Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 23:40 

Hardtraxx Veteran

kevin-field schreef:
Er wordt trouwens gespeculeerd dat het thema dit jaar hardstyle wordt.

Het thema joh? Zal het niet de muziekstijl zijn. Als je dan toch grappig probeert te zijn, doe het dan goed.

Maar zullen we nog 2 pagina's vullen met deze geweldige grappen of gaan we gewoon normaal over het feest praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 23:51 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
kevin-field schreef:

Het thema joh? Zal het niet de muziekstijl zijn. Als je dan toch grappig probeert te zijn, doe het dan goed.

Maar zullen we nog 2 pagina's vullen met deze geweldige grappen of gaan we gewoon normaal over het feest praten.

Nog eentje dan

Ik weet wie weet wat de laatste live act zal worden, maar dat mag ik ook nog niet vertellen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 23:52 

Donateur

Basshunterzz schreef:

Prima. Geef jij dan je informatie prijs of ga je ergens anders lopen pronken met je kennis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 00:38 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
kevin-field schreef:

Niet zo aanstellen, geef iedereen even de kans om leuk te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 01:49 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:

Prima. Geef jij dan je informatie prijs of ga je ergens anders lopen pronken met je kennis?

Ik geef hier in ieder geval helemaal niks vrij om het niet voor anderen te verpesten, klaar. Volgende keer dat ik van te voren iets weet zeg ik wel gewoon helemaal niks, scheelt weer een hoop. Als ik nou iemand was die elke keer zei dat hij het weet terwijl er helemaal niks van klopt, dan mag je dat zo zeggen.
Maar ik post zoiets nooit, en nu een keer en dan barst het hier weer meteen los. In het Qlimax topic zijn er ook al een paar belachelijk gemaakt omdat ze zogenaamd stoer waren met hun kennis die niet zou kloppen, terwijl ze toch mooi gelijk hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 09:32 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:

Ik geef hier in ieder geval helemaal niks vrij om het niet voor anderen te verpesten, klaar. Volgende keer dat ik van te voren iets weet zeg ik wel gewoon helemaal niks, scheelt weer een hoop. Als ik nou iemand was die elke keer zei dat hij het weet terwijl er helemaal niks van klopt, dan mag je dat zo zeggen.
Maar ik post zoiets nooit, en nu een keer en dan barst het hier weer meteen los. In het Qlimax topic zijn er ook al een paar belachelijk gemaakt omdat ze zogenaamd stoer waren met hun kennis die niet zou kloppen, terwijl ze toch mooi gelijk hadden.

Je kan het wit maken zodat mensen die het niet willen weten het niet gelijk lezen dat wordt in het serie topic ook altijd gedaan.

Hardbass afsluiter is Blutonium boy vs Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 09:56 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Ik heb ook via via gehoord in welk land Hardbass gaat plaats vinden.
Zo, volgens mij hebben we ze nou wel allemaal gehad.

Ik weet lekker of er kluisjes gaan zijn of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 10:29 

Hardtraxxer

Ik heb ook gehoord dat er drugshonden aanwezig zullen zijn :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 10:47 

Donateur

Basshunterzz schreef:

Lees je ook even terug naar de reacties van mensen die complimenten gaven omdat zij ons van juiste informatie voorzagen? Trouwens, die mensen kwamen met namen.. jij komt enkel met het feit dat je op de hoogte ergens van bent. Compleet waardeloos voor de rest van het forum, en bovendien nogal cocky.

Als je niet wilt spoileren kun je het wit maken, en anders PM-en. En trouwens een lineup spoileren? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 11:01 

Hardtraxx Veteran

Zijn er kluisjes??
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 11:11 

Hardtraxxer

Zo zin in dit feest. Hopelijk komen er wat oudere platen langs. En gok sowieso op namen als Warface, Deetox, E-Force (Live) etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 15:26 

Hardtraxx Veteran

Youri schreef:
Zo zin in dit feest. Hopelijk komen er wat oudere platen langs. En gok sowieso op namen als Warface, Deetox, E-Force (Live) etc.

Warface denk ik ook door een eerder bericht, maar om nou te zeggen dat 'sowieso' Deetox en E-force er zullen staan... lijkt me niet eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 15:42 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel zo'n idee dat Deetox en The Vision er staan. Beide zijn erg positief over 2015. Dus denk dat een plekje op Hard Bass niet zo misstaan. Deetox ook ivm Headliner en The Vision is gewoon erg goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 15:46 

Hardtraxx Crew

Lenny schreef:
Ik heb wel zo'n idee dat Deetox en The Vision er staan. Beide zijn erg positief over 2015. Dus denk dat een plekje op Hard Bass niet zo misstaan. Deetox ook ivm Headliner en The Vision is gewoon erg goed bezig.

Niet dat het iets hoeft te betekenen maar Deetox staat bij het evenement op facebook ook op 'misschien' (stond volgens mij eerst zelfs 'gaat')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 15:51 

Hardtraxx Veteran

We zullen zien toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:40 

Hardtraxxer

Een vriend van mij loopt stage bij b2s en hij weet de line up al, hij wil het me alleen niet vertellen.... hij kon me alleen vertellen dat het anthem is gemaakt door feest dj ruud....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 18:46 

janlul schreef:
Een vriend van mij loopt stage bij b2s en hij weet de line up al, hij wil het me alleen niet vertellen.... hij kon me alleen vertellen dat het anthem is gemaakt door feest dj ruud....

Wat een kutvriend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:08 

Hardtraxx Addict

Plottwist: Feest DJ Ruud heeft daadwerkelijk het anthem gemaakt en staat live als afsluiter van het laatse team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:28 

Hardtraxx Veteran

janlul schreef:

Wat een janlul zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 00:45 

Hardtraxxer

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 22:39 

Hardtraxx Addict

Hopen op The Pitcher met zijn nieuwe album :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 23:13 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Zijn er kluisjes??

ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 11:03 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
The Skribbler schreef:
Zijn er kluisjes??

ja.

gelukkig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 17:31 

Hardtraxxer

ik gok op deetox, solutio en warface als laatste team, maar dat komt door deze foto: https://www.facebook.com/Deetoxnl/photo ... =3&theater

Verder hoop ik toch op delete, maar we zullen zien, hardbass zal vast wel een speciale live act klaar hebben staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 17:45 

Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
ik gok op deetox, solutio en warface als laatste team, maar dat komt door deze foto: https://www.facebook.com/Deetoxnl/photo ... =3&theater

Verder hoop ik toch op delete, maar we zullen zien, hardbass zal vast wel een speciale live act klaar hebben staan

Solutio is nou niet echt de grootste publiekstrekker. Zou verder niet echt verdient zijn, vind zijn stijltje maar 13/12.
Deetox en Warface zou best wel eens kunnen. Die hebben ook allebei een bericht op Facebook geplaatst waardoor je dat zou kunnen denken (Deetox dat ze zich in de studio ging opsluiten voor nieuwe muziek en Warface geloof ik over een mooie boeking in 2015 oid.)

Ik ga verder geen gokje doen over de lineup in zijn geheel, dat is me te moeilijk. Ik denk wel dat Deetox, Warface, The Pitcher, Frequencerz, E-Force en Zatox er zullen staan. B-Front denk ik ook, met kans op B-Frontliner. Jack of Sound in het derde of laatste team zou ik wel echt vet vinden, maar Mashup Jack als liveact zie ik ook nog wel gebeuren. En misschien nog Radical Redemption of Chain Reaction in het laatste team.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten