Voor mij was dit de HardBass van de livesets. Bass Modulators, B-Frontliner en Frequencerz gaven stuk voor stuk de vetste sets weg.
Mooiste momenten van de avond: Showtek - FTS
Deze plaat is helemaal grijsgedraaid, maar het was ontzettend mooi om te zien wat voor energie dat in het publiek los maakte.
Amozfears - Release
Gigantisch mooie melo door het Gelredome.

Kon even niet fatsoenlijk losgaan omdat ik geen ruimte had, maar stond echt met een glimlach voor oor tot oor.
Hyperdrive - The Punishment
Een edit weliswaar, maar gaaf om deze plaat weer eens te horen
Verder ook nog een pluspuntje voor de aankleding en show, vette stage ook met de bewegende onderdelen

En over de opmerking dat er geen lasers zouden zijn: deze waren er genoeg. Maar ze mogen die inderdaad wel wat vaker aanzetten. (Of ik heb het gemist omdat ik redelijk vooraan stond, dan krijg je het sws minder mee).