Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd fijn, werkzaamheden aan het spoor in het weekend van een groot evenement.. Wordt maar een overnachting bij een maat van me
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft iemand van jullie wel eens peronglijk bij een verkeerde ingang gestaan? Word je dan echt geweigerd of is dat een dreigement om alles in goede banen te leiden? Wij hebben namelijk één kaartje wat ingang Q heeft terwijl wij allemaal E hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet wel naar de goede ingang. Gewoon afspreken ergens in de gelredome (een bar of muntenautomaat ofzo). Hoe laat ga je naar binnen? Bij Qlimax was ik echt met maximaal 2 minuten wachten binnen (was rond kwart voor 10).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Je moet wel naar de goede ingang. Gewoon afspreken ergens in de gelredome (een bar of muntenautomaat ofzo). Hoe laat ga je naar binnen? Bij Qlimax was ik echt met maximaal 2 minuten wachten binnen (was rond kwart voor 10).

Denk rond een uurtje of elf. Even afwachten dus én anders inderdaad maar wat afspreken binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar komen die TL's van de cd's vandaan eigenlijk?
Edit: Laat maar heb t al. Had beter gekund deze cd's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Heeft iemand van jullie wel eens peronglijk bij een verkeerde ingang gestaan? Word je dan echt geweigerd of is dat een dreigement om alles in goede banen te leiden? Wij hebben namelijk één kaartje wat ingang Q heeft terwijl wij allemaal E hebben.

Het is niet zozeer een dreigement, maar het probleem zit hem eigenlijk in de scanners.
De scanners bij ingang Q herkennen alleen de barcodes voor ingang Q, terwijl die van ingang E alleen gescand kunnen worden bij ingang E.
Bij de verkeerde ingang zal je barcode simpelweg niet herkend worden en kom je er niet voorbij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:28 
 
Hardtraxxer

Opbouwfilmpje van b2s https://www.facebook.com/photo.php?v=414303655314817
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog meer mensen die via Rotterdam/Breda reizen? Moet vanwege werkzaamheden omreizen en nu 3 uur alleen in de trein zitten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Nog meer mensen die via Rotterdam/Breda reizen? Moet vanwege werkzaamheden omreizen en nu 3 uur alleen in de trein zitten :thumbdown:

Zielige jij.. :( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:15 
 

van 22:00 - 23:00 is voorprogamma, right?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:20 
 
Hardtraxxer

Wat moet ik daar bij voorstellen, voorprogramma? Toch niet net als op qlimax dat je er al in kunt en dat t qlimax deuntje aanstond met een enkele lamp die een keer op en neer ging..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:21 
 
Hardtraxx Veteran

Nee er komt een DJd draaien, vaak early/hardtrance/oudere mainstream.

Twee jaar geleden was het Ruthless geloof ik en die draaide na wat early bijvoorbeeld Lockdown tegen 23:00 aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:23 
 

Aha mooi, want wil niks missen van de teams.

Maar ben er al rond 10uur, en hopelijk ook zo binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speel deze nog vaak eens af. Dit waren pas cd's! hardstyle-releases/various-artists-hard-bass-volume-10-smccd18-t5742.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Maar ben er al rond 10uur, en hopelijk ook zo binnen.

Ik en Chicken ook. Lekker inkomen in een zo goed als leeg stadion :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:28 
 

patrickjeb schreef:
JEFSKIII schreef:
Maar ben er al rond 10uur, en hopelijk ook zo binnen.

Ik en Chicken ook. Lekker inkomen in een zo goed als leeg stadion :D


Zie jullie denk ik wel op de meeting, Bas zei dat die mij herkend + voor ging stellen, de held.

Alles voor een drankje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:41 
 

JEFSKIII schreef:
Aha mooi, want wil niks missen van de teams.

Maar ben er al rond 10uur, en hopelijk ook zo binnen.


Als het allemaal net zo goed geregeld is als vorig jaar hoef je je daar geen zorgen over te maken.
Heb geloof ik 5 minuten gedaan over ticketcontrole/kluisjes/fouilleren/munten halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

De busreis ging met Qlimax iets te soepel, veel te vroeg bij het Gelredome :lol:
Zie wel hoe het zaterdag gaat, maar sowieso voor half 11 wel binnen neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:54 
 

BeHa schreef:
JEFSKIII schreef:
Aha mooi, want wil niks missen van de teams.

Maar ben er al rond 10uur, en hopelijk ook zo binnen.


Als het allemaal net zo goed geregeld is als vorig jaar hoef je je daar geen zorgen over te maken.
Heb geloof ik 5 minuten gedaan over ticketcontrole/kluisjes/fouilleren/munten halen.


Aha kijk dat is mooi
Wel jammer dat fouileren, bij Helmonders hoef dat niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat we er een beetje vroeg zijn met Eventtravel, en dat de rij niet te lang is, want een Early HS opener gaat er goed in bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:17 
 
Hardtraxx Veteran

Was vorige editie ook erg leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
CD 3 (Psyko Punkz)
3/2 - Forever - Wildstylez -

Zou het wel leuk vinden als de punkies deze ook daadwerkelijk gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

21:30 op station Arnhem = sowieso voor 23:00 in de zaal?
Hoe lang is het normaal wachten op de pendelbus op de heenweg en op de terugweg? Wil dit jaar geen eventtravel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het zwaar druk bij de pendelbussen. Tenminste een kaartje kopen. Als je op niemand hoeft te wachten en in 1 keer doorgaat moet het wel lukken denk ik :)

Tussen de menigte staan voor een kaartje kopen kostte ongeveer een half uur (Weet het niet helemaal meer :P). Naar Gelredome toe is een kwartiertje en het kaartje scannen, kluisje kopen, binnenkomen etc. kost je ook wel een kwartiertje (Of iets meer als er nog veel mensen staan, waar je opzich wel op kan rekenen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 02:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wij hebben vorig jaar gewoon een taxi gepakt, kost geen drol en je bent er zo.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten