Wie weetwrote:Gaan we elkaar dus meeten...wrote:15 minuten wachtrij, uiteindelijk na 2 minuten al door en nu dus een kaartje rijker
It would be Your_Worst_Nightmare
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
-
J
Dan gaan we de hak zettenwrote:Wie weetwrote:Gaan we elkaar dus meeten...wrote:15 minuten wachtrij, uiteindelijk na 2 minuten al door en nu dus een kaartje rijker
It would be Your_Worst_Nightmare
-
JHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2012
- last seen May 2014
Yess.. 4kaarten rijker geworden!
Na Qlimax toch maar besloten te feesttour door te zetten.
Gister dus ook maar 3 kaartjes besteld! Heb er zin in!!!
Kan iemand mij vertellen of Hardbass wat rustiger is als Qlimax (qua hoeveelheid bezoekers)
Kan iemand mij vertellen of Hardbass wat rustiger is als Qlimax (qua hoeveelheid bezoekers)
In 2010/11 was het vele malen drukker dan op Qlimax.. vorige editie was ik niet aanwezig..wrote:Na Qlimax toch maar besloten te feesttour door te zetten.
vond afgelopen editie van hardbass drukker dan afgelopen editie van qlimax
Hard Bass is altijd een mierenhoop, Qlimax wel te overzien.wrote:vond afgelopen editie van hardbass drukker dan afgelopen editie van qlimax
-
G
scheelt dat dat et meeste volk stil staatwrote:Qlimax....Wel..te... overzien.....?!
En dat er decks zijnwrote:scheelt dat dat et meeste volk stil staatwrote:Qlimax....Wel..te... overzien.....?!
Jah maar dan moeten mensen ze wel gebruiken, bij Qlimax stonden veel decks aan de rechterkant behoorlijk leegwrote:En dat er decks zijnwrote:scheelt dat dat et meeste volk stil staatwrote:Qlimax....Wel..te... overzien.....?!
. Scheelt ook veel haha
Als het dit jaar weer allemaal veels te dicht op elkaar feesten is ga ik lekker naar een deck toe 
Op qlimax alleen maar rechts op deck gestaan lekker de ruimte en je kijkt mooi over de hele mensen massa heen
Is daar het geluid dan niet veel slechter?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Zeker wel idd.wrote:Is daar het geluid dan niet veel slechter?
Nee want er hangen ook boxen boven de deckswrote:Is daar het geluid dan niet veel slechter?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
In de zaal heb je altijd een set boxen voor je en achter je boven hangen. Dat maakt een aanzienlijk verschil.wrote:Nee want er hangen ook boxen boven de deckswrote:Is daar het geluid dan niet veel slechter?
Nog exact een maandje, kan echt niet meer wachten 
Dat is niet mijn ervaring , maar goed dat moet iedereen maar proefondervindelijk zelf vaststellenwrote:In de zaal heb je altijd een set boxen voor je en achter je boven hangen. Dat maakt een aanzienlijk verschil.wrote:Nee want er hangen ook boxen boven de deckswrote:Is daar het geluid dan niet veel slechter?
-
JHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2012
- last seen May 2014
Nou ik moet dat maandje echt nog even bijkomenwrote:Nog exact een maandje, kan echt niet meer wachten
-
J
Als ik ergens niet tegenkan is het een mierenhoop, is het echt zo erg bij Hard Bass? Anders vlieg ik gewoon een deck op of tribunes of wat ze ook hebben daar waar het rustig is. 
Haal je deck pasje maar vast te voorschijn danwrote:Als ik ergens niet tegenkan is het een mierenhoop, is het echt zo erg bij Hard Bass? Anders vlieg ik gewoon een deck op of tribunes of wat ze ook hebben daar waar het rustig is.
Ik heb er nog nooit last van gehad, maar ik ben ook altijd met een groep van 50 man ofzo, dan heb je vanzelf meer ruimte. Sta overigens wel altijd zo'n beetje ter hoogte van de camera, dus niet helemaal vooraan, want daar is het inderdaad niet te doen.
Heb hier trouwens wel episch veel zin in
Heb hier trouwens wel episch veel zin in