Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
is hier de verkoop wel voor de line-up?

Eind november meestal , line up staat ook altijd in het Qlimax boekje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
delange schreef:
is hier de verkoop wel voor de line-up?

Eind november meestal , line up staat ook altijd in het Qlimax boekje :P

jaa maar bij qlimax worden de kaarten verkocht voordat de line-up bekend is, dat is toch niet met hardbass zo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 21:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

delange schreef:
urbandesigner schreef:
delange schreef:
is hier de verkoop wel voor de line-up?

Eind november meestal , line up staat ook altijd in het Qlimax boekje :P

jaa maar bij qlimax worden de kaarten verkocht voordat de line-up bekend is, dat is toch niet met hardbass zo? :P

Nee hier wordt van te voren al de line up van bekend gemaakt gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vorig jaar kwam de line up op 9 november, maar aangezien het feest nu een week eerder is komt ie misschien deze week al wel. Hoop dat ze dit jaar niet alleen naar de namen kijken, maar ook beter naar de samenstelling van de teams, en de volgorde waarop ze spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht 3 teams ultieme kaas. Laatste act is rammen.
Als live-acts hoop ik op Frontliner/ Noisecontrollers/ Ran-D & Adaro/ Crypsis.

Stiekem hoop ik dat het eerste team bijvoorbeeld Isaac/ Luna/ Beholder is. Als dat het geval is dan kan het nog best wel zijn dat ik er bij ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen NC Live aub. Misschien iets voor Josh & Wesz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Geen NC Live aub.

Agreed. Saaie meuk is dat altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Er is al jaren geen early team op Hard Bass, ze doen het eerste uur altijd early (vorig jaar Balistic dacht ik). En ik verwacht juist niet dat er 3 ultieme kaas teams zijn, 'raw' wordt toch steeds populairder.

Hoop op iets (realistisch) als:

Josh & Wesz
Noisecontrollers
Frontliner
Live: Wildstylez

Headhunterz
Tuneboy
Toneshifterz
Live: AVIO

Adaro
Zany
E-Force
Live: Frequencerz

B-Front
Crypsis
Titan
Live: Donkey Rollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Er is al jaren geen early team op Hard Bass, ze doen het eerste uur altijd early (vorig jaar Balistic dacht ik). En ik verwacht juist niet dat er 3 ultieme kaas teams zijn, 'raw' wordt toch steeds populairder.

Hoop op iets (realistisch) als:

Josh & Wesz
Noisecontrollers
Frontliner
Live: Wildstylez

Headhunterz
Tuneboy
Toneshifterz
Live: AVIO

Adaro
Zany
E-Force
Live: Frequencerz

B-Front
Crypsis
Titan
Live: Donkey Rollers


Kan ik prima mee leven ^^

Waarschijnlijk ook aanwezig.
2011 was echt top qua line up! 2012 Was minder, op het laatste team na!
Ben zeer benieuwd, we kunnen binnenkort de line up wel verwachten denk ik ofniet? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

Josh & Wesz
Noisecontrollers
Wildstylez
Live: Frontliner

Headhunterz
Tuneboy
Toneshifterz
Live: Geck-O

B-Front
Zany
E-Force
Live: Frequencerz

Chris One
Adaro
Thera
Live: Crypsis

Iets aangepast maar zoiets zou ik ook wel vrij perfect vinden voor Hard Bass. Vooral het laatste team ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Dan ben ik er hoe dan ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoop in elk geval dat b2s de positieve trend in line-ups voort kan zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Er is al jaren geen early team op Hard Bass, ze doen het eerste uur altijd early (vorig jaar Balistic dacht ik). En ik verwacht juist niet dat er 3 ultieme kaas teams zijn, 'raw' wordt toch steeds populairder.

Hoop op iets (realistisch) als:

Josh & Wesz
Noisecontrollers
Frontliner
Live: Wildstylez

Headhunterz
Tuneboy
Toneshifterz
Live: AVIO

Adaro
Zany
E-Force
Live: Frequencerz

B-Front
Crypsis
Titan
Live: Donkey Rollers

Hier zou ik voor tekenen. Big time.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up:

PART I: BLUE
Zany
Code Black (AUS)
Wasted Penguinz (SE)
Noisecontrollers live

PART II: YELLOW
Frontliner
Tatanka (IT)
Bass Modulators
Headhunterz live

PART III: RED
Brennan Heart
Zatox (IT)
Psyko Punkz
Gunz for Hire live

PART IV: GREEN
Crypsis
Thera
Digital Punk
B-Freqz live

HOST
DV8

Team red het grootste drama team wat ik ooit gezien heb, blue kan wel een leuke opener zijn, yellow erg fijn mainstream team en Blue thera en b-freqs live erg vet! Doodzonde van crypsis en digital punk :/ heb echt he-le-maal niets met die 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:08 
 
Hardtraxx Addict

EDIT: Ow je was me net voor :P

Toch best wel een leuke lineup, vooral Gunz 4 Hire erg vet, Teem Green natuurlijk met de vetste namen, B-Freq, Crypsis, Digital Punk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard Bass: Reclamation

Op zaterdag 2 februari 2013 claimt b2s met haar grootste hardstyle evenement 'Hard Bass' het Arnhemse GelreDome. Diverse zorgvuldig geselecteerde gelegenheidsformaties zullen hun visie geven op de hedendaagse hardstyle en zorgen voor een onvergetelijke nacht vol met de beste beats & basslines.

Bekijk hier de trailer:



Part I: Blue
Zany
Code Black
Wasted Penguinz
Noisecontrollers live

Part II: Yellow
Frontliner
Tatanka
Bass Modulators
Headhunterz live

Part III: Red
Brennan Heart
Zatox
Psyko Punkz
Gunz for Hire live

Part IV: Green
Crypsis
Thera
Digital Punk
B-Freqz live

Host
DV8

Achter de schermen is b2s al een paar maanden bezig met de ontwikkeling van alle plannen voor dit stadionconcept. Zo zal er deze editie gebruik worden gemaakt van de deck opstelling om bezoekers het optimale party-gevoel te geven. Hierbij zorgen twee enorme publieksdecks op de tribunes voor veel extra dansruimte in de GelreDome. Speciaal voor de VIP's wordt het bovenste deel van de hoofdtribune gereserveerd en is er een extra area in de zogenoemde Galaxy. Deze VIP room staat in het teken van Hard Bass classics met Pila, Gizmo, Pavo, Lars Tindy, Zero-Gi en Francois.

De voorverkoop begint op zaterdag 17 november 2012 om 13.00 uur. Tickets zijn te verkrijgen via b2s.­nl. De allereerste tickets die verkocht worden krijgen een gratis VIP upgrade. Uiteraard zijn er ook VIP tickets te koop. Bus- en combitickets zijn te boeken via http://www.eventtravel.nl, Hard Bass verkoopt ieder jaar eerder uit, dus wees er snel bij.

Meer informatie vind je op de speciale website: http://www.b2s.nl/hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Team Red wordt echt huilen (Was G4H niet gestopt? Dat duurde ook niet lang dan), maar verder ben ik wel tevreden. Alle teams hebben wel wat leuke namen, met als hoogtepunt het laatste team. Héél vet dat Thera er staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer zon zwak 3e team.. BH en Psyko punkz kom op zeg.. wat zonde zeg.. enige wat me laat twijfelen is natuurlijk Green.. Crypsis, B-freqz en Thera _o_ maar al met al weer erg karig.. jammer zeg, even goed nadenken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Team Red wordt echt huilen (Was G4H niet gestopt? Dat duurde ook niet lang dan)


Ze hebben nooit gezegd dat ze gingen stoppen. Defqon was alleen de laatste liveact van 2012, ze zouden terugkeren, in 2013 dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weer Zatox en PP in één team, alleen dit jaar met eeuwige held Brennan Heart en G4H als live-act. Nou ik ga toch nog overwegen om een kaartje te halen haha.

Rest van de line-up is best vet. En het anthem (zal wel van B-Front zijn) mag er ook wezen.

En last but not least: Pieter gefeliciteerd met je plekje in de HardBass line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net als het voorgaande jaar, maar 1 echt interessant team met het en der wat leuke namen.
Zie nu ook dat er die 2e area is. Dan gaan we daar gewoon kijken als de 1e zaal nie bevalt :)

Denk wel dat ik er bij ga zijn, thera in het gelredome is wel epic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga wel heen denk ik, maar vind de line-up best tegenvallen. Voorgaande jaren waren er meestal 2 teams die goed te pruimen waren, nu is dat er maar 1 en dat is team green. Zany ook tussen Wasted Penguinz & Code Black, eeuwig zonde. Opzich kan team Yellow d'r wel mee door, maar dan hoop ik wel dat alle artiesten daar effe goede mainstream gaan draaien (Bass Modulators had ik niet aan zien komen).

Naja, laten we maar hopen dat Team Red gaat openen, maar dat zal dan wel niet aangezien daar de grote namen staan & G4H live wat natuurlijk weer veel publiek trekt. Ik ben dan wel op 't publiekdeck te vinden denk ik :) .

Al met al beetje een teleurstelling, maar aan de andere kant is Hard Bass een beetje traditie geworden en 't zal zonder twijfel wel vet worden. Nu maar hopen dat Team Green afsluit, maar dat zal wel aangezien ik mijn geld zet op een B-Front of/en Frequencerz anthem, en dat maakt al heeeeeeeeeel veel goed :loving: . Plus Thera, heeeeeeeeeeeelrijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up waar eigenlijk iedere kant van de Hardstyle zijn grammetje kan halen. Ik ben er zelf hoogstwaarschijnlijk niet bij, wintersport.

Wel props voor Wasted Penguinz, Bass Modulators, Frequencerz en Thera voor het halen van zo'n podium. Eerste keer voor die acts!

Edit: vergeet ik ook Digital Punk. Ook zwaar verdiend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er wel leuk uit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben niet aanwezig, 3 teams die me niet aanspreken. Maar wel erg vet voor Thera ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten