Hardbass 2015,
Binnen gekomen tijdens team blue, leuke set, veel euforisch blijkt wel dat ik meer van de raw/"tijdmachine tracks" hou dan dit.
Bass modulators live was wel een lekkere set, leuke track keuze!
Team Green tja, zatox wat moet je ermee? Vond sommige tracks die hij draaide wel leuk, maar niet op het tijdstip & team waarin hij stond. Atmozfears maakte een hoop goed in die set

, net zoals met qlimax die man kan goed en breed produceren!
B-frontliner Live , de set waar ik naar uitkeek, lekkere tracks puur genieten, alleen het geluid kwam niet bij elke track evengoed door (ook al bij voorgaande sets). Die nieuwe tba's afgewisselt met het oude werk, gave set!
Leuk ook dat ze er als "Space Warrior" uitzagen. Gaaf idee met die ballonnen, zag er gaaf uit!
Magic, Auditory nerve, Become the Sky, 1.000.000 Stars, tba's
Team Yellow, was een leuke set, alleen outbreak misplaatst, ik heb gewoon niets met zijn tracks, maar sommige nummers die voorbij kwamen

Torture, Raw to the point, may god be with you all, oldschool flow, de minus militia tracks. Leuke set, Adaro & Crypsis
Freqeuncerz Live, was puur genieten, leuke tracks, hyperdrive met die melodie

Geluid klonk super goed, dit maakte de set nog veel vetter

Lekkere edits ertussen.
Jammer dat ze die track met digital punk draaide, en niet bijv. The End met b-front.
Team Red, wat een set, super veel dikke en lekkere kicks gehoord, alleen Warface....
Radical die volop aan het genieten was, net zoals toen met MM (door de mic)
Word een beetje moe van de warface mashup's
Ik dacht dat Flip em op zen kantje de hardcore remix gedraaid zou worden, maar kreeg je de normale...
Suicide Bassline, Don't Touch my Stereo, The spell of Sin, Judge me, Apocalypse, The Baddest, WUFU, The Cross of Blood, The hammer of the Devil

Intents anthem, van radical klinkt ook goed
Freaks at Night live, wat een intro ... kut mc ik heb er helemaal niets mee.
Ik hoopte nogsteeds tot op het moment dat ze opkwamen er toch 3 dj's waren.
Leuke edits, leuk idee achter de set, alleen het is het net niet. Leuke edits en tracks gehoord,
Vind persoonlijk deetox platen altijd net de drive/kracht missen, zoals chaos reign of bring the riot.
Plus / Min punten:
+++ B-frontliner
+++ Freqeuncerz
++ Bass Modulators
++ Veel vette en dikke tracks gehoord
++ Team yellow & red, ondanks persoonlijke voorkeuren.
+ Ruimte genoeg op de decks waar we stonden (rechts voor de stage)
+ Snelle bediening aan de bar
+ Leuke mislukte poging voor een sit-down? (Dit past gewoon niet huis binnen de hardstyle, net zoals The Wall of Deatht tijdens Freaqshow)
+ Vond de stage/aankleding in het algemeen wel gaaf, leuke dat die driehoeken ook naar beneden kwamen etc etc. Zoon stage bewijst maar weer in mijn ogen, dat led schermen toch keigaaf kunnen zijn!
- Het binnenkomen, bij ingang Q, lekker koud naar buiten en dan de hitte in, andersom ook als je naar het toilet moet of weer naar buiten gaat.
- Muntjes voor 2,70. Het word steeds duurder.
- Team Blue, heb er niet veel mee, alleen de live team was wel goed
- Zatox, wat heb je er aan? Laat die vent gewoon thuis, zijn album
- Mc Dl
- Vind persoonlijk, dat Warface, Deetox, Zatox en Outbreak het niet verdienen op zo'n event te staan.
Nou vind ik deetox weer anders als warface, omdat ze deel van een live-act is, maar toch.