Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
KSwoosh schreef:
beginnen ze weer met die lijstjes hoor xd

Kon er ook maar een zijn

vind jij dat niet irritant dan? wacht gewoon op de lineup xd

Hij bedoeld dat er maar 1 kan zijn die met zo'n lijstje komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn ideale Hard Bass line up:

Team Green
Headhunterz
Toneshifterz
Frontliner
Live: Digital Age

Team Yellow
Luna
Ran-D
Zany
Live: D-Block & S-Te-Fan

Team Red
Adaro
Geck-O
B-Front
Live: Frequencerz

Team Blue
Radical Redemption
Degos & Re-Done
The Beholder
Live: Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 18:31 
 

patrickjeb schreef:
KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
Kon er ook maar een zijn

vind jij dat niet irritant dan? wacht gewoon op de lineup xd

Hij bedoeld dat er maar 1 kan zijn die met zo'n lijstje komt :P

Bingo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 19:56 
 

volgens mij komen dr wel meer met lijstjes hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Mijn ideale Hard Bass line up:

Team Green
Headhunterz
Toneshifterz
Frontliner
Live: Digital Age

Team Yellow
Luna
Ran-D
Zany
Live: D-Block & S-Te-Fan

Team Red
Adaro
Geck-O
B-Front
Live: Frequencerz

Team Blue
Radical Redemption
Degos & Re-Done
The Beholder
Live: Crypsis


Jij wilt dat Beholder tijdens die set met Wake up en On The Go aan komt zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Inderdaad, ben echt helemaal klaar met die vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 01:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat wordt net zo baas als 2 jaar terug met Max Enforcer die blije Frontlinerdeuntjes ging draaien tijdens het laatste team xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:46 
 
Hardtraxxer

je moet 't ergens over hebben 7 maanden voor 'n feest :P wel enig sinds frontliner fail ja.... haha. Heb wasted penguinz 1 team voor uit gezet en a-lusion een plek in 't 1e team gegeven! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

opaa schreef:
en a-lusion een plek in 't 1e team gegeven! :P
Die verdient het nou helemaal niet om op HB te staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Wellicht dat hij dat coole dansje van zijn videoclip kan doen, dan heeft het iig nog amusementswaarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net zo'n amusementswaarde als die valse gast die kwam zingen bij Team Yellow dit jaar zeker :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n soort line-up lijkt mij wel vet (en realistisch):

Team Blue
Wildstylez
Josh & Wesz
Frontliner
LIVE: Code Black

Team Yellow
Zany
Headhunterz
Digital Punk
LIVE: Hard Driver

Team Red
E-Force
Solutio & The I's
B-Front
LIVE: Donkey Rollers

Team Blue
Titan
Chris One
The Machine
LIVE: Theracords
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat de line up wordt haal ik meteen mn kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ook, al zie ik liever andere live-optredens dan Code Black en Hard Driver. TC Live als afsluiter in een vol Gelredome is gewoon een natte droom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik ook, al zie ik liever andere live-optredens dan Code Black en Hard Driver. TC Live als afsluiter in een vol Gelredome is gewoon een natte droom.

Als HD door gaat met tracks als Enlightening Sounds, State Of Perfection en In The Dark lijkt het me wel vet. AVIO live zou ook wel kunnen op die plek. En Code Black is gewoon baas. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Line-up van 2011. Alleen dan Ran-D vervangen door The Machine, en Max Enforcer vervangen door Thera. hoorde ik via via, net als dat brennan heart een collab gaat maken met vazard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Laten we vast gaan hopen :)

Team Green:
A-Lusion
Noisecontrollers
Code Black
LIVE: Southstylerz

Team Blue:
Ran-D
Headhunterz
Wasted Penguinz
LIVE: TNT

Team Red:
Alphaverb
Frontliner
Deepack
LIVE: Frequencerz

Team Yellow:
B-front
Crypsis
The Machine
LIVE: Theracords Allstars


ok

iMark schreef:
Mijn ideale Hard Bass line up:

Team Green
Headhunterz
Toneshifterz
Frontliner
Live: Digital Age

Team Yellow
Luna
Ran-D
Zany
Live: D-Block & S-Te-Fan

Team Red
Adaro
Geck-O
B-Front
Live: Frequencerz

Team Blue
Radical Redemption
Degos & Re-Done
The Beholder
Live: Crypsis


ok

Nando schreef:
Zo'n soort line-up lijkt mij wel vet (en realistisch):

Team Blue
Wildstylez
Josh & Wesz
Frontliner
LIVE: Code Black

Team Yellow
Zany
Headhunterz
Digital Punk
LIVE: Hard Driver

Team Red
E-Force
Solutio & The I's
B-Front
LIVE: Donkey Rollers

Team Blue
Titan
Chris One
The Machine
LIVE: Theracords


ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vast wel aanwezig, word een soort traditie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
ok

Sorry ik was Brennan Heart vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 17:45 
 
Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Zo'n soort line-up lijkt mij wel vet (en realistisch):

Team Blue
Wildstylez
Josh & Wesz
Frontliner
LIVE: Code Black

Team Yellow
Zany
Headhunterz
Digital Punk
LIVE: Hard Driver

Team Red
E-Force
Solutio & The I's
B-Front
LIVE: Donkey Rollers

Team Blue
Titan
Chris One
The Machine
LIVE: Theracords

Op de laatste live act na is ie inderdaad realistisch. En rete dik. Sasha F misschien liever ipv Chris One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom die laatste act niet? Ze winnen steeds meer aan bekendheid en worden al vrij vaak geboekt tegenwoordig, onder andere door B2S zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:23 
 
Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Waarom die laatste act niet? Ze winnen steeds meer aan bekendheid en worden al vrij vaak geboekt tegenwoordig, onder andere door B2S zelf.

Dat ze steeds bekender worden en ze steeds vaker geboekt worden is zeker waar, maar in vergelijking met andere jaren lijkt het me toch nog niet echt bekend genoeg hoor. A2 All Stars, Zatox & Tatanka, Deepack & Donkey Rolleys zijn allemaal toch nog wel behoorlijk wat groter.
Neemt niet weg dat ik het zeker mooi zou vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

A2 Allstars is/was toen ook niet super bekend anders. Ik zie het gebeuren :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:46 
 
Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
A2 Allstars is/was toen ook niet super bekend anders. Ik zie het gebeuren :).

Ran-D, Adaro en Alpha2 zijn en waren toen juist super bekend :p. Maar goed, ik zie het niet gebeuren. Als het wel zo is haal ik mijn kaartje onmiddelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

is hier de verkoop wel voor de line-up?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten