Die staat als je naar het podium kijkt rechtsachteraan
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Ik bedoelde meer dat helemaal linksachterin de hoek een prima plek is. Daar staat de regie en andere organisatie natuurlijk niet.
Benieuwd wie dit jaar HB mag openen. Dana zou geniaal zijn, Geck-O net zo.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
iemand toevallig nog een kaartje over?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Daar wordt ook een klein deel van de regie gedaan hoorwrote:Camera is wat anders dan de regiewrote:Regie staat altijd in het midden
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ja de mensen die het licht en geluid doen. Jeweetwel, zo'n vierkant hokje meestal in het midden van de zaal met veel schermen, tafels en stressende ventjes. Staat die hier ook in het midden?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Dan staat ie in het midden ja 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Toch nog aanwezig! 
Hard Bass 2011 was m'n eerste grote feest, was echt fenomenaal, nog steeds heel veel geweldige herinneringen aan. Daarna ben ik nooit meer in het Gelredome geweest. Heb er nu weer behoorlijk zin in, ben erg benieuwd naar deze editie. Ga er wel naar toe met weinig tot geen verwachtingen omdat ik van te voren ook wel al kan voorspellen dat het op muzikaal gebied op sommige delen van de avond niet alles gaat zijn.
Maar als nog genoeg om me op te verheugen, Headhunterz Live, Noisecontrollers Live (verwacht wel weer wat nieuwe geweldige tracks van ze speciaal voor HB) en natuurlijk Team Green, die zullen echt een ongelooflijke boost gaan geven aan het feest aangezien ervoor niet al te gek hard gedraaid zal worden. Verder heeft elk team wel wat leuke namen, maar ook weer wat mindere voor mij, hoop in ieder geval dat ze zorgen dat de setjes beetje een geheel gaan worden.
Maar als nog genoeg om me op te verheugen, Headhunterz Live, Noisecontrollers Live (verwacht wel weer wat nieuwe geweldige tracks van ze speciaal voor HB) en natuurlijk Team Green, die zullen echt een ongelooflijke boost gaan geven aan het feest aangezien ervoor niet al te gek hard gedraaid zal worden. Verder heeft elk team wel wat leuke namen, maar ook weer wat mindere voor mij, hoop in ieder geval dat ze zorgen dat de setjes beetje een geheel gaan worden.
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Aardig veel zin ook al!
Dit wordt het 2e feestje in het Gelredome.
Hopen dat het niet zo tering druk is als bij Qlimax, anders maar weer achteraan een feestje bouwen.
Daar had je vorige keer in ieder geval wel de ruimte om te stampen.
Hopen dat het niet zo tering druk is als bij Qlimax, anders maar weer achteraan een feestje bouwen.
-
J
Ik hoop dat het bij de barren ook relatief rustiger is als ergens anders want heb ook een hekel aan een mierenhoopwrote:Dit wordt het 2e feestje in het Gelredome.
Bij de barren rustig? Dat kan je vergetenwrote:Ik hoop dat het bij de barren ook relatief rustiger is als ergens anders want heb ook een hekel aan een mierenhoopwrote:Dit wordt het 2e feestje in het Gelredome.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Ik vind het daar in het Gelredome anders heel goed begaanbaar hoor.
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Hmm...
Ik vind gelredome een van de weinig locaties waar de barren lekker snel gaan.
Ik vind gelredome een van de weinig locaties waar de barren lekker snel gaan.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Door Undiscovered begint het wel heel erg te kriebelen haha
. Nog maar een weekje!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vlak bij de bar is ideaal. Geen last van drukte gehad bij zowel Hard Bass als Qlimax.
Afgelopen jaar stond ik vanaf het 3e team bij het trapje tussen de twee barren aan de rechterkant. Daar was het toen ook totaal niet druk. Jaar daar voor stond ik tweede speaker 2e rij en daar was het wel super druk.
Vorig jaar heel de avond rechtsvoor tussen podium en bar gestaan en ook nog bij de toiletten. Heel de avond alle ruimte gehad én dichtbij bij alles, beter kun je het niet hebben.
Nu fucking ziek, helaas. Maar dat betekent wel dat ik sowieso beter ben voor Hardbass. Onwijs veel zin in!
-
J
Was vorige week ook een week ziek, beter nou dan over 8 dagenwrote:Nu fucking ziek, helaas. Maar dat betekent wel dat ik sowieso beter ben voor Hardbass. Onwijs veel zin in!
Heb hier erg veel zin in
Same here.. ben d'r gelukkig van af nu.wrote:Was vorige week ook een week ziek, beter nou dan over 8 dagenwrote:Nu fucking ziek, helaas. Maar dat betekent wel dat ik sowieso beter ben voor Hardbass. Onwijs veel zin in!![]()
Heb hier erg veel zin in
Beterschap!
Thx.
Heb een amandelontsteking maar is gelukkig al weer aan de beterende hand.
-
NHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Oct 2015
Volgende week ist zo ver ze! Krijg er nu toch echt wel zin in