Ik ga wel heen denk ik, maar vind de line-up best tegenvallen. Voorgaande jaren waren er meestal 2 teams die goed te pruimen waren, nu is dat er maar 1 en dat is team green. Zany ook tussen Wasted Penguinz & Code Black, eeuwig zonde. Opzich kan team Yellow d'r wel mee door, maar dan hoop ik wel dat alle artiesten daar effe goede mainstream gaan draaien (Bass Modulators had ik niet aan zien komen).
Naja, laten we maar hopen dat Team Red gaat openen, maar dat zal dan wel niet aangezien daar de grote namen staan & G4H live wat natuurlijk weer veel publiek trekt. Ik ben dan wel op 't publiekdeck te vinden denk ik

.
Al met al beetje een teleurstelling, maar aan de andere kant is Hard Bass een beetje traditie geworden en 't zal zonder twijfel wel vet worden. Nu maar hopen dat Team Green afsluit, maar dat zal wel aangezien ik mijn geld zet op een B-Front of/en Frequencerz anthem, en dat maakt al heeeeeeeeeel veel goed

. Plus Thera, heeeeeeeeeeeelrijk
