Ik vroeg het me maar af of die daar word gehouden 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
J
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Ik loop zat rondjes dus kom je vast wel eens tegen.wrote:Hardtraxx Meeting?
-
G
Wij gaan Hard Bas!wrote:Toch wel aanwezig
-
J
Als je me herkend krijg je drankjewrote:Ik loop zat rondjes dus kom je vast wel eens tegen.wrote:Hardtraxx Meeting?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Foto!wrote:Als je me herkend krijg je drankjewrote:Ik loop zat rondjes dus kom je vast wel eens tegen.wrote:Hardtraxx Meeting?
-
J
Hardtraxx Leden topic 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Makkie.wrote:Als je me herkend krijg je drankjewrote:Ik loop zat rondjes dus kom je vast wel eens tegen.wrote:Hardtraxx Meeting?
-
J
Dragonball Z look met opskeer, geef nog wel door wat ik aan heb dan 
Inclusief drugs? Anders hoeft ie het niet.wrote:Als je me herkend krijg je drankjewrote:Ik loop zat rondjes dus kom je vast wel eens tegen.wrote:Hardtraxx Meeting?
-
J
Dat is nog een verrassing
Huisje bij nabij gelegen landall green parks geboekt
Gaat weer leuk worden
Gaat weer leuk worden
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Niet nodig hoor, ik weet best hoe je eruit zietwrote:Dragonball Z look met opskeer, geef nog wel door wat ik aan heb dan
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ben nu benieuwd wie het anthem gemaakt heeft. Over 2&halve week is HardBass al.
Normaal zijn ze er altijd vroeg bij met de anthems, irritant dat ze het nu niet doen...
Normaal zijn ze er altijd vroeg bij met de anthems, irritant dat ze het nu niet doen...
-
S
Ik vind het wel vet dat ze het exclusief houden.wrote:Ben nu benieuwd wie het anthem gemaakt heeft. Over 2&halve week is HardBass al.
-
J
Jaja, wijsneuswrote:Niet nodig hoor, ik weet best hoe je eruit zietwrote:Dragonball Z look met opskeer, geef nog wel door wat ik aan heb dan.
Dat zal je altijd houden. Ik stoor mij keer op keer aan de slechte journalisten, vandaag was er weer een artikel gekomen dat de wedstrijd naar het stadion van FC Emmen gaat en in de laatste alinea hebben ze het weer over Hard Bass van Q-Dance. Dat is gewoon erg slecht stukje journalistiek!wrote:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=179495Denkt het even goed te weten, lol.Even inhaken op al die mensen die denken dat B2S van Q-dance is, Fail!
B2S en Q-dance zijn apart, maar werken wel samen! Id&t is ook apart maar wel de grootste van de 3 en ze helpen elkaar! Aparte organisaties, betrouwbare bron die daar werkt ken ik
-
S
- 9 posts member since 2012
- last seen May 2013
HOPPPAAAAA zin in!!!! nog 2 weekskes!!!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
gusn voor hire wohpaaaaaaaaaaaaaaaawrote:HOPPPAAAAA zin in!!!! nog 2 weekskes!!!
-
J
Ze vroegen of we bordjes mee zoude nemen met Kings of the Underground, ik heb er eentje met ''Release fucking Sorrow/The Dopemen'' 
Hahahawrote:gusn voor hire wohpaaaaaaaaaaaaaaaawrote:HOPPPAAAAA zin in!!!! nog 2 weekskes!!!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:Ze vroegen of we bordjes mee zoude nemen met Kings of the Underground, ik heb er eentje met ''Release fucking Sorrow/The Dopemen''
Doenwrote:wrote:Ze vroegen of we bordjes mee zoude nemen met Kings of the Underground, ik heb er eentje met ''Release fucking Sorrow/The Dopemen''
Doe The Resistance plswrote:Ze vroegen of we bordjes mee zoude nemen met Kings of the Underground, ik heb er eentje met ''Release fucking Sorrow/The Dopemen''
-
J
Sorrow