Viel reuze mee idd die set, Crossing Over, DSTRCTN, Typeface Remix, NuStyle Crap etc.wrote:Ik had toen echt matige verwachtingen van Team Red maar was donders blij dat Deepack toen Carnage en Fire In The Hole draaide
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Inderdaad, zeer goed vermaakt toen. Team Blue was echt baas toenwrote:Viel reuze mee idd die set, Crossing Over, DSTRCTN, Typeface Remix, NuStyle Crap etc.wrote:Ik had toen echt matige verwachtingen van Team Red maar was donders blij dat Deepack toen Carnage en Fire In The Hole draaide
Dat was voor mij ook de verrassing van de avond: team Red. Goed kunnen vermaken. Ik denk dat ik dit jaar beter om 4 uur naar binnen kan komen, soft avondje wordt het denk ik. Team Green wel heel veel zin in!wrote:Ik had toen echt matige verwachtingen van Team Red maar was donders blij dat Deepack toen Carnage en Fire In The Hole draaide
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Toen Team Blue opende met Bitch. Mygod wat een moment was dat 
Precies! Jezus wat blij was ik toen haha, en kort daarna Recruitwrote:Toen Team Blue opende met Bitch. Mygod wat een moment was dat
Green was wel heel erg saai, PP, Zatox en HHZ die echt alleen maar kaas draaiden, en Frontliner alleen maar meuk van zn album
.
A2 allstars was ook wel lekker, op Crump en Tonight na ... Shade of the Night, Attention, Sorrow, Haunter of the Dark, The Resistance .... Ging ook best lekker hoor haha !
A2 allstars was ook wel lekker, op Crump en Tonight na ... Shade of the Night, Attention, Sorrow, Haunter of the Dark, The Resistance .... Ging ook best lekker hoor haha !
Echt om te janken dat ze toen met Tonight rmx begonnen.
Ja, The Resistance was echt ziek die 15 secondewrote:Green was wel heel erg saai, PP, Zatox en HHZ die echt alleen maar kaas draaiden, en Frontliner alleen maar meuk van zn album.
Kon wel janken toen!wrote:Ja, The Resistance was echt ziek die 15 secondewrote:Green was wel heel erg saai, PP, Zatox en HHZ die echt alleen maar kaas draaiden, en Frontliner alleen maar meuk van zn album.
Maargoed begint alweer goed te kriebelen!
Vorig jaar en jaar ervoor heel prima vermaakt en verwacht dat dit jaar ook zeker een geslaagde editie wordt!
Kijk vooral uit naar team green! en de live acts! Zin in!
Begin er nu wel spijt van te krijgen dat ik niet ga
. Maarja, voor het zelfde geld ga ik naar Qapital, Loudness en St8ment .... En team red kan ik mezelf niet aan doen 
Ben ook wel erg benieuwd naar Qapital maar eerst hier maar eens pils drinken en dansje doen 
Uuh de ticketprijs voor Hard Bass was € 55,-..?wrote:Begin er nu wel spijt van te krijgen dat ik niet ga. Maarja, voor het zelfde geld ga ik naar Qapital, Loudness en St8ment .... En team red kan ik mezelf niet aan doen
Qapital: € 52,50
Loudness: € 30,-
St8ment: € 15,-
Ik geef bij Gelredome feesten heel wat meer uit dan normaal. Meer munten, meer consumpties onderweg, treinkaartje etc. Naja laten we t op Loudness en St8ment houden, Qapital is dan mijn vervanger voor HBwrote:Uuh de ticketprijs voor Hard Bass was € 55,-..?wrote:Begin er nu wel spijt van te krijgen dat ik niet ga. Maarja, voor het zelfde geld ga ik naar Qapital, Loudness en St8ment .... En team red kan ik mezelf niet aan doen
Qapital: € 52,50
Loudness: € 30,-
St8ment: € 15,-
Ik hoop die B-Front ft. High Voltage track te horen, dan lose ik mijn mind
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Dat dacht ik op Inception ook, en toen viel me die toch een partij tegen.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Staat de regie hier eigenlijk in de zaal? Moet afspreekpunt hebben
Standaard helemaal links achterin de zaal gewoon in de uiterste hoek beneden. Prima plek kun je lekker uit de drukte een biertje drinken en iedereen makkelijk vinden.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Regie staat altijd in het midden
Camera is wat anders dan de regiewrote:Regie staat altijd in het midden
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Echt enorm veel zin in HB. Hoop wel dat het geluid nu wat harder staat dan vorig jaar 
Ik wil hier ziek graag heen, wie heeft er nog een kaartje over!??
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
wrote:Standaard helemaal links achterin de zaal gewoon in de uiterste hoek beneden. Prima plek kun je lekker uit de drukte een biertje drinken en iedereen makkelijk vinden.
Ik bedoel de licht en geluidsmensjeswrote:Regie staat altijd in het midden
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Mensen. Mensen die licht en geluid doen zijn altijd groot.wrote:wrote:Standaard helemaal links achterin de zaal gewoon in de uiterste hoek beneden. Prima plek kun je lekker uit de drukte een biertje drinken en iedereen makkelijk vinden.Ik bedoel de licht en geluidsmensjeswrote:Regie staat altijd in het midden