Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Hard Bass
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Altijd fijn, werkzaamheden aan het spoor in het weekend van een groot evenement.. Wordt maar een overnachting bij een maat van me
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Heeft iemand van jullie wel eens peronglijk bij een verkeerde ingang gestaan? Word je dan echt geweigerd of is dat een dreigement om alles in goede banen te leiden? Wij hebben namelijk één kaartje wat ingang Q heeft terwijl wij allemaal E hebben.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Je moet wel naar de goede ingang. Gewoon afspreken ergens in de gelredome (een bar of muntenautomaat ofzo). Hoe laat ga je naar binnen? Bij Qlimax was ik echt met maximaal 2 minuten wachten binnen (was rond kwart voor 10).
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Khadber wrote:Je moet wel naar de goede ingang. Gewoon afspreken ergens in de gelredome (een bar of muntenautomaat ofzo). Hoe laat ga je naar binnen? Bij Qlimax was ik echt met maximaal 2 minuten wachten binnen (was rond kwart voor 10).
Denk rond een uurtje of elf. Even afwachten dus én anders inderdaad maar wat afspreken binnen.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Waar komen die TL's van de cd's vandaan eigenlijk?
Edit: Laat maar heb t al. Had beter gekund deze cd's.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
jRn wrote:Heeft iemand van jullie wel eens peronglijk bij een verkeerde ingang gestaan? Word je dan echt geweigerd of is dat een dreigement om alles in goede banen te leiden? Wij hebben namelijk één kaartje wat ingang Q heeft terwijl wij allemaal E hebben.
Het is niet zozeer een dreigement, maar het probleem zit hem eigenlijk in de scanners.
De scanners bij ingang Q herkennen alleen de barcodes voor ingang Q, terwijl die van ingang E alleen gescand kunnen worden bij ingang E.
Bij de verkeerde ingang zal je barcode simpelweg niet herkend worden en kom je er niet voorbij ;)
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Nog meer mensen die via Rotterdam/Breda reizen? Moet vanwege werkzaamheden omreizen en nu 3 uur alleen in de trein zitten :thumbdown:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Berenburg wrote:Nog meer mensen die via Rotterdam/Breda reizen? Moet vanwege werkzaamheden omreizen en nu 3 uur alleen in de trein zitten :thumbdown:
Zielige jij.. :( :cry:
J
van 22:00 - 23:00 is voorprogamma, right?
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Wat moet ik daar bij voorstellen, voorprogramma? Toch niet net als op qlimax dat je er al in kunt en dat t qlimax deuntje aanstond met een enkele lamp die een keer op en neer ging..?
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Nee er komt een DJd draaien, vaak early/hardtrance/oudere mainstream.

Twee jaar geleden was het Ruthless geloof ik en die draaide na wat early bijvoorbeeld Lockdown tegen 23:00 aan.
J
Aha mooi, want wil niks missen van de teams.

Maar ben er al rond 10uur, en hopelijk ook zo binnen.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Speel deze nog vaak eens af. Dit waren pas cd's! Various Artists - Hard Bass volume 10 (SMCCD18)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
JEFSKIII wrote:Maar ben er al rond 10uur, en hopelijk ook zo binnen.
Ik en Chicken ook. Lekker inkomen in een zo goed als leeg stadion :D
J
patrickjeb wrote:
JEFSKIII wrote:Maar ben er al rond 10uur, en hopelijk ook zo binnen.
Ik en Chicken ook. Lekker inkomen in een zo goed als leeg stadion :D
Zie jullie denk ik wel op de meeting, Bas zei dat die mij herkend + voor ging stellen, de held.

Alles voor een drankje!
B
JEFSKIII wrote:Aha mooi, want wil niks missen van de teams.

Als het allemaal net zo goed geregeld is als vorig jaar hoef je je daar geen zorgen over te maken.
Heb geloof ik 5 minuten gedaan over ticketcontrole/kluisjes/fouilleren/munten halen.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
De busreis ging met Qlimax iets te soepel, veel te vroeg bij het Gelredome :lol:
Zie wel hoe het zaterdag gaat, maar sowieso voor half 11 wel binnen neem ik aan.
J
BeHa wrote:
JEFSKIII wrote:Aha mooi, want wil niks missen van de teams.

Als het allemaal net zo goed geregeld is als vorig jaar hoef je je daar geen zorgen over te maken.
Heb geloof ik 5 minuten gedaan over ticketcontrole/kluisjes/fouilleren/munten halen.
Aha kijk dat is mooi
Wel jammer dat fouileren, bij Helmonders hoef dat niet
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 20 hours ago
Ik hoop dat we er een beetje vroeg zijn met Eventtravel, en dat de rij niet te lang is, want een Early HS opener gaat er goed in bij mij
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Was vorige editie ook erg leuk.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
TechnoboyYNWA wrote: CD 3 (Psyko Punkz)
3/2 - Forever - Wildstylez -
Zou het wel leuk vinden als de punkies deze ook daadwerkelijk gaan draaien.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
21:30 op station Arnhem = sowieso voor 23:00 in de zaal?
Hoe lang is het normaal wachten op de pendelbus op de heenweg en op de terugweg? Wil dit jaar geen eventtravel.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Vorig jaar was het zwaar druk bij de pendelbussen. Tenminste een kaartje kopen. Als je op niemand hoeft te wachten en in 1 keer doorgaat moet het wel lukken denk ik :)

Tussen de menigte staan voor een kaartje kopen kostte ongeveer een half uur (Weet het niet helemaal meer :P). Naar Gelredome toe is een kwartiertje en het kaartje scannen, kluisje kopen, binnenkomen etc. kost je ook wel een kwartiertje (Of iets meer als er nog veel mensen staan, waar je opzich wel op kan rekenen).
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Wij hebben vorig jaar gewoon een taxi gepakt, kost geen drol en je bent er zo.