Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al iets bekend over de tracklist/release datum van de 4 cd's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Al iets bekend over de tracklist/release datum van de 4 cd's?

De cd pack zal wel zoals gewoonlijk via de FRS stands daar te verkrijgen zijn dacht ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff vind het maar niets die feesten met meerdere anthems. Heb liever 1 track die echt het anthem gevoel heeft. Die van PP en Code Black zijn allang bekend en hebben niets met Hard Bass te maken. En hebben voor mij niet echt het anthem gevoel. Als die van B-Front maar een gruwelijke bazentrack is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

D-tone schreef:
Al iets bekend over de tracklist/release datum van de 4 cd's?


CD 3 (Team Red)

1. Niels Geusenbroek ft. Wildstylez - Year of Summer (eXXXtra long remix)
2. Psyko Punkz - Electrobam
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Pfff vind het maar niets die feesten met meerdere anthems. Heb liever 1 track die echt het anthem gevoel heeft. Die van PP en Code Black zijn allang bekend en hebben niets met Hard Bass te maken. En hebben voor mij niet echt het anthem gevoel. Als die van B-Front maar een gruwelijke bazentrack is.

Eens, graag weer terug naar echt een ziek vet anthem als in 2009. Wat mij betreft had die van B-Front daar zeker voor gebruikt kunnen worden. Begrijp ook echt niet waarom nu ineens elk team een anthem/theme song (gewoon hetzelfde maar dan anders zeg maar) moet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is die van B-Front al gedraaid en opgenomen ofzo dan?

Edit:
En wat is in godsnaam een anthem/theme song als het hele woordje Hard Bass er niet eens in zit?!
Zelfde bij de Q-Base anthems. Die van Frontliner is dan wel een bazenplaat maar waar is in godsnaam het woordje Q-Base?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Is die van B-Front al gedraaid en opgenomen ofzo dan?

Edit:
En wat is in godsnaam een anthem/theme song als het hele woordje Hard Bass er niet eens in zit?!
Zelfde bij de Q-Base anthems. Die van Frontliner is dan wel een bazenplaat maar waar is in godsnaam het woordje Q-Base?!

Voor zover ik weet is dit em.
nieuwe-tracks-hs/b-front-tba-t30597.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Owja, goeie track wel. Maar ik mis toch "Hard Bass!" in de climax. Verder hoor je wel beetje invloeden van Fearless 2012 en Movement volgens mij.

Edit:
Bob, waarom zit het woordje Hard Bass niet in je theme song voor Hard Bass? Net als de andere tracks trouwens.

Antwoordje van bob:
omdat ze gewoon gekoppeld zijn aan de teams. Het zijn niet de anthems.. Gewoon een beetje waar het team voor staat :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké, waarom is er dan geen anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Oké, waarom is er dan geen anthem.


Echt jongens, waar maak je je druk om. B2S wil is iets anders proberen, en ik houd ze niet tegen. Je hoort het 'anthem' waarschijnlijk 1x per team, dus wat stikt mij het als het woord Hard Bass er nu niet inzit. De kans is daarnaast groot dat ze de vocal er gewoon in mixen op Hard Bass zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat een anthem een bepaald gevoel meegeeft. Iets extra's. Samen met een show die ze er dan omheen kunnen bouwen. Dit zijn gewoon tracks die al klaar waren waarschijnlijk voor dat B2S ging nadenken over een anthem. Tenminste, dat kan je opmaken uit het interview van Bass Modulators met B2S Television.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Omdat een anthem een bepaald gevoel meegeeft. Iets extra's. Samen met een show die ze er dan omheen kunnen bouwen. Dit zijn gewoon tracks die al klaar waren waarschijnlijk voor dat B2S ging nadenken over een anthem. Tenminste, dat kan je opmaken uit het interview van Bass Modulators met B2S Television.


Vind het ook wel jammer...
Maargoed, ik vind t niet enorm boeiend :huh:
Als t feest zelf maar goed is ga ik niet klagen over een anthem meer of minder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat, vind het gewoon vet om bij een nummer het gevoel van een feest te houden. Net als dat je bijvoorbeeld 'Be Amazed' draait en gelijk terugdenkt aan HB 2009. Al die fancy onzin zoals theme songs per team, of wat ze in godsnaam allemaal met DefQon hebben gedaan hoeft van mij niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat, vind het gewoon vet om bij een nummer het gevoel van een feest te houden. Net als dat je bijvoorbeeld 'Be Amazed' draait en gelijk terugdenkt aan HB 2009. Al die fancy onzin zoals theme songs per team, of wat ze in godsnaam allemaal met DefQon hebben gedaan hoeft van mij niet zo.


Dit.
Ik vind het ook erg vet als er een vet athem is bij een feest. Dat laat je meer uit kijken naar het feest en een goed anthem geeft je ook kriebels voor het feest. En als het feest goed was brengt een goed anthem ook de herinneringen naar boven.
Erg jammer dat ze dit nu anders doen. Maar ik had eerlijk gezegd ook al geen anthem verwacht omdat die er voorgaande jaren allang rond deze tijd was.

Maar goed, we kijken hoe dit gaat uitpakken. Misschien brengen ze het nog wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie nog wel gebeuren dat er een anthem is die volledig wordt achtergehouden, en pas op het feest zelf wordt gepresenteerd, al is het wishfull thinking denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik zie nog wel gebeuren dat er een anthem is die volledig wordt achtergehouden, en pas op het feest zelf wordt gepresenteerd, al is het wishfull thinking denk ik.

Dat zou dan wel weer dik zijn en vernieuwend.

En Basshunterzz, neem aan dat je nu beetje inziet waarom onder andere ik liever een echt anthem heb dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:25 
 

Anthem of niet, ik ga losjes met me heupen en spaghetti beentjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Anthem of niet, ik ga losjes met me heupen en spaghetti beentjes

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:19 
 

En gewoon keihard aan de baco enja.... #YOLO :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog meer mensen die gezellig met Partyexpress meerijden vanuit Brabant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:13 
 

Nemesyz schreef:
Nog meer mensen die gezellig met Partyexpress meerijden vanuit Brabant?


Nee maar wel via partybussen punt en el, vanuit Helmond

Busje vol :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo veel zin in, nog 1,5 weekje :loving:

Kijk vooral uit naar nc live, hhz live & team green/bfreqz live :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk er ook erg naar uit! Heb in alle teams wel zin eigenlijk. Ben de laatste paar maanden eigenlijk alleen naar feesten geweest met een stevige line-up dus ben blij dat ik hier weer een veelzijdige line-up ga aantreffen. Denk alleen dat Team Red verneukt wordt door Brennan Heart met zijn popmuziek.

Team Green wordt uiteraard wel het toppunt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Denk alleen dat Team Red verneukt wordt door Brennan Heart met zijn popmuziek.


Ja ik vind Team Red ook nog steeds een hele vreemde keuze, op G4H na dan, maar laat die ook aub een keer niet KOTU draaien!
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten