie op hardbass.com niets meer dan een trailer.wrote:Op de hardbass site zie je een foto staan met 3 mensen, een is duidelijk een vrouw (lang haar) en E-force is logisch maar die andere kan ik niet zien wie het is.wrote:Project van E-Force solo volgens mij.
-
A
Delete?
Het is wel kaal
edit: op hun facebook is er wel haar
-
PHardtraxx Veteran
Luna?wrote:Delete?![]()
Het is wel kaal
Edit: Ja dan is het Luna niet
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
http://www.freakzatnight.nl is ook in de lucht
Daar zie je de foto een stuk beter. Links is overduidelijk Deetox, vergeleken met deze foto: https://www.facebook.com/Deetoxnl/photo ... =1&theater
Middelste mannetje is E-Force, daar twijfel ik niet over. Rechts zou zomaar X-Pander kunnen zijn. De figuren van deze foto (https://www.facebook.com/XPanderFr/phot ... =1&theater) komen goed overeen met het figuur aan de rechtse kant.
Daar zie je de foto een stuk beter. Links is overduidelijk Deetox, vergeleken met deze foto: https://www.facebook.com/Deetoxnl/photo ... =1&theater
Middelste mannetje is E-Force, daar twijfel ik niet over. Rechts zou zomaar X-Pander kunnen zijn. De figuren van deze foto (https://www.facebook.com/XPanderFr/phot ... =1&theater) komen goed overeen met het figuur aan de rechtse kant.
-
SHardtraxxer
- 196 posts member since 2011
- last seen Dec 2016
ben ik de enige die deze line up maar zeer matig vind?
Dikke line-up zeg. Ja dit wordt een zekerheidje 
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Denk dat het e-force deetox en luna zijn.
-
PHardtraxx Veteran
Ja ik ben ook nog beetje aan het kijken of ik hem wel vet vind haha. Eerste team vind ik sowieso niks aan met name Bass Modulators en Toneshifterz. 2de team Zatox & Brennan Heart wat ik echt niks vind en soms Atmozfears. Bfrontliner natuurlijk geweldig. 3de team vind ik Outbreak niks aan. Adaro en Crypsis wel fijn of course. Frequencerz live is ook wel oke. 4de team vind ik Titan niet heel boeiend.wrote:ben ik de enige die deze line up maar zeer matig vind?
Gruwelijk.
Vind alleen het eerst team iets té soft, maar daar komen we wel doorheen. Verder erg tof dat B2S weer kiest voor een afsluitingsact waarvan niemand zeker weet wie het zijn.
Vind alleen het eerst team iets té soft, maar daar komen we wel doorheen. Verder erg tof dat B2S weer kiest voor een afsluitingsact waarvan niemand zeker weet wie het zijn.
Live acts zijn leuk gekozen, maar ik wens de mensen die gaan echt sterkte tijdens de reguliere uurtjes...
1e team We R kaas, 2e team...juist, 3e team kan nog wel aardig worden maar Outbreak zal voor ellende zorgen en het laatste uur valt op de speakers niets meer te horen aan slappe kicks met overdistortion.
Bij de weg, Basshunterzzzzzzzz heeft een Spoontech logo hier en wist wat de laatste live act was, dus de onbekende moet wel Vazard zijn.
Bij de weg, Basshunterzzzzzzzz heeft een Spoontech logo hier en wist wat de laatste live act was, dus de onbekende moet wel Vazard zijn.