Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Hard Bass
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Delt-A wrote:Ik ga tijdens B-Freqz de hele set lang "Adaroooo!!" roepen
Tering, wat een malloot was dat hé. :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Delt-A wrote:Ik ga tijdens B-Freqz de hele set lang "Adaroooo!!" roepen
:lol:
Als je het goed doet, doe je het heel Hard Bass lang :P Kwam dat geschreeuw van hem in meerdere setjes tegen
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 28 minutes ago
Weet iemand waar de microfoon van de uitzending/opname van setjes meestal hangt/staat? :P
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik gok in het midden, bij dat regie-hokje...?
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Delt-A wrote:Weet iemand waar de microfoon van de uitzending/opname van setjes meestal hangt/staat? :P
De normale manier is rechtstreeks aftappen van de mainmixer bij de regie en dan sfeermics die vooraan staan er bij mengen. Maar ik weet niet of ze het bij B2S op dezelfde manier doen :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Als het zo gaat zullen ze toch echt wel alles opnemen denk ik? En dan elke keer maar een deel uitzenden.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Zo kaartje is verkocht. Veel plezier mensen die wel gaan :D
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Martijn wrote:
Delt-A wrote:Weet iemand waar de microfoon van de uitzending/opname van setjes meestal hangt/staat? :P
De normale manier is rechtstreeks aftappen van de mainmixer bij de regie en dan sfeermics die vooraan staan er bij mengen. Maar ik weet niet of ze het bij B2S op dezelfde manier doen :)
De registratie van B2S en Q-dance wordt door hetzelfde bedrijf gedaan ;)
J
Maat van me heeft dus de bus geregeld naar Hard Bass voor 25 euro.
Dan vraag ik me af of je dan met alleen mensen uit je stad in zo'n bus zit of dat die bus (net zoals de Time-Out bus) bepaalde plaatsen afgaat om mensen op te pikken, kan je dat ergens zien?
J
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Event-travel? Dan krijg je dat pas een paar dagen van te voren te horen. Aangezien ze dan pas een route uitstippelen, als de bus in jou dorp vol raakt dan gaan ze nergens meer langs. Maar als alleen jullie het zijn dan is de kans heel groot dat hij nog ergens anders langs gaat.
J
Jurheinen wrote:Event-travel? Dan krijg je dat pas een paar dagen van te voren te horen. Aangezien ze dan pas een route uitstippelen, als de bus in jou dorp vol raakt dan gaan ze nergens meer langs. Maar als alleen jullie het zijn dan is de kans heel groot dat hij nog ergens anders langs gaat.
Ja uit Helmond gaan er vrij veel naar Hard Bass, maar wie er allemaal me de bus gaat... I dunno
We zijn zelf met ze 3e :P
J
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Ligt er echt aan hoe vol de bus is vanuit Helmond, ik weet eigenlijk niet beter dan dat ik ook ergens anders gestopt ben.
J
Mij maakt het niet uit ook, maar geen zin om te staan vanuit Helmond naar Arnhem in de bus maar dat zal wel niet :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Jurheinen wrote: in jou dorp
Ho ho ho, Helmond is geen dorp he maat!
JEFSKIII wrote:Mij maakt het niet uit ook, maar geen zin om te staan vanuit Helmond naar Arnhem in de bus maar dat zal wel niet :P
Je hoeft niet te staan, je hebt altijd plek in zo'n tourbus.
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
JEFSKIII wrote:Mij maakt het niet uit ook, maar geen zin om te staan vanuit Helmond naar Arnhem in de bus maar dat zal wel niet :P
Tuurlijk niet xd. Ze gaan heus niet meer plaatsen verkopen dan dat er stoelen zijn in die bus :P
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
urbandesigner wrote:
Tuurlijk niet xd. Ze gaan heus niet meer plaatsen verkopen dan dat er stoelen zijn in die bus :P
Ik zou daar maar niet zo zeker van zijn bij eventtravel aangezien dit dus wel het geval was met Q-base 2011. Moest iemand (of meerdere weet niet meer) de hele reis staan / zitten in gangpad xd
J
wootum wrote:
Jurheinen wrote: in jou dorp
Ho ho ho, Helmond is geen dorp he maat!
Je hoeft niet te staan, je hebt altijd plek in zo'n tourbus.
Dan is het goed :P , ben je zelf ooit met de bus vanuit brouwhuis naar Hard Bass gegaan?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Hoofdcoach wrote:Zo kaartje is verkocht. Veel plezier mensen die wel gaan :D
Waarom ga je niet? :(
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Bij ons in de bus (Vanuit Haarlem), stopte we ergens bij een plaatsje bij Utrecht.
Toen pikte we nog 6 mensen op. Het enige nadeel was dat er nog maar 5 stoelen waren.

Dus wat je net zei is niet helemaal waar.
J
http://www.partybussen.nl/hardbass/

En dan hebben wij die vanuit Helmond, denk dat er dus alleen maar Helmonders inzitten.

Edit:

Gezien de tijd denk ik dat hij via Asten naar Helmond gaat en dan vanuit Helmond naar Deurne.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Pommer wrote:
Hoofdcoach wrote:Zo kaartje is verkocht. Veel plezier mensen die wel gaan :D
Waarom ga je niet? :(
Ben naar Qlimax geweest en heb eigenlijk weinig zin om weer helemaal naar Arnhem te gaan in een volgepropt Gelredome, en t scheelt weer een hoop poen :P + heb die avond ook een verjaardag dus ik ga daar heen.

Wacht wel ff op de festivals, veel leuker :D
C
4 posts member since 2013
last seen Apr 2013
Ik zoek nog 3 kaarten voor Hardbass !
Kan Iemand mij dr aan helpen ?
Prijs per kaart.. ik ga niet hoger als 70 Euro !
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Ik ben ook nog opzoek naar 1 kaartje. Ik ga ook niet hoger als 70 euro :)
J
Hardtraxx Meeting?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
JEFSKIII wrote:Hardtraxx Meeting?
Succes :)