Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Hard Bass
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Hard Bass: Reclamation

Op zaterdag 2 februari 2013 claimt b2s met haar grootste hardstyle evenement 'Hard Bass' het Arnhemse GelreDome. Diverse zorgvuldig geselecteerde gelegenheidsformaties zullen hun visie geven op de hedendaagse hardstyle en zorgen voor een onvergetelijke nacht vol met de beste beats & basslines.

Bekijk hier de trailer:

View on YouTube

Part I: Blue
Zany
Code Black
Wasted Penguinz
Noisecontrollers live

Part II: Yellow
Frontliner
Tatanka
Bass Modulators
Headhunterz live

Part III: Red
Brennan Heart
Zatox
Psyko Punkz
Gunz for Hire live

Part IV: Green
Crypsis
Thera
Digital Punk
B-Freqz live

Host
DV8

Achter de schermen is b2s al een paar maanden bezig met de ontwikkeling van alle plannen voor dit stadionconcept. Zo zal er deze editie gebruik worden gemaakt van de deck opstelling om bezoekers het optimale party-gevoel te geven. Hierbij zorgen twee enorme publieksdecks op de tribunes voor veel extra dansruimte in de GelreDome. Speciaal voor de VIP's wordt het bovenste deel van de hoofdtribune gereserveerd en is er een extra area in de zogenoemde Galaxy. Deze VIP room staat in het teken van Hard Bass classics met Pila, Gizmo, Pavo, Lars Tindy, Zero-Gi en Francois.

De voorverkoop begint op zaterdag 17 november 2012 om 13.00 uur. Tickets zijn te verkrijgen via b2s.­nl. De allereerste tickets die verkocht worden krijgen een gratis VIP upgrade. Uiteraard zijn er ook VIP tickets te koop. Bus- en combitickets zijn te boeken via http://www.eventtravel.nl, Hard Bass verkoopt ieder jaar eerder uit, dus wees er snel bij.

Meer informatie vind je op de speciale website: http://www.b2s.nl/hardbass
A
100% bij
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Denk dat ik deze editie oversla, vorige was niet heel denderend. Of ze moeten met 2 "raw/hardere" teams komen, dan zal ik er nog eens over nadenken
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Eerst de line-up weten, daarna zie ik het wel
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Jurheinen wrote:Denk dat ik deze editie oversla, vorige was niet heel denderend. Of ze moeten met 2 "raw/hardere" teams komen, dan zal ik er nog eens over nadenken
Precies dat, voor 1 goed team ga ik het niet meer doen, minimaal 2.
G
Jurheinen wrote:Denk dat ik deze editie oversla, vorige was niet heel denderend. Of ze moeten met 2 "raw/hardere" teams komen, dan zal ik er nog eens over nadenken
Liever niet :P ik vond het afsluitteam van afgelopen jaar echt bagger. Maarja slechter als het afsluitteam van het jaar daarvoor kan het ook niet worden xd
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
KSwoosh wrote:
Liever niet :P ik vond het afsluitteam van afgelopen jaar echt bagger. Maarja slechter als het afsluitteam van het jaar daarvoor kan het ook niet worden xd
Was juist het vetste van het hele feest (A2 allstars weg gelaten that is :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Almighty wrote:100% bij
4e keer alweer :D
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Zekerheidje, nu al :)

Vond vorig jaar weinig mis met de line-up. Afsluitende 2 uur waren hard genoeg naar mijn mening. Oké, misschien allemaal wat 'mainstream' maar das niet meer dan logisch met 25.000 man die naar één stage moeten luisteren. Wel benieuwd wie ze ditmaal laatste halfuurtje laten doen..
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Bedoelde ook niet dat het te soft was, vond alleen A2 na team blue een beetje kut :)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Vorig jaar niet gegaan, toch wel beetje spijt gehad ondanks dat alleen het laatste team vet draaide toen. Misschien deze keer wel, hangt van de line-up af.
A
Pommer wrote:
3e :P Thuiswedstrijdje hè
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Almighty wrote:
Pommer wrote:
3e :P Thuiswedstrijdje hè
Ik had het over mezelf :P Voor mij is het zo'n drie kwartier met de bus maar dit is eigenlijk het enige feest waar
m'n eigen vriendengroep ook heen gaat, is in de loop der jaren toevallig zo gelopen. Daarom is het voor mij ook altijd een zekerheidje :)
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
waarschijnlijk aanwezig, wil alleen wel eerst de lineup zien
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Skyscraper wrote:waarschijnlijk aanwezig, wil alleen wel eerst de lineup zien
ik ook, word dan wel pas me 1e keer :P
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Wildstylerz wrote:
voor mij ook, ben nog 17 dusja ;) decibel was geen probleem om binnen te komen dus hardbass zal ook wel meevallen
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
3 dagen ervoor jarig misschien verjaardag vieren ?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Afwezig. Valt de zaterdag voor de toetsweek en Hard Bass is toch een rukfeest (geworden), dus makkelijke keuze om deze te laten schieten. ^^
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Wss aanwezig dit jaar, maar waarom hebben ze in godsnaam geen hardcore? :/
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Grendiner wrote:Wss aanwezig dit jaar, maar waarom hebben ze in godsnaam geen hardcore? :/
Omdat het een 'HARDSTYLE' feest is! En daar hoort gewoon geen hardcore thuis, klaar :D
S
Grendiner wrote:Wss aanwezig dit jaar, maar waarom hebben ze in godsnaam geen hardcore? :/
Waarom hebben ze er geen HardMetal :/ ?
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Team Red vond ik 't vetst afgelopen editie, van mij hoeft er geen raw hardstyle team bij
Skyscraper wrote:
Wildstylerz wrote:
voor mij ook, ben nog 17 dusja ;) decibel was geen probleem om binnen te komen dus hardbass zal ook wel meevallen
Ik was 16 nog, haha , komende editie ben ik ook nog 17 is idd geen probleem
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
patrickjeb wrote:Eerst de line-up weten, daarna zie ik het wel
Idem, vorige editie was team Blue en Team Red ook best wel, maar als je kijkt naar wat Team Yellow en Green neerzetten is het mijn geld niet waard. En ook dat hele eind in zo'n idiote bus zitten vind ik maar niks -.-
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Uitstekende zaak, één van de pluspunten van Hard Bass als je t mij vraagt :) Persoonlijk is mijn goede stemming direct over wanneer er meer dan 10 minuten hardcore komt en heb altijd het idee dat meer mensen dat vinden.

Vorig jaar draaide team Red ook al aantal platen van oa Crypsis volgens mij, dus wordt zo af en toe wel eens wat harder gedraaid. Vond dat wel prima eigenlijk, ook eerder op de avond al af en toe eens een hardere plaat :)