Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ga tijdens B-Freqz de hele set lang "Adaroooo!!" roepen

Tering, wat een malloot was dat hé. :P
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ga tijdens B-Freqz de hele set lang "Adaroooo!!" roepen

:lol:
Als je het goed doet, doe je het heel Hard Bass lang :P Kwam dat geschreeuw van hem in meerdere setjes tegen
Bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand waar de microfoon van de uitzending/opname van setjes meestal hangt/staat? :P
Bericht Geplaatst op 08 jan 2013 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok in het midden, bij dat regie-hokje...?
Bericht Geplaatst op 08 jan 2013 03:27 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Weet iemand waar de microfoon van de uitzending/opname van setjes meestal hangt/staat? :P


De normale manier is rechtstreeks aftappen van de mainmixer bij de regie en dan sfeermics die vooraan staan er bij mengen. Maar ik weet niet of ze het bij B2S op dezelfde manier doen :)
Bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als het zo gaat zullen ze toch echt wel alles opnemen denk ik? En dan elke keer maar een deel uitzenden.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Zo kaartje is verkocht. Veel plezier mensen die wel gaan :D
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Delt-A schreef:
Weet iemand waar de microfoon van de uitzending/opname van setjes meestal hangt/staat? :P

De normale manier is rechtstreeks aftappen van de mainmixer bij de regie en dan sfeermics die vooraan staan er bij mengen. Maar ik weet niet of ze het bij B2S op dezelfde manier doen :)

De registratie van B2S en Q-dance wordt door hetzelfde bedrijf gedaan ;)
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:03 
 

Maat van me heeft dus de bus geregeld naar Hard Bass voor 25 euro.
Dan vraag ik me af of je dan met alleen mensen uit je stad in zo'n bus zit of dat die bus (net zoals de Time-Out bus) bepaalde plaatsen afgaat om mensen op te pikken, kan je dat ergens zien?
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Event-travel? Dan krijg je dat pas een paar dagen van te voren te horen. Aangezien ze dan pas een route uitstippelen, als de bus in jou dorp vol raakt dan gaan ze nergens meer langs. Maar als alleen jullie het zijn dan is de kans heel groot dat hij nog ergens anders langs gaat.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:07 
 

Jurheinen schreef:
Event-travel? Dan krijg je dat pas een paar dagen van te voren te horen. Aangezien ze dan pas een route uitstippelen, als de bus in jou dorp vol raakt dan gaan ze nergens meer langs. Maar als alleen jullie het zijn dan is de kans heel groot dat hij nog ergens anders langs gaat.


Ja uit Helmond gaan er vrij veel naar Hard Bass, maar wie er allemaal me de bus gaat... I dunno
We zijn zelf met ze 3e :P
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ligt er echt aan hoe vol de bus is vanuit Helmond, ik weet eigenlijk niet beter dan dat ik ook ergens anders gestopt ben.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:10 
 

Mij maakt het niet uit ook, maar geen zin om te staan vanuit Helmond naar Arnhem in de bus maar dat zal wel niet :P
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
in jou dorp

Ho ho ho, Helmond is geen dorp he maat!

JEFSKIII schreef:
Mij maakt het niet uit ook, maar geen zin om te staan vanuit Helmond naar Arnhem in de bus maar dat zal wel niet :P

Je hoeft niet te staan, je hebt altijd plek in zo'n tourbus.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Mij maakt het niet uit ook, maar geen zin om te staan vanuit Helmond naar Arnhem in de bus maar dat zal wel niet :P

Tuurlijk niet xd. Ze gaan heus niet meer plaatsen verkopen dan dat er stoelen zijn in die bus :P
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
JEFSKIII schreef:
Mij maakt het niet uit ook, maar geen zin om te staan vanuit Helmond naar Arnhem in de bus maar dat zal wel niet :P

Tuurlijk niet xd. Ze gaan heus niet meer plaatsen verkopen dan dat er stoelen zijn in die bus :P


Ik zou daar maar niet zo zeker van zijn bij eventtravel aangezien dit dus wel het geval was met Q-base 2011. Moest iemand (of meerdere weet niet meer) de hele reis staan / zitten in gangpad xd
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:24 
 

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
in jou dorp

Ho ho ho, Helmond is geen dorp he maat!

JEFSKIII schreef:
Mij maakt het niet uit ook, maar geen zin om te staan vanuit Helmond naar Arnhem in de bus maar dat zal wel niet :P

Je hoeft niet te staan, je hebt altijd plek in zo'n tourbus.


Dan is het goed :P , ben je zelf ooit met de bus vanuit brouwhuis naar Hard Bass gegaan?
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 15:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Zo kaartje is verkocht. Veel plezier mensen die wel gaan :D

Waarom ga je niet? :(
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 16:05 
 
Hardtraxxer

Bij ons in de bus (Vanuit Haarlem), stopte we ergens bij een plaatsje bij Utrecht.
Toen pikte we nog 6 mensen op. Het enige nadeel was dat er nog maar 5 stoelen waren.

Dus wat je net zei is niet helemaal waar.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 16:15 
 

http://www.partybussen.nl/hardbass/

En dan hebben wij die vanuit Helmond, denk dat er dus alleen maar Helmonders inzitten.

Edit:

Gezien de tijd denk ik dat hij via Asten naar Helmond gaat en dan vanuit Helmond naar Deurne.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hoofdcoach schreef:
Zo kaartje is verkocht. Veel plezier mensen die wel gaan :D

Waarom ga je niet? :(


Ben naar Qlimax geweest en heb eigenlijk weinig zin om weer helemaal naar Arnhem te gaan in een volgepropt Gelredome, en t scheelt weer een hoop poen :P + heb die avond ook een verjaardag dus ik ga daar heen.

Wacht wel ff op de festivals, veel leuker :D
Bericht Geplaatst op 12 jan 2013 17:41 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zoek nog 3 kaarten voor Hardbass !
Kan Iemand mij dr aan helpen ?
Prijs per kaart.. ik ga niet hoger als 70 Euro !
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook nog opzoek naar 1 kaartje. Ik ga ook niet hoger als 70 euro :)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 00:26 
 

Hardtraxx Meeting?
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Hardtraxx Meeting?

Succes :)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten