Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 47  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 nov 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe niet zo moeilijk, zullen genoeg mensen last minute afhaken :P
Bericht Geplaatst op 23 nov 2012 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Doe niet zo moeilijk, zullen genoeg mensen last minute afhaken :P


Klopt, alleen ik vertrouw dat nooit zo van vreemden e-tickets kopen ;)
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 00:56 
 

Firetrap schreef:
Wow Jeffrey, die grappen zijn nog nooit gemaakt!


Ik mis je op MSN broertje (K)
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
Wow Jeffrey, die grappen zijn nog nooit gemaakt!


Ik mis je op MSN broertje (K)

Wie zit er tegenwoordig nog op MSN :lol:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
Wow Jeffrey, die grappen zijn nog nooit gemaakt!


Ik mis je op MSN broertje (K)

Wie zit er tegenwoordig nog op MSN :lol:

Ik.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Chukkels schreef:
Wie zit er tegenwoordig nog op MSN :lol:

Ik.

En Ruben & Thijs lol. xd
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mr Lellebel schreef:
Chukkels schreef:
Wie zit er tegenwoordig nog op MSN :lol:

Ik.

En Ruben & Thijs lol. xd

^^
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 01:15 
 

Chukkels schreef:
JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
Wow Jeffrey, die grappen zijn nog nooit gemaakt!


Ik mis je op MSN broertje (K)

Wie zit er tegenwoordig nog op MSN :lol:


Daarom juist xd
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
Wow Jeffrey, die grappen zijn nog nooit gemaakt!


Ik mis je op MSN broertje (K)


Ik vond het dol fijn.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:56 
 

Firetrap schreef:
JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
Wow Jeffrey, die grappen zijn nog nooit gemaakt!


Ik mis je op MSN broertje (K)


Ik vond het dol fijn.


Dat zinnetje doet me denken aan ene Kagchelland van OSM!
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Never heard of ^^
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:56 
 

Mr Lellebel schreef:
Chukkels schreef:
Wie zit er tegenwoordig nog op MSN :lol:

Ik.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

Jeeezus was net te laat >.<
Hopelijk net zo'n verrassinkje als Qlimax een paar weken van te voren.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.b2s.nl/home/news/52126/b2s-t ... warthandel

b2s tegen de zwarthandel


Het is b2s een doorn in het oog dat bepaalde bedrijven en personen via allerlei constructies tickets kopen met als doel deze tegen woekerprijzen door te verkopen. Hiermee worden de liefhebbers van b2s evenementen stelselmatig gedupeerd. Na zorgvuldig onderzoek zijn er voor zowel Loudness op 8 december als voor Pussy lounge op 5 januari, meerdere tickets die via zwarthandelaren werden aangeboden, inmiddels ongeldig gemaakt.

Deze vrijgekomen tickets zullen op zaterdag 1 december aangeboden worden via de b2s ticketshop. Het maximum aantal kaarten dat per persoon besteld kan worden is 2, de verkoop link en het tijdstip vind je hieronder.

Om 12:00 uur
Loudness 08-12-2012 // Maassilo Rotterdam http://loudness.tickets.b2s.nl

Om 13:00 uur
Pussy lounge 05-01-2013 // Central Studios Utrecht http://pussylounge.tickets.b2s.nl

Ook de ticketverkoop van Hard Bass wordt momenteel door b2s onderzocht, hier zal binnenkort ook actie worden ondernomen tegen zwarthandel.

Tickets voor b2s evenementen zijn exclusief te koop via http://tickets.b2s.nl of in combinatie met een busticket bij diverse touroperators.

Fuck de zwarthandel!
Bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:57 
 
Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
http://www.b2s.nl/home/news/52126/b2s-tegen-de-zwarthandel

b2s tegen de zwarthandel


Het is b2s een doorn in het oog dat bepaalde bedrijven en personen via allerlei constructies tickets kopen met als doel deze tegen woekerprijzen door te verkopen. Hiermee worden de liefhebbers van b2s evenementen stelselmatig gedupeerd. Na zorgvuldig onderzoek zijn er voor zowel Loudness op 8 december als voor Pussy lounge op 5 januari, meerdere tickets die via zwarthandelaren werden aangeboden, inmiddels ongeldig gemaakt.

Deze vrijgekomen tickets zullen op zaterdag 1 december aangeboden worden via de b2s ticketshop. Het maximum aantal kaarten dat per persoon besteld kan worden is 2, de verkoop link en het tijdstip vind je hieronder.

Om 12:00 uur
Loudness 08-12-2012 // Maassilo Rotterdam http://loudness.tickets.b2s.nl

Om 13:00 uur
Pussy lounge 05-01-2013 // Central Studios Utrecht http://pussylounge.tickets.b2s.nl

Ook de ticketverkoop van Hard Bass wordt momenteel door b2s onderzocht, hier zal binnenkort ook actie worden ondernomen tegen zwarthandel.

Tickets voor b2s evenementen zijn exclusief te koop via http://tickets.b2s.nl of in combinatie met een busticket bij diverse touroperators.

Fuck de zwarthandel!


:worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 09:02 
 
Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Vanavond nog maar even doen.


Edit: Goddomme uitverkocht. Hopelijk straks nog een rondje tickets die via de zwarte markt ongeldig zijn en weer in de verkoop gaan.
Anders via iemand die nog een kaartje over heeft :aww: .
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal heel goed dat B2S dit doet enzo, maar geldt dit nu ook voor de Hard Bass verkoop?
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:53 
 

b-ram schreef:
Allemaal heel goed dat B2S dit doet enzo, maar geldt dit nu ook voor de Hard Bass verkoop?

Citaat:
Ook de ticketverkoop van Hard Bass wordt momenteel door b2s onderzocht, hier zal binnenkort ook actie worden ondernomen tegen zwarthandel.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Qlimax geweest, op naar Hard Bass. :D
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij de 2de verkoop ook maar een kaartje aanschaffen.. :)
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Bij de 2de verkoop ook maar een kaartje aanschaffen.. :)


miss heeft die rooie er nog 1 over
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
roberttt schreef:
Bij de 2de verkoop ook maar een kaartje aanschaffen.. :)


miss heeft die rooie er nog 1 over


Hmmm, oké :p Zal wel eens even vragen aan die rooie
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
b-ram schreef:
Allemaal heel goed dat B2S dit doet enzo, maar geldt dit nu ook voor de Hard Bass verkoop?

Citaat:
Ook de ticketverkoop van Hard Bass wordt momenteel door b2s onderzocht, hier zal binnenkort ook actie worden ondernomen tegen zwarthandel.


:lol: idd lezen is ook een vak
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Almighty schreef:
b-ram schreef:
Allemaal heel goed dat B2S dit doet enzo, maar geldt dit nu ook voor de Hard Bass verkoop?

Citaat:
Ook de ticketverkoop van Hard Bass wordt momenteel door b2s onderzocht, hier zal binnenkort ook actie worden ondernomen tegen zwarthandel.


:lol: idd lezen is ook een vak

yoooooooooooo
Bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:11 
 
Hardtraxxer

Wil hier ook naar toe, begin dan helaas net aan stage die maandag, dus laat ik dat maar eens niet doen. :mad:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten