Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 20:01 
 
Hardtraxx Elite

De kwaliteit van de Qlimax aftermovie vind ik vele malen hoger..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
De kwaliteit van de Qlimax aftermovie vind ik vele malen hoger..


Ok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
hotymoty schreef:
De kwaliteit van de Qlimax aftermovie vind ik vele malen hoger..


Ok?

Ik vind 'm ook niet heel bijzonder vertino pino. Toen die klaar was dacht ik direct: ooh? dit is 't al?
Ga je inderdaad deze after vergelijken met qlimax dan doet ie wel 1000x voor onder imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 01:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
mr_vertigo schreef:
hotymoty schreef:
De kwaliteit van de Qlimax aftermovie vind ik vele malen hoger..


Ok?

Ik vind 'm ook niet heel bijzonder vertino pino. Toen die klaar was dacht ik direct: ooh? dit is 't al?
Ga je inderdaad deze after vergelijken met qlimax dan doet ie wel 1000x voor onder imo.


De vergelijking zoals hoty hem stelt is heel raar. Ik zeg iets over HB after en dan kom tie met die zin aanzetten. Dat is natuurlijk zinloos, geen pijl op te trekken.

En over de after. Ik vind die van Qlimax te lang en herhaalt veel te zelfde. Tis ook een vette after, met name door de dikke lichtshow die je er goed in terug ziet. Maargoed, ik was niet op Qlimax, dus kan daar niet goed over oordelen. Dat stukje beleving is belangrijk voor een goed oordeel vind ik. Film/beeld technisch ben ik niet een meester, maar dat zit bij beide geloof ik wel snor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ja hij zit prima in elkaar maar je ziet wel erg weinig van de laatste twee teams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had ik ook wel hoor bij die Hard Bass after, hij duurt ook maar 4 minuten verder maar ik zat er net lekker in en toen was het alweer afgelopen. Wat dat betreft ook wel een goede weergave van het feest eigenlijk, hier is het opnieuw jammer dat ze niet gewoon Undiscovered als anthem hebben gekozen. Nu gaan 1,5 minuten op aan een ander vreselijk nummer. B-Front monopolie geven op aftermovie muziek aub, veel meer sfeer iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
B-Front monopolie geven op aftermovie muziek aub

:thumbsup: Baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Écht zwaar hard genoten van team green! :worship: Andere teams vond ik tegenvallen, zeker met 4FA op kon ik daar mijn energie totaal niet in kwijt. Psyko Punkz waren wel het diepte punt van de avond, man wat was dat slecht! Verder optimaal genoten, erg gezellige mensen ontmoet ^^

Weet iemand toevallig welke organisaties/websites etc er aan het filmen waren op Hard Bass? Ik werd paar minuten lang gefilmd, maar weet niet waar die jongen van was. Hij had een bruin shirt aan met een bril. Iemand enig idee?


Weet wel van kerel met een bril die voorin tijdens red stond de filmen. Was voor een documentaire van "die psycho gasten" tenminste zo zei hij het :P Hij wist niet dat ze psyko punkz heette toen ik hem daarop attendeerde zei hij dat hij ook alleen maar was ingehuurd. :thumbdown:

Verder liepen er gasten van de livestream rond volgens mij.
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten