Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet helemaal topfit maar heb er zeker zin in. :D
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gunz for Hire draait om 04:30 toch?
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Gunz for Hire draait om 04:30 toch?

Jamang du Guns draaiu om halluf 4
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
stefan_helmond schreef:
Gunz for Hire draait om 04:30 toch?

Jamang du Guns draaiu om halluf 5


:nono:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

ik space em grapje
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor net dat de groep waar ik mee ga er een handje van hebben om eerder weg te gaan op een feest. :/ Ik moet juist door het begin heen bijten om het einde te kunnen meemaken. Als dat echt zo is ga ik wel alleen terug met de trein...
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 14:35 
 
Hardtraxxer

eerder weggaan? doodzonde
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ben blij dat ik met Eventtravel ga, dan kan dat niet. -.-
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
eerder weggaan? doodzonde

Precies. Als ze moe worden moeten ze maar ff lekker op de tribune gaan zitten ofzo.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het eind wordt juist het vetst, zit nu die CD 4 te luisteren en ik krijg er niet normaal zin in :D . Het is dan ook al bijna 3 maanden geleden dat ik nog naar een feest ben geweest.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog kaarten ? PM aub !
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:59 
 
Hardtraxxer

http://youtu.be/cWQhqTQgPE8

Klapt er aardig op, ben wel benieuwd naar de andere tracks..
Zin inn!
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weeeeeekend, bijna zover. Ben erg benieuwd. Muzikaal tot 5 uur iig op het ergste voorbereid (behalve dan YoS e.d. dat zou belachelijk zijn), maken er sowieso het beste van en lekker los :yay:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:12 
 
Hardtraxxer

Mensen die richting het Gelredome gaan morgenavond! Have fun en rammen met die handel!
Enjoy :clap:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

God wat heb ik zin in Team Green, na die promo's van Frequencerz al helemaal.
Ben naast Delusion nu erg benieuwd naar die andere 2 tracks.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:15 
 

JVDM schreef:
God wat heb ik zin in Team Green, na die promo's van Frequencerz al helemaal.
Ben naast Delusion nu erg benieuwd naar die andere 2 tracks.


Dit dus, wat een heerlijke plaatjes stuk voor stuk :worship:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:18 
 
Hardtraxx Addict

Pff is nu echt zwaar hard aan kriebelen, lang geleden dat ik zo nerveus en opgewekt was voor een feest :P Veel zin in Team Green en ben benieuwd naar die nieuwe track van Digital Punk & Crypsis ^^
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was een uur geleden dik in paniek :oh: ! M'n pinpas is namelijk naar de klote gegaan vanmiddag :mad: . Dus ik bood m'n ticket al aan op twitter :surrender: . Paar minuten later kon ik die tweet verwijderen dankzij hele goede vrienden ^^ ! Wat een opluchting he :$ !
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Ik was een uur geleden dik in paniek :oh: ! M'n pinpas is namelijk naar de klote gegaan vanmiddag :mad: . Dus ik bood m'n ticket al aan op twitter :surrender: . Paar minuten later kon ik die tweet verwijderen dankzij hele goede vrienden ^^ ! Wat een opluchting he :$ !


Waarom zou je je ticket verkopen als je pinpas stuk is?? of snap ik het nu niet
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

De hele nacht droog moeten staan is ook niet alles.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
De hele nacht droog moeten staan is ook niet alles.

Daarnaast moet ik ook een treinticket kopen. Bij het station waar ik op stap kun je alleen met pin betalen. En het is makkelijk om te snappen haha.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een ticket met ingang Q terwijl mijn vrienden E hebben. Moet je je echt strikt aan de ingang houden die op het kaartje staat of kan ik gewoon met mijn vrienden ingang E pakken?
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Juggernaut schreef:
Ik heb een ticket met ingang Q terwijl mijn vrienden E hebben. Moet je je echt strikt aan de ingang houden die op het kaartje staat of kan ik gewoon met mijn vrienden ingang E pakken?

B2S zegt zelf dat je dan niet binnenkomt, dat je dus perse naar je toegewezen ingang moet.. Of dat waar is is de vraag, aangezien ze het ook gewoon kunnen zeggen om extreme drukte bij 1 vd 2 ingangen te voorkomen.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

Juggernaut schreef:
Ik heb een ticket met ingang Q terwijl mijn vrienden E hebben. Moet je je echt strikt aan de ingang houden die op het kaartje staat of kan ik gewoon met mijn vrienden ingang E pakken?

ja joh tuurlijk
Bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb hetzelfde probleem, maarja dan maar ergens binnen afspreken.

Zin in :loving:
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten