Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm veel zin in morgen!
Dagje werken, dan ff bijslapen en gaaaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:50 
 

zin begint te komen! :D ben gvd nog niet eens 24 uur terug van vakantie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:11 
 

KSwoosh schreef:
zin begint te komen! :D ben gvd nog niet eens 24 uur terug van vakantie xd


Dan is Hard Bass de ultieme afterparty voor je vakantie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:16 
 
Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Juggernaut schreef:
Ik heb een ticket met ingang Q terwijl mijn vrienden E hebben. Moet je je echt strikt aan de ingang houden die op het kaartje staat of kan ik gewoon met mijn vrienden ingang E pakken?

ja joh tuurlijk


Bij Qlimax werd je ook gewoon terug gestuurd, dus zou gewoon afspreken bij bij de vreettentjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:21 
 
Hardtraxx Addict

We hebben er zin in! :drool:

Vraagje;

Tickets uitprinten is natuurlijk niet echt meer van deze tijd. Weet iemand of het mogelijk is dat ik de ticket op mijn telefoon zet, dat ze dan de barcode inscannen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zal niet werken, je zal 'm gewoon uit moeten printen.

Er bestaat wel zoiets, namelijk Passbook, maar daar doet b2s niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Vriend van me had bij Loudness dec 2011 zijn kaartje in zijn jaszak laten zitten die op het station lag. Toen ging het wel (dan typen ze gewoon de code in op de terminal) maar zou er niet van uit gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan wel gewoon vanuit je mail openen en dan scannen ze hem op het scherm
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als scannen van het scherm niet lukt, dan kunnen ze de barcode meestal gewoon intikken. Maar toch is het beter om ervan uit te gaan dat het niet kan. Hard bass wil je niet missen om zoiets lulligs :P
Vriendinnen van me hadden hun kaartjes alleen mobiel voor XQ en dat kon niet (ik had de geprinte tickets bij me en hun trein viel uit waardoor ze veel later aankwamen), maar verder is het mij + vrienden altijd gelukt om met mobiel naar binnen te komen bij defecte printers/vergeten kaartjes/etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shit. Kom er net achter dat ik de mijne vergeten ben uit te printen. Nu nog op zoek naar een printer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:07 
 
Hardtraxxer

nog 24 uur! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:10 
 
Hardtraxx Elite

zoveel zin! :love: :yay: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
zoveel zin! :love: :yay: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:

toch wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Zin in.. Wordt m'n eerste grote indoor feest, dus ben erg benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:39 
 

Uberhout schreef:
Zin in.. Wordt m'n eerste grote indoor feest, dus ben erg benieuwd :D


Dan word je morgen flink ontmaagd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:18 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Uberhout schreef:
Zin in.. Wordt m'n eerste grote indoor feest, dus ben erg benieuwd :D


Dan word je morgen flink ontmaagd


Haha vorig jaar Hardbass was mijn eerste! Ik had toen echt het light gezien, Onvergetelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:20 
 

JEFSKIII schreef:
KSwoosh schreef:
zin begint te komen! :D ben gvd nog niet eens 24 uur terug van vakantie xd


Dan is Hard Bass de ultieme afterparty voor je vakantie :cool:

zekers! en de opwarmer was dan dat we Frontliner - Epic Rage (Bootleg) en G4H - Bolivia bij het zwembad door de speakers kregen hehe
Prachtig die boze opatjes tijdens Bolivia :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:22 
 

Boos omdat ze het woordje ''cocaine'' horen zeker, de boze oude mannen :mad:
Maar dat is idd machtig om te zien ja, geen Year Of Summer? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Zin in.. Wordt m'n eerste grote indoor feest, dus ben erg benieuwd :D



zelfde hier ! maar dan eerste indoor feest in nederland :p xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woeii, mijn zin is er ook.. Gvd iedereen heeft ingang E, terwijl ik met Q sta te kloten xd .. Leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Woeii, mijn zin is er ook.. Gvd iedereen heeft ingang E, terwijl ik met Q sta te kloten xd .. Leuk!

Doe ruilen met mij dan, bij mij is het andersom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ruubiie schreef:
Woeii, mijn zin is er ook.. Gvd iedereen heeft ingang E, terwijl ik met Q sta te kloten xd .. Leuk!

Doe ruilen met mij dan, bij mij is het andersom :P


You've got pb! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

HBDAY. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er ook zin in! :D lang geleden dat ik zo naar n feestje uitkeek!

Dit keer zal ik me ook echt goed kunnen vermaken, ik kijk uit naar:
Tatanka, Frontliner & Bass Modulators
Headhunterz live
G4H live
Crypsis, Digital Punk & Thera
B-Freqz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 12:10 
 

Team Blue + Green , en een G4H kan wel leuk zijn...
Is waar ik het meest naar uitkijk ^^
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten