Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 08:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Was de laatste "live act" weer zo'n 'half uur met de handen in de lucht staan springen' toneelstukje?


MC wat mij betreft een kansloze toevoeging. E-Force deed vooral het draaiwerk. Deetox meer het genieten.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 09:58 
 
Hardtraxxer

Ik vond dit best een geslaagd feestje! Waar wij stonden ging het de hele tijd aardig los! Al met al dik geslaagd
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ontzettend genoten!

Vanaf team yellow was het echt aan!
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Team Red, man man man. Ongekend.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Team Red, man man man. Ongekend.


Goed? :P
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke fuif was dit zeg. B-Frontliner was het vetste voor mij! Ook team red positief verrast, hoop nieuw spul en wat Hardbass tributes/edits, was wel wat tijd ingestoken!
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:07 
 

Godverdomme vet feest! Alleen jammer dat wake up werd gedraait. Brenna. heart was weer drama samen met Zatox, gelukkig had onze Tim wel goeie muziek
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Duruz schreef:
Team Red, man man man. Ongekend.


Goed? :P


Zekers. Ging me een partijtje hard, anderhalf uur lang. Geweldig.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje achter de rug. Team Blue op zich een prima setje maar zater er wel vaak naast met het inmixxen had ik het idee. Bass Modulators viel me 100% mee. Wat een heerlijke nummers hebben zij toch, eiforya :loving:
Team green ook lekker maar damn, wat haalde zatox het tempo er uit zeg. Zonde! Dat werd gelukkig ruimschoots gecompenseerd met de heerlijke nummers van Atmozfears. Toen B-frontliner, voor mij persoonlijk het leukste setje van de avond. Precies de Hardstyle die ik leuk vind.
Team yellow, zat volgens mij weinig interessants tussen qua platenkeuze.
Toen team red, dat ging me allemaal net iets te lomp. Niet mijn smaak maar kan me voorstellen dat mensen t wel leuk vinden. Freakz at night, tja ik had het idee dat het E-force was en dat deetox er een beetje voor de sier bij stond.

Mijn minpuntje: De ontzettende drukte. Was gewoon af en toe niet leuk meer.

Al met al toch weer een prima feest gehad, mede dankzij de leuke groep.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste keer en gelijk een super ervaring rijker. :$

Wat was dit mooi!

Enige minpunt(en) die ik kan bedenken zijn die open delen achteraan de zaal waar je kan roken. Er kwam hier aardig wat koude lucht naar binnen.

Ook was het een redelijke chaos toen het feest af was bij de uitgangen bovenaan de ring.

BTW: ik hoorde daar van iemand dat het qapital anthem voorbij was gekomen. Iemand die dit kan bevestigen?

En die jij komt hier zo praten tegen mij remix.. xd
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Half 11 thuis, nu maar eens gaan slapen. Doe mn verslagje later wel :P
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Heb het op de stream mee gemaakt, maar ik had het idee dat dit Loudness was in het Gelredome op team blue en B-frontliner na. Alles op 155 bpm+ en de meest kansloze raw trackjes gehoord. Jammer.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij persoonlijk zeker de vetste editie, van begin tot eind bouwde mooie op en kon van alles wel genieten :D

B-Frontliner was magisch, Auditory Nerve/Become the Sky enzv gewoon in het Gelredome horen, was wel echt heel gaaf, en die nieuwe nummers waren ook echt heeeeeel goed. Wat een chemie hebben die twee op het podium samen in hun space outfits :lol:

We stonden rechts vooraan en daar was het goed te doen qua drukte, bier halen ging snel, en de wc binnen bereik, echt een aanrader! Vond de stage in het begin een beetje matig, maar toen ze alle visuals uit de kast trokken was het totaal plaatje eigenlijk wel heel erg vet gedaan. :thumbsup:

Had ook het idee dat het geluid een stuk beter was (we stonden dus wel behoorlijk vooraan) iemand anders die dat gemerkt heeft?

Edit: Stond echt behoorlijk mee te genieten met die Deetox, gun het haar op de een of andere manier echt enorm! Vond team Red ook echt a-sociaal. Zat echt een bak tempo in die set. Natuurlijk was het een verzameling met hersenloze raw, maar het ging wel echt alle kanten op. Heb daar echt van genoten!
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, voor mij de laatste keer Hard Bass helaas.

Veels te druk.

Lijkt wel of ze dit jaar nog meer kaarten hebben verkocht.
Vorig jaar was het al stampend vol.
Helemaal geen plek om lekker los te gaan.
Geluid was ook niet helemaal top.
Broodjes waren wel lekker en drinken was makkelijk te krijgen zonder te wachten.

Tokens waren 20 cent per stuk duurder dan vorig jaar.

Ik denk dat B2S iets teveel aan het geld denkt..

Jammer...
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Eerste keer en gelijk een super ervaring rijker. :$

Wat was dit mooi!

Enige minpunt(en) die ik kan bedenken zijn die open delen achteraan de zaal waar je kan roken. Er kwam hier aardig wat koude lucht naar binnen.

Ook was het een redelijke chaos toen het feest af was bij de uitgangen bovenaan de ring.

BTW: ik hoorde daar van iemand dat het qapital anthem voorbij was gekomen. Iemand die dit kan bevestigen?

En die jij komt hier zo praten tegen mij remix.. xd


Die praten tegen mij remix van Frequencerz hebben ze ook al op Freaqshow gedraaid ;)
Qapital Anthem moet je zoeken tussen half 6 en 7u, toen ben ik naar bed gegaan.
van 5u naar half 6 (team red) zat al wel het Intents Anthem. :D
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Eerste keer en gelijk een super ervaring rijker. :$

Wat was dit mooi!

Enige minpunt(en) die ik kan bedenken zijn die open delen achteraan de zaal waar je kan roken. Er kwam hier aardig wat koude lucht naar binnen.

Ook was het een redelijke chaos toen het feest af was bij de uitgangen bovenaan de ring.

BTW: ik hoorde daar van iemand dat het qapital anthem voorbij was gekomen. Iemand die dit kan bevestigen?

En die jij komt hier zo praten tegen mij remix.. xd


Heb geen Qapital anthem voorbij horen komen
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 15:26 
 
Hardtraxxer

Is gedraaid als derde nummer door Freakz at Night. Als dat tenminste het anthem is, heb niet geluisterd verder.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 15:27 
 
Hardtraxxer

El Buho schreef:
Basxt schreef:
Eerste keer en gelijk een super ervaring rijker. :$

Wat was dit mooi!

Enige minpunt(en) die ik kan bedenken zijn die open delen achteraan de zaal waar je kan roken. Er kwam hier aardig wat koude lucht naar binnen.

Ook was het een redelijke chaos toen het feest af was bij de uitgangen bovenaan de ring.

BTW: ik hoorde daar van iemand dat het qapital anthem voorbij was gekomen. Iemand die dit kan bevestigen?

En die jij komt hier zo praten tegen mij remix.. xd


Heb geen Qapital anthem voorbij horen komen


Qapital anthem is wel degelijk voorbij gekomen, freakz at night draaide hem. Ik geloof in het begin van hun set z'n beetje.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moeraskat schreef:
El Buho schreef:
Basxt schreef:
Eerste keer en gelijk een super ervaring rijker. :$

Wat was dit mooi!

Enige minpunt(en) die ik kan bedenken zijn die open delen achteraan de zaal waar je kan roken. Er kwam hier aardig wat koude lucht naar binnen.

Ook was het een redelijke chaos toen het feest af was bij de uitgangen bovenaan de ring.

BTW: ik hoorde daar van iemand dat het qapital anthem voorbij was gekomen. Iemand die dit kan bevestigen?

En die jij komt hier zo praten tegen mij remix.. xd


Heb geen Qapital anthem voorbij horen komen


Qapital anthem is wel degelijk voorbij gekomen, freakz at night draaide hem. Ik geloof in het begin van hun set z'n beetje.


Ah ja, ik hoor ik het nu ook.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een vette editie. Kwam rond kwart voor 11 binnen, net Unlocked gemist. :(

Tot halverwege Team Green was het zaaddodend, Team Blue was echt totaal niet mijn ding. Team Yellow was erg vet, dikke tracks gehoord. Team Red(ical, wat zette ie de set naar zijn hand) was lomp², de tering. Radical zat overigens als een bezetene door de mic te krijsen :lol:

Stukje FaN gekeken maar vond het niet veel bijzonders.

Volgende keer mag B2S wel een duizendje minder in die glasbak douwen, wat was het (vooral op de trappen) soms niet te doen.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Heb het op de stream mee gemaakt...


Meegemaakt ja?

Citaat:
MEEMAKEN

1) Bijwonen 2) Beleven 3) Doorstaan 4) Doormaken 5) Doorleven 6) Eraan deelnemen 7) Ervaren 8) Iets ondervinden 9) Overkomen 10) Ondervinden 11) Vernemen 12) Van iets getuige zijn


Dit zijn vervoegingen van erbij zijn als het gebeurt.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb vanaf half 1 tot half 6 de livestream zitten te bekijken, echt geweldig concept en niet achterhaalt na zoveel jaar.
Erg leuk om alle dj's beurt na beurt een nummer te zien kiezen of voorprogrammeren en de gehele lichtshow erbij. :D
Volgend jaar HardBass & Qlimax misschien?
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Tot halverwege Team Green was het zaaddodend, Team Blue was echt totaal niet mijn ding. Team Yellow was erg vet, dikke tracks gehoord. Team Red(ical, wat zette ie de set naar zijn hand) was lomp², de tering. Radical zat overigens als een bezetene door de mic te krijsen :lol:

Stukje FaN gekeken maar vond het niet veel bijzonders.

Volgende keer mag B2S wel een duizendje minder in die glasbak douwen, wat was het (vooral op de trappen) soms niet te doen.

Precies dit eigenlijk! Lomp wel in positieve zin bij Red natuurlijk, vond het erg vet! Al had het wel iets minder Radical-gecentreerd mogen zijn :P
Green was inderdaad behoorlijk behelpen, had niet verwacht dat het zó erg zou zijn. B-Frontliner was wel heel vet, verwachtingen zeker waargemaakt.
Yellow vond ik ook erg gaaf, minus alles wat Outbreak heeft toegevoegd. Frequencerz zette verder weer een prima set neer :)
Moet wel zeggen dat ik na Freakz At Night zoiets had van 'was dit het nou?', terwijl mijn verwachtingen toch al niet zo hoog waren :P Was wel leuk hoor, maar het heeft niet echt een flinke impact gemaakt moet ik zeggen.

Al met al zeker vermaakt in ieder geval op deze editie!
En inderdaad mag b2s volgende keer wel wat minder kaarten verkopen, was soms echt ongezond druk.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer kan ik de beelden verwachten van degene die er 100GB voor ging opofferen? :D
Bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardbass 2015,

Binnen gekomen tijdens team blue, leuke set, veel euforisch blijkt wel dat ik meer van de raw/"tijdmachine tracks" hou dan dit.
Bass modulators live was wel een lekkere set, leuke track keuze!

Team Green tja, zatox wat moet je ermee? Vond sommige tracks die hij draaide wel leuk, maar niet op het tijdstip & team waarin hij stond. Atmozfears maakte een hoop goed in die set :thumbsup: , net zoals met qlimax die man kan goed en breed produceren!

B-frontliner Live , de set waar ik naar uitkeek, lekkere tracks puur genieten, alleen het geluid kwam niet bij elke track evengoed door (ook al bij voorgaande sets). Die nieuwe tba's afgewisselt met het oude werk, gave set! :worship: :worship:
Leuk ook dat ze er als "Space Warrior" uitzagen. Gaaf idee met die ballonnen, zag er gaaf uit!
Magic, Auditory nerve, Become the Sky, 1.000.000 Stars, tba's :love: :love:

Team Yellow, was een leuke set, alleen outbreak misplaatst, ik heb gewoon niets met zijn tracks, maar sommige nummers die voorbij kwamen :love: Torture, Raw to the point, may god be with you all, oldschool flow, de minus militia tracks. Leuke set, Adaro & Crypsis :thumbsup:

Freqeuncerz Live, was puur genieten, leuke tracks, hyperdrive met die melodie :worship: Geluid klonk super goed, dit maakte de set nog veel vetter :loving: Lekkere edits ertussen.
Jammer dat ze die track met digital punk draaide, en niet bijv. The End met b-front.

Team Red, wat een set, super veel dikke en lekkere kicks gehoord, alleen Warface....
Radical die volop aan het genieten was, net zoals toen met MM (door de mic)
Word een beetje moe van de warface mashup's :thumbdown: :sleep:
Ik dacht dat Flip em op zen kantje de hardcore remix gedraaid zou worden, maar kreeg je de normale...
Suicide Bassline, Don't Touch my Stereo, The spell of Sin, Judge me, Apocalypse, The Baddest, WUFU, The Cross of Blood, The hammer of the Devil :love: :thumbsup: Intents anthem, van radical klinkt ook goed

Freaks at Night live, wat een intro ... kut mc ik heb er helemaal niets mee.
Ik hoopte nogsteeds tot op het moment dat ze opkwamen er toch 3 dj's waren.
Leuke edits, leuk idee achter de set, alleen het is het net niet. Leuke edits en tracks gehoord,
Vind persoonlijk deetox platen altijd net de drive/kracht missen, zoals chaos reign of bring the riot.

Plus / Min punten:
+++ B-frontliner :love:
+++ Freqeuncerz :love:
++ Bass Modulators :thumbsup:
++ Veel vette en dikke tracks gehoord :thumbsup:
++ Team yellow & red, ondanks persoonlijke voorkeuren.
+ Ruimte genoeg op de decks waar we stonden (rechts voor de stage)
+ Snelle bediening aan de bar
+ Leuke mislukte poging voor een sit-down? (Dit past gewoon niet huis binnen de hardstyle, net zoals The Wall of Deatht tijdens Freaqshow)
+ Vond de stage/aankleding in het algemeen wel gaaf, leuke dat die driehoeken ook naar beneden kwamen etc etc. Zoon stage bewijst maar weer in mijn ogen, dat led schermen toch keigaaf kunnen zijn!

- Het binnenkomen, bij ingang Q, lekker koud naar buiten en dan de hitte in, andersom ook als je naar het toilet moet of weer naar buiten gaat.
- Muntjes voor 2,70. Het word steeds duurder.
- Team Blue, heb er niet veel mee, alleen de live team was wel goed
- Zatox, wat heb je er aan? Laat die vent gewoon thuis, zijn album :thumbdown: :thumbdown:
- Mc Dl
- Vind persoonlijk, dat Warface, Deetox, Zatox en Outbreak het niet verdienen op zo'n event te staan.
Nou vind ik deetox weer anders als warface, omdat ze deel van een live-act is, maar toch.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten