Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heren, vanavond gaat het los! Heb der zin an :D Tot vanavond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yeayy vanavond hardbassen!


It's the motherfuckin' camel, that rides to your mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:28 
 

Neeneeeneeeeeeeeeee

KINGZZZZ OF THE UNDERGROUND!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:28 
 
Hardtraxxer

zie je vanavond frazyr
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:38 
 
Hardtraxx Newbie

wie heeft er nog 4 kaarten voor vnvnd tegen normale verkoopprijs?>???
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 13:47 
 
Hardtraxx Addict

Ben ook nog opzoek naar 2 kaartjes, max 65,- per kaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
Ben ook nog opzoek naar 2 kaartjes, max 65,- per kaart.



ik heb er nog 2! kunne we regelen dan! pm me xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Neeneeeneeeeeeeeeee

KINGZZZZ OF THE UNDERGROUND!!!!!!!!!!


neeeneeeneee


NIGHTMARE!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:16 
 

EN COCAINE STRAIGHT FROM BOLIVIAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

En 'This is now a combat zone'. Maar verwacht niet dat die gedraaid gaat worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:31 
 

JEFSKIII schreef:
Boos omdat ze het woordje ''cocaine'' horen zeker, de boze oude mannen :mad:
Maar dat is idd machtig om te zien ja, geen Year Of Summer? :(

ik denk het ook ja :D
maar nee haha, geen YoS xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
En 'This is now a combat zone'. Maar verwacht niet dat die gedraaid gaat worden :P

Zou epic zijn :P Ik zie het allemaal wel, kijk ook uit naar dikke mainstream van HHZ & NC, vooral Now Is The Time wordt genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Same :) ik kijk uit naar de goede mainstream en laat me gewoon verassen door het laatste team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:48 
 

Ik hoop dat er vanavond geen Year Of Summer of Lose My Mind voorbij komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 15:16 
 
Hardtraxx Addict

weinig kans maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik hoop dat er vanavond geen Year Of Summer of Lose My Mind voorbij komt...

YoS staat wel op de door NC gemixte cd, dus ik denk dat ie wel voorbij komt :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik hoop dat er vanavond geen Year Of Summer of Lose My Mind voorbij komt...

YoS staat wel op de door bass Modulators gemixte cd, dus ik denk dat ie wel voorbij komt :yawn:

ik denk dat je blij moet zijn dat niels geusebroek er niet is om het LIVE te zingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kom in extremis ook nog een dansje wagen! Eerste keer Gelredome. Totaal geen zin in op dit moment, maar diegene waar ik totaal geen zin in heb lopen meestal goed af! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg veel zin in! :woot:
Hopelijk kom ik nog binnen aangezien ik mijn e-tickets online heb gesplit vanwege een .pdf bestand :P
We zullen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar veeeeel zin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Is er ondertussen al bekend wie de warm-up set van 22:00 - 23:00 mag verzorgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:13 
 

Mr Lellebel schreef:
Bizar veeeeel zin :D


Ik kan niet meer wachten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Is er ondertussen al bekend wie de warm-up set van 22:00 - 23:00 mag verzorgen?

Pommer zei Activator met early :P Geloof er zelf niks van maar mocht dat zo zijn zou dat episch worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand nog een kaart voor een kennis van mij? Volgens mij wilde hij er 80 eu voor betalen (max)

Heb trouwens ook een warming up mix gemaakt.
hardstyle/p-stylez-hardbass-2013-warming-up-t33197.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:18 
 

Mr Lellebel schreef:
Uberhout schreef:
Is er ondertussen al bekend wie de warm-up set van 22:00 - 23:00 mag verzorgen?

Pommer zei Activator met early :P Geloof er zelf niks van maar mocht dat zo zijn zou dat episch worden.


Misschien wel Niels Geusebroek met een liveshow ^^
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten