Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ze eerder een wedstrijd verplaatsen dan een feest waar al 25000 kaarten van zijn verkocht en de wedstrijd nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelredome is niet van Vitesse... Vitesse huurt het, net zoals b2s het huurt. Dus wat dat betreft zullen ze mss inderdaad eerder de wedstrijd verzetten dat het feest. Maar weet je wat: I don't really care, ik kom 2-2 gewoon lekker feesten, kan mij het schelen waar en wanneer ze die wedstrijd voetballen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien staat de halve stage er al wel tijdens de wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 14:51 
 

En ik had me kaartje verkocht omdat de wereld zou vergaan, nu baal ik wel eventjes heel erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 17:06 
 
Hardtraxx Newbie

AANWEZIG!!!! Gunz For Hire!!!! Crypsis!!!! B-Freaqz!!! zijn tog wel de namen waar ik naar uit kijk!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 19:24 
 
Hardtraxxer

Normaal beginnen ze altijd op maandag/dinsdag met opbouwen. Lijkt me dat ze de tijd idd zeker wel nodig zijn. 2 dagen lijkt me echt onrealistisch. Hoe ze dit oplossen, ben ik idd ook benieuwd naar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snuifduif-0162 schreef:
AANWEZIG!!!! Gunz For Hire!!!! Crypsis!!!! B-Freaqz!!! zijn tog wel de namen waar ik naar uit kijk!!!

Het is B-Freq's, niet B-Freaqz!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
snuifduif-0162 schreef:
AANWEZIG!!!! Gunz For Hire!!!! Crypsis!!!! B-Freaqz!!! zijn tog wel de namen waar ik naar uit kijk!!!

Het is B-Freq's, niet B-Freaqz!!!!


Ook niet, B-Freqz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ook niet, B-Freqz

Haha kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 03:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

snuifduif-0162 schreef:
*overenthousiaste partyflock comment*


Nickname: Snuifduif

Are you fucking kidding me? Word eens tijd dat er een IQ filter bij het aanmaken van accounts op HT komt :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 12:19 
 

Voetbal zou toch voor gaan mochten ze het niet halen, KNVB heeft altijd de prioriteit.
Aangezien Vitesse heel wat meer centjes in het Gelredome pompt dan B2S.

Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
snuifduif-0162 schreef:
*overenthousiaste partyflock comment*


Nickname: Snuifduif

Are you fucking kidding me? Word eens tijd dat er een IQ filter bij het aanmaken van accounts op HT komt :sick:

Obvious troll is obvious
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks tegen 0162 he :mad:

Al ken ik de persoon in kwestie waarschijnlijk niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik twijfel wel heel erg om nog te gaan. Op bass academy stoorde ik me al aan alle breaks, moet je nagaan op Hard Bass :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://hardbass.tickets.b2s.nl/ voor de mensen die nog een kaartje moeten kopen verkoop van de zwarte markt kaarten is as zaterdag 13:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 18:59 
 
Hardtraxx Newbie

killerf1st schreef:
http://hardbass.tickets.b2s.nl/ voor de mensen die nog een kaartje moeten kopen verkoop van de zwarte markt kaarten is as zaterdag 13:00


Staat in de agenda! Hopen dat ik nu een keer geluk heb :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 15:27 
 
Hardtraxxer

Als t goed is zijn wij er ookweerr!! ZInann!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 12:04 
 

Wat heb ik hier gru-we-lijk veel zin in :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Zit er klaar voor :) en snuifduif is gewoon een draak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zooo makkelijk om doorheen te komen.. Wel benieuwd hoeveel kaarten er zijn vrijgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Zooo makkelijk om doorheen te komen.. Wel benieuwd hoeveel kaarten er zijn vrijgegeven.

Had je geluk xD

en het is al uitverkocht :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

F#ck! Zat netjes klaar om te bestellen, kreeg meteen de melding dat ik maar 5 minuten in de rij stond. Maar helaas, steeds de melding dat de geselecteerde producten niet beschikbaar zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

15 minuten wachtrij, uiteindelijk na 2 minuten al door en nu dus een kaartje rijker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 15:39 
 

Firetrap schreef:
15 minuten wachtrij, uiteindelijk na 2 minuten al door en nu dus een kaartje rijker ^^


Gaan we elkaar dus meeten...

It would be Your_Worst_Nightmare
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toch nog een kaartje weten te regelen. nu ben ik blij :woot:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten