Frijolrojo schreef:
ik gok op deetox, solutio en warface als laatste team, maar dat komt door deze foto:
https://www.facebook.com/Deetoxnl/photo ... =3&theaterVerder hoop ik toch op delete, maar we zullen zien, hardbass zal vast wel een speciale live act klaar hebben staan
Solutio is nou niet echt de grootste publiekstrekker. Zou verder niet echt verdient zijn, vind zijn stijltje maar 13/12.
Deetox en Warface zou best wel eens kunnen. Die hebben ook allebei een bericht op Facebook geplaatst waardoor je dat zou kunnen denken (Deetox dat ze zich in de studio ging opsluiten voor nieuwe muziek en Warface geloof ik over een mooie boeking in 2015 oid.)
Ik ga verder geen gokje doen over de lineup in zijn geheel, dat is me te moeilijk. Ik denk wel dat Deetox, Warface, The Pitcher, Frequencerz, E-Force en Zatox er zullen staan. B-Front denk ik ook, met kans op B-Frontliner. Jack of Sound in het derde of laatste team zou ik wel echt vet vinden, maar Mashup Jack als liveact zie ik ook nog wel gebeuren. En misschien nog Radical Redemption of Chain Reaction in het laatste team.