Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:06 

Hardtraxx Veteran

Heb me prima vermaakt, kwam helaas pas om half 12 binnen ipv half 11. Werd met de munten al gelijk "genaaid": had er 30 maar kreeg er maar 24 (had misschien na moeten tellen maar ging er wel vanuit dat het klopte) ben gelijk teruggegaan maar had de muntjes al gebroken, nou toemaar dan. Voor de rest dus niet erg veel meegekregen van green en blue, pas vanaf yellow echt een vaste plek opgezocht. Geluid klonk naar mijn idee erg lomp, kan aan mij liggen maar vind de kicks snel op elkaar lijken. De laatste 3 uur zeker wel genoten en heel fijn losgegaan! Frequencerz live was erg vet. Vond FaN wel leuk gedaan maar had liever iets anders gezien.
Kortom, wel een heel vet feest, zeker geslaagd voor de 1e keer! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:22 

Hardtraxx Veteran

Vond de stage echt niks en heb weinig tot geen lazers gezien :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:30 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
JRDMK5 schreef:
2,70 voor een muntje, b2s moet zich schamen..

Dit inderdaad, is in 2 jaar tijd van 2,50 naar 2,70 gegaan. Echt schandalig!

De muntjes zijn al veeeeeeeel langer 2,50 dan 2 jaar hoor. Zeg gerust maar in minstens 5 jaar tijd van 2,50 naar 2,70. Dat is helemaal geen onredelijke toename.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:42 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:

Er hingen er maar 20 ofzo? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:45 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Protoss schreef:

Er hingen er maar 20 ofzo? :lol:

32* :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:55 

Hardtraxx Veteran

lichten misschien maar lazers niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:56 

Hardtraxx Veteran

Ekte lazors echt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:57 

Hardtraxx Veteran

b2s moet op zn lazer krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:58 

Donateur

Protoss schreef:
lichten misschien maar echte lazers niet

http://www.specsavers.nl/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:00 

Hardtraxx Veteran

vergeleken met de lazershow van vorig jaar vond ik deze maar matig

Nog mensen het feest opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:00 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Werd met de munten al gelijk "genaaid": had er 30 maar kreeg er maar 24

Hoe krijg je dat voor elkaar dan? de strips gingen per 5 muntjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:06 

Hardtraxxer

Echt een topfeest gehad. Voor mijn gevoel was het geluid beter dan vorig jaar (ik stond links van het midden ter hoogte van de bar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:44 

Hardtraxx Addict

Is de live stream met beelden nergens terug te zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:50 

Hardtraxx Addict

tommeh schreef:
Is de live stream met beelden nergens terug te zien?

Stukje Freqz en team red:

Bass Modulators:

B-Frontliner:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:04 

Hardtraxxer

Mijn allereerste Hard Bass en wat een avond was het :D
Kwamen tijdens het begin van de set van Luna al aan. Ideaal om lekker een beetje op gang te komen onder het genot van een paar biertjes ook al zou ik zulke muziek thuis niet opzetten.

Vervolgens was het tijd voor team blue. Ik wist dat het mierzoet zou worden maar heb me toch prima vermaakt. Vervolgens na een half uur de rest van de groep gaan ophalen maar wat een ellende was dat. Na drie kwartier eindelijk weer de zaal in en toen was opeens alle ruimte weg :( . Toen we een plekje gingen zoeken raakte we de helft kwijt maar ik liet dat de pret niet drukken en ging lekker genieten van Bass Modulators die een mooie set neer hebben gezet.

Tijdens het begin van team green vonden we de rest en iemand kwam op het geniale idee om links op de decks te gaan staan. Het geluid was prima, we hadden alle ruimte van de wereld en het was er qua temperatuur heel goed te doen in tegenstelling tot de zaal. Prima op deze set vermaakt omdat ik hele goede zin had maar het waren toch wel de nummers van atmozfears die het interessant maakte. Hoogtepuntje was singularity en release :$. B-frontliner vervolgens was echt van begin tot eind genieten. Had bewust de oudere nummers (van voor mijn tijd :P ) niet geluisterd om me te laten verrassen maar ik heb me er heel goed op vermaakt. De nieuwe nummers waren echt hemels :love:

Team yellow was lekker rammen op de nummers van crypsis en adaro en uitrusten/drinken halen/ouwehoeren tijdens de nummers van outbreak. Hierdoor toch best een geslaagde set naar mijn mening :P Wel verbaasd oldschool flow te horen maar deze ging toch wel heel lekker. Ik keek het meeste van alles uit naar frequencerz en ze hebben mijn verwachtingen waargemaakt maar toch ook weer niet. Ik hoopte zo erg op delusion en the end maar in ruil daarvoor kreeg ik death metal en the punishment. Ze hadden alleen hollow en die collab met dp achterwegen moeten laten :/ . Hoogtepunt was fatality. Kan zo onwijs genieten van die plaat en hoe iedereen altijd meedoet :loving: (vette edit ook :worship: ).

Team red was gewoon lomp beukwerk maar wel echt vet. Veel vette nieuwe en onbekende tracks maar het was vooral radical en titan die de set interessant maakte. Bijna al mijn energie hier wel eruit geramd en dankzij kramp werd het een routine om te gaan strekken tijdens de break en dan weer los te gaan. Vervolgens freakz at night en ik had hier eigenlijk totaal geen verwachtingen bij. Toch hadden ze een vette set neergezet. Er zat een lekker tempo in maar ik miste nogal de variatie. Was wel heel verbaasd samara te horen (ookal was het een edit). Na seven zsm weggegaan om de drukte voor te zijn en de hardcore ellende te vermijden.

+++B-Frontliner en Frequencerz :loving:
++Sfeer, veel mensen los zien gaan en zelf ook alles gegeven.
++Perfecte plek om te staan, waanzinnig uitzicht over het publiek en de stage ook.
++Yellow, red, Atmozfears en Bass Modulators.
+Eigenlijk de rest van de sets/artiesten, heb weinig momenten gehad dat ik me echt zat te ergeren.
-De enorme drukte, miste het wel een beetje om echt in een publiek te staan en zo nu en dan een praatje te maken maar wat was het daar belachelijk druk.
-Bepaalde deuren werden soms gesloten waardoor soms echt een hele stroom mensen bij ons langskwam
--Wake uuuuuuuup
---De wc's, ik weet niet wat er mis is gegaan maar wat een grote ellende was dit. Voor het eerst in mijn leven een enorme rij meegemaakt bij de mannen wc en daarbinnen was het net een sauna. Werd er kotsmisselijk van.

Al met al een heerlijk feest gehad en ik hoop nog wat vaker een dergelijk feest mee te maken.

Groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:07 

Donateur

Protoss schreef:

Kijk eens naar de zojuist geposte filmpjes....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:11 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:

Als je geen lasers gezien hebt raad ik je laserchirurgie aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:17 

Hardtraxxer

http://hardbass.addicted2bass.info/ :D

Alle setjes van het feest + download

Men of steel edit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:21 

Hardtraxx Veteran

Hoogtepunten:

Atmozfears - Release
Hyperdrive - The Punishment, de melodie :love: :love:
N-Vitral kicks, ben er nog steeds van aan het bijkomen
B-Frontliner
Fatality (Hard Bass edit)

Dieptepunten:

Dont fuck with the radical en unlike others
Brennan Heart, This is how it feels, to fuck on cocaine :sick:
Zatox

Verder gewoon weer het meeste genoten van de eerste 2 uur, blijf me irriteren aan de opkomende trend van harder=beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:38 

Hardtraxx Newbie

Paultheone schreef:

Verder gewoon weer het meeste genoten van de eerste 2 uur, blijf me irriteren aan de opkomende trend van harder=beter.

Amen! Kan zelf hard zeker wel waarderen, maar dat er dan mensen aan komen zetten dat sets als B-Frontliner niet hard genoeg zijn... B-Frontliner ging wat mij betreft zeker harder dan Freakz at Night.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:39 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:

Inderdaad, waren amper lasers te zien.. :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 18:39 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Grim schreef:
Ben juist begonnen met een heropname in .mp4 . Deze extensie is wel bruikbaar in Sony Vegas voor het bewerken en samenvoegen van beide delen. Morgen nacht zal ik uploaden en als alles goed is zou het bestand dinsdag beschikbaar moeten zijn.

Als je met SV in 1080p 8 uur (?) Wilt renderen ben je echt onnodig lang bezig.

Gebruik die mpeg streamclip daarvoor ;) duurt maximaal 10 min dat "saven" met zo'n lenge schat ik.

Zal ik doen maar moet het eerst heropnemen in een andere file format dan .flv want die pakt hij nergens. Eerste keer dat ik dit deed dus geen ervaring mee. Gebruik DxTory om gaming spul op te nemen maar werkt niet voor desktop te recorden.

EDIT: heropname is mislukt. :/ Bestand corrupt, had al zo een vermoede dat het niet 100% juist ging toen ik deze ochtend keek. Nu pas terug thuis van school en kunnen controleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 18:59 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Basxt schreef:
Grim schreef:
Ben juist begonnen met een heropname in .mp4 . Deze extensie is wel bruikbaar in Sony Vegas voor het bewerken en samenvoegen van beide delen. Morgen nacht zal ik uploaden en als alles goed is zou het bestand dinsdag beschikbaar moeten zijn.

Als je met SV in 1080p 8 uur (?) Wilt renderen ben je echt onnodig lang bezig.

Gebruik die mpeg streamclip daarvoor ;) duurt maximaal 10 min dat "saven" met zo'n lenge schat ik.

Zal ik doen maar moet het eerst heropnemen in een andere file format dan .flv want die pakt hij nergens. Eerste keer dat ik dit deed dus geen ervaring mee. Gebruik DxTory om gaming spul op te nemen maar werkt niet voor desktop te recorden.

EDIT: heropname is mislukt. :/ Bestand corrupt, had al zo een vermoede dat het niet 100% juist ging toen ik deze ochtend keek. Nu pas terug thuis van school en kunnen controleren.

Het zit je niet mee he? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 19:00 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Rickzel schreef:
JRDMK5 schreef:
2,70 voor een muntje, b2s moet zich schamen..

Dit inderdaad, is in 2 jaar tijd van 2,50 naar 2,70 gegaan. Echt schandalig!

De muntjes zijn al veeeeeeeel langer 2,50 dan 2 jaar hoor. Zeg gerust maar in minstens 5 jaar tijd van 2,50 naar 2,70. Dat is helemaal geen onredelijke toename.

Ik bedoel dat het van 2,50 in 2013 naar 2,70 is gegaan in 2015

dus 20 cent er op in 2 jaar tijd, wat ik vrij veel vind voor zo'n bekertje waterbier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 19:04 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, had al zo een vermoeden omdat er een waarschuwing was gekomen dat de CPU niet meer kon volgen en het preview beeld in OBS was ook op een bepaald punt blijven hangen. Snap niet hoe de CPU het niet meer aan kon, hij zit bij het recorden zo goed als altijd tussen 60-80% dus zelf een uitschieter zou er nog voldoende ruimte moeten zijn.

CPU = i5-4690 @ 3.50GHz
GPU = sapphire r9 290 tri-x
8GB RAM

Dus het ligt echt niet aan ondermaatse hardware. :P We geraken er wel, deze nacht nog een poging. ^^
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten