Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Qlimax geweest, op naar Hard Bass. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Damn echt mega veel zin hierin gekregen na Qlimax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 15:35 
 
Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Damn echt mega veel zin hierin gekregen na Qlimax :love:


ik ook! nu alleen wel eerst nog een ticket zien te fiksen.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Wil hier ook naar toe, begin dan helaas net aan stage die maandag, dus laat ik dat maar eens niet doen. :mad:


damn, ik was na qlimax om 10 uur pas thuis erna om half 2 wakker tot aan 12 uur. de volgende ochtend kon ik vrolijk 10 km gaan hardlopen. wees een kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Shockblitz schreef:
Youri! schreef:
Wil hier ook naar toe, begin dan helaas net aan stage die maandag, dus laat ik dat maar eens niet doen. :mad:


damn, ik was na qlimax om 10 uur pas thuis erna om half 2 wakker tot aan 12 uur. de volgende ochtend kon ik vrolijk 10 km gaan hardlopen. wees een kerel.

Wtf jij bent die zieke skilled übermensch :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

toch wel erg zin in ookal duurt het nog ff :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat een van de DJ's To Protect And Serve (Original Mix) draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:04 
 
Hardtraxx Newbie

kunnen ze niet gewoon een hardcore team laten afsluiten, of ga ik nu compleet tegen het concept in
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:12 
 
Hardtraxx Addict

baspostma2 schreef:
kunnen ze niet gewoon een hardcore team laten afsluiten, of ga ik nu compleet tegen het concept in

Ja, nogal. Sinds het concept van de vier teams bij Hardbass is er nooit meer afgesloten met hardcore. En bovendien krijg je dan hoogstwaarschijnlijk een laffe hardcore act zoals bij Qlimax altijd het geval is, dus liever niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:46 
 

baspostma2 schreef:
kunnen ze niet gewoon een hardcore team laten afsluiten, of ga ik nu compleet tegen het concept in

Hardbass is een hardstylefeest
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd wtf ik verwacht toch hardstyle jezus man
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net zoals je op Loudness geen industrial hoort te horen zeker. Stelletje hypocrieten. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

baspostma2 schreef:
kunnen ze niet gewoon een hardcore team laten afsluiten, of ga ik nu compleet tegen het concept in


Dat is kut want om 05:00 rijden de treinen nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
baspostma2 schreef:
kunnen ze niet gewoon een hardcore team laten afsluiten, of ga ik nu compleet tegen het concept in


Dat is kut want om 05:00 rijden de treinen nog niet.


Dat is kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
baspostma2 schreef:
kunnen ze niet gewoon een hardcore team laten afsluiten, of ga ik nu compleet tegen het concept in

Hardbass is een hardstylefeest

Amen to that, Hardcore :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 16:29 
 
Hardtraxxer

Wordt een karige stage dit jaar. Donderdag 31 januari bekerwedstrijd Vitesse-Ajax (gister geloot).
2 februari Hardbass. Succes b2s :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleLover90 schreef:
Wordt een karige stage dit jaar. Donderdag 31 januari bekerwedstrijd Vitesse-Ajax (gister geloot).
2 februari Hardbass. Succes b2s :p


Ze hebben die stage makkelijk met 2 dagen in elkaar zitten hoor, zal er niet kariger om worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
HardstyleLover90 schreef:
Wordt een karige stage dit jaar. Donderdag 31 januari bekerwedstrijd Vitesse-Ajax (gister geloot).
2 februari Hardbass. Succes b2s :p


Ze hebben die stage makkelijk met 2 dagen in elkaar zitten hoor, zal er niet kariger om worden..


2 dagen lijkt mij ook wat krap hoor. Het is een heel stadion wat ze moeten verbouwen geen HMH ofzo. Desondanks gaat het sowieso wel door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op de site van het Gelredome staat dat het de 27e gespeeld word

oeps edit: de 27 word gewoon eredivisie gespeeld vitesse - ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat bouw je in 2 dagen nooit op. Een planning wordt al maandan vooraf gemaakt wie wat wanneer moet doen. Dat gooi je niet zomaar overboord. Je kunt wel 2x zoveel mensen inzetten om op te bouwen maar dan loop je elkaar ergens in de weg. Been heel erg benieuwd hoe ze dit oplossen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Op de site van het Gelredome staat dat het de 27e gespeeld word

oeps edit: de 27 word gewoon eredivisie gespeeld vitesse - ajax


31e beker vitesse - ajax :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat voetbal kunnen ze makkelijk even op een ander veld doen, Hard Bass niet, ik denk dat die wedstrijd niet in het Gelredome gespeeld zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb jij dan even helemaal verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 13:58 
 

Gewoon niet spelen en Ajax die de overwinning krijgt. :yay:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten