Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
15 minuten wachtrij, uiteindelijk na 2 minuten al door en nu dus een kaartje rijker ^^


Gaan we elkaar dus meeten...

It would be Your_Worst_Nightmare


Wie weet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah ticket binnen mafakas
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Yeah ticket binnen mafakas

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 18:03 
 

Firetrap schreef:
JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
15 minuten wachtrij, uiteindelijk na 2 minuten al door en nu dus een kaartje rijker ^^


Gaan we elkaar dus meeten...

It would be Your_Worst_Nightmare


Wie weet ^^


Dan gaan we de hak zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 22:05 
 
Hardtraxx Newbie

Yess.. 4kaarten rijker geworden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na Qlimax toch maar besloten te feesttour door te zetten.
Gister dus ook maar 3 kaartjes besteld! Heb er zin in!!!

Kan iemand mij vertellen of Hardbass wat rustiger is als Qlimax (qua hoeveelheid bezoekers)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 18:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Na Qlimax toch maar besloten te feesttour door te zetten.
Gister dus ook maar 3 kaartjes besteld! Heb er zin in!!!

Kan iemand mij vertellen of Hardbass wat rustiger is als Qlimax (qua hoeveelheid bezoekers)


In 2010/11 was het vele malen drukker dan op Qlimax.. vorige editie was ik niet aanwezig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vond afgelopen editie van hardbass drukker dan afgelopen editie van qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

killerf1st schreef:
vond afgelopen editie van hardbass drukker dan afgelopen editie van qlimax

Hard Bass is altijd een mierenhoop, Qlimax wel te overzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlimax....Wel..te... overzien..... :oh: ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 14:20 
 

Frazyr schreef:
Qlimax....Wel..te... overzien..... :oh: ?!

scheelt dat dat et meeste volk stil staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Frazyr schreef:
Qlimax....Wel..te... overzien..... :oh: ?!

scheelt dat dat et meeste volk stil staat :lol:

En dat er decks zijn :P. Scheelt ook veel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
KSwoosh schreef:
Frazyr schreef:
Qlimax....Wel..te... overzien..... :oh: ?!

scheelt dat dat et meeste volk stil staat :lol:

En dat er decks zijn :P. Scheelt ook veel haha

Jah maar dan moeten mensen ze wel gebruiken, bij Qlimax stonden veel decks aan de rechterkant behoorlijk leeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als het dit jaar weer allemaal veels te dicht op elkaar feesten is ga ik lekker naar een deck toe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op qlimax alleen maar rechts op deck gestaan lekker de ruimte en je kijkt mooi over de hele mensen massa heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is daar het geluid dan niet veel slechter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Is daar het geluid dan niet veel slechter?


Zeker wel idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Is daar het geluid dan niet veel slechter?

Nee want er hangen ook boxen boven de decks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:37 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Delt-A schreef:
Is daar het geluid dan niet veel slechter?

Nee want er hangen ook boxen boven de decks ;)


In de zaal heb je altijd een set boxen voor je en achter je boven hangen. Dat maakt een aanzienlijk verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog exact een maandje, kan echt niet meer wachten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
hurricane schreef:
Delt-A schreef:
Is daar het geluid dan niet veel slechter?

Nee want er hangen ook boxen boven de decks ;)


In de zaal heb je altijd een set boxen voor je en achter je boven hangen. Dat maakt een aanzienlijk verschil.

Dat is niet mijn ervaring , maar goed dat moet iedereen maar proefondervindelijk zelf vaststellen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 10:26 
 
Hardtraxx Newbie

Vincent_ schreef:
Nog exact een maandje, kan echt niet meer wachten :woot:


Nou ik moet dat maandje echt nog even bijkomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 12:42 
 

Als ik ergens niet tegenkan is het een mierenhoop, is het echt zo erg bij Hard Bass? Anders vlieg ik gewoon een deck op of tribunes of wat ze ook hebben daar waar het rustig is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Als ik ergens niet tegenkan is het een mierenhoop, is het echt zo erg bij Hard Bass? Anders vlieg ik gewoon een deck op of tribunes of wat ze ook hebben daar waar het rustig is. :P

Haal je deck pasje maar vast te voorschijn dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 20:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb er nog nooit last van gehad, maar ik ben ook altijd met een groep van 50 man ofzo, dan heb je vanzelf meer ruimte. Sta overigens wel altijd zo'n beetje ter hoogte van de camera, dus niet helemaal vooraan, want daar is het inderdaad niet te doen.

Heb hier trouwens wel episch veel zin in :D
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten