jRn schreef:
http://www.veiligengezonduitgaan.nl/article/Politieregio-enthousiast-over-nieuwe-koers-drugsbeleid-op-dancefeesten-.html
Citaat:
Om sommige feesten, waar XTC de meest gebruikte drug is, blijkt bijvoorbeeld een zware inzet meestal niet nodig. Een klein team, dat signaleert en ingrijpt op excessen zoals dealen en openlijk gebruik, blijkt voldoende.
Citaat:
Op dit moment zit de meeste zorg en politie-inzet in festijnen waar veel alcohol wordt gedronken, zoals sommige Hollandse Hitfeesten.
zo typisch dit
en toch wordt er door de media nog steeds gedaan alsof het de haardkoor dance feesten zijn die altijd problemen met zich mee brengen.