Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ik had toen echt matige verwachtingen van Team Red maar was donders blij dat Deepack toen Carnage en Fire In The Hole draaide :drool:

Viel reuze mee idd die set, Crossing Over, DSTRCTN, Typeface Remix, NuStyle Crap etc. :D
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ik had toen echt matige verwachtingen van Team Red maar was donders blij dat Deepack toen Carnage en Fire In The Hole draaide :drool:

Viel reuze mee idd die set, Crossing Over, DSTRCTN, Typeface Remix, NuStyle Crap etc. :D

Inderdaad, zeer goed vermaakt toen. Team Blue was echt baas toen :drool:
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ik had toen echt matige verwachtingen van Team Red maar was donders blij dat Deepack toen Carnage en Fire In The Hole draaide :drool:


Dat was voor mij ook de verrassing van de avond: team Red. Goed kunnen vermaken. Ik denk dat ik dit jaar beter om 4 uur naar binnen kan komen, soft avondje wordt het denk ik. Team Green wel heel veel zin in!
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Toen Team Blue opende met Bitch. Mygod wat een moment was dat :drool:
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Toen Team Blue opende met Bitch. Mygod wat een moment was dat :drool:

Precies! Jezus wat blij was ik toen haha, en kort daarna Recruit :cry: Episch.
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Green was wel heel erg saai, PP, Zatox en HHZ die echt alleen maar kaas draaiden, en Frontliner alleen maar meuk van zn album :P.

A2 allstars was ook wel lekker, op Crump en Tonight na ... Shade of the Night, Attention, Sorrow, Haunter of the Dark, The Resistance .... Ging ook best lekker hoor haha !
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt om te janken dat ze toen met Tonight rmx begonnen.
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Green was wel heel erg saai, PP, Zatox en HHZ die echt alleen maar kaas draaiden, en Frontliner alleen maar meuk van zn album :P.

A2 allstars was ook wel lekker, op Crump en Tonight na ... Shade of the Night, Attention, Sorrow, Haunter of the Dark, The Resistance .... Ging ook best lekker hoor haha !


Ja, The Resistance was echt ziek die 15 seconde :P
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja idd. I danced my feet off!!!
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
urbandesigner schreef:
Green was wel heel erg saai, PP, Zatox en HHZ die echt alleen maar kaas draaiden, en Frontliner alleen maar meuk van zn album :P.

A2 allstars was ook wel lekker, op Crump en Tonight na ... Shade of the Night, Attention, Sorrow, Haunter of the Dark, The Resistance .... Ging ook best lekker hoor haha !


Ja, The Resistance was echt ziek die 15 seconde :P


Kon wel janken toen! :cry:

Maargoed begint alweer goed te kriebelen! :yay:
Vorig jaar en jaar ervoor heel prima vermaakt en verwacht dat dit jaar ook zeker een geslaagde editie wordt!
Kijk vooral uit naar team green! en de live acts! Zin in! :D
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin er nu wel spijt van te krijgen dat ik niet ga :P. Maarja, voor het zelfde geld ga ik naar Qapital, Loudness en St8ment .... En team red kan ik mezelf niet aan doen :lol:
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ook wel erg benieuwd naar Qapital maar eerst hier maar eens pils drinken en dansje doen :)
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker



Deze wordt ook genieten :loving: En had hij ook niet een remix van Back 2 Basics gemaakt?
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Begin er nu wel spijt van te krijgen dat ik niet ga :P. Maarja, voor het zelfde geld ga ik naar Qapital, Loudness en St8ment .... En team red kan ik mezelf niet aan doen :lol:

Uuh de ticketprijs voor Hard Bass was € 55,-..?

Qapital: € 52,50
Loudness: € 30,-
St8ment: € 15,-
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
urbandesigner schreef:
Begin er nu wel spijt van te krijgen dat ik niet ga :P. Maarja, voor het zelfde geld ga ik naar Qapital, Loudness en St8ment .... En team red kan ik mezelf niet aan doen :lol:

Uuh de ticketprijs voor Hard Bass was € 55,-..?

Qapital: € 52,50
Loudness: € 30,-
St8ment: € 15,-

Ik geef bij Gelredome feesten heel wat meer uit dan normaal. Meer munten, meer consumpties onderweg, treinkaartje etc. Naja laten we t op Loudness en St8ment houden, Qapital is dan mijn vervanger voor HB ;).
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop die B-Front ft. High Voltage track te horen, dan lose ik mijn mind
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dat dacht ik op Inception ook, en toen viel me die toch een partij tegen.
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Staat de regie hier eigenlijk in de zaal? Moet afspreekpunt hebben
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Standaard helemaal links achterin de zaal gewoon in de uiterste hoek beneden. Prima plek kun je lekker uit de drukte een biertje drinken en iedereen makkelijk vinden.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

Regie staat altijd in het midden
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Regie staat altijd in het midden

Camera is wat anders dan de regie :P
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:36 
 
Hardtraxxer

Echt enorm veel zin in HB. Hoop wel dat het geluid nu wat harder staat dan vorig jaar :)
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil hier ziek graag heen, wie heeft er nog een kaartje over!??
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Standaard helemaal links achterin de zaal gewoon in de uiterste hoek beneden. Prima plek kun je lekker uit de drukte een biertje drinken en iedereen makkelijk vinden.

Jurheinen schreef:
Regie staat altijd in het midden

Ik bedoel de licht en geluidsmensjes :P
Bericht Geplaatst op 24 jan 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
TiMOTHYb schreef:
Standaard helemaal links achterin de zaal gewoon in de uiterste hoek beneden. Prima plek kun je lekker uit de drukte een biertje drinken en iedereen makkelijk vinden.

Jurheinen schreef:
Regie staat altijd in het midden

Ik bedoel de licht en geluidsmensjes :P

Mensen. Mensen die licht en geluid doen zijn altijd groot.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten