Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dat zijn normale decks zoals al eerder te lezen was.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zouden er ook mensen zijn die de Hardbass livestream opnemen?
Kan ik alles later nog eens herbeleven!

EDIT: Net een programmatje gevonden om het zelf te doen ^^
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Nog zo'n episch momentje van team blue @Hardbass '11
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:54 
 
Hardtraxx Newbie

Mocht iemand nog 2 kaartjes over hebben... ik koop ze heel erg graag van je over!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dr zin innnnn :woot:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 21:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:


Nog zo'n episch momentje van team blue @Hardbass '11

Godver ja :worship:

Mogen ze van mij gewoon weer draaien zaterdag, gaat me niet vervelen die plaat :D
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



(L) (L) (L) (L) (L)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Team Bleu de gekstuuuuuuh
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:42 
 

JVDM schreef:
Team Bleu de gekstuuuuuuh


:love:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:00 
 
Hardtraxxer


Wat een sfeertje zat erin en zieke show :worship:

Net ff zo'n wonderbril besteld dan word het echt abnormaal haha.
Ook ff lachgas besteld voor op de terugweg in de trein... bose speakers mee :yay:
Muwhahaha chaos :clap:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Net ff zo'n wonderbril besteld dan word het echt abnormaal haha.

Serieus? Moet je ff Daveytl pm-en, die wil vast een spacebrillenmeet!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
robin92 schreef:
Net ff zo'n wonderbril besteld dan word het echt abnormaal haha.

Serieus? Moet je ff Daveytl pm-en, die wil vast een spacebrillenmeet!

Hahahaha baas
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Duuuuurttelang :x
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:28 
 

Net even met Jimmy gepraat (Timesplitter/50% Krusaders) zit in onze bus naar Hard Bass :cool:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

Wow man
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:47 
 

Dikke shit toch? :cool:

Nee hij vroeg of ik Hard Bass ging en dat ik met de bus ging en hij dus ook, misschien kan die nog eens wat nieuws laten horen ^^
Bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

:x
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Wow man
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat zeg je nou allemaal xd
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:29 
 

Laat ook maar, Godverdomme :P xd
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:45 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Hoop stiekem op D.O.N.K.E.Y. tegen het einde van de set, die wordt de laatste tijd toch vrij regelmatig gedraaid volgens mij :$ En na die 'reünie' van Audiofreq & Code Black op Euphoria hoop ik ook héél stiekem dat Code Black wat Bioweapon spul draait (liefst Memento Remix/Bass Power), maar die kans acht ik wel heel klein :P


Jap, zo dacht ik ook wel n beetje! Zodra ik D.O.N.K.E.Y. hoor ben.ik in ieder geval door de hele zaal te vinden, al stuiterend en wel! Heerlijk plaatje! Daarom, donkeyrollers tracks asyoublieft
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:46 
 

D.O.N.K.E.Y gewoon free releasen, kan ook
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 09:46 
 
Hardtraxxer

Zou ik ook zeker niks op tegen hebben idd!
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:01 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat dat nooit een free release word, voor die track komen mensen naar feesten. :)
Bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Ik denk dat dat nooit een free release word, voor die track komen mensen naar feesten. :)


Totdat ze een nieuwe :bomb: hebben waarvoor mensen (deels) naar feesten komen meestal.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten