Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeuuuuj nog een weekje! :woot:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Jeuuuuj nog een weekje! :woot:

[plaatje]


En je vergeet
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ITT: dingen die je grotendeels niet op HB kunt doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jullie vergeten:

Afbeelding

jumpengg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 16:57 
 

Lekker heartsigns maken !!!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 13:13 
 

Volgende week rond dit tijdstip zit ik vast nog op een afterparty :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:04 
 
Hardtraxx Newbie

JEFSKIII schreef:
Volgende week rond dit tijdstip zit ik vast nog op een afterparty :yay:


Ik hoop dan al te slapen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Bass is afgelast. Schijnt dat het stadion afgebroken is na een wanvertoning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Wel bagger dat het zo is gegaan, maar daar is het andere topic voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die bang zijn voor de hondjes, die zullen er zeer waarschijnlijk niet zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:16 
 

Chukkels schreef:
Hard Bass is afgelast. Schijnt dat het stadion afgebroken is na een wanvertoning.


Godverkut hier moest ik wel om lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:53 
 
Hardtraxxer

waar blijft die cd tracklist!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Voor de mensen die bang zijn voor de hondjes, die zullen er zeer waarschijnlijk niet zijn :D


Niet dat ik kleuren schijt, maar wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
hurricane schreef:
Voor de mensen die bang zijn voor de hondjes, die zullen er zeer waarschijnlijk niet zijn :D


Niet dat ik kleuren schijt, maar wat dan?

Waren er ook al niet bij Qlimax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Firetrap schreef:
hurricane schreef:
Voor de mensen die bang zijn voor de hondjes, die zullen er zeer waarschijnlijk niet zijn :D


Niet dat ik kleuren schijt, maar wat dan?

Waren er ook al niet bij Qlimax :)


sowieso al onzin dat er uberhaupt honden zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 jaar geleden is er een vriend van me betrapt d.m.v. een hond :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Er willen nog weleens mensen raar reageren op honden inderdaad waardoor ze gepakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:37 
 

Neem je lekker een zak pedigree mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.veiligengezonduitgaan.nl/art ... sten-.html
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten