Diageo schreef:
Écht zwaar hard genoten van team green!

Andere teams vond ik tegenvallen, zeker met 4FA op kon ik daar mijn energie totaal niet in kwijt. Psyko Punkz waren wel het diepte punt van de avond, man wat was dat slecht! Verder optimaal genoten, erg gezellige mensen ontmoet
Weet iemand toevallig welke organisaties/websites etc er aan het filmen waren op Hard Bass? Ik werd paar minuten lang gefilmd, maar weet niet waar die jongen van was. Hij had een bruin shirt aan met een bril. Iemand enig idee?
Weet wel van kerel met een bril die voorin tijdens red stond de filmen. Was voor een documentaire van "die psycho gasten" tenminste zo zei hij het

Hij wist niet dat ze psyko punkz heette toen ik hem daarop attendeerde zei hij dat hij ook alleen maar was ingehuurd.
Verder liepen er gasten van de livestream rond volgens mij.