Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:54 
 
Hardtraxx Addict

ZIN IN !!!!!!!!!!! :D
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delusion nog een keer draaien en aanfietsen maar! :yay:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hopen op Bring That Shit Back, een van m'n eerste HS tracks ^^

Hoop het!
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Delt-A schreef:
Hopen op Bring That Shit Back, een van m'n eerste HS tracks ^^

Hoop het!

Dat soort spul komt sowieso wel goed. Op Freaqshow opende die o.a. met Unlocked, Bring That Shit Back, Feedback etc.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 20:53 
 
Hardtraxxer

Weet iemand of je bij de pendulbus 5 euro moet betalen voor een speciaal kaartje voor de bus B2S, of is de pendulbus OV en kan je met je OV kaart ook mee?

Enorm veel zin in anyway, eerste keer Gelredome :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart 5 euro ;)
Als je met een aantal man bent, raad ik de taxi aan
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 21:02 
 
Hardtraxxer

We zijn met z'n tweeën, dus dat wordt de bus denk ik. We hebben de trein van 12 over 9 uit nijmegen, dus dat moet wel goedkomen denk ik :P Bedankt iig. :D

Vooral veel zin in NC Live, HHZ Live, G4H live en team Green!
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen. :thumbup: misschien wat laat, maar toch!
Ik zelf ga straks team Blue kijken thuis. Dan wat slapen en vannacht team Green. Voor de rest is alleen HHZ Live en G4H Live interessant. Dus niet de moeite waard om de hele nacht op te blijven.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Even wat shoarma op kanen en dan brengt pa me richting het station in Buitenpost! :thumbsup:

Misschien kom ik je op de terugweg wel tegen dan. Want ga daar dan ook ongeveer heen met de trein :p
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe iig natte broek voor dagjesmensen
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 01:04 
 
Hardtraxxer

tot nu toe niet denderd vind ik, zeikerige nummers vooral en heel veel pingpong kickjes :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

team blue

1. Wasted Penguinz - Stay alive
2. Wasted Penguinz & Adrenalize - Drift away
3. Code black - Brighter day
4. Code black - Red planet
5. Zany - World belongs to you
6. Zany - Destiny
7. Wasted Penguinz - TBA (desert?)
8. Wasted Penguinz - ID
9. Code Black & Nitrouz - Can’t hold me back
10. Tiesto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)
11. Zany - Nightmare into reality
12. Zany & Code Black feat. DV8 Rocks! - Survive
13. Da Tweekaz ft Marion Kelly - Become (Wasted Penguinz Remix)
14. Wasted Penguinz & Adrenalize -chasing dreams
15. Code Black - Revolution
16. Toneshifterz - Power of emotion
17. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
18. Shadowlands Terrorist - Dropping Bombs (Zany remix?)
19. Wasted Penguinz - Melancholia
20. Wasted Penguinz - International Departure
21. Code black & Wasted Penguinz - Activated
22. Zazafront - Dikke Vette Bassplaat
23. LeftRightZwaaienMetDieHandjesPlaat
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 01:53 
 
Hardtraxxer

en daar ging de stream..
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 08:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb alleen B-Freqz Live bijgehouden.



01. B-Freqz - TBA
02. Frequencerz - Burning/We Won't Sleep
03. B-Front - Inner Creativity
04. Frequencerz - Revolution (Live Edit)
05. Frequencerz & E-Force - Attention
06. B-Front - Undiscovered
07. Zany & Frequencerz - Quakers
08. Digital Punk - Burn (B-Front Remix)
09. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black (E-Force Remix)
10. B-Freqz - Delusion
11. B-Front - Mysterias
11. B-Freqz & MC Nolz - One Of A Kind
12. B-Frontliner - Magic
13. Frequencerz - Bitch (ID Remix)
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 08:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was über dikke porno. Straks verslagje! :)
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een geweldige 5e editie in t Gelredome was dit :D
Vond de overgangen in de setjes soms niet geweldig maar de show/ aankleding was werkelijk prachtig , petje af voor b2s :thumbsup:
Duidelijk was dat mensen de 'public decks' nu beter wisten te wisten als op Qlimax. Op de decks was t gezellig druk maar nog steeds prima te doen en met goed geluid!
Sfeer vond ik ook prima, voor mij was het gewoon weer een topper! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet van wie die track was (denk delete en thera) maar holy fuck ik werd net gewoon geinstakilled :drool: :drool: :drool:
Niet normaal wat ging die hard... was iets met destroy ofzo (voor de crypsis track)
Was zeker een vette avond alleen jammer dat ik mijn groepje kwijt raakt maar heb alleen verder prima vermaakt :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond dat er vrij matige setjes werden gedraaid.
Gelukkig hebben Thera en Bfreqz het feest nog kunnen redden voor mij.
Breaking Point alleen al :drool:

Bfreqz setje was een soort mashup en dan wat edits en nieuwe tracks erbij.
Toen die Delusion erin klapte, spontaan kippenvel :D

Morgen wat meer over het feest zelf, nu lekker naar bedje
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Ik weet niet van wie die track was (denk delete en thera) maar holy fuck ik werd net gewoon geinstakilled :drool: :drool: :drool:
Niet normaal wat ging die hard... was iets met destroy ofzo (voor de crypsis track)
Was zeker een vette avond alleen jammer dat ik mijn groepje kwijt raakt maar heb alleen verder prima vermaakt :thumbsup:


Thera & Phrantic - Contact?
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Sick vette nacht gehad. B2S :worship:
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer matig feest voor mij, lang geleden dat ik zoiets heb meegemaakt :p
Setjes vielen tegen en show was ook niet echt wat ik verwachtte.

Laatste team was goed, DP verneukte veel en B-Freqz waren GENIAAL!
Delusion :love:

Heb wat setjes bijgehouden->

NOISECONTROLLERS LIVE:
1. Noisecontrollers - Feel So Good
2. Noisecontrollers - So High (Live Edit)
3. Brennan Baert - One Blade (NC Remix)
4. Noisecontrollers - Experience The Beyond
5. Jurgen Vries - The Theme (NC Remix)
6. Track van NC met wat dubstep en dergelijke /
7. Noisecontrollers - Pillars Of Creation
8. Noisecontrollers - Trick Or Treath/Halloween
9. Noisecontrollers - Universe Was Born
10.Noisecontrollers - Break The Show
11. 'Q-Dance Elite'- World Of Madness

Vele tracks waren ingekort.

TEAM YELLOW:
1. Tatanka - Yellow ( Mashup of edit van een remix ofzo :p)
2. Wild Motherfuckers - Hard Bass
3. Bass Modulators - Leaving The World
4. Frontliner - I'm The Melodyman
5. Tatanka - Dj's Life ( 2013 remix?)
6. Bass Modulators - Anthem Of Summer
7. Bootleg/remix van Frontliner voor Rihanna-Rockstar
8. ID/Tatanka?
9. Bass Modulators - Nrgizer 2012
10. Frontliner - Symbols
11. Tatanka & Joshua H. - Showtime
12. Hardstyle Masterz - Angel ( weet niet welke versie )
13. ID/Bass Mod.
14. Frontliner - Halos
15. Let's Rock - Wildstylez Remix
16. ID/ Frequencerz?
17. Frontliner - ID ?
18. Tatanka -Arabika
19. Bass Modulators- Global Awakening
20. Frontliner - Death Of A Demon
21. Wild Moth. - We Don't Care
22. Bass Modulators & Freqz - Bring Back The Funk
23. Frontliner - Dreamdust
24. Tatanka - Afrika
25. Bass Mod- ID Nightkiller? :huh:
26. Frontliner & Max Enforcer - On The Go 2012
27. Dj Duro - Cocain MF ( A2 Remix)

HHZ LIVE:
1. Headhunterz - Dragonborn (Live Edit)
2. Headhunterz - A New Day (midintro)
3. Nicky Romero - Toulouse ( Hhz Live edit van de remix)
4. Headhunterz - Reignite (Live Edit)
5. Headhunterz - Now Is The Time (Live Edit/klein editje)
6. Zedd - Clarity ( Headhunterz Remix)
De rest v/d tracklist heb ik spijtig genoeg verwijderd :P
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond om paar minutuen over 10 de stream hier aangezet op HT. Begon met Luna, was voor mij een leuk inkomertje :) heb eerlijk gezegd niet veel met early maar het was wel leuk om er een uurtje naar te luisteren. Daarna was team Blue. Vond 22 tracks in 1,5 uur wat weinig, en het mixen en overgangen waren op veel plaatsen echt dramatisch. Voor de rest was het wel een leuk setje. Toen NC live, dat vond ik persoonlijk erg lekker! jammer dat tussendoor 10 minuten de stream eruit lag. Hierna ben ik gaan slapen want ik wilde team Green niet missen. Om kwart voor 5 was ik weer wakker voor team green. Maar jammer genoeg wilde mijn laptop en het internet niet meewerken, heb vanalles geprobeerd, maar na driekwartier heb ik het maar opgegeven. Dus team Green heb ik gemist, wat ik zelf heel jammer vond. Maar ik ga de set van Green zeker terugluisteren deze week!
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbelpost #7
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:21 
 

The Prophet - Mindkiller draaide ze zover ik nog kan herinneren, rukplaat
Bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was een aardige laatste 2 uurtjes :P
maar kga niet meer met de groep waarmee k was naar feestjes >.< wat een stel kleine kindjes :x
en dan p-stylez die nog ff bijna me neus breekt :thumbdown:

jammer dat t bereik weer zooooooo grandioos bagger was.

mja al met al een 7tje waard deze avond
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten