Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Die staat als je naar het podium kijkt rechtsachteraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik bedoelde meer dat helemaal linksachterin de hoek een prima plek is. Daar staat de regie en andere organisatie natuurlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wie dit jaar HB mag openen. Dana zou geniaal zijn, Geck-O net zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

iemand toevallig nog een kaartje over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jurheinen schreef:
Regie staat altijd in het midden

Camera is wat anders dan de regie :P

Daar wordt ook een klein deel van de regie gedaan hoor :P, licht er maar net aan welke regie je op doelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ja de mensen die het licht en geluid doen. Jeweetwel, zo'n vierkant hokje meestal in het midden van de zaal met veel schermen, tafels en stressende ventjes. Staat die hier ook in het midden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Dan staat ie in het midden ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Toch nog aanwezig! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Bass 2011 was m'n eerste grote feest, was echt fenomenaal, nog steeds heel veel geweldige herinneringen aan. Daarna ben ik nooit meer in het Gelredome geweest. Heb er nu weer behoorlijk zin in, ben erg benieuwd naar deze editie. Ga er wel naar toe met weinig tot geen verwachtingen omdat ik van te voren ook wel al kan voorspellen dat het op muzikaal gebied op sommige delen van de avond niet alles gaat zijn.

Maar als nog genoeg om me op te verheugen, Headhunterz Live, Noisecontrollers Live (verwacht wel weer wat nieuwe geweldige tracks van ze speciaal voor HB) en natuurlijk Team Green, die zullen echt een ongelooflijke boost gaan geven aan het feest aangezien ervoor niet al te gek hard gedraaid zal worden. Verder heeft elk team wel wat leuke namen, maar ook weer wat mindere voor mij, hoop in ieder geval dat ze zorgen dat de setjes beetje een geheel gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Aardig veel zin ook al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit wordt het 2e feestje in het Gelredome.
Hopen dat het niet zo tering druk is als bij Qlimax, anders maar weer achteraan een feestje bouwen.
Daar had je vorige keer in ieder geval wel de ruimte om te stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:35 
 

Decibel schreef:
Dit wordt het 2e feestje in het Gelredome.
Hopen dat het niet zo tering druk is als bij Qlimax, anders maar weer achteraan een feestje bouwen.
Daar had je vorige keer in ieder geval wel de ruimte om te stampen.


Ik hoop dat het bij de barren ook relatief rustiger is als ergens anders want heb ook een hekel aan een mierenhoop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Decibel schreef:
Dit wordt het 2e feestje in het Gelredome.
Hopen dat het niet zo tering druk is als bij Qlimax, anders maar weer achteraan een feestje bouwen.
Daar had je vorige keer in ieder geval wel de ruimte om te stampen.


Ik hoop dat het bij de barren ook relatief rustiger is als ergens anders want heb ook een hekel aan een mierenhoop :P

Bij de barren rustig? Dat kan je vergeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het daar in het Gelredome anders heel goed begaanbaar hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:46 
 
Hardtraxxer

Hmm...
Ik vind gelredome een van de weinig locaties waar de barren lekker snel gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat wel maar het is er wel druk met lopende mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:24 
 
Hardtraxx Addict

Door Undiscovered begint het wel heel erg te kriebelen haha :D . Nog maar een weekje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Vlak bij de bar is ideaal. Geen last van drukte gehad bij zowel Hard Bass als Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen jaar stond ik vanaf het 3e team bij het trapje tussen de twee barren aan de rechterkant. Daar was het toen ook totaal niet druk. Jaar daar voor stond ik tweede speaker 2e rij en daar was het wel super druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar heel de avond rechtsvoor tussen podium en bar gestaan en ook nog bij de toiletten. Heel de avond alle ruimte gehad én dichtbij bij alles, beter kun je het niet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu fucking ziek, helaas. Maar dat betekent wel dat ik sowieso beter ben voor Hardbass. Onwijs veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:24 
 

jRn schreef:
Nu fucking ziek, helaas. Maar dat betekent wel dat ik sowieso beter ben voor Hardbass. Onwijs veel zin in!


Was vorige week ook een week ziek, beter nou dan over 8 dagen :P

Heb hier erg veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 00:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
jRn schreef:
Nu fucking ziek, helaas. Maar dat betekent wel dat ik sowieso beter ben voor Hardbass. Onwijs veel zin in!


Was vorige week ook een week ziek, beter nou dan over 8 dagen :P

Heb hier erg veel zin in :yay:

Same here.. ben d'r gelukkig van af nu.
Beterschap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thx. :) Heb een amandelontsteking maar is gelukkig al weer aan de beterende hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 13:47 
 
Hardtraxxer

Volgende week ist zo ver ze! Krijg er nu toch echt wel zin in
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten