Denk dat ze eerder een wedstrijd verplaatsen dan een feest waar al 25000 kaarten van zijn verkocht en de wedstrijd nog niet
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Gelredome is niet van Vitesse... Vitesse huurt het, net zoals b2s het huurt. Dus wat dat betreft zullen ze mss inderdaad eerder de wedstrijd verzetten dat het feest. Maar weet je wat: I don't really care, ik kom 2-2 gewoon lekker feesten, kan mij het schelen waar en wanneer ze die wedstrijd voetballen 
Misschien staat de halve stage er al wel tijdens de wedstrijd.
-
J
En ik had me kaartje verkocht omdat de wereld zou vergaan, nu baal ik wel eventjes heel erg.
-
S
- 9 posts member since 2012
- last seen May 2013
AANWEZIG!!!! Gunz For Hire!!!! Crypsis!!!! B-Freaqz!!! zijn tog wel de namen waar ik naar uit kijk!!!
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
Normaal beginnen ze altijd op maandag/dinsdag met opbouwen. Lijkt me dat ze de tijd idd zeker wel nodig zijn. 2 dagen lijkt me echt onrealistisch. Hoe ze dit oplossen, ben ik idd ook benieuwd naar 
Het is B-Freq's, niet B-Freaqz!!!!wrote:AANWEZIG!!!! Gunz For Hire!!!! Crypsis!!!! B-Freaqz!!! zijn tog wel de namen waar ik naar uit kijk!!!
Ook niet, B-Freqzwrote:Het is B-Freq's, niet B-Freaqz!!!!wrote:AANWEZIG!!!! Gunz For Hire!!!! Crypsis!!!! B-Freaqz!!! zijn tog wel de namen waar ik naar uit kijk!!!
Nickname: Snuifduifwrote:*overenthousiaste partyflock comment*
Are you fucking kidding me? Word eens tijd dat er een IQ filter bij het aanmaken van accounts op HT komt
-
J
Voetbal zou toch voor gaan mochten ze het niet halen, KNVB heeft altijd de prioriteit.
Aangezien Vitesse heel wat meer centjes in het Gelredome pompt dan B2S.
Ben benieuwd.
Aangezien Vitesse heel wat meer centjes in het Gelredome pompt dan B2S.
Ben benieuwd.
Obvious troll is obviouswrote:Nickname: Snuifduifwrote:*overenthousiaste partyflock comment*
Are you fucking kidding me? Word eens tijd dat er een IQ filter bij het aanmaken van accounts op HT komt
Niks tegen 0162 he
Al ken ik de persoon in kwestie waarschijnlijk niet
Al ken ik de persoon in kwestie waarschijnlijk niet
Ik twijfel wel heel erg om nog te gaan. Op bass academy stoorde ik me al aan alle breaks, moet je nagaan op Hard Bass :')
http://hardbass.tickets.b2s.nl/ voor de mensen die nog een kaartje moeten kopen verkoop van de zwarte markt kaarten is as zaterdag 13:00
-
JHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2012
- last seen May 2014
Staat in de agenda! Hopen dat ik nu een keer geluk hebwrote:http://hardbass.tickets.b2s.nl/ voor de mensen die nog een kaartje moeten kopen verkoop van de zwarte markt kaarten is as zaterdag 13:00
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
Als t goed is zijn wij er ookweerr!! ZInann!!
-
J
Wat heb ik hier gru-we-lijk veel zin in 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Zit er klaar voor
en snuifduif is gewoon een draak.
Zooo makkelijk om doorheen te komen.. Wel benieuwd hoeveel kaarten er zijn vrijgegeven.
Had je geluk xDwrote:Zooo makkelijk om doorheen te komen.. Wel benieuwd hoeveel kaarten er zijn vrijgegeven.
en het is al uitverkocht
F#ck! Zat netjes klaar om te bestellen, kreeg meteen de melding dat ik maar 5 minuten in de rij stond. Maar helaas, steeds de melding dat de geselecteerde producten niet beschikbaar zijn 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
15 minuten wachtrij, uiteindelijk na 2 minuten al door en nu dus een kaartje rijker 
-
J
Gaan we elkaar dus meeten...wrote:15 minuten wachtrij, uiteindelijk na 2 minuten al door en nu dus een kaartje rijker
It would be Your_Worst_Nightmare