Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 14:15 
 
Hardtraxxer

Eigen bus! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 15:01 
 
Hardtraxxer

Juuup, hier ook altijd bussen vanuit de regio, allemaal bekenden, ideaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lijkt me chill als je in de bus zit bij iemand van de Krusaders!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lang geleden dat ik me zo op een feest verheugd heb :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lijkt me chill als je in de bus zit bij iemand van de Krusaders!!


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:40 
 
Hardtraxxer

Heb er zin in ! Hoe duur zijn muntjes in het Gelredome ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Staan er eigenlijk honden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:50 
 

Zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is de timetable al bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Zijn er kluisjes?

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Is de timetable al bekend?

Citaat:
Blue
23:00 - 01:00:
Code Black
Wasted Penguinz
Zany
Live: Noisecontrollers

Yellow
01:00 - 03:00:
Bass Modulators
Frontliner
Tatanka
Live: Headhunterz
Red
03:00 - 05:00:
Brennan Heart
Psyko Punkz
Zatox
Live: Gunz for Hire
Green
05:00 - 07:00:
Crypsis
Digital Punk
Thera
Live: B-Freqz
Galaxy (VIP)
22:00 - 23:30: Francois
23:30 - 01:00: Pavo
01:00 - 02:30: Zero-Gi
02:30 - 04:00: Pila
04:00 - 05:30: Lars Tindy
05:30 - 07:00: Gizmo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
BeHa schreef:
Zijn er kluisjes?

ja

Haha lul
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Fusionmania schreef:
BeHa schreef:
Zijn er kluisjes?

ja

Haha lul

Lol ik zag die zelf in die build up video :P

@0:05
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer wordt bekend gemaakt wie er het eerste uur draait? (serieuze vraag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Not sure if ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt bekend gemaakt op Twitter, meer weet ik er niet over. Komt hier vanzelf te staan.

OT: Hoe druk is het hier altijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Not sure if ...

Nee hij is denk ik echt serieus man
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David ga jij hierheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat gaat ie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Firetrap schreef:
Not sure if ...

Nee hij is denk ik echt serieus man


Was voor Fusionmania eigenlijk, komt die ander er ff snel tussen als je niet zit op te letten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ja dat gaat ie :cool:

Niet toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

huh wel toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja weet ik Bas en ik bedoelde ook dat hij serieus is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Haha oké :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
David ga jij hierheen?

Ga weg :mad: Nare man :( IK BEN GEWOON AANWEZIG :mad:
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten