Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 00:29 
 

Ik vroeg het me maar af of die daar word gehouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 00:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 01:02 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Hardtraxx Meeting?


Ik loop zat rondjes dus kom je vast wel eens tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 01:03 
 

Nemesyz schreef:
Toch wel aanwezig :D

Wij gaan Hard Bas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 11:19 
 

Firetrap schreef:
JEFSKIII schreef:
Hardtraxx Meeting?


Ik loop zat rondjes dus kom je vast wel eens tegen.


Als je me herkend krijg je drankje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
JEFSKIII schreef:
Hardtraxx Meeting?


Ik loop zat rondjes dus kom je vast wel eens tegen.


Als je me herkend krijg je drankje :P

Foto!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 12:23 
 

Hardtraxx Leden topic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
JEFSKIII schreef:
Hardtraxx Meeting?


Ik loop zat rondjes dus kom je vast wel eens tegen.


Als je me herkend krijg je drankje :P


Makkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 12:59 
 

Dragonball Z look met opskeer, geef nog wel door wat ik aan heb dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
JEFSKIII schreef:
Hardtraxx Meeting?


Ik loop zat rondjes dus kom je vast wel eens tegen.


Als je me herkend krijg je drankje :P

Inclusief drugs? Anders hoeft ie het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 14:07 
 

Dat is nog een verrassing
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Huisje bij nabij gelegen landall green parks geboekt :thumbsup:
Gaat weer leuk worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Dragonball Z look met opskeer, geef nog wel door wat ik aan heb dan xd


Niet nodig hoor, ik weet best hoe je eruit ziet :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ben nu benieuwd wie het anthem gemaakt heeft. Over 2&halve week is HardBass al.
Normaal zijn ze er altijd vroeg bij met de anthems, irritant dat ze het nu niet doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:15 
 

iMark schreef:
Ben nu benieuwd wie het anthem gemaakt heeft. Over 2&halve week is HardBass al.
Normaal zijn ze er altijd vroeg bij met de anthems, irritant dat ze het nu niet doen...


Ik vind het wel vet dat ze het exclusief houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:22 
 

Firetrap schreef:
JEFSKIII schreef:
Dragonball Z look met opskeer, geef nog wel door wat ik aan heb dan xd


Niet nodig hoor, ik weet best hoe je eruit ziet :P.


Jaja, wijsneus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 02:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=179495
Citaat:
Even inhaken op al die mensen die denken dat B2S van Q-dance is, Fail!

B2S en Q-dance zijn apart, maar werken wel samen! Id&t is ook apart maar wel de grootste van de 3 en ze helpen elkaar! Aparte organisaties, betrouwbare bron die daar werkt ken ik

Denkt het even goed te weten, lol.


Dat zal je altijd houden. Ik stoor mij keer op keer aan de slechte journalisten, vandaag was er weer een artikel gekomen dat de wedstrijd naar het stadion van FC Emmen gaat en in de laatste alinea hebben ze het weer over Hard Bass van Q-Dance. Dat is gewoon erg slecht stukje journalistiek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 14:41 
 
Hardtraxx Newbie

HOPPPAAAAA zin in!!!! nog 2 weekskes!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

snuifduif-0162 schreef:
HOPPPAAAAA zin in!!!! nog 2 weekskes!!!

gusn voor hire wohpaaaaaaaaaaaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:08 
 

Ze vroegen of we bordjes mee zoude nemen met Kings of the Underground, ik heb er eentje met ''Release fucking Sorrow/The Dopemen'' :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
snuifduif-0162 schreef:
HOPPPAAAAA zin in!!!! nog 2 weekskes!!!

gusn voor hire wohpaaaaaaaaaaaaaaaa

Hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Ze vroegen of we bordjes mee zoude nemen met Kings of the Underground, ik heb er eentje met ''Release fucking Sorrow/The Dopemen'' :yay:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
JEFSKIII schreef:
Ze vroegen of we bordjes mee zoude nemen met Kings of the Underground, ik heb er eentje met ''Release fucking Sorrow/The Dopemen'' :yay:

:lol:


Doen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ze vroegen of we bordjes mee zoude nemen met Kings of the Underground, ik heb er eentje met ''Release fucking Sorrow/The Dopemen'' :yay:


Doe The Resistance pls :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:37 
 

Sorrow :mad:
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten