Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het al bekend wie de CD's gaan mixen? Ik weet al dat Noisecontrollers een CD doet en Frontliner misschien ook een.... Maar is er verder nog iets over bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal goed gemixed worden dan als NC m mixen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:15 
 

Dat geld voor alle bekende DJ's
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doen ze gewoon met de PC dus beatmatch fouten zullen er niet in zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk toch het meest uit naar NC live, heel team Yellow en heel team Green :D
En ik denk dat het wel meevalt hoe BH de set van Red verneukt... de PP en Zatox kunnen af en toe wel leuke plaatjes uitkiezen, dus dan moet ik daar maar voor duimen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Nog meer mensen die gezellig met Partyexpress meerijden vanuit Brabant?


Jep, vanaf waar ga je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HHZ live en Team Green kijk ik echt extreem naar uit. Team Red wordt voor mij een hele taaie sessie ben ik bang. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Maestro N schreef:
HHZ live en Team Green kijk ik echt extreem naar uit. Team Red wordt voor mij een hele taaie sessie ben ik bang. :P


Dan ga ik gewoon weer loempia's vreten, heb ik op Qlimax ook bij BH gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trouwens, dat de live registratie alleen op on demand komt is eigenlijk wel gierig.
Als je op on demand iets huurt kan je dat maar voor 24 uur zien. Dus als je het een paar keer wilt zien zul je dus elke keer weer moeten betalen :/
De prijs zal wel rond de €5 liggen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in!

Team Yellow zal ik me prima op vermaken met Frontliner, Tatanka & Bass Modulators,
HHZ live ook prima,
Team Red KAN aardig worden, maar ik ben er bang voor..
Hopen dat G4H in ieder geval flink veel tijd heeft gestoken in de live-act,
En tja Team Green + B-Freqz.. dat komt helemaal goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:23 
 
Hardtraxxer

Kijk ook best uit naar, ik durf het bijna niet te zeggen, de Wasted Penquinz :P Ook benieuwd wat Zany gaat doen in dat team.

Eigenlijk benieuwd naar heel veel dingen.. Nieuwe tracks van G4H en wat gaat Tatanka bijvoorbeeld draaien? Weinig geproduceerd de laatste tijd. Neem toch niet aan dat ie weer met Africa aan komt zetten? :/

Hoe dan ook, best al veel in in Hardbass eigenlijk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Kijk ook best uit naar, ik durf het bijna niet te zeggen, de Wasted Penquinz :P Ook benieuwd wat Zany gaat doen in dat team.

Eigenlijk benieuwd naar heel veel dingen.. Nieuwe tracks van G4H en wat gaat Tatanka bijvoorbeeld draaien? Weinig geproduceerd de laatste tijd. Neem toch niet aan dat ie weer met Africa aan komt zetten? :/

Hoe dan ook, best al veel in in Hardbass eigenlijk! :)

Octavius Augustus remix van Zany en Arabika van Tatanka. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ik heb er zin in!

Team Yellow zal ik me prima op vermaken met Frontliner, Tatanka & Bass Modulators,
HHZ live ook prima,
Team Red KAN aardig worden, maar ik ben er bang voor..
Hopen dat G4H in ieder geval flink veel tijd heeft gestoken in de live-act,
En tja Team Green + B-Freqz.. dat komt helemaal goed :loving:


Precies dit. +NC Live is ook leuk :D
G4H zou leuk zijn als ze met een nieuwe track aan komen zetten, liefst met 99% Adaro invloeden ofzo :love:

Ik ben ook echt heeeeeel erg benieuwd wat Digital Punk + Crypsis + Thera gaat opleveren. Zal sowieso niet tegenvallen, maar hoop stiekem ook op oud DP spul zoals Dark Symphony of Rock The Party enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Trouwens, dat de live registratie alleen op on demand komt is eigenlijk wel gierig.
Als je op on demand iets huurt kan je dat maar voor 24 uur zien. Dus als je het een paar keer wilt zien zul je dus elke keer weer moeten betalen :/
De prijs zal wel rond de €5 liggen denk ik.

Wordt vast wel geript en downloadbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
G4H zou leuk zijn als ze met een nieuwe track aan komen zetten, liefst met 99% Adaro invloeden ofzo :love:

Ik ben ook echt heeeeeel erg benieuwd wat Digital Punk + Crypsis + Thera gaat opleveren. Zal sowieso niet tegenvallen, maar hoop stiekem ook op oud DP spul zoals Dark Symphony of Rock The Party enzo


Hoop dat G4H nou eens The Resistance draaien, heb die nog steeds niet gehoord terwijl ik ze beide al weet ik het hoe vaak gezien heb op feesten.

Ik heb op zich wel vertrouwen in team green, Thera gaat sowieso hard maar de laatste tijd is Digital Punk toch ook goed bezig, tracks als Everyday, Spectral, Oblivion en Aliens Remix doen het allemaal wel goed en hij heeft ook nog nieuwe collabs met B-Front en Crypsis dacht ik. Het enige waar ik bang voor ben is dat Crypsis alleen maar album werk gaat draaien. Hoop stiekem op Before The Storm remix. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nemesyz schreef:
G4H zou leuk zijn als ze met een nieuwe track aan komen zetten, liefst met 99% Adaro invloeden ofzo :love:

Ik ben ook echt heeeeeel erg benieuwd wat Digital Punk + Crypsis + Thera gaat opleveren. Zal sowieso niet tegenvallen, maar hoop stiekem ook op oud DP spul zoals Dark Symphony of Rock The Party enzo


Hoop dat G4H nou eens The Resistance draaien, heb die nog steeds niet gehoord terwijl ik ze beide al weet ik het hoe vaak gezien heb op feesten.

Ik heb op zich wel vertrouwen in team green, Thera gaat sowieso hard maar de laatste tijd is Digital Punk toch ook goed bezig, tracks als Everyday, Spectral, Oblivion en Aliens Remix doen het allemaal wel goed en hij heeft ook nog nieuwe collabs met B-Front en Crypsis dacht ik. Het enige waar ik bang voor ben is dat Crypsis alleen maar album werk gaat draaien. Hoop stiekem op Before The Storm remix. :)

Nein man, liever het origineel. Ik hoop dat Thera (naast de collab) meerdere Delete tracks erin gooit en niet alleen maar zijn recentere zoals Don't Back Down etc. Die gaan vast hard, maar een Ding Dong of Do The Happy Face zou ik nog veel vetter vinden. En Become One (Merge Mix) :loving: zou ik nog eens live willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Dat laatste gaat echt niet gebeuren. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop het ook, maar denk dat hij zichzelf in de etalage wil zetten en dat lukt beter bij zijn nieuwere tracks die allemaal wat toegankelijker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind niet dat B2S het kan maken om te zeggen dat er vier 'Thema" tracks zijn voor elke team. Ze hebben gewoon 4 nummertjes gekozen die elk team sowieso draait, was leuker geweest als er een officieel anthem was zoals altijd. De hard bass anthems waren vaak de leukste anthems vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oja en DKOT in het gelredome zou ook episch zijn natuurlijk :love: Vorig jaar draaide Chris One ook NFA maar die werd uitgemixt voor de tweede climax >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:46 
 
Hardtraxx Addict

Begint hier nu toch aardig te kriebelen voor de eerste Hardbass :worship: . Ben heel benieuwd naar Gunz 4 Hire, B-Fregz en Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat hij de laatste plaat van hun DJ team mag draaien, en dan met Do the happy face aankomt... of... (maar dat zal ijdele hoop zijn) Tresspassing :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Tresspassing :$


Hahaha, zou zeker gaaf zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 17:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moah hoe gaaf het ook zou zijn ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Denk zelf dat ie niet z'n allerhardste platen gaat draaien, maar ik ben ook meer dan tevreden met bijv Incoming, Dungeon Remix, The Battle, Fine Day, Breaking Point etc. En natuurlijk de collab met Delete! Maar we zullen zien, het kan in potentie de hardste afsluitende set worden van alle edities van Hard Bass waar ik geweest ben. Al waren die van 2010 en 2011 ook niet echt hard dus zo moeilijk is dat eigenlijk niet. :P Vorig jaar was wel goed hard volgens mij, met Magic, Psycho en Pattern 2 op het einde (die waren nog niet zo uitgemolken als nu).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vorig jaar was wel goed hard volgens mij, met Magic, Psycho en Pattern 2 op het einde (die waren nog niet zo uitgemolken als nu).


+ die Team Blue Tool :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had toen echt matige verwachtingen van Team Red maar was donders blij dat Deepack toen Carnage en Fire In The Hole draaide :drool:
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten