Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:08 
 
Hardtraxxer

zo veel zin in dit feest! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Sorrow :mad:


nee The Resistance!!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 23:43 
 

Allebei dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 11:29 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Sorrow :mad:


sowieso sorrow! was vorig jaar zo vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soenda laten schieten hiervoor, echt sinds tijden niet meer zo uitgekeken naar een feest. Man, wat gaat dit vet worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:38 
 
Hardtraxxer

Begin ook steeds meer zin te krijgen in de feest.
Sinds oktober geen feestje meer bezocht dus werd weer eens tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heeft tijden niet meer zo gekriebeld voor een feest, heb dat normaal eigenlijk alleen voor Q-Base haha. Hopen dat het m'n verwachtingen waar kan maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
http://www.b2s.nl/home/news/53376/hard-bass-video-livestream-op-youtube#.UP1oEKWVhz8

Dit is super vet!!! :thumbsup: Alleen klote dat er geen dvd/bluray komt :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

4 "anthems"... meeh mijn gevoel zegt beetje jammer, maar misschien pakt 't leuk uit op het feest zelf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt vet ja :)

Zal de registratie gratis te bekijken zijn dan via de genoemde providers? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Echt vet ja :)

Zal de registratie gratis te bekijken zijn dan via de genoemde providers? :$

Nee juist niet. On Demand is altijd dokken toch? Daarom vind ik het ook zo jammer dat er geen dvd/bluray komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code Black – R.E.V.O.L.U.T.I.O.N (Official Hard Bass blue theme)
Bass Modulators – Requi3m (Official Hard Bass yellow theme)
Psyko Punkz – Electrobam (Official Hard Bass red theme)
B-Front – Undiscovered (Official Hard Bass green theme) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

jefta21 schreef:
Vik schreef:
http://www.b2s.nl/home/news/53376/hard-bass-video-livestream-op-youtube#.UP1oEKWVhz8

Dit is super vet!!! :thumbsup: Alleen klote dat er geen dvd/bluray komt :mad:


On Demand vind ik vetter, scheelt aantal euro's en ik kan hem Full HD kijken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

kakabeeyo schreef:
Echt vet ja :)

Zal de registratie gratis te bekijken zijn dan via de genoemde providers? :$


Nee, sowieso tegen betaling. Maar geen groot bedrag naar mijn verwachting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als we nu klagen :D misschien komt er wel een bonus dvd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
jefta21 schreef:
Vik schreef:
http://www.b2s.nl/home/news/53376/hard-bass-video-livestream-op-youtube#.UP1oEKWVhz8

Dit is super vet!!! :thumbsup: Alleen klote dat er geen dvd/bluray komt :mad:


On Demand vind ik vetter, scheelt aantal euro's en ik kan hem Full HD kijken :).

Uuhm als je bluray spelertje hebt kun je hem ook Full HD kijken? -.-

En scheelt aantal euro's? Ik ben van plan om het vaker dan 1 keer terug te kijken. Dan is het éénmalig aanschaffen van dvd/bluray toch een tikkie goedkoper dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iemand een idee waar ik een preview van t anthem van Bass Modulators kan horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
iemand een idee waar ik een preview van t anthem van Bass Modulators kan horen?

Ik denk dat je moet wachten tot HB zelf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Richardd schreef:
iemand een idee waar ik een preview van t anthem van Bass Modulators kan horen?

Ik denk dat je moet wachten tot HB zelf...

Jammer.. Vind de anthems van B-Front en Psyko Punkz verder wel heel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik verkoop een hardbass ticket! voor de geintreseerden pm me even -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
jefta21 schreef:
Richardd schreef:
iemand een idee waar ik een preview van t anthem van Bass Modulators kan horen?

Ik denk dat je moet wachten tot HB zelf...

Jammer.. Vind de anthems van B-Front en Psyko Punkz verder wel heel goed

Die van Code Black is ook zeer goed te doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:46 
 

sjeeks schreef:
JEFSKIII schreef:
Sorrow :mad:


sowieso sorrow! was vorig jaar zo vet!


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

jefta21 schreef:
Uuhm als je bluray spelertje hebt kun je hem ook Full HD kijken? -.-

En scheelt aantal euro's? Ik ben van plan om het vaker dan 1 keer terug te kijken. Dan is het éénmalig aanschaffen van dvd/bluray toch een tikkie goedkoper dacht ik.


No shit sherlock :lol: ik heb dus geen BR-speler, vandaar. En ik kijk zo'n registratie wel maar één keer, dus wat wil je nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Richardd schreef:
jefta21 schreef:
Ik denk dat je moet wachten tot HB zelf...

Jammer.. Vind de anthems van B-Front en Psyko Punkz verder wel heel goed

Die van Code Black is ook zeer goed te doen ;)

Mwa, t nummer kon me meerdere malen, zowel thuis als live, niet boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 01:54 
 
Hardtraxx Veteran

Heel veel zin in! :thumbsup:
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten