Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mag best exclusief blijven, maar B-Front zou hem toch ook best kunnen draaien?
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
robin92 schreef:
Net ff zo'n wonderbril besteld dan word het echt abnormaal haha.

Serieus? Moet je ff Daveytl pm-en, die wil vast een spacebrillenmeet!

Hahahaha baas xd
Jij was toch zo gek van doe brillen Timmetje?
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:12 
 

Zijn er hier eigelijk die een zonnebril meenemen? :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Zijn er hier eigelijk die een zonnebril meenemen? :P

Nee, gedraag je.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:31 
 

Tjonge, en ik wou een zonnebril meenemen voor de lasers :cool:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Huilen met de pet/bril op met die dingen, totdat ik er op DefQon tijdens de eindshow eentje over m'n tronie geschoven kreeg. Dat was toch wel heel ziek moet ik zeggen. :D
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:38 
 
Hardtraxxer

Jup, nu hopen op B-Front..

Ik ben trouwens ook aanwezig met een uberdeduper-koowle spacebril, n knaloranjese..
Misschien iemand hier die m met Qlimax op heeft gehad? Aangezien de halve zaal m toen op heeft gehad haha, Klein mannetje, feloranje spacebril, iemand toevallig?

Twijfelende trouwens om m'n qbase 2011 shirt aandoen, puur omdat t kan haha..
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:40 
 

Ik neem gewoon me goede mood mee, dan komt alles goed :cool:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

en je grauwte smoel natuurlijk
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:46 
 

Ginne skrik
Kom jij ook Mr. Fryslan :clap:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ja Dhr. Bert, ik ben ook aanwezig. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:55 
 

Dan hoop ik dat je accent een beetje meevalt :$
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nee man, ben echt zo'n boer uit het hoge Noorden met in een straal van 20 km om me heen alleen maar gras en koeien en een verrotte trekker en geen telefoon en amper kennis van de Nederlandse taal. Ik schrijf het dan ook beter dan ik het praat.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:05 
 

:lol:

Scheelt dat ik gewoon brabants praat, dat is geen probleem voor jou he?
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff, Brabants is toch voor niemand een probleem ^^
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

Neh, ik lach en knik wel ja.
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:15 
 

The Skribbler schreef:
Jeff, Brabants is toch voor niemand een probleem ^^


Mooiste taal die eris toch? :love:


b2s


There will be no direct trains between Arnhem and Utrecht Centraal at the 2nd and 3rd of February, so you have to travel via ‘s-Hertogenbosch. Keep in mind that you’ll be traveling for a greater amount of time.

There will be extra trains leaving at sunday morning. Trains to Utrecht Centraal and further are driving via ‘s-Hertogenbosch, but won’t stop at the station. Click here for more information about leaving trains: http://www.gelredome.nl/evenementen/eve ... /info.html
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom is dat echt áltijd als er een feest in 't Gelredome is? :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:19 
 

Gelukkig hoef ik niet met de trein :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig kom ik vanuit Den Bosch xd
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Gelukkig hoef ik niet met de trein :P
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Gelukkig hoef ik niet met de trein :P
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eventtravel :thumbup:
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 13:46 
 
Hardtraxxer

Fiets :thumbup:
Bericht Geplaatst op 31 jan 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuis blijven :thumbup:
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten