Op zaterdag 2 februari 2013 claimt b2s met haar grootste hardstyle evenement 'Hard Bass' het Arnhemse GelreDome. Diverse zorgvuldig geselecteerde gelegenheidsformaties zullen hun visie geven op de hedendaagse hardstyle en zorgen voor een onvergetelijke nacht vol met de beste beats & basslines.
Bekijk hier de trailer:
Part I: Blue Zany Code Black Wasted Penguinz Noisecontrollers live
Part II: Yellow Frontliner Tatanka Bass Modulators Headhunterz live
Part III: Red Brennan Heart Zatox Psyko Punkz Gunz for Hire live
Part IV: Green Crypsis Thera Digital Punk B-Freqz live
Host DV8
Achter de schermen is b2s al een paar maanden bezig met de ontwikkeling van alle plannen voor dit stadionconcept. Zo zal er deze editie gebruik worden gemaakt van de deck opstelling om bezoekers het optimale party-gevoel te geven. Hierbij zorgen twee enorme publieksdecks op de tribunes voor veel extra dansruimte in de GelreDome. Speciaal voor de VIP's wordt het bovenste deel van de hoofdtribune gereserveerd en is er een extra area in de zogenoemde Galaxy. Deze VIP room staat in het teken van Hard Bass classics met Pila, Gizmo, Pavo, Lars Tindy, Zero-Gi en Francois.
De voorverkoop begint op zaterdag 17 november 2012 om 13.00 uur. Tickets zijn te verkrijgen via b2s.nl. De allereerste tickets die verkocht worden krijgen een gratis VIP upgrade. Uiteraard zijn er ook VIP tickets te koop. Bus- en combitickets zijn te boeken via http://www.eventtravel.nl, Hard Bass verkoopt ieder jaar eerder uit, dus wees er snel bij.
Vond vorig jaar weinig mis met de line-up. Afsluitende 2 uur waren hard genoeg naar mijn mening. Oké, misschien allemaal wat 'mainstream' maar das niet meer dan logisch met 25.000 man die naar één stage moeten luisteren. Wel benieuwd wie ze ditmaal laatste halfuurtje laten doen..
Vorig jaar niet gegaan, toch wel beetje spijt gehad ondanks dat alleen het laatste team vet draaide toen. Misschien deze keer wel, hangt van de line-up af.
Ik had het over mezelf Voor mij is het zo'n drie kwartier met de bus maar dit is eigenlijk het enige feest waar m'n eigen vriendengroep ook heen gaat, is in de loop der jaren toevallig zo gelopen. Daarom is het voor mij ook altijd een zekerheidje
Idem, vorige editie was team Blue en Team Red ook best wel, maar als je kijkt naar wat Team Yellow en Green neerzetten is het mijn geld niet waard. En ook dat hele eind in zo'n idiote bus zitten vind ik maar niks
Wss aanwezig dit jaar, maar waarom hebben ze in godsnaam geen hardcore?
Uitstekende zaak, één van de pluspunten van Hard Bass als je t mij vraagt Persoonlijk is mijn goede stemming direct over wanneer er meer dan 10 minuten hardcore komt en heb altijd het idee dat meer mensen dat vinden.
Vorig jaar draaide team Red ook al aantal platen van oa Crypsis volgens mij, dus wordt zo af en toe wel eens wat harder gedraaid. Vond dat wel prima eigenlijk, ook eerder op de avond al af en toe eens een hardere plaat