Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 04:26 

Hard Bass: Reclamation

Op zaterdag 2 februari 2013 claimt b2s met haar grootste hardstyle evenement 'Hard Bass' het Arnhemse GelreDome. Diverse zorgvuldig geselecteerde gelegenheidsformaties zullen hun visie geven op de hedendaagse hardstyle en zorgen voor een onvergetelijke nacht vol met de beste beats & basslines.

Bekijk hier de trailer:

Part I: Blue
Zany
Code Black
Wasted Penguinz
Noisecontrollers live

Part II: Yellow
Frontliner
Tatanka
Bass Modulators
Headhunterz live

Part III: Red
Brennan Heart
Zatox
Psyko Punkz
Gunz for Hire live

Part IV: Green
Crypsis
Thera
Digital Punk
B-Freqz live

Host
DV8

Achter de schermen is b2s al een paar maanden bezig met de ontwikkeling van alle plannen voor dit stadionconcept. Zo zal er deze editie gebruik worden gemaakt van de deck opstelling om bezoekers het optimale party-gevoel te geven. Hierbij zorgen twee enorme publieksdecks op de tribunes voor veel extra dansruimte in de GelreDome. Speciaal voor de VIP's wordt het bovenste deel van de hoofdtribune gereserveerd en is er een extra area in de zogenoemde Galaxy. Deze VIP room staat in het teken van Hard Bass classics met Pila, Gizmo, Pavo, Lars Tindy, Zero-Gi en Francois.

De voorverkoop begint op zaterdag 17 november 2012 om 13.00 uur. Tickets zijn te verkrijgen via b2s.­nl. De allereerste tickets die verkocht worden krijgen een gratis VIP upgrade. Uiteraard zijn er ook VIP tickets te koop. Bus- en combitickets zijn te boeken via http://www.eventtravel.nl, Hard Bass verkoopt ieder jaar eerder uit, dus wees er snel bij.

Meer informatie vind je op de speciale website: http://www.b2s.nl/hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:35 

100% bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:03 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ik deze editie oversla, vorige was niet heel denderend. Of ze moeten met 2 "raw/hardere" teams komen, dan zal ik er nog eens over nadenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

Eerst de line-up weten, daarna zie ik het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:42 

Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Denk dat ik deze editie oversla, vorige was niet heel denderend. Of ze moeten met 2 "raw/hardere" teams komen, dan zal ik er nog eens over nadenken

Precies dat, voor 1 goed team ga ik het niet meer doen, minimaal 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:01 

Jurheinen schreef:

Liever niet :P ik vond het afsluitteam van afgelopen jaar echt bagger. Maarja slechter als het afsluitteam van het jaar daarvoor kan het ook niet worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:14 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Jurheinen schreef:

Liever niet :P ik vond het afsluitteam van afgelopen jaar echt bagger. Maarja slechter als het afsluitteam van het jaar daarvoor kan het ook niet worden xd

Was juist het vetste van het hele feest (A2 allstars weg gelaten that is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:37 

Bierkoning

Almighty schreef:
100% bij

4e keer alweer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:31 

Hardtraxxer

Zekerheidje, nu al :)

Vond vorig jaar weinig mis met de line-up. Afsluitende 2 uur waren hard genoeg naar mijn mening. Oké, misschien allemaal wat 'mainstream' maar das niet meer dan logisch met 25.000 man die naar één stage moeten luisteren. Wel benieuwd wie ze ditmaal laatste halfuurtje laten doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:39 

Hardtraxx Veteran

Bedoelde ook niet dat het te soft was, vond alleen A2 na team blue een beetje kut :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:00 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar niet gegaan, toch wel beetje spijt gehad ondanks dat alleen het laatste team vet draaide toen. Misschien deze keer wel, hangt van de line-up af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:39 

Pommer schreef:
Almighty schreef:
100% bij

3e :P Thuiswedstrijdje hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:22 

Bierkoning

Almighty schreef:
Pommer schreef:
Almighty schreef:
100% bij

3e :P Thuiswedstrijdje hè

Ik had het over mezelf :P Voor mij is het zo'n drie kwartier met de bus maar dit is eigenlijk het enige feest waar
m'n eigen vriendengroep ook heen gaat, is in de loop der jaren toevallig zo gelopen. Daarom is het voor mij ook altijd een zekerheidje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:28 

Hardtraxxer

waarschijnlijk aanwezig, wil alleen wel eerst de lineup zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:32 

Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:

ik ook, word dan wel pas me 1e keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:56 

Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
Skyscraper schreef:

voor mij ook, ben nog 17 dusja ;) decibel was geen probleem om binnen te komen dus hardbass zal ook wel meevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:19 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
100% bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:08 

Hardtraxx Elite

3 dagen ervoor jarig misschien verjaardag vieren ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:50 

Hardtraxx Veteran

Afwezig. Valt de zaterdag voor de toetsweek en Hard Bass is toch een rukfeest (geworden), dus makkelijke keuze om deze te laten schieten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:22 

Hardtraxxer

Wss aanwezig dit jaar, maar waarom hebben ze in godsnaam geen hardcore? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:36 

Donateur

Grendiner schreef:

Omdat het een 'HARDSTYLE' feest is! En daar hoort gewoon geen hardcore thuis, klaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:49 

Grendiner schreef:

Waarom hebben ze er geen HardMetal :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:16 

Hardtraxx Addict

Team Red vond ik 't vetst afgelopen editie, van mij hoeft er geen raw hardstyle team bij

Skyscraper schreef:
Wildstylerz schreef:
Skyscraper schreef:

voor mij ook, ben nog 17 dusja ;) decibel was geen probleem om binnen te komen dus hardbass zal ook wel meevallen

Ik was 16 nog, haha , komende editie ben ik ook nog 17 is idd geen probleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:55 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Eerst de line-up weten, daarna zie ik het wel

Idem, vorige editie was team Blue en Team Red ook best wel, maar als je kijkt naar wat Team Yellow en Green neerzetten is het mijn geld niet waard. En ook dat hele eind in zo'n idiote bus zitten vind ik maar niks -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:57 

Hardtraxxer

Grendiner schreef:

Uitstekende zaak, één van de pluspunten van Hard Bass als je t mij vraagt :) Persoonlijk is mijn goede stemming direct over wanneer er meer dan 10 minuten hardcore komt en heb altijd het idee dat meer mensen dat vinden.

Vorig jaar draaide team Red ook al aantal platen van oa Crypsis volgens mij, dus wordt zo af en toe wel eens wat harder gedraaid. Vond dat wel prima eigenlijk, ook eerder op de avond al af en toe eens een hardere plaat :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten