Mijn derde keer Hard Bass en in mijn ogen een prachtige editie.
Ik kwam helemaal op 't einde van Team Blue binnen en als ik de tracklist zie, ben ik daar blij om. Slechts een paar nummers die me wel zouden vermaken (Momentum, Our Story, Dance no more) en verder niet mijn ding. De live-act van Bass Modulators was daarentegen wel erg geslaagd. Wat hebben die toch een fijne nummers zeg. Ook de nieuwe platen klonken lekker.
Team Green was op voorhand voor mij al niet een team waar ik naar uit keek en dat gevoel bevestigden vooral Brennan Heart en Zatox volkomen. Atmozfears was de enige die de set verdraagbaar maakte. Hoe kun je nou in godsnaam Wake Up gaan draaien dan. Het was opnieuw de live-act die dit team opkrikte. Man, man, man wat draaide B-Frontliner een gruwelijk fijne set. Meters kippenvel bij Become the sky. Het totale plaatje met de outfits en die mega-ballonnen paste perfect. Ook het geluid klonk goed dus dat maakte de sfeer nog beter.
Team Yellow was genieten. Outbreak de enige waarvan ik niet echt kon genieten. Heb niet zoveel met zijn nummers, maar wat hebben Crypsis en Adaro een fijn setje neergezet. Nummers als Crackin' your ribs en Oldschool flow en dan afsluiten met Torture. Wauw. Frequencerz zette dit gevoel goed door in hun live-act. Vond het alleen heel erg jammer dat Ghost Town niet gedraaid werd, maar ach, verder heel erg genoten. (Men of Steel blijft mijn TOTY van 2014.

)
Zoals verwacht klapte Team Red er gelijk bovenop met Radical die weer als een halve malloot begon te schreeuwen haha. Het hele team ging anderhalf uur lang los. Titan kon maar niet stoppen met springen. Piece of shit voor het eerst live gehoord en allemachtig wat een nummer is dat. Het sloopwerk ging keihard door met Freakz at Night die veel beter draaide dan ik van tevoren had verwacht. E-Force deed merendeels het mixwerk en Deetox stond gewoon een half uur lang volop te genieten (en terecht). Die Seven edit is ook dik geslaagd in mijn ogen.
De drukte viel op de plek waar ik stond nog best wel mee. Het enige vervelende was dat iedereen langs me kwam aangezien ik zo'n beetje voor de trap stond, maar qua ruimte was het heel erg fijn. Ook de hitte was prima te doen. Al met al een keihard feest gehad.
+++++ B-Frontliner, dit ga ik nooit meer vergeten
+++ Team Yellow en Red, gewoon urenlang gas erop en heerlijke platen voorbij horen komen
++ Het aantal nieuwe platen
+ Freakz at Night, want boven verwachting gedraaid
+ De stage. Zag er zeer vet uit met alle lasers en de verdere aankleding. Ook de zwevende driehoeken aan het plafond waren erg vet.
--- Zatox en Brennan Heart. Blijf weg man.
-- Al die klote Italianen, Spanjaarden etc. die met hun volgeschminkte gezicht en doekjes voor de kop constant tegen je op staan te springen terwijl ze kilometers ruimte hebben
- Team Blue (als ik naar de tracklist kijk)
Nu maar weer wachten op Hard Bass 2016