TiMOTHYb schreef:
Dat, vind het gewoon vet om bij een nummer het gevoel van een feest te houden. Net als dat je bijvoorbeeld 'Be Amazed' draait en gelijk terugdenkt aan HB 2009. Al die fancy onzin zoals theme songs per team, of wat ze in godsnaam allemaal met DefQon hebben gedaan hoeft van mij niet zo.
Dit.
Ik vind het ook erg vet als er een vet athem is bij een feest. Dat laat je meer uit kijken naar het feest en een goed anthem geeft je ook kriebels voor het feest. En als het feest goed was brengt een goed anthem ook de herinneringen naar boven.
Erg jammer dat ze dit nu anders doen. Maar ik had eerlijk gezegd ook al geen anthem verwacht omdat die er voorgaande jaren allang rond deze tijd was.
Maar goed, we kijken hoe dit gaat uitpakken. Misschien brengen ze het nog wel leuk.