wrote:Qlimax geweest, op naar Hard Bass.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Damn echt mega veel zin hierin gekregen na Qlimax 
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
ik ook! nu alleen wel eerst nog een ticket zien te fiksen..wrote:Damn echt mega veel zin hierin gekregen na Qlimax
damn, ik was na qlimax om 10 uur pas thuis erna om half 2 wakker tot aan 12 uur. de volgende ochtend kon ik vrolijk 10 km gaan hardlopen. wees een kerel.wrote:Wil hier ook naar toe, begin dan helaas net aan stage die maandag, dus laat ik dat maar eens niet doen.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Wtf jij bent die zieke skilled übermenschwrote:damn, ik was na qlimax om 10 uur pas thuis erna om half 2 wakker tot aan 12 uur. de volgende ochtend kon ik vrolijk 10 km gaan hardlopen. wees een kerel.wrote:Wil hier ook naar toe, begin dan helaas net aan stage die maandag, dus laat ik dat maar eens niet doen.
toch wel erg zin in ookal duurt het nog ff 
Ik hoop dat een van de DJ's To Protect And Serve (Original Mix) draait.
-
BHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2012
- last seen Jun 2014
kunnen ze niet gewoon een hardcore team laten afsluiten, of ga ik nu compleet tegen het concept in
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Ja, nogal. Sinds het concept van de vier teams bij Hardbass is er nooit meer afgesloten met hardcore. En bovendien krijg je dan hoogstwaarschijnlijk een laffe hardcore act zoals bij Qlimax altijd het geval is, dus liever niet.wrote:kunnen ze niet gewoon een hardcore team laten afsluiten, of ga ik nu compleet tegen het concept in
-
A
Hardbass is een hardstylefeestwrote:kunnen ze niet gewoon een hardcore team laten afsluiten, of ga ik nu compleet tegen het concept in
Idd wtf ik verwacht toch hardstyle jezus man
Net zoals je op Loudness geen industrial hoort te horen zeker. Stelletje hypocrieten. 
Dat is kut want om 05:00 rijden de treinen nog niet.wrote:kunnen ze niet gewoon een hardcore team laten afsluiten, of ga ik nu compleet tegen het concept in
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Dat is kutwrote:Dat is kut want om 05:00 rijden de treinen nog niet.wrote:kunnen ze niet gewoon een hardcore team laten afsluiten, of ga ik nu compleet tegen het concept in
Amen to that, Hardcore :')wrote:Hardbass is een hardstylefeestwrote:kunnen ze niet gewoon een hardcore team laten afsluiten, of ga ik nu compleet tegen het concept in
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
Wordt een karige stage dit jaar. Donderdag 31 januari bekerwedstrijd Vitesse-Ajax (gister geloot).
2 februari Hardbass. Succes b2s :p
Ze hebben die stage makkelijk met 2 dagen in elkaar zitten hoor, zal er niet kariger om worden..wrote:Wordt een karige stage dit jaar. Donderdag 31 januari bekerwedstrijd Vitesse-Ajax (gister geloot).
2 dagen lijkt mij ook wat krap hoor. Het is een heel stadion wat ze moeten verbouwen geen HMH ofzo. Desondanks gaat het sowieso wel door.wrote:Ze hebben die stage makkelijk met 2 dagen in elkaar zitten hoor, zal er niet kariger om worden..wrote:Wordt een karige stage dit jaar. Donderdag 31 januari bekerwedstrijd Vitesse-Ajax (gister geloot).
Op de site van het Gelredome staat dat het de 27e gespeeld word
oeps edit: de 27 word gewoon eredivisie gespeeld vitesse - ajax
Dat bouw je in 2 dagen nooit op. Een planning wordt al maandan vooraf gemaakt wie wat wanneer moet doen. Dat gooi je niet zomaar overboord. Je kunt wel 2x zoveel mensen inzetten om op te bouwen maar dan loop je elkaar ergens in de weg. Been heel erg benieuwd hoe ze dit oplossen
31e beker vitesse - ajaxwrote:Op de site van het Gelredome staat dat het de 27e gespeeld word
Dat voetbal kunnen ze makkelijk even op een ander veld doen, Hard Bass niet, ik denk dat die wedstrijd niet in het Gelredome gespeeld zal worden.
Dat heb jij dan even helemaal verkeerd.
-
J
Gewoon niet spelen en Ajax die de overwinning krijgt.