Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Uberhout schreef:
Is er ondertussen al bekend wie de warm-up set van 22:00 - 23:00 mag verzorgen?

Pommer zei Activator met early :P Geloof er zelf niks van maar mocht dat zo zijn zou dat episch worden.


Als ie zn subground er niet tussendoor gooit zou het echt vet zijn idd
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Uberhout schreef:
Is er ondertussen al bekend wie de warm-up set van 22:00 - 23:00 mag verzorgen?

Pommer zei Activator met early :P Geloof er zelf niks van maar mocht dat zo zijn zou dat episch worden.


Activator met Early zou wel heel erg bruut zijn. Ik denk alleen dat ik niet veel eerder dan 23:00 aanwezig ben, dus zal het waarschijnlijk toch niet meemaken.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:46 
 

Wat kost garderobe eigelijk? Dan weet ik dat ik wat kleingeld mee moet nemen :P
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

11 en 5 terug borg. Doe je krus de groeten?
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:57 
 

Krus... Wie?
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

50% van de Krusaders.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Hoopt *onderschrift* te horen. ^^
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:59 
 

Haha lul :lol:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Hoopt *onderschrift* te horen. ^^


Zombies! :love:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:31 
 
Hardtraxxer

Iemand postte een aantal dagen terug ergens op HT een iPhone wallpaper met de TT. Ik kan hem alleen niet meer vinden. Iemand die nog weet waar hij staat?
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:51 
 
Hardtraxx Addict

Oh wat kriebelt het al voor vanavond :love: !!
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Bizar veeeeel zin :D
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
Mr Lellebel schreef:
Bizar veeeeel zin :D
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ Luna will do the opening set from 22.00 to 23.00, tonight at #HB13!
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen op Unlocked! :D
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
Hopen op Unlocked! :D

Joaaaaaa :drool: Biological Insanity lijkt me live ook gaaf. ^^
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:13 
 

JVDM schreef:
elroyce schreef:
Hopen op Unlocked! :D

Joaaaaaa :drool: Biological Insanity lijkt me live ook gaaf. ^^


Hoelaat ben je aanwezig Mr. Fryslan
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
JVDM schreef:
elroyce schreef:
Hopen op Unlocked! :D

Joaaaaaa :drool: Biological Insanity lijkt me live ook gaaf. ^^


Hoelaat ben je aanwezig Mr. Fryslan

Eventtravel, dus voor 10 uur al. Iets over 10 binnen verwacht ik.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:16 
 

Ja wij ook zoiets, check je daar :cool:

Misschien horen we vanavond voor het eerst de Zany remix van Octavius Augustus :cool:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Ja wij ook zoiets, check je daar :cool:

Misschien horen we vanavond voor het eerst de Zany remix van Octavius Augustus :cool:

Ik weet je shirt. En die horen we gegarandeerd, zei Mr. Zany zelf op Twitter/Facebook. :D
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:19 
 

Haha oke, ik sluit me comp af en ga eten en dan richting Helmond.

Tot vanavond allemaal, may the music fuck ya ears :cool: :yay:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even wat shoarma op kanen en dan brengt pa me richting het station in Buitenpost! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Uberhout schreef:
Is er ondertussen al bekend wie de warm-up set van 22:00 - 23:00 mag verzorgen?

Pommer zei Activator met early :P Geloof er zelf niks van maar mocht dat zo zijn zou dat episch worden.

:$

Tot vanavond mensen, wordt een mooie :D
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op Bring That Shit Back, een van m'n eerste HS tracks ^^
Bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Uberhout schreef:
Is er ondertussen al bekend wie de warm-up set van 22:00 - 23:00 mag verzorgen?

Pommer zei Activator met early :P Geloof er zelf niks van maar mocht dat zo zijn zou dat episch worden.

:$

Tot vanavond mensen, wordt een mooie :D

Haha stomme Pommie, je kent me te goed :cry:
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten