Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Protoss schreef:
lichten misschien maar lazers niet


Kijk eens naar de zojuist geposte filmpjes....


ja bij red begon het pas :(
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik bedoel dat het van 2,50 in 2013 naar 2,70 is gegaan in 2015

dus 20 cent er op in 2 jaar tijd, wat ik vrij veel vind voor zo'n bekertje waterbier :P


Ik weet wat je bedoelt, maar daarmee hou je totaal geen rekening met het feit dat er +/- 4 jaar lang GEEN verhoging is geweest. Het is heel normaal dat prijzen stijgen. Het is alleen niet zo handig om je muntprijs elk jaar met 2% te gaan zitten verhogen. Nu is er in een keer een verhoging van 8% geweest, de enige van de afgelopen ~5 jaar, ipv (bijv.) een verhoging van 2% elk jaar.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar waren ze toch 2,60?
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
ja bij red begon het pas :(

Hier, filmpje van Bassface tijdens team Yellow, inclusief lasers. :)
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:

EDIT: heropname is mislukt. :/ Bestand corrupt, had al zo een vermoede dat het niet 100% juist ging toen ik deze ochtend keek. Nu pas terug thuis van school en kunnen controleren.


Even gezocht en op SUPER uitgekomen.
http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Is compatible met FLV.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Rickzel schreef:
Ik bedoel dat het van 2,50 in 2013 naar 2,70 is gegaan in 2015

dus 20 cent er op in 2 jaar tijd, wat ik vrij veel vind voor zo'n bekertje waterbier :P


Ik weet wat je bedoelt, maar daarmee hou je totaal geen rekening met het feit dat er +/- 4 jaar lang GEEN verhoging is geweest. Het is heel normaal dat prijzen stijgen. Het is alleen niet zo handig om je muntprijs elk jaar met 2% te gaan zitten verhogen. Nu is er in een keer een verhoging van 8% geweest, de enige van de afgelopen ~5 jaar, ipv (bijv.) een verhoging van 2% elk jaar.


Ik vind 2,50 al belachelijk, maargoed het zou economisch blijkbaar wel te verantwoorden zijn :P Blijf het een schandalige prijs vinden.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Vorig jaar waren ze toch 2,60?


Kan, maar dan is het alsnog ~4 jaar zonder verhoging en dan 2 jaar zo'n 4% per jaar. Zolang ze die lijn niet doorzetten, wat me ook waarschijnlijk lijkt, is er nog niks aan de hand.

Rickzel schreef:
Ik vind 2,50 al belachelijk, maargoed het zou economisch blijkbaar wel te verantwoorden zijn :P Blijf het een schandalige prijs vinden.


Dat is een ander verhaal natuurlijk. Kan daar niks op tegen inbrengen, behalve dat het geld ergens vandaan moet komen en de meeste andere feesten (en uitgaansgelegenheden) zo'n prijs simpelweg nodig hebben om overeind te blijven. Als zijnde Hard Bass / B2s is het weer onverantwoord uit winstoogmerk om fors minder te vragen dan mensen bereid of gewend zijn om te betalen.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk nemen de mensen toch wel de muntjes voor zon prijs, daar zal maar even over gezeurd worden en volgend jaar is het weer vanzelfsprekend. Blijft natuurlijk belachelijk, daar niet van.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De prijzen zijn wel erg hoog idd, maar als je het op een andere manier bekijkt valt het eigenlijk wel mee. Stel je haalt 20 muntjes, kost het je maar 4 euro meer dan 'normaal'.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:16 
 
Hardtraxxer

Flink genoten, vanaf B-frontliner alleen maar heerlijke muziek.
Stage vond ik wel een beetje tegenvallen.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
De prijzen zijn wel erg hoog idd, maar als je het op een andere manier bekijkt valt het eigenlijk wel mee. Stel je haalt 20 muntjes, kost het je maar 4 euro meer dan 'normaal'.


Ja is ook zo hoor! Maar eerlijk gezegd vind ik 2,50 ook al veel voor zo'n klein bekertje... we blijven toch Hollanders he.

En inderdaad, je haalt het toch wel ;) maar ik kan me herinneren dat vorig jaar deze discussie er ook was, en toen werd me verteld dat het waarschijnlijk toch eenmalig was. :P

@Niels over die stage, ik vond het tijdens het eerste team ook wel een beetje tegen vallen, maar toen dat gigantische vlammende HardBass logo op dat grote scherm achter de dj's werd afgebeeld zag het er toch behoorlijk episch uit :drool: Het bouwde de hele avond behoorlijk op qua show.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gejank over de muntprijs altijd >.< Ga toch lekker thuis bier drinken als je het te duur vindt, je weet onderhand toch zeker wel dat je op een feest tussen de 2,50 en 2,90 kwijt bent voor een muntje...

Ga er maar vanuit dat het over 5 jaar 3 euro is. Niks geks, zoiets heet inflatie. Je krijgt ook elk jaar meet betaald vanwege dezelfde inflatie. Dus doei.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 10:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Team Blue (Code Black, Audiotricz, Toneshifterz) @ Hard Bass 2015

Man man man wat een zaaddodende bagger was dit weer zeg. ‘Vroeger’ stonden hier gewoon nog AVIO/J&W/Luna.

Al met al een mooi Hard Bass. Wel mooi om het verschil te horen vanaf dat Adaro/Crypsis begonnen te draaien. Direct de Main MF vocal door een andere plaat heen. Daarvoor stond iedereen lekker te stop playen. Er staan toch iets van 6 decks ofzo? Dat betekent dus dat er in sommige teams 4/5 mensen geen tyfus uit staan te voeren. En kom niet met die bullshit aan over dat mainstream niet te teasen / door te mixen valt. Je bent gewoon een luie flikker.

Red boven verwachting. Het liep in ieder geval lekker door. Nieuwe RR’s klonken erg lekker imo. Hij heeft z’n draai met z’n pitchkick ook wel gevonden lijkt wel. Zal wel door FL komen. Mensen die commentaar hebben op het overdadig draaien van eigen platen bij Red; als je per persoon 5 promo’s hebt afgemaakt voor Hard Bass mag je ze wel draaien lijkt mij. Oh en ik las ook dat iemand vond dat RR wel erg het voortouw nam. Waarin dan? 7/28 platen waren van hem. En bovendien, wat was het verschil geweest als Warface het voortouw had genomen dan?

Oh en over RR door de microfoon. Mooi man juist. Straalt in ieder geval nog vanaf dat hij de boel omver wil trekken. Na een paar uur ben je dat Harrrrrddddd Rrrippppinnn Rrrrooockin geouwehoer toch wel zat lijkt mij? Eigenlijk zou je gewoon bij elk team een andere MC neer moeten zetten. En DV8 bij de lockers ofzo.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Protoss schreef:
ja bij red begon het pas :(

Hier, filmpje van Bassface tijdens team Yellow, inclusief lasers. :)


Dan zal het wel aan mij hebben gelegen, Maar hoorde er meer mensen over praten. :P
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 10:59 
 

In dit filmpje valt het toch ook reuze mee... Wel vette lichten opzich maar niet echt veel lasers
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 11:22 
 

Geen idee of dit hier mag staan.. Zo niet dan verwijder het maar! Maar hier kun je de complete livestream downloaden ;)

https://thepiratebay.se/torrent/11688130/hard_bass_2015_complete_live_registration
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 11:35 
 
Hardtraxx Newbie

9e keer hardbass, vond deze editie echt één van de mindere :huh:
Blue, leuk lekker euphorisch jammer dat er alleen maar nieuwe platen werden gedraaid, was genieten toen electroshock ervoor kwam :love:
Green, prima maar begon naar mijn idee al veel te vroeg met 'raw' de nieuwe platen van atmozfears waren heerlijk :loving: en ook zeer verrassend van brennan heart live van b-frontliner was ook genieten zeg, goeie combo van oud en nieuw
Yellow, redelijk vond platen van outbreak er niet echt inpassen :whistle:
Rood, weinig van meegekregen maar als ik het zo terug luister wel lekker

Geluid: laag super, alles rammelde... de pitchende kicks beroerd totaal geen kracht.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Geen idee of dit hier mag staan.. Zo niet dan verwijder het maar! Maar hier kun je de complete livestream downloaden ;)

https://thepiratebay.se/torrent/11688130/hard_bass_2015_complete_live_registration

Als ik ergens kan betalen voor een DVD kan die link weg lijkt mij.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor mij was dit de HardBass van de livesets. Bass Modulators, B-Frontliner en Frequencerz gaven stuk voor stuk de vetste sets weg.

Mooiste momenten van de avond: Showtek - FTS
Deze plaat is helemaal grijsgedraaid, maar het was ontzettend mooi om te zien wat voor energie dat in het publiek los maakte.

Amozfears - Release
Gigantisch mooie melo door het Gelredome. :D Kon even niet fatsoenlijk losgaan omdat ik geen ruimte had, maar stond echt met een glimlach voor oor tot oor.

Hyperdrive - The Punishment
Een edit weliswaar, maar gaaf om deze plaat weer eens te horen


Verder ook nog een pluspuntje voor de aankleding en show, vette stage ook met de bewegende onderdelen :thumbsup: En over de opmerking dat er geen lasers zouden zijn: deze waren er genoeg. Maar ze mogen die inderdaad wel wat vaker aanzetten. (Of ik heb het gemist omdat ik redelijk vooraan stond, dan krijg je het sws minder mee).
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Team Blue (Code Black, Audiotricz, Toneshifterz) @ Hard Bass 2015

Man man man wat een zaaddodende bagger was dit weer zeg. ‘Vroeger’ stonden hier gewoon nog AVIO/J&W/Luna.

Al met al een mooi Hard Bass. Wel mooi om het verschil te horen vanaf dat Adaro/Crypsis begonnen te draaien. Direct de Main MF vocal door een andere plaat heen. Daarvoor stond iedereen lekker te stop playen. Er staan toch iets van 6 decks ofzo? Dat betekent dus dat er in sommige teams 4/5 mensen geen tyfus uit staan te voeren. En kom niet met die bullshit aan over dat mainstream niet te teasen / door te mixen valt. Je bent gewoon een luie flikker.

Red boven verwachting. Het liep in ieder geval lekker door. Nieuwe RR’s klonken erg lekker imo. Hij heeft z’n draai met z’n pitchkick ook wel gevonden lijkt wel. Zal wel door FL komen. Mensen die commentaar hebben op het overdadig draaien van eigen platen bij Red; als je per persoon 5 promo’s hebt afgemaakt voor Hard Bass mag je ze wel draaien lijkt mij. Oh en ik las ook dat iemand vond dat RR wel erg het voortouw nam. Waarin dan? 7/28 platen waren van hem. En bovendien, wat was het verschil geweest als Warface het voortouw had genomen dan?

Oh en over RR door de microfoon. Mooi man juist. Straalt in ieder geval nog vanaf dat hij de boel omver wil trekken. Na een paar uur ben je dat Harrrrrddddd Rrrippppinnn Rrrrooockin geouwehoer toch wel zat lijkt mij? Eigenlijk zou je gewoon bij elk team een andere MC neer moeten zetten. En DV8 bij de lockers ofzo.


Hahahaha, je hebt overal gelijk in.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Dat gejank over de muntprijs altijd >.< Ga toch lekker thuis bier drinken als je het te duur vindt, je weet onderhand toch zeker wel dat je op een feest tussen de 2,50 en 2,90 kwijt bent voor een muntje...

Ga er maar vanuit dat het over 5 jaar 3 euro is. Niks geks, zoiets heet inflatie. Je krijgt ook elk jaar meet betaald vanwege dezelfde inflatie. Dus doei.

Inflatie? Een prijsverhoging van bijna 10% noem ik geen inflatie. Het gaat niet zozeer om thuis bier drinken, een krat bier van een A merk is de afgelopen tijd ook in prijs gestegen. Het gaat er om dat de prijzen gewoon als een gek omhoog gaan.

Wie kan me trouwens even helpen herinneren? Ik stond vooraan bij het deck.. ineens werd er vuurwerk afgeschoten.. schrok me de tering. :yawn:
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 16:02 
 

JRDMK5 schreef:
Wie kan me trouwens even helpen herinneren? Ik stond vooraan bij het deck.. ineens werd er vuurwerk afgeschoten.. schrok me de tering. :yawn:


Waar precies wil je aan herinnerd worden?
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Inflatie? Een prijsverhoging van bijna 10% noem ik geen inflatie.


Neem mijn posts ff door. Het gaat helemaal niet om 8% in 1 jaar, maar 0% in 4-5 jaar en 8% in 2 jaar. M.a.w., niet meer dan 2% per jaar. Niks mis mee.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen wát je terug krijgt voor je geld blijft een drama
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het is schandalig, zeker als je bedenkt dat ze met de ticketverkoop al €1.800.000,- ophalen (30000*€60,-). Maar mensen kopen het toch wel. En het is niet alsof mensen dan maar minder gaan drinken of besluiten niet te gaan. Vanuit commercieel oogpunt kan ik het helemaal begrijpen.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten