Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel zin in! Wordt episch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
b2s
The Hard Bass app can be downloaded at iTunes and the Google Playstore! If you already had the app, make sure you download it again for the best results.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
21:30 op station Arnhem = sowieso voor 23:00 in de zaal?
Hoe lang is het normaal wachten op de pendelbus op de heenweg en op de terugweg? Wil dit jaar geen eventtravel.


Ja zeker. Alles bij elkaar zal het ongeveer een uurtje duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 11:50 
 

Ben ik blij dat onze bus pal voor het Gelredome stopt, hekel aan pendelbussen gezien het altijd zo scheites druk is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 11:53 
 
Hardtraxxer

Toch jammer dat Zany al zo vroeg staat.. Wie weet hadden we anders nog van een aantal lekkere donkeyrollers klappertjes kunnen genieten... Nja, t zal toch Sws wel goed komen op t eind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja of Protect and Serve, maar nu zal hij zich wel lekker aanpassen aan de WP. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 11:55 
 

Niks mis met dfe Wasted Penguinz, helden. IMO

Album stuff :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd naar hun kicks live :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja of Protect and Serve, maar nu zal hij zich wel lekker aanpassen aan de WP. :/


Gezien zijn album hoeft hij niet echt aan te passen :p merendeel daarop is euforisch. Hij had echter wel beloofd om Octavius Augustus remix te draaien, die moet wel raw zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tegen die tijd misschien net binnen maar ik teken wel voor Victims :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoop stiekem op D.O.N.K.E.Y. tegen het einde van de set, die wordt de laatste tijd toch vrij regelmatig gedraaid volgens mij :$ En na die 'reünie' van Audiofreq & Code Black op Euphoria hoop ik ook héél stiekem dat Code Black wat Bioweapon spul draait (liefst Memento Remix/Bass Power), maar die kans acht ik wel heel klein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die werd twee edities terug wel gedraaid in team blue toch? Hele vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Die werd twee edities terug wel gedraaid in team blue toch? Hele vette track!

Beiden volgens mij, heerlijke nummers! Was destijds ook een hele dikke set, met daarna nog Crypsis Live wat er nog even overheen ging :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zal ik nooit meer vergeten torture, if all fails en strike icm die blauwe vlam-aparaten. God wat was dat mooi zeg. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat was mijn eerste hardstyle feest wat ik bezocht had. Kende in die tijd alleen Psyko Punkz/Headhunterz/etc. Alleen na die set van Crypsis veranderde alles :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

HB2011 was mijn eerste indoor feest. Toen kwam ik erachter dat indoor veel vetter is dan outdoor qua sfeer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:20 
 
Hardtraxx Elite

chicken schreef:
HB2011 was mijn eerste indoor feest. Toen kwam ik erachter dat indoor veel vetter is dan outdoor qua sfeer. :D

Ja klopt!! outdoor heb je veeeeeeel meer dagjesmensen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:38 
 
Hardtraxxer

Ja zooo 2011 Blue was heilig !



Filmpje van mij... kippevel !

Zoveel zin in zaterdag, worden gegarandeerd zoveel nieuwe tracks gedraait..
Zany met Octavius Augustus remix, Crypsis & Digital Punk - Radiant
WP met nieuw Album spul, B-freqz met 3 platen had ik gehoord ?
Gunz for Hire met genoeg nieuw spul...

Zin annnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thera & Delete collab :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:51 
 
Hardtraxxer

Hooli schreef:
Thera & Delete collab :cool:


Ohjaa die om zeker niet te vergeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop stiekem dat Zatox z'n Flashback mashup draait. Heeft dan wel mindere kicks, maar de climax van Drop The Track en de screeches van Headwave lijken me zo geniaal om live te horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?v=41 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 18:58 
 

Kiek't es wat ze maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:26 
 

Hmm, zou het podium aan de lange zijde staan (a la Qlimax 2010 was het geloof ik)? Of beginnen ze het bouwen met de VIP-decks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:32 
 

BeHa schreef:
Hmm, zou het podium aan de lange zijde staan (a la Qlimax 2010 was het geloof ik)? Of beginnen ze het bouwen met de VIP-decks?


VIP decks
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten