Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker een optie! Als de line up een beetje lekker is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kies liever voor Qlimax.. Meestal vele malen beter dan Hardbass..


Sla deze dus over
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax wil ik dit jaar ook wel weer eens heen ja, dat was in 2009 mn eerste feest :D
Mja Hardbass als de line-up bevalt, bv zoals in 2011, ben ik daar ook maar wat graag bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:39 
 

Echt een trauma aan Qlimax 2010 editie overgehouden, dus mijn keuze staat al vast
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlimax 2011 was weer dik baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:42 
 

Vreemd dat deze al bekend is en Qlimax 2012 nog niet.. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wou al zeggen, de editie van 2010 kun je niet als leidraad nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:19 
 

Firetrap schreef:
Ik wou al zeggen, de editie van 2010 kun je niet als leidraad nemen.

Nee nja, wel 70euro in de vuurkorf gegooid :P Kun je wel snappen dat ik twijfel aan Qlimax sindsdien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nee nja, wel 70euro in de vuurkorf gegooid :P Kun je wel snappen dat ik twijfel aan Qlimax sindsdien :P

Geloof me, 2011 was wel echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid was alleen drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:39 
 
Hardtraxxer

Sla 'm over, vorig jaar voor het eerst geweest. Heb me goed vermaakt maar pak dit jaar Qlimax, en daarna geen feestje meer in het Gelredome. Is meer van hetzelfde denk ik. Ga ik liever naar jaarbeurs Utrecht of HMH o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Vreemd dat deze al bekend is en Qlimax 2012 nog niet.. :oh:

Ik gok 24 November, gezien het programma op de site van Gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Vreemd dat deze al bekend is en Qlimax 2012 nog niet.. :oh:

Q-Dance moet ff in het archief mijn persbericht over Qlimax @ de Amsterdam Arena opzoeken, zodat ze alleen de datum hoeven te veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:25 
 
Hardtraxxer

Laten we vast gaan hopen :)

Team Green:
A-Lusion
Noisecontrollers
Code Black
LIVE: Southstylerz

Team Blue:
Ran-D
Headhunterz
Wasted Penguinz
LIVE: TNT

Team Red:
Alphaverb
Frontliner
Deepack
LIVE: Frequencerz

Team Yellow:
B-front
Crypsis
The Machine
LIVE: Theracords Allstars
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

De laatste act durf ik nog niet eens uit te sluiten, nu er ook een delegatie op Decibel mocht draaien en ze ook op Loudness steevast geboekt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 15:41 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
De laatste act durf ik nog niet eens uit te sluiten, nu er ook een delegatie op Decibel mocht draaien en ze ook op Loudness steevast geboekt worden.


hopelijk wordt het weer zo'n unieke act als vorig jaar, gewoon iets wat totaal eenmalig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:29 
 

beginnen ze weer met die lijstjes hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Southstylerz, Moehahahaha. Keep on dreaming kid
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:46 
 

KSwoosh schreef:
beginnen ze weer met die lijstjes hoor xd

Kon er ook maar een zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
KSwoosh schreef:
beginnen ze weer met die lijstjes hoor xd

Kon er ook maar een zijn


Ik moest lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Team Blue:
Ran-D
Headhunterz
Frontliner
LIVE: TNT

Team Red:
Alphaverb
Frontliner
Deepack
LIVE: Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
opaa schreef:
Team Blue:
Ran-D
Headhunterz
Frontliner
LIVE: TNT

Team Red:
Alphaverb
Frontliner
Deepack
LIVE: Frequencerz

Ja moet wel 2x, anders kan die niet al z'n eigen werk draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Nice one :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 15:27 
 

Almighty schreef:
KSwoosh schreef:
beginnen ze weer met die lijstjes hoor xd

Kon er ook maar een zijn

vind jij dat niet irritant dan? wacht gewoon op de lineup xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten