http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=179495
Citaat:
Even inhaken op al die mensen die denken dat B2S van Q-dance is, Fail!
B2S en Q-dance zijn apart, maar werken wel samen! Id&t is ook apart maar wel de grootste van de 3 en ze helpen elkaar! Aparte organisaties, betrouwbare bron die daar werkt ken ik
Denkt het even goed te weten, lol.
Dat zal je altijd houden. Ik stoor mij keer op keer aan de slechte journalisten, vandaag was er weer een artikel gekomen dat de wedstrijd naar het stadion van FC Emmen gaat en in de laatste alinea hebben ze het weer over Hard Bass van Q-Dance. Dat is gewoon erg slecht stukje journalistiek!