Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd gezeik over ruimte, ga gewoon niet helemaal vooraan staan naast alle buitenlanders. Problem fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraagje, weet iemand wat de pendelbus van het station naar het Gelredome vorig jaar kostte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 22:25 
 

Delt-A schreef:
Vraagje, weet iemand wat de pendelbus van het station naar het Gelredome vorig jaar kostte?

€5 denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 23:39 
 

Ik moet smam nog fixen om ons te brengen + halen.

Anders word het trein en bus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Delt-A schreef:
Vraagje, weet iemand wat de pendelbus van het station naar het Gelredome vorig jaar kostte?

€5 denk ik


Gewoon taxi pakken voor 10/15 eu (als je met ze 4en ben tenminste), iets duurder p.p. maar zoveel chiller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 12:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik moet smam nog fixen om ons te brengen + halen.

Anders word het trein en bus

Jullie mam is gek als ze dat doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
KSwoosh schreef:
Delt-A schreef:
Vraagje, weet iemand wat de pendelbus van het station naar het Gelredome vorig jaar kostte?

€5 denk ik


Gewoon taxi pakken voor 10/15 eu (als je met ze 4en ben tenminste), iets duurder p.p. maar zoveel chiller.

Voor dat kleine stukje rijden hoef je niet echt comfortabel te zitten of zo :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
KSwoosh schreef:
Delt-A schreef:
Vraagje, weet iemand wat de pendelbus van het station naar het Gelredome vorig jaar kostte?

€5 denk ik


Gewoon taxi pakken voor 10/15 eu (als je met ze 4en ben tenminste), iets duurder p.p. maar zoveel chiller.


Ja dan is eventtravel net zo duur, en makkelijker. (En we zijn met 6)
Vrienden willen ook liever met Eventtravel dus dat gaat 'm worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Wesz91 schreef:
Gewoon taxi pakken voor 10/15 eu (als je met ze 4en ben tenminste), iets duurder p.p. maar zoveel chiller.

Voor dat kleine stukje rijden hoef je niet echt comfortabel te zitten of zo :p


Maar dan nog, voor 2 euro ofzo meer dan de pendelbus hoef je niet te wachten, gaat t dubbel zo snel en is 't, ook al is het een klein stukje, comfortabeler. Ik vond het een goeie uitkomst afgelopen editie. Maar dit jaar pakken wij ook de bus want zijn met 6 ipv 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 12:46 
 

wootum schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik moet smam nog fixen om ons te brengen + halen.

Anders word het trein en bus

Jullie mam is gek als ze dat doet :P


Dan is ze dat maar, als ze me op stratum ophaalt ken ze dat ook wel een keer doen in Arnhem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sluit je gewoon aan bij een groep van wat bekenden inderdaad. Heb je tenminste ook geen last van onbekende idioten op je tenen. Je gaat toch niet 70 euro betalen en het hele feest op die decks hangen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 16:57 
 
Hardtraxx Addict

Begint bij mij ook aardig te kriebelen al :D. Heb hier echt ontzettend veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Altijd gezeik over ruimte, ga gewoon niet helemaal vooraan staan naast alle buitenlanders. Problem fixed

Ze zijn tegenwoordig overal..

Maar ik heb me nog nooit aan buitenlanders geïrriteerd, ik lach me alleen maar krom om die leipo's soms. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die buitenlanders zijn juist mooi man, altijd geweldige gesprekken met voornamelijk Spaanse en Ierse gasten. Krijg ook behoorlijk veel zin hier in, m'n laatste hardstyle feest was Qlimax al weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gunz for hire mag wel met nieuwe liedjes komen, anders krijg je weer zo'n soort tracklist:
01. Gunz For Hire - Gangsters Don't Dance
02. Gunz For Hire feat. Elie - Sorrow
03. Gunz For Hire - The Dopeman
04. Ran-D & Adaro - In for the Kill
05. Gunz For Hire - Put It On
06. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (Live Edit)
07. Muse - Uprising (Gunz for Hire Bootleg)
08. Ran-D & Adaro - Under Attack
09. Gunz For Hire - Kings of The Underground
10. Gunz For Hire - De Weg Kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:43 
 

stefan_helmond schreef:
Gunz for hire mag wel met nieuwe liedjes komen, anders krijg je weer zo'n soort tracklist:
01. Gunz For Hire - Gangsters Don't Dance
02. Gunz For Hire feat. Elie - Sorrow
03. Gunz For Hire - The Dopeman

04. Ran-D & Adaro - In for the Kill
05. Gunz For Hire - Put It On
06. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (Live Edit)
07. Muse - Uprising (Gunz for Hire Bootleg)
08. Ran-D & Adaro - Under Attack
09. Gunz For Hire - Kings of The Underground
10. Gunz For Hire - De Weg Kwijt


De rest is hoef ik niet te horen als het aan mij ligt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Gunz for hire mag wel met nieuwe liedjes komen, anders krijg je weer zo'n soort tracklist:

Ik las gisteren dat Adaro met Ran-D weer bezig gaat voor Gunz4Hire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik neem aan dat ze wel met nieuwe dingen komen ja.
En inderdaad, buitenlanders zijn lachen man. Zweden altijd +1, leipo's.
Kriebelkriebel, ik heb er zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:55 
 
Hardtraxx Elite

Opbouw Hard Bass niet in gevaar

Twee weken geleden werd bekend dat er een voetbalwedstrijd gepland was op 31 januari 2013 in het GelreDome Arnhem. Dit zou betekenen dat de opbouwperiode van Hard Bass beperkt zou worden. b2s kon hiermee uiteraard niet akkoord gaan en heeft een kort geding aangespannen tegen het GelreDome en Vitesse om toch een lange opbouwperiode te bewerkstelligen. Vandaag heeft de rechter de eisen van b2s toegewezen en bepaald dat de wedstrijd verplaatst moet worden. De kwaliteit van Hard Bass is dus niet in gevaar en b2s gaat er alles aan doen om een hele dikke editie weg te zetten zoals jullie gewend zijn.

Hard Bass – Reclamation – 2 februari 2013 – GelreDome Arnhem.

See you there!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En terecht _o_
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat ze het gewonnen hebben, alleen ze hebben dus een kort geding tegen het Gelredome gespannen. Hopelijk gaat het Gelredome nu niet moeilijk doen met verdere edities van HB :P
Zullen ze vast niet doen, maar toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze ervan hadden gebakken als ze niet hadden gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze ervan hadden gebakken als ze niet hadden gewonnen.

De kwaliteit had in gevaar geweest en dus een minder grote stage etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Wesz91 schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze ervan hadden gebakken als ze niet hadden gewonnen.

De kwaliteit had in gevaar geweest en dus een minder grote stage etc.

Maar dat zouden ze toch niet kunnen maken, als je 60 euro betaald voor een kaartje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:50 
 
Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:
JVDM schreef:
Wesz91 schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze ervan hadden gebakken als ze niet hadden gewonnen.

De kwaliteit had in gevaar geweest en dus een minder grote stage etc.

Maar dat zouden ze toch niet kunnen maken, als je 60 euro betaald voor een kaartje..


Bij Q-dance maken ze ook een kleine stage voor 60 euro haha.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten