Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
hurricane schreef:
Voor de mensen die bang zijn voor de hondjes, die zullen er zeer waarschijnlijk niet zijn :D


Niet dat ik kleuren schijt, maar wat dan?

Degene boven mij heeft de link al geplaatst ;) Ze zijn gestopt met de 'proef' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde dat er tijdens Qlimax veel stille waren. Maatje heeft het al een keer meegemaakt. Hey heb je nog wat? Nee alleen voor mezelf. Inleveren die handel of ik schop je van terrein. Die mongolen gooien alles zelf in de mik. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het anders toch echt meegemaakt.
Vent had ook wel een shitload mee, maar toch. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik bekijk net 't floorplan, zie alleen public decks staan.. waar bevind zich dan een VIPdeck..? Staat wel iets van VIP/Galaxy 3e verdieping west ofzo, maar wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CD's worden gemixt door Noisecontrollers, Psyko Punkz, Bass Modulators & Frequencerz, in hoeverre dit nog niet duidelijk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:44 
 

Opschieten met die tracklists, promo'sssssssssss :drool:
Hopelijk zitten er weer wat FULLS tussen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Bijna zover ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nu eigenlijk wel zin om hierheen te gaan xd. Kutzooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Heb nu eigenlijk wel zin om hierheen te gaan xd. Kutzooi


Ik niet :D geen spijt dus van het verkopen van het kaartje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jRn schreef:
http://www.veiligengezonduitgaan.nl/article/Politieregio-enthousiast-over-nieuwe-koers-drugsbeleid-op-dancefeesten-.html


Citaat:
Om sommige feesten, waar XTC de meest gebruikte drug is, blijkt bijvoorbeeld een zware inzet meestal niet nodig. Een klein team, dat signaleert en ingrijpt op excessen zoals dealen en openlijk gebruik, blijkt voldoende.

Citaat:
Op dit moment zit de meeste zorg en politie-inzet in festijnen waar veel alcohol wordt gedronken, zoals sommige Hollandse Hitfeesten.


zo typisch dit :lol:

en toch wordt er door de media nog steeds gedaan alsof het de haardkoor dance feesten zijn die altijd problemen met zich mee brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
CD's worden gemixt door Noisecontrollers, Psyko Punkz, Bass Modulators & Frequencerz, in hoeverre dit nog niet duidelijk was.

Bron?
3 van de 4 heb ik wel vertrouwen in dat het een leuk lijstje wordt. Maar bij PP weet ik het al....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste informatie: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hard-bas ... matie.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Mr Lellebel schreef:
CD's worden gemixt door Noisecontrollers, Psyko Punkz, Bass Modulators & Frequencerz, in hoeverre dit nog niet duidelijk was.

Bron?
3 van de 4 heb ik wel vertrouwen in dat het een leuk lijstje wordt. Maar bij PP weet ik het al....

Khadber schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:08 
 
Hardtraxxer

Vooruit dan maar, de tracklist

CD 1
1/1 - So High - Noisecontrollers -
1/2 - One Blade - Brennan Heart -
1/3 - Soundstorm - Wildstylez -
1/4 - Rebel - D Block & S TE Fan -
1/5 - Sludge - Noisecontrollers -
1/6 - Feel So Good - Noisecontrollers -
1/7 - Experience The Beyond - Noisecontrollers -
1/8 - Twisted Mind Fantasy - D Block & S TE Fan -
1/9 - Why So Serious? - Noisecontrollers -
1/10 - Break The Show - Noisecontrollers -
1/11 - Action - Zatox & Villain -
1/12 - No Cure - Ran-D & Reddixx -
1/13 - Our World - Outlander -
1/14 - All In This Together - Frontliner -
1/15 - Cocaine MF - DJ Duro - Alpha2 Remix
1/16 - Bolivia - Gunz for Hire -
1/17 - Natural Born Killers - Adaro & Digital Punk -
1/18 - R.E.V.O.L.U.T.I.O.N. - Code Black - Official Hard Bass blue theme
CD 2
2/1 - Leave The World - Bass Modulators -
2/2 - Daydreamer - Wildstylez -
2/3 - Try And Stop Us - The Anarchist -
2/4 - I'm The Melodyman - Frontliner -
2/5 - What It’s Like - Wildstylez & Atmozfears -
2/6 - Carte Blanche - Veracocha - Toneshifterz Remix
2/7 - Music Is My Life - Bass Modulators - Live Edit
2/8 - Halos - Frontliner feat John Harris -
2/9 - Year Of Summer - Wildstylez feat Niels Geusebro -
2/10 - X Gonna It Give to Ya - D-Block & S-TE-Fan -
2/11 - DJ, Ease My Mind - Isaac -
2/12 - L.O.V.E - F8trix -
2/13 - Let's Rock - Tatanka - Wildstylez Remix
2/14 - Requi3m - Bass Modulators - Official Hard Bass yellow them
2/15 - Death of Demon - Frontliner feat Nikkita -
2/16 - Arabika - Tatanka -
2/17 - Mindkiller - The Prophet -
2/18 - Bounce & Break - Bass Modulators -
2/19 - Steam Train - Technoboy & Activator -
2/20 - Bring Back The Funk - Bass Modulators & Frequencerz -
CD 3
3/1 - Stream Of Blood - Psyko Punkz -
3/2 - Forever - Wildstylez -
3/3 - Brighter Day - Code Black -
3/4 - Bass, Beats & Melody - Brooklyn Bounce & Technoboy - Technoboy 2010 Remix
3/5 - Never Break Me - Brennan Heart -
3/6 - Connected - Atmozfears -
3/7 - Psyko Soldier - Psyko Punkz & Villain - Toneshifterz Remix
3/8 - We Don’t Care - Wild Motherfuckers -
3/9 - Freaqshow - Brennan Heart -
3/10 - Revolution - Code Black -
3/11 - Nightmare Into Reality - Zany -
3/12 - Electrobam - Psyko Punkz - Official Hard Bass red theme
3/13 - Hectic - Ran-D vs. Zatox -
3/14 - Check Out The Drop - Zatox -
3/15 - Burn - Digital Punk - B-Front Remix
3/16 - Abyss Of Darkness - Hard Driver -
3/17 - Fearless 2012 - Coone & B-Front -
3/18 - Masterclass - E-Force & Luna -
CD 4
4/1 - Burning - Frequencerz -
4/2 - Wauw - Slimshore -
4/3 - To The End - The Pitcher -
4/4 - STFU - Jack of Sound & Frequencerz -
4/5 - Undiscovered - B-Front - Official Hard Bass green theme
4/6 - The Breaking Point - Thera -
4/7 - Quakers - Zany & Frequencerz -
4/8 - Total Domination - Donkey Rollers -
4/9 - Lost in The Mist - Crypsis -
4/10 - Attention - Frequencerz & E-Force -
4/11 - Spectral - Digital Punk & B-Front -
4/12 - The Main MF - Crypsis -
4/13 - Never Scared - Ran-D -
4/14 - Revolution - Frequencerz - Live edit
4/15 - Don't Back Down - Thera feat. Mc Nolz -
4/16 - Mysterias - B-Front -
4/17 - Incoming - Thera & Frequencerz -
4/18 - Trapped - Dark Oscillators - Titan Remix
4/19 - Bitch - Frequencerz -
4/20 - Satana - Acti & Jajox -
4/21 - You Know - Crypsis -
4/22 - Delusion - B-Front & Frequencerz -
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Koelkast schreef:
jRn schreef:
http://www.veiligengezonduitgaan.nl/article/Politieregio-enthousiast-over-nieuwe-koers-drugsbeleid-op-dancefeesten-.html


Citaat:
Om sommige feesten, waar XTC de meest gebruikte drug is, blijkt bijvoorbeeld een zware inzet meestal niet nodig. Een klein team, dat signaleert en ingrijpt op excessen zoals dealen en openlijk gebruik, blijkt voldoende.

Citaat:
Op dit moment zit de meeste zorg en politie-inzet in festijnen waar veel alcohol wordt gedronken, zoals sommige Hollandse Hitfeesten.


zo typisch dit :lol:

en toch wordt er door de media nog steeds gedaan alsof het de haardkoor dance feesten zijn die altijd problemen met zich mee brengen.


Haha klopt met mega piraten festijn in het Gelredome liep de bewaking af en aan :lol: en buiten gingen wat mensen ruzie maken om voetbal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat saai. Alleen die cd van Frequencerz is nog enigszins leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heuj 4 dezelfde cd's.
De Hardbass CD compilatie is helaas niet meer wat het geweest is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Heuj 4 dezelfde cd's.
De Hardbass CD compilatie is helaas niet meer wat het geweest is :(

Poeh ja die van 2009 bijvoorbeeld :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Ik bekijk net 't floorplan

Staat die online dan? :P

Edit: Laat maar, al gevonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Ik bekijk net 't floorplan, zie alleen public decks staan.. waar bevind zich dan een VIPdeck..? Staat wel iets van VIP/Galaxy 3e verdieping west ofzo, maar wat moet ik me daarbij voorstellen?

Het VIP deck is altijd hoog bovenin de zaal, aansluitend zit iets van een business club ofzo waar je als VIP in kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

4/7 - Quakers - Zany & Frequencerz -
4/8 - Total Domination - Donkey Rollers -
4/22 - Delusion - B-Front & Frequencerz -

Benieuuuuuuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Total domination ken je toch wel? :P

nieuwe-tracks-hs/donkey-rollers-domination-t24810.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet iedereen checkt altijd alle promo's in LQ. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ohja spacend die ken ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Niet iedereen checkt altijd alle promo's in LQ. :D

Zo LQ is hij nou ook weer niet :P Rip van een liveset iig
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten