pecola-tje schreef:
Ik heb er zin in!
Team Yellow zal ik me prima op vermaken met Frontliner, Tatanka & Bass Modulators,
HHZ live ook prima,
Team Red KAN aardig worden, maar ik ben er bang voor..
Hopen dat G4H in ieder geval flink veel tijd heeft gestoken in de live-act,
En tja Team Green + B-Freqz.. dat komt helemaal goed

Precies dit. +NC Live is ook leuk
G4H zou leuk zijn als ze met een nieuwe track aan komen zetten, liefst met 99% Adaro invloeden ofzo
Ik ben ook echt heeeeeel erg benieuwd wat Digital Punk + Crypsis + Thera gaat opleveren. Zal sowieso niet tegenvallen, maar hoop stiekem ook op oud DP spul zoals Dark Symphony of Rock The Party enzo