Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:21 
 

:surrender: :cry: :cry: waaarom kan ik nie :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie wel of ik ga, live acts zijn wel dik in orde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:23 
 

Een van de weinige feestjes op m'n verlanglijstje waar ik nog nooit ben geweest! Valt altijd zo ongelukkig vlak voor carnaval, maar dit jaar zeker proberen aanwezig te zijn ^^

Over de line-up: team red is jammer, zeker omdat ze als derde komen >.< Team Green maakt echter daarna alles weer goed denk ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima line-up!! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfellineup. Zit genoeg bij wat ik leuk vind, maar ook genoeg wat me niet echt ligt. Anthem klinkt al prima iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel, alleen green kan me echt bekoren, yellow is wel aardig en red en blue zijn saai :p. Had liever 2 leuke teams grhad :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hier ga ik m'n geld niet aan uitgeven, wel vet voor Thera :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best lekker Line up!

Benieuwd naar G4H! zullen wel met nieuw spul komen hoop ik! ^^
En dan het laatste team ziet er echt geniaal uit zeg! :worship:
En echt super vet dat Thera er staat! :thumbsup:
Anthem klinkt ook erg lekker voor zover.
Toch maar aanwezig denk ik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Twijfellineup. Zit genoeg bij wat ik leuk vind, maar ook genoeg wat me niet echt ligt. Anthem klinkt al prima iig

Heb precies hetzelfde :P
Beetje een 50/50 line-up. Zo'n beetje de helft spreekt me aan, en de helft niet. Team Yellow en Green zijn vet :D
Blue is mwoa, en red heb ik niets mee.
Wel errug vet dat Thera er staat ^^
Anthem klinkt ook goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wel onbegrijpelijk dat de Bass Modulators er staan. Het was verdiender geweest als iemand als Scope DJ of Josh & Wesz er hadden gestaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Wel onbegrijpelijk dat de Bass Modulators er staan. Het was verdiender geweest als iemand als Scope DJ of Josh & Wesz er hadden gestaan...


Ja idd, vind ik nou ook! Die hebben echt veel meer verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:43 
 
Hardtraxxer

Blue: heerlijk begin!, wasted penguinz (L)
Yellow: Wel leuk, Headhunterz live :thumbup:
Red: Comeback van G4h, ben benieuwd naar hun nieuwe tracks. de rest is kut
Green: Crypsis, Thera, B-freqz :worship:
Host: Dv8 altijd prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker dit jaar weer aanwezig! Anthem lijkt me gemaakt door B-Front (met de Frequencerz?). Alleen het laatste team spreekt me heel erg aan, maargoed...

Voor Theracords kicks in het Gelredome heb ik het geld alleen al over :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Vet! Boven verwachting eigenlijk. B2S' line-ups mogen er in ieder geval zijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk gewoon weer aanwezig!
Line-up is zoals al eerder gezegd deels interessant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Laatste team zeer vet al had ik liever B-Front solo gezien. Headhunterz en G4H dan wel weer blij mee. Zatox had absoluut weer niet gehoeven als ze nou The R3belz hadden gedaan was dat team ook nog wat. Sowieso weer een zekerheidje erbij want de voordelen wegen wat mij betreft op prima tegen de slechtere namen. Gewoon om half 1 op de vloer en niks aan de hand.

Wel goed bezig trouwens b2s de laatste tijd met die lineups!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:09 
 

Kijk, en zo doe je dat! Eerst Line Up en Anthem, dan pas kaartverkoop! Ik ben er gewoon weer bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eindelijk een lekkere line up waarvoor ik wel heen wil gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een line-up :worship:
wordt er ook streng gecontroleerd op leeftijd? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Wat een line-up :worship:
wordt er ook streng gecontroleerd op leeftijd? :p

ik werd met 17 wel gecontroleerd bij HB. t'is maar net of je er oud uitziet of niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die trailer is trouwens wel heel vet gemaakt!
Vooral het eerste stuk is heel vet gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

delange schreef:
kakabeeyo schreef:
Wat een line-up :worship:
wordt er ook streng gecontroleerd op leeftijd? :p

ik werd met 17 wel gecontroleerd bij HB. t'is maar net of je er oud uitziet of niet..

Ik met 16 & 17 niet :P En ik zie er echt niet oud uit.

Mijn ervaring is dat hoe groter het feest, hoe slechter de controle. Maar je weet het nooit natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er al iets bekend over de ticket prijs en datum van voorverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:28 
 
Hardtraxxer

17 november begint de voorverkoop volgens mij, prijs weet ik niet..
maar met deze lineup zeker aanwezig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Is er al iets bekend over de ticket prijs en datum van voorverkoop?


Prijs zal wel weer 60 euro wezen of iets dergelijks
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten