Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:53 

Bierkoning

Episch, bfreqz jezus wat geniaal :worship: Angel was ook genieten :love:

Wel een beetje karige show/decor, niet dat het me veel boeit maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:13 

Hardtraxx Elite

Ik was de vrolijkste persoon ooit dus heb nergens last van gehad. Behalve dat ik iedereen kwijt was steeds. :mad:
En wat ik echt belachelijk vond was dat we gewoon heel de Gelredome rond werden gestuurd om naar uitgaan Q te gaan die er dus niet was? Helemaal langs E gelopen door de kou terug naar Q sloeg echt alles.

Was heel gezellig met iedereen!
Sets waren imo gewoon top, maar BH met earthquake, janken!

Thera :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:22 

Hardtraxxer

Een van de beste nachten gehad van al de feesten die ik meegemaakt heb. Was echt niet normaal welk soort sfeer er hangt op nl feesten. Veel gezellige mensen tegen komen! Jammer dat er slecht gedraaid werd, viel echt heel hard op. Team yellow heeft me in de goeie sfeer gebracht met enkele leuke mainstream nummers maar daar bleef 't ook bij. Anyway, heb niet echt op muziek gelet aangezien het mijn eerste keer gelredome was... Wat een show. :love: Verder was team green oppppppppppperbaas, nog altijd kippenvel met It's A Fine Day! En, die nieuwe van Prefix & Density gaat zo hard, haha! :D

Heerlijke nacht gehad, geluid was wisselend maar naar het einde toe heerlijk. Volgend jaar weer, ik kijk er alvast naar uit. We <3 nl.

Oh ja, The Skribbler het was een aangename kennismaking, volgende keer kom ik wel ff mee naar het midden, haha! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:42 

Hardtraxx Veteran

Niet het beste feest voor mij ooit. Ligt misschien meer aan de mensen met wie ik ging. Die begonnen om 5 uur al te zeuren om naar huis te gaan... En dan begint het voor mij juist pas. Gelukkig kunnen rekken tot kwart voor 6 ofzo. Maar sws dat ik niet weer met die lui ga. Titjes. Mja, de eerst set grotendeels gemist. NC live was redelijk lekker inkomen. Dat team daarna draaide best lekker! HHZ live blijft vet. Hij kan er altijd wel wat speciaals van maken. Dat team daarna was drama tot en met. Totaal niet mijn ding. G4H was wel weer heel dik. Laatste team vond ik echt vet. Mja toen moest ik weg. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:56 

Hardtraxx Addict

M'n eerste grote feestje ooit en dat is niet tegengevallen zeg, wat gaaf. Van G4H had ik niet verwacht dat het zo'n dikke set werd. Ja KOTU werd gedraaid maar als je dan ziet hoe het publiek helemaal uit zijn plaat ging dan is het toch weer geweldig. Set van de avond voor mij. Team Green was lekker snoeien zoals verwacht. Alleen tijdens Team Red hebben we even wat gezeten in de VIP room. Op het begin van de avond stonden we op het veld maar wat later zijn we toch maar eens op een deck gaan staan. Dat is echt veel beter, lekker veel ruimte, mooi overzicht.
Al met al een prachtig feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:25 

Hardtraxx Addict

Dikke vette ode aan Team Green! Godver wat was dat zeg. B-Freqz, allejezus, ik wist echt niet meer waar ik het had, zo geniaal was dat.

Ahja en heeft iemand die stuiptrekkende jongen aan de E-ingang (lockers) zie liggen? Heel vies zicht was dat. Zakt als een bloemzak in elkaar en had echt enorme stuiptrekkingen en verkrampte daarna helemaal. Benieuwd hoe dat afgelopen is eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:36 

Artiest

Vincent_ schreef:
Dragenser schreef:
Ik weet niet van wie die track was (denk delete en thera) maar holy fuck ik werd net gewoon geinstakilled :drool: :drool: :drool:
Niet normaal wat ging die hard... was iets met destroy ofzo (voor de crypsis track)
Was zeker een vette avond alleen jammer dat ik mijn groepje kwijt raakt maar heb alleen verder prima vermaakt :thumbsup:

Thera & Phrantic - Contact?

Phrantic & Deetox - Contact ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:57 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Dikke vette ode aan Team Green! Godver wat was dat zeg. B-Freqz, allejezus, ik wist echt niet meer waar ik het had, zo geniaal was dat.

Ahja en heeft iemand die stuiptrekkende jongen aan de E-ingang (lockers) zie liggen? Heel vies zicht was dat. Zakt als een bloemzak in elkaar en had echt enorme stuiptrekkingen en verkrampte daarna helemaal. Benieuwd hoe dat afgelopen is eigenlijk.

Epileptische aanval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:58 

Ik heb nog nooit zo genoten van een feest waar ik niet bij was. Ik stond werkelijk met open ogen en een grote glimlach naar mijn beeldscherm te turen bij team green. Op een gegeven moment kon ik niet meer blijven zitten. Het was echt heel vet. Omdat het geluid tijdens green best goed was kwamen de kicks van sommige tracks (God's Child, Soundwaves(?), nieuwe Thera plaat enz.), goed over. Ik had totaal niet te klagen over de stream. Bij Luna was het beeld het scherpst; daarna nam de kwaliteit af natuurlijk maar meestal was het beeld goed. Heb me goed vermaakt vannacht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:58 

Artiest

Was wel een leuk feestje, alsnog erg druk ondanks die 5.000 minder kaarten en het geluid was ronduit slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:22 

Hardtraxxer

Allereerst eeuwige hulde voor team green, extreem lekkere set en B-freqz was ook echt SUPER vet. :worship: k Yellow vond ik ook echt een heerlijk set hebben, Blue was lekker als inkomer maar wel veel kaas. NC was gewoon lekker, Headhunterz LIVE vond ik niet zo veel aan, wat er ook aan lag dat het op onze plek toen net echt facking druk was vol met lopende lui. Team Red vond ik zelf echt perfect, het was een ideaal moment voor ons om de barre toch door het Gelredome op te zetten en lekker een broodje te eten. Laatste 20 minuten van hun set meegekregen, vond het niet heel bijzonder maar ook niet storend eerlijk gezegd. G4H vond ik wel tegen vallen. De oude tracks die ze gebruikte vond ik niet zo en de nieuwe tracks vond ik ook niet enorm overuigend. Niet slecht, maar het overtuigde me niet.
Al met al echt een super vette avond gehad, mijn dansbuddy was heel chill en kon ook lekker meebeuken op Green terwijl die dat nooit luistert, en een hoop leuke mensen tegen gekomen. :loving:

Jonas schreef:

Ja, die vent heeft een vriend van mij nog een klap op z'n gezicht gegeven toen ie zo neer smakte. Zag er heel vies uit en ben ook maar snel weg gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:22 

Jonas schreef:

Zag dat ook ja, shit happens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:27 

Hardtraxx Crew

Heb heel de nacht meegekeken/geluisterd. Werd me wel weer duidelijk dat ik helemaal niks meer heb met de hedendaagse mainstream. Werd ook weer zo standaard als wat gedraaid (ofja, als je het draaien kon noemen). Geen verassende nummers, alleen de laatste hitjes.... niks aan dus. Pas vanaf Team Green werd het gaaf, wat draaide zij lekker zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:28 

Hardtraxx Elite

Waren rond twaalf uur binnen en heb me echt mateloos geïrriteerd aan de drukte. Voor de munten, bij de wc's én in de zaal was het een chaos. Het was nu mijn vierde keer Gelredome maar zo druk heb ik het de andere keren niet ondervonden. Gelukkig werd dit naar mate de avond vorderde minder.

Heb me zeer, maar dan ook zeer goed vermaakt. Heeft Hardbass vorig jaar zwaar overtreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:31 

Hardtraxxer

Geweldige avond gehad! Was me eerste grote indoor feest. Wat een show en... Team Green :love: :loving: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:31 

Zie toevallig net een foto terug van mij en 2 maten, wat een gaarheid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:32 

Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:34 

Hardtraxx Veteran

Ja, Hard Bass dit jaar was vele malen vetter dan 2012 :D Binnenkomen bij Derb is al awesome :P Alleen jammer dat ik mijn vrienden de laatste 2 uur kwijt was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:36 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Werd me wel weer duidelijk dat ik helemaal niks meer heb met de hedendaagse mainstream

Dit. Heb het maar over me heen laten komen en gewacht tot Team Green begon.

Typ later wel even een verslagje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:38 

TechnoboyYNWA schreef:
JEFSKIII schreef:

Vet!

Ik shine daar wel ja :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:39 

Hardtraxx Addict

Vond het maar een matig feest. Bijna de hele avond rechts midden gestaan, op het veld, maar vond het geluid niet heel denderend en het tempo lag gewoon te laag om echt lekker los te gaan. Weer wat van opstoken, vanaf nu alleen maar naar raw feesten :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:43 

Hardtraxx Elite

Hele gezellige avond gehad, maar muzikaal gezien was 't voor mij toch allemaal ff een stuk minder..
Zeker tot 5 uur had ik er muzikaal zelfs meer van verwacht terwijl de verwachtingen al laag waren,
Het geluid was dan wel weer heel goed, had oordopjes mee maar was totaal niet nodig.
Showtje erom heen was zoals altijd gewoon dik in orde, en ik vond die decks ook wel een heerlijke uitkomts, grotendeels lekker daar gefeest want er was ruimte zat in tegenstelling tot de mierenhopen in de zaal.
Ook daar was het geluid gewoon erg goed, dikke plus voor dat.

Was genieten om wat Theracords platen te horen door die speakers. B-Freqz draaiden naar verwachting gewoon erg goed, alleen vond het jammer dat precies tijdens Delusion ze die achterlijke CO2 dingen aanzette die (waar wij in ieder geval stonden) gewoon de track overheerste kwa geluid. G4H had ik meer van verwacht, aangezien mij was verteld dat ze zo'n 5 nieuwe tracks hadden liggen wat er dus 2/3? werden. En dat na G4H team green ook nog eens Never Scared, Haunter of the Dark en Fuck the fake shit remix draait vind ik dan ook maar een beetje een rare keuze maargoed, al met al een prima nachtje gehad maar of ik volgend jaar weer ga is de vraag want ga me steeds meer vervelen op zo'n 80% van de mainstream van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:54 

Hardtraxx Veteran

We hadden verschillende ingangen, vervolgens dus naar binnen gegaan en rond 22.45 hebben we elkaar al gauw weten te vinden, in de buitenring afspreken werkt best handig. Daarna meteen het stadion ingelopen voor de opening mee te kunnen maken, vond er niet zoveel speciaals aan eigenlijk. Sfeer zat er wel meteen goed in, onlangs dat we omcirkelt waren door een massa aan dagjesmensen waren ze wel gewoon enthousiast en ging het al aardig los op hun eigen manier zullen we maar zeggen. :P Maar goed de muziek ging nog maar beetje langs me heen, geluid stond overigens ook nog niet echt hard genoeg. Ben toen maar munten gaan halen voor m'n groep omdat die set me toch niet zoveel kon boeien. Eenmaal munten gehaald en terug gearriveerd bij de groep waren we alweer een dik half uur verder.. Blijft toch een verrotting zeg die drukte en slechte doorstroming op massale feesten. En die Wasted Penguinz platen wat zijn ze heerlijk om thuis af en toe eens op te zetten maar zodra ik er al 2 achter elkaar hoor heb ik er eigenlijk al genoeg van, die sounds lijken zo erg op elkaar altijd dat het altijd een grote mash up lijkt zodra je meer WP platen achter elkaar hoort.. Toen was het weer tijd voor de volgende 20-minuten tour... een bezoek aan de wc. Probeerde het op te houden omdat het einde van team Blue interessant kon worden dacht ik maar achteraf gezien ook niet veel gemist. Wel balen dat ik net weer terug in het stadion was toen Octavius Augustus (Zany Remix) gedraaid werd, kreeg hem nog wel mee vanaf de trap maar geluid kwam daar niet echt door. Klonk best vet in ieder geval, maar zeker niet beter als het origineel. Noisecontrollers Live verheugde ik me toch eigenlijk wel een beetje op, producties laatste tijd zijn keer op keer pareltjes, echter viel de set zelf wel mee. Ze hadden wat meer met edits mogen doen van oudere tracks, die One Blade Remix was wel erg fijn en de nieuwe tracks klonken ook weer heerlijk op het eerste gehoor. Geluid tijdens hun liveset was alleen op dat moment niet veel soeps waar wij stonden helaas.

Toen dus tijd voor Team Yellow, had hier ook heel weinig verwachtingen van onlangs dat ik Bass Modulators erg bazig bezig vind laatste tijd. Openen met Yellow was erg dik, hoopte stiekem al dat Tatanka deze ging draaien maar om hem meteen als opener te horen was erg leuk. En daarna moest er zo nodig weer overal en nergens toe gelopen worden om een poging te doen om een paar vrienden bij ons te laten aansluiten. Maar dit was nog al tevergeefs met dat geweldige netwerk in het Gelredome. Hierdoor is eigenlijk net na het begin van de set van Yellow alles weer beetje langs me heen gegaan, op den duur wat gaan eten boven en dan bij terugkomst als binnenkomer Showtime horen was super tof, net zoals Angel erna. (L) Toch wel een dik kippenvel momentje. Aangezien ik alleen terug kwam van boven had ik weer de leuke klus om (weer) de groep te gaan zoeken, na echt 30 minuten rondlopen kwam er eindelijk een berichtje door het netwerk en kon ik ze uit eindelijk vinden, ondertussen had iedereen elkaar daar ook gevonden Dat was toch wel erg nice, de grote groep en de gezelligheid zorgden er in ieder geval door dat de zwakke sets nog een beetje dragelijk werden. Jammer dat Bass Modulators op dit podium het niet aandurfden om wat oude klassiekertjes te draaien zoals ze dat op Freaqhow deden, was toch prima op z'n plaats geweest omdat er voor 99,99% alleen maar recent spul is gedraaid heel de avond.. Die TBA klonk trouwens ook weer erg goed. Headhunterz live vond ik op B-Freqz na de beste live act, vooral ook omdat ik hem al heel erg lang niet meer heb gehoord op een feest was dit ook een soort van vernieuwend voor mij, ook hier had ik wel weer wat meer oudere platen of edits van oude platen verwacht. Zo iets hoort er wel een beetje bij vind ik, maar des al niet te min heb ik erg goed kunnen genieten van dit half uur.

Dan Team Red, keek iedereen toch min of meer allemaal wel een beetje tegen op. En daar was ook alle reden toe, het had nog allemaal enigszins te doen kunnen zijn geweest, maar Psyko Punkz wat een ongelooflijke trolllen zijn dat geweest in deze set zeg, zat er eindelijk is een beetje drive in de set kwamen ze weer aanzetten met de grootst mogelijke bucht. En twee keer ook echt gigantisch lelijke mixfouten van ze gehoord. Zatox z'n platenkeuze was best wel vet, even als z'n nieuwe tracks, toch aardig wat vette dingen voorbij horen komen. Maar dan meneer Brennan Heart die je er ook nog tussen hebt en die vervolgens ook nog even z'n zelfpromotie moet maken natuurlijk, dan blijft er helaas weinig spannends over voor de rest. Satana kwam wel heel onverwachts, erg vet! Maar heel de set was eigenlijk een vaag geheel, het had totaal niets van een opbouw of samenhang. En ik vind het toch wel schandalig dat ze rond 04.15 nog steeds niet wat hardere platen durven te gaan draaien.. Afsluiten met FTS was dan wel erg ongepast, maar wát een geweldige sfeer gaf dat wel mee zeg! Toen tijd voor Gunz for Hire, was benieuwd wat voor nieuwe dingen ze voor ons in petto hadden, en het moet gezegd worden het klonk best vet allemaal. Wel weer heel veel de zelfde sounds, maar was goed te pruimen. Voor de rest wel gewoon weer het goedkope standaard receptje van hun, achja.. zolang ze maar Sorrow draaien kan de rest mij gestolen worden. :P

En toen was het moment aangebroken dat het tijd was voor Team Green, wat een ongelooflijke zin had ik hier in zeg na een hele nacht weinig (tot geen) beukwerk gehoord te hebben. Eenmaal begonnen was de reactie van de mensen echt geweldig, die vibe die ontstond bij het (liefhebbende) publiek omdat er eindelijk is wat gas op kwam was echt hemels. De eerste plaat was een nieuwe Chain Reaction blijkbaar heb ik me laten vertellen, deze track was zeker vet maar dan heeft Chain Reaction wel heel veel aan z'n kicks veranderd zeg. (Positieve zin) Eerste deel van de set was heel begrijpelijk nog wat rustiger opgebouwd allemaal, maar ik was sowieso al blij dat er een team was dat eindelijk een beetje voor een samenhangende set ging zorgen. Alles wat je van te voren verwacht kwam eigenlijk allemaal ook wel voorbij. Ik vind dat Digital Punk zich alleen nog net wat meer mocht aanpassen, hij zette twee keer wel een stapje terug opeens met een paar platen die niet zo gepast waren, Fuck the Fake Shit (Adaro Remix) en nog eentje die ik me even niet meer kan herinneren. Maar goed dat is hem vergeven, Oblivion komt ook zo ziekelijk hard en lekker door zeg. En dan wat me het meeste bij stond was Soundwaves, man man dat ging echt door merg en been. Had wel al verwacht dat Thera hem ging draaien, maar dat die plaat zo bizar gaat had ik niet verwacht. Voor de rest was het allemaal aardig voorspelbaar op een paar nieuwe plaatjes na, zoals de nieuwe Crypsis & Radical Redemption collab, en Deetox & Phrantic - Contact. Was in ieder geval van begin tot een eind geweldige set, beter hadden we hem niet kunnen krijgen denk ik, kon in theorie nog wel een stuk ruiger maar denk dat dan heel het Gelredome werd doodgespeeld, als in de zin van losgaande mensen. (Was toen overigens ook al heel rustig overal aan het worden in de 'zaal')

Dan tijd voor de afsluiting, met in m'n achterhoofd dat die vele B-Front parels nog allemaal voorbij gaan komen aangezien ze voor de rest heel de avond nog niet gedraaid zijn. Enigste waar ik bang voor was, was dat er te veel Frequencerz tracks voorbij gingen komen die niet echt horen op dat tijdstip. Maar de eerste plaat knalde er meteen al vrij hard op, was weer een nieuwe B-Freqz dacht ik. Voor de rest zat die liveset ook technisch goed in elkaar, tempo lag hoog en alleen de boeiende delen van tracks kwamen voorbij, verder ook wel wat leuke loopjes van vocalen zaten erin zoals die van We Won't Sleep, gelukkig bleef het maar bij de vocalen. :P Maar leuk om te zien dat ze er echt wat werk in hebben gestoken in tegenstelling van hoe Noisecontrollers alles simpel aan elkaar geplakt hadden zoals altijd. Maar verder over de set, sprak natuurlijk allemaal beetje voor zich welke platen nog gingen komen. Maar wat een genot zeg om ze allemaal achter elkaar te horen. Het is misschien niet de hardst mogelijke afsluiting, maar toch wel erg vermakelijke set was het. Toen Delusion erin kwam werd ook echt iedereen helemaal gek, echt onmenselijk die plaat alleen jammer dat het geluid toen niet optimaal was. Bitch Hardcore edit was wel grappig gedaan, maar had liever een plaat als Scary Noises ofzo nog gehoord dan. :P

Voor de rest een heel aardig feestje gehad met name door Team Green, die hebben de taak toch wel erg goed vervuld om me voldaan naar huis te sturen. De teams er voor waren niet zoveel bijzonders, dit is dan ook de reden dat ik volgend jaar misschien weer oversla als er weer maar 1 boeiend team is. Zo'n smak geld voor 1 team waar je eigenlijk echt voor komt is wel een beetje veel geld natuurlijk. Maar zeker geen spijt gehad voor deze keer. Zo'n stadion heeft ook wel z'n charmes als feestlocatie, maar hoe extreem je daar wordt opgehokt op sommige plaatsen word je niet echt vrolijk van, en je verspilt ook nog is donders veel tijd als je is naar de wc moet of een hapje eten wilt gaan halen in de buitenring. Dat massale vind ik allemaal niet zo vet, ga de grote indoor feestje(vooral met 1 stage) toch sowieso wel meer aan me voorbij laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:58 

En gewoon GEEN Year Of Summer/Lose My Mind :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:31 

Hardtraxx Veteran

Pfffffffffff wat een feest! Heerlijk! Het begon allemaal wel traag maar uiteindelijk lekker kunnen feesten! Nu even de live registration binnen halen van Hardbass. ^^
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten