Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt de hele avond, :thumbup:

Wat vonden jullie trouwens van het geluid, begin van de avond tijdens team blue viel het af en toe weg volgens mij. Er hingen ook kleinere boksen dan vorig jaar en met qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het niet super zuiver, maar was prima te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 23:19 
 
Hardtraxx Newbie

MP3's van de sets in hogere kwaliteit uit de video opname geript

http://we.tl/fsXFZjHkIq
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen oordoppen ingehad, aangezien het wel zuiver genoeg klonk, en volume niet té hard was.
Ik ben nog steeds verbaast over de speakers boven de dekken. Wie verzint dat..?

Hele avond rechts van de cameraman in het midden gestaan, daar was het gewoon goed te doen.
Heb ook totáál geen last van de drukte gehad die hier beschreven wordt. Wmb is naast die FOH echt een perfecte plek. Makkelijk terug te vinden en weinig loop verkeer.
MC stond ook goed afgesteld qua volume.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het geluid idd prima, beetje links voor gestaan en toch op een gegeven moment maar even doppen ingedaan en het klonk echt prima met doppen. niks mis met het Gelredome :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voornamelijk op de linkerdecks gestaan, klonk geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Voornamelijk op de linkerdecks gestaan, klonk geweldig.


Jup me too, maar geweldig is wel wat overdreven :P . Overgrote deel van de avond m'n oordoppen niet nodig gehad, bij geweldig afgesteld geluid ga ik hier wel van uit. De Bass was alleen de laatste +/- 3 uur echt goed te voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 01:51 
 
Hardtraxx Newbie

Hier de volledige livestream voor geinteresseerden

https://www.youtube.com/watch?v=iOiLrk1Qvsg

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanx, benieuwd hoe lang die online blijft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 09:06 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan hem beter op dailymotion zetten. Daar hebben de labels en dergelijke minder controle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
JRDMK5 schreef:
Inflatie? Een prijsverhoging van bijna 10% noem ik geen inflatie.


Neem mijn posts ff door. Het gaat helemaal niet om 8% in 1 jaar, maar 0% in 4-5 jaar en 8% in 2 jaar. M.a.w., niet meer dan 2% per jaar. Niks mis mee.

In jouw bevindingen wel. 2,70 voor een lekker biertje kan nog wel, maar haal even 4 flesjes water op een avond. Dan ben je gewoon meer dan 20 euro kwijt. Ik betaal al jaren € 2,- voor een biertje, in welke kroeg dan ook. Flesje water kost qua inkoop geen drol.

Kiloknaller schreef:
JRDMK5 schreef:
Wie kan me trouwens even helpen herinneren? Ik stond vooraan bij het deck.. ineens werd er vuurwerk afgeschoten.. schrok me de tering. :yawn:

Waar precies wil je aan herinnerd worden?

Na het zien van m'n eigen filmpjes weet ik het weer, het ging om de opening.

http://instagram.com/p/y8CQRAMhUO/?modal=true
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Na het zien van m'n eigen filmpjes weet ik het weer, het ging om de opening.

http://instagram.com/p/y8CQRAMhUO/?modal=true

Gevolgd door de traditionele stank >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tuinbank schreef:
Hier de volledige livestream voor geinteresseerden

https://www.youtube.com/watch?v=iOiLrk1Qvsg



Deze video bevat inhoud van WE R Music, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.

Daar gaat je video.
Zet hem eens op vimeo of een ander medium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
In jouw bevindingen wel. 2,70 voor een lekker biertje kan nog wel, maar haal even 4 flesjes water op een avond. Dan ben je gewoon meer dan 20 euro kwijt. Ik betaal al jaren € 2,- voor een biertje, in welke kroeg dan ook. Flesje water kost qua inkoop geen drol.


Dat ligt dan ook niet zozeer aan de muntprijs, maar meer aan het feit dat een fles water 2 munten kost. Op sommige locaties en feesten krijg je die voor 1,5, of anders een 33cl flesje voor 1. Vind ik al een stuk redelijker. Maarja, het geld moet ergens vandaan komen. Dat bier wat duurder is dan in de kroeg is noodzakelijk voor veel organisaties om overeind te blijven, laat staan om winst te maken. Geldt niet voor Hard Bass, maar de marktprijs niet volgen voor muntjes is simpelweg dom als bedrijf zijnde met een instant uitverkocht feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Is de Live Stream ondertussen ergens al te downloaden? :$ Wil die nog vaak terugkijken, haha.

OT: Vond Hardbass echt geweldig. Veel nieuwe nummers gehoord die me positief verrast hebben. Wel jammer dat ik weinig van het thema heb meegekregen. De overgangen van teams en de daarbij horende ''feallings'' qua thema waren vorige jaren toch veel beter.

Stage werd steeds mooier, niet verwacht dat led-schermen zo vet zouden kunnen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:08 
 

Amusion schreef:
Is de Live Stream ondertussen ergens al te downloaden? :$ Wil die nog vaak terugkijken, haha.


Check vorige pagina :list: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even een nogal "Wtf" vraag (?)

Maar wat vonden jullie van die vuurwerk lichtkogels die om de zoveel tijd af gingen?

Ik had zeker een volle 10 seconden nog een na-beeld van in mn ogen. Die krengen waren super vel xd

Ik vraag dit om er achter te komen of dit misschien bijwerkingen zijn of dat het ook nuchter voor kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat vuurwerk vooral stinken, iedereen trok een bek als een bak met wurmen nadat dat vuurwerk was afgegaan. xd

En die tyfusklappen bij de opening hebben mij ook 5 jaar van mijn leven gekost, godskolere zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 14:49 
 

Raven schreef:
En die tyfusklappen bij de opening heeft mij ook 5 jaar van mijn leven gekost, godskolere zeg.


Ik zat via livestream te kijken en dacht echt damn daar moet je nu niet staan! Wat lomp xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vuurwerk na KO'11 zal ik nooit vergeten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:

En die tyfusklappen bij de opening heeft mij ook 5 jaar van mijn leven gekost, godskolere zeg.


Later op de avond hoorde ik weer vuurwerk, later bleek dit de nieuwe plaat van Delete & Warface te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Raven schreef:

En die tyfusklappen bij de opening heeft mij ook 5 jaar van mijn leven gekost, godskolere zeg.


Later op de avond hoorde ik weer vuurwerk, later bleek dit de nieuwe plaat van Delete & Warface te zijn.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Raven schreef:
En die tyfusklappen bij de opening heeft mij ook 5 jaar van mijn leven gekost, godskolere zeg.


Ik zat via livestream te kijken en dacht echt damn daar moet je nu niet staan! Wat lomp xd


Vertel hier eens meer over, ik heb van half 2 tot half 6 de livestream zitten kijken alleen geen vuurwerk gezien of gehoord.
Had het eigenlijk ook nut het vuurwerk of was het meer van: 'Publiek, let eens op hier staat het podium.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Ik vraag dit om er achter te komen of dit misschien bijwerkingen zijn of dat het ook nuchter voor kwam.

Dat zal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:
Kiloknaller schreef:
Raven schreef:
En die tyfusklappen bij de opening heeft mij ook 5 jaar van mijn leven gekost, godskolere zeg.


Ik zat via livestream te kijken en dacht echt damn daar moet je nu niet staan! Wat lomp xd


Vertel hier eens meer over, ik heb van half 2 tot half 6 de livestream zitten kijken alleen geen vuurwerk gezien of gehoord.
Had het eigenlijk ook nut het vuurwerk of was het meer van: 'Publiek, let eens op hier staat het podium.'


Was om 11 bij de opening. Meer vuurwerk heb ik ook niet gezien. Op die fakkels tijdens Frequencerz na dan.
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten