Heel veel zin in! Wordt episch 
b2s
The Hard Bass app can be downloaded at iTunes and the Google Playstore! If you already had the app, make sure you download it again for the best results.
b2s
The Hard Bass app can be downloaded at iTunes and the Google Playstore! If you already had the app, make sure you download it again for the best results.
Ja zeker. Alles bij elkaar zal het ongeveer een uurtje duren.wrote:21:30 op station Arnhem = sowieso voor 23:00 in de zaal?
Hoe lang is het normaal wachten op de pendelbus op de heenweg en op de terugweg? Wil dit jaar geen eventtravel.
Gezien zijn album hoeft hij niet echt aan te passen :p merendeel daarop is euforisch. Hij had echter wel beloofd om Octavius Augustus remix te draaien, die moet wel raw zijn.wrote:Ja of Protect and Serve, maar nu zal hij zich wel lekker aanpassen aan de WP.
Beiden volgens mij, heerlijke nummers! Was destijds ook een hele dikke set, met daarna nog Crypsis Live wat er nog even overheen gingwrote:Die werd twee edities terug wel gedraaid in team blue toch? Hele vette track!
Ja klopt!! outdoor heb je veeeeeeel meer dagjesmensen..wrote:HB2011 was mijn eerste indoor feest. Toen kwam ik erachter dat indoor veel vetter is dan outdoor qua sfeer.
Ohjaa die om zeker niet te vergetenwrote:Thera & Delete collab
VIP deckswrote:Hmm, zou het podium aan de lange zijde staan (a la Qlimax 2010 was het geloof ik)? Of beginnen ze het bouwen met de VIP-decks?