Enorm veel zin in morgen!
Dagje werken, dan ff bijslapen en gaaaan
Dagje werken, dan ff bijslapen en gaaaan
Dan is Hard Bass de ultieme afterparty voor je vakantiewrote:zin begint te komen!ben gvd nog niet eens 24 uur terug van vakantie
Bij Qlimax werd je ook gewoon terug gestuurd, dus zou gewoon afspreken bij bij de vreettentjeswrote:ja joh tuurlijkwrote:Ik heb een ticket met ingang Q terwijl mijn vrienden E hebben. Moet je je echt strikt aan de ingang houden die op het kaartje staat of kan ik gewoon met mijn vrienden ingang E pakken?
Dan word je morgen flink ontmaagdwrote:Zin in.. Wordt m'n eerste grote indoor feest, dus ben erg benieuwd
Haha vorig jaar Hardbass was mijn eerste! Ik had toen echt het light gezien, Onvergetelijk!wrote:Dan word je morgen flink ontmaagdwrote:Zin in.. Wordt m'n eerste grote indoor feest, dus ben erg benieuwd
zekers! en de opwarmer was dan dat we Frontliner - Epic Rage (Bootleg) en G4H - Bolivia bij het zwembad door de speakers kregen hehewrote:Dan is Hard Bass de ultieme afterparty voor je vakantiewrote:zin begint te komen!ben gvd nog niet eens 24 uur terug van vakantie
wrote:Zin in.. Wordt m'n eerste grote indoor feest, dus ben erg benieuwd
Doe ruilen met mij dan, bij mij is het andersomwrote:Woeii, mijn zin is er ook.. Gvd iedereen heeft ingang E, terwijl ik met Q sta te kloten.. Leuk!
You've got pb!wrote:Doe ruilen met mij dan, bij mij is het andersomwrote:Woeii, mijn zin is er ook.. Gvd iedereen heeft ingang E, terwijl ik met Q sta te kloten.. Leuk!