Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:36 

Hardtraxxer

Ik vond trouwens de openingsset van Luna ook erg vet! Heerlijk die early hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 18:03 

Hardtraxxer

Mijn derde keer Hard Bass en in mijn ogen een prachtige editie.

Ik kwam helemaal op 't einde van Team Blue binnen en als ik de tracklist zie, ben ik daar blij om. Slechts een paar nummers die me wel zouden vermaken (Momentum, Our Story, Dance no more) en verder niet mijn ding. De live-act van Bass Modulators was daarentegen wel erg geslaagd. Wat hebben die toch een fijne nummers zeg. Ook de nieuwe platen klonken lekker.

Team Green was op voorhand voor mij al niet een team waar ik naar uit keek en dat gevoel bevestigden vooral Brennan Heart en Zatox volkomen. Atmozfears was de enige die de set verdraagbaar maakte. Hoe kun je nou in godsnaam Wake Up gaan draaien dan. Het was opnieuw de live-act die dit team opkrikte. Man, man, man wat draaide B-Frontliner een gruwelijk fijne set. Meters kippenvel bij Become the sky. Het totale plaatje met de outfits en die mega-ballonnen paste perfect. Ook het geluid klonk goed dus dat maakte de sfeer nog beter.

Team Yellow was genieten. Outbreak de enige waarvan ik niet echt kon genieten. Heb niet zoveel met zijn nummers, maar wat hebben Crypsis en Adaro een fijn setje neergezet. Nummers als Crackin' your ribs en Oldschool flow en dan afsluiten met Torture. Wauw. Frequencerz zette dit gevoel goed door in hun live-act. Vond het alleen heel erg jammer dat Ghost Town niet gedraaid werd, maar ach, verder heel erg genoten. (Men of Steel blijft mijn TOTY van 2014. :love: :love: :love: )

Zoals verwacht klapte Team Red er gelijk bovenop met Radical die weer als een halve malloot begon te schreeuwen haha. Het hele team ging anderhalf uur lang los. Titan kon maar niet stoppen met springen. Piece of shit voor het eerst live gehoord en allemachtig wat een nummer is dat. Het sloopwerk ging keihard door met Freakz at Night die veel beter draaide dan ik van tevoren had verwacht. E-Force deed merendeels het mixwerk en Deetox stond gewoon een half uur lang volop te genieten (en terecht). Die Seven edit is ook dik geslaagd in mijn ogen.

De drukte viel op de plek waar ik stond nog best wel mee. Het enige vervelende was dat iedereen langs me kwam aangezien ik zo'n beetje voor de trap stond, maar qua ruimte was het heel erg fijn. Ook de hitte was prima te doen. Al met al een keihard feest gehad.

+++++ B-Frontliner, dit ga ik nooit meer vergeten
+++ Team Yellow en Red, gewoon urenlang gas erop en heerlijke platen voorbij horen komen
++ Het aantal nieuwe platen
+ Freakz at Night, want boven verwachting gedraaid
+ De stage. Zag er zeer vet uit met alle lasers en de verdere aankleding. Ook de zwevende driehoeken aan het plafond waren erg vet.

--- Zatox en Brennan Heart. Blijf weg man.
-- Al die klote Italianen, Spanjaarden etc. die met hun volgeschminkte gezicht en doekjes voor de kop constant tegen je op staan te springen terwijl ze kilometers ruimte hebben
- Team Blue (als ik naar de tracklist kijk)

Nu maar weer wachten op Hard Bass 2016 :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 18:41 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Had ook het idee dat het geluid een stuk beter was (we stonden dus wel behoorlijk vooraan) iemand anders die dat gemerkt heeft?

Ja zeker. Wij stonden midden voor tussen voorste speakers. Heel dik geluid daar, voorgaande jaren nog niet meegemaakt in Gelredome. Heb dus ook het idee dat ze een andere geluidsinstallatie hadden staan. Daarnaast helemaal geen last van drukte gehad. Zeker vanaf Team Yellow was er genoeg ruimte op de dansvloer en was het echt genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 18:58 

Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:
Wanneer kan ik de beelden verwachten van degene die er 100GB voor ging opofferen? :D

Zou ik ook plezierig vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:33 

Hardtraxx Veteran

Er werd harder gedraaid dan ik verwacht had. Vanaf de helft van team Green klapte het er goed op.

Team yellow was ook zeker vet, zelfs Outbreak viel me zeer mee.

Plaat van de avond was voor mij Delete & Warface - The Baddest. Delete kicks :thumbsup:
Alleen Radical die Spell of Sin, Don't Fuck With The Radical en Reign Supreme draait was een beetje jammer. En ook de vocals van zijn nieuwe nummer, Suicide Bassline, gaan over - verrassend - Radical Redemption...

Verder bijna de hele avond op de decks gestaan, want het was weer erg druk. Het geluid was daar ook verbeterd. :thumbup:
Bij de barren en wc's ging het toch nog vlot, ondanks de drukte.

Geslaagd feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 20:08 

Hardtraxx Addict

Team Blue was echt zaaddodend saai, ook Bass Modulators konden het niet veel beter maken voor mij. Team Green was al wat beter te pruimen maar dat was ook niet heel denderend. Godzijdank kwam toen B-Frontliner, echt een geweldige set was dat. :worship:
Prima vermaakt tijdens Yellow en Red. Ik moet helaas wel de conclusie trekken dat ik enorm Raw-moe ben. Vooral tijdens Red had ik echt het idee alsof er gewoon 0,0 variatie in zat. Ik geloof dat alleen The Spell of Sin echt een melodie bevatte van alle tracks die zijn gedraaid. Freakz at Night is gewoon enorm gehyped en viel zwaar tegen.
Een ander minpunt is de enorme hoeveelheid sigaretten die onder mijn neus werden opgestoken, werd helemaal gek van die graflucht in mijn gezicht steeds. Qua drukte vond ik het prima te doen.
Over het algemeen aardig vermaakt op Hard Bass, maar het heeft zeker niet de voorgaande edities overtroffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 21:33 

Hardtraxxer

Team Blue was inderdaad zaaddodend. Atmozfears maakte veel goed bij het volgende team, maar vind het nog steeds jammer dat hij Madman niet heeft gedraaid. Adaro & Crypsis waren heerlijk bij Team Yellow. Ik heb niet zo veel met Outbreak, maar kon er wel mee leven. Frequencerz LIVE was ook fijn. Vervolgens Team Red. Mijn hemel, dat was echt niet normaal. Geen woorden voor. :worship:
Ik vond Freakz at Night zeker geslaagd. Heerlijk tempo/drive in de set met veel nieuwe platen/edits. In mijn ogen een heerlijke afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 21:42 

Hardtraxx Veteran

Stond om ongeveer 10 voor 10 bij ingang E, eerste ergernis was alweer aanwezig. Massa's buitenlanders met hun verschrikkelijke 'heeee-hoooo'. Het systeem van die tent met lockers vind ik nog steeds verschrikkelijk. Had het idee dat het vorig jaar wel warmer was in die tent. Ook de kou op de terugweg was verschrikkelijk. Muntprijs die omhoog was gegaan was ook wel een tegenvaller. Begon dus niet al te fijn.

Toen de zaal in. Stage was op het eerste gezicht niet bijzonder (later op de avond wel een stuk beter!). De set van Luna bracht me gelukkig weer wat meer in positievere sferen (vooral Unlocked :love: ). Dan om 11 uur de opening. Kippenvel all over, wat vond ik dat vet zeg. Ook +1 voor die knallen, iedereen schrok zich dood. :lol:

Team Blue viel mij zwaar tegen. Ik had er al totaal geen hoge verwachtingen bij, maar alsnog wel jammer. Enige pluspuntje van hun set was Showtek - FTS. Hoe men reageerde op dat nummer was echt pure magie. Bass Modulators vond ik weinig aan. Kwalitatief was het goed, maar het is gewoon totaal niet mijn ding.
Toen Team Green. Ik heb normaal niks met Atmozfears, Zatox of Brennan Heart maar ik vond het (m.u.v. Wake Up) een leuk setje! B-Frontliner, wauw. Wat was dat een heerlijke set. Zwaar staan genieten daarvan.
Team Yellow keek ik erg naar uit en terecht. Zowel de set van Adaro, Crypsis en Outbreak als die van Frequencerz live waren gewoon genieten. Lekkere bak drive (vooral door dat teasen van Adaro) en beukplaatjes alom, stilstaan was er niet bij.
Team Red was ook alleen maar doorgassen. Wel eens met de kritiek dat RR de set teveel om hemzelf centreerde. Mixed feelings bij The Spell of Sin. Aan de ene kant dacht ik gelijk aan Hard Bass vorig jaar en hoe vet dat was toen iedereen het meeschreeuwde. Aan de andere kant vroeg ik me af of hij die nou alleen maar draait om z'n ego te strelen. Ontzettend vet trouwens om Hammer of the Devil en Catalyst door het Gelredome te horen blazen, de tering hé. Dat was echt slopen tot en met. :D Freakz At Night daarna. Ontzettend veelbelovende intro en ik vond het absoluut niet zo tegenvallen als de rest. Helaas heel weinig nummers van Deetox (en van die paar nummers waren er niet eens edits?), maar het was toch fijn. Gewoon een lekker beuksetje om af te sluiten, niks mis mee. Tempo ging al snel in die set al flink omhoog wat ik ook wel een pluspunt vond.

Over de sfeer was ik zeer tevreden. Iedereen deed gewoon lekker relaxed en gek tegen elkaar zoals het hoort . :) Geluid op de decks was enorm verbeterd t.o.v. vorig jaar. Vanaf ongeveer 1 uur daar maar gestaan omdat de drukte op de vloer nogal tegenviel en eigenlijk geen seconde spijt van gehad. Aan de bar werd je snel geholpen en het barpersoneel was erg vriendelijk. Ook hulde aan de verkopers van de raketjes die los stonden te gaan terwijl ze rond liepen met hun tassen vol raketjes, vind het echt geweldig om zulke mensen ook te zien genieten.

Voor mij heeft deze editie de editie van vorig jaar overtroffen. Ik heb echt enorm genoten vannacht. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 21:56 

Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:
Wanneer kan ik de beelden verwachten van degene die er 100GB voor ging opofferen? :D

Nog bezig met uploaden. :D

Heb het helaas wel in 2 verschillende opnames moeten doen. Het uurtje Luna is apart, rest allemaal samen dus niet zo erg. Geen deftig programma kunnen vinden om .flv files mee te editen (Sony vegas/windows live movie maker pakken hem niet) dus gewoon onbewerkt beide uploads.

Bij het setje van Luna is er ergens in het midden een stukje waar hij kut doet moet bufferen en op het einde de laatste minuten waarbij b2s het zelf aan het verneuken was. Er werd van URL gewisseld bij Luna --> main show vandaar 2 verschillende opnames. Hoofdopname start denk ik nog redelijk in het begin van de intro van team blue. Op het einde van de hoofdopname zit er nog 1u10m 'einde broadcast' scherm van op youtube aangezien ik nog aan het slapen was en niet kan editen.

Ik heb ook geprobeerd met van die knip/converteer programma's, waarvan sommige gekocht in de piraten baai maar die deden niet hun werk met zo grote bestanden of haalde de kwaliteit achteruit dus daar moet je maar mee leven. Er zijn ergere dingen in de wereld. :P

EDIT: Het Luna gedeelte is 2.1GB en de hoofdshow is 20.17GB, dus kwa grootte valt het goed mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 22:01 

Grim schreef:
Ik heb ook geprobeerd met van die knip/converteer programma's, waarvan sommige gekocht in de piraten baai maar die deden niet hun werk met zo grote bestanden of haalde de kwaliteit achteruit dus daar moet je maar mee leven. Er zijn ergere dingen in de wereld. :P

Windows Movie Maker
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 22:15 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:
MDesiqn schreef:

Ik heb ook geprobeerd met van die knip/converteer programma's,

Welk formaat is het?

met mpeg streamclip kan je heel snel stukjes knippen/plakken/trimmen etc. Hij hoeft het niet te renderen. Super programma.
http://www.squared5.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 22:16 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Grim schreef:

Windows Movie Maker

Grim schreef:
Heb het helaas wel in 2 verschillende opnames moeten doen. Het uurtje Luna is apart, rest allemaal samen dus niet zo erg. Geen deftig programma kunnen vinden om .flv files mee te editen (Sony vegas/windows live movie maker pakken hem niet) dus gewoon onbewerkt beide uploads.

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 22:21 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Grim schreef:
MDesiqn schreef:

Ik heb ook geprobeerd met van die knip/converteer programma's,

Welk formaat is het?

met mpeg streamclip kan je heel snel stukjes knippen/plakken/trimmen etc. Hij hoeft het niet te renderen. Super programma.
http://www.squared5.com/

Sorry voor dubbelpost maar ook bij dit programma zegt hij "File open error: unsupported file type". :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 22:25 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:
MDesiqn schreef:

Nog bezig met uploaden. :D

Bij het setje van Luna is er ergens in het midden een stukje waar hij kut doet moet bufferen en op het einde de laatste minuten waarbij b2s het zelf aan het verneuken was. Er werd van URL gewisseld bij Luna --> main show vandaar 2 verschillende opnames. Hoofdopname start denk ik nog redelijk in het begin van de intro van team blue. Op het einde van de hoofdopname zit er nog 1u10m 'einde broadcast' scherm van op youtube aangezien ik nog aan het slapen was en niet kan editen.

EDIT: Het Luna gedeelte is 2.1GB en de hoofdshow is 20.17GB, dus kwa grootte valt het goed mee.

Die 22.5GB is niet erg veel voor zo'n 11/12 uur vidoe. :D
Hopen dat je het snel als download naar buiten brengt of ergens online kan zetten. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 22:39 

Hardtraxx Addict

Ik heb een half uurtje op die decks gestaan. Hoe kan iemand daar de hele avond staan? Je draait vanzelf met je lichaam naar het midden toe, waardoor één van je oren meer geluid krijgt als de ander..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 22:57 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Ik heb een half uurtje op die decks gestaan. Hoe kan iemand daar de hele avond staan? Je draait vanzelf met je lichaam naar het midden toe, waardoor één van je oren meer geluid krijgt als de ander..

Je draait automatisch naar het midden xd ? Geen last van gehad, dus was er prima uit te houden. Bovendien was het geluid stukken verbeterd ten opzichte van vorig jaar (alsnog niet optimaal, oordoppen waren later op de avond pas nodig) en je hebt er prima de ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 23:04 

Hardtraxx Veteran

Denk dat hij bedoelt dat als je op de decks staat dan sta je links/rechts van de stage. Maar natuurlijker wijs draai je je richting de stage/open vloer onder je in plaats van recht voor je naar een hoop metaal met lichtjes en lasers te kijken. Hierdoor sta je dus zo goed als hele tijd met je linker of rechteroor naar de speakers gericht en krijgt die dus de volle lading en het oor aan de andere kant krijgt het minder te verduren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 23:11 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Denk dat hij bedoelt dat als je op de decks staat dan sta je links/rechts van de stage. Maar natuurlijker wijs draai je je richting de stage/open vloer onder je in plaats van recht voor je naar een hoop metaal met lichtjes en lasers te kijken. Hierdoor sta je dus zo goed als hele tijd met je linker of rechteroor naar de speakers gericht en krijgt die dus de volle lading en het oor aan de andere kant krijgt het minder te verduren.

Dit. Bedankt voor het ophelderen waartoe ik nu niet in staat ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 23:35 

Hardtraxx Veteran

Ben juist begonnen met een heropname in .mp4 . Deze extensie is wel bruikbaar in Sony Vegas voor het bewerken en samenvoegen van beide delen. Morgen nacht zal ik uploaden en als alles goed is zou het bestand dinsdag beschikbaar moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 23:57 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Ben juist begonnen met een heropname in .mp4 . Deze extensie is wel bruikbaar in Sony Vegas voor het bewerken en samenvoegen van beide delen. Morgen nacht zal ik uploaden en als alles goed is zou het bestand dinsdag beschikbaar moeten zijn.

Als je met SV in 1080p 8 uur (?) Wilt renderen ben je echt onnodig lang bezig.

Gebruik die mpeg streamclip daarvoor ;) duurt maximaal 10 min dat "saven" met zo'n lenge schat ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 00:05 

Hardtraxx Addict

https://www.youtube.com/watch?v=RbXKzg20Cto

Team yellow en red
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 10:40 

Hardtraxx Addict

#H8M3 klinkt goed. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 13:07 

Hardtraxxer

M'n 9e Hard Bass, zo wat een kippenvel zeg. Alhoewel de editie van vorig jaar in mijn ogen beter was. Ik heb overal rondgelopen, om een plekje te vinden met de beste geluidskwaliteit. Dat was even zoeken, het stond hard maar verreweg van zuiver. :/

Rond 22.00 uur was ik binnen, heerlijk setje van Luna gehoord. Blue, kon me helaas niet zoveel boeien. Het was toen ook nog verdomd rustig binnen. B-Frontliner overtrof m'n verwachtingen, echt heerlijk setje. Daarna heerlijk Yellow en Red aangehoord. (Jammer dat Radical het initiatief nam)

Frequencerz vond ik wel een pluspuntje.
Freakz vond ik nog wel ok, maar wel iets meer van verwacht.

2,70 voor een muntje, b2s moet zich schamen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 13:14 

Hardtraxx Veteran

JRDMK5 schreef:

Dit inderdaad, is in 2 jaar tijd van 2,50 naar 2,70 gegaan. Echt schandalig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 13:26 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
JRDMK5 schreef:

Dit inderdaad, is in 2 jaar tijd van 2,50 naar 2,70 gegaan. Echt schandalig!

En dan te bedenken dat je 5,40 betaald voor een flesje water. Logisch dat mensen naar de WC lopen..
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten