Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 16:35 
 
Hardtraxxer

Kaartjes binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 20:49 
 

Hoe duur kost een kaartje?
Want wij gaan morgen bestellen met onze groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

Kleine moeite om op de paylogic pagina te kijken hoeveel het kost / hoe duur het is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 21:22 
 

Hoofdcoach schreef:
Kleine moeite om op de paylogic pagina te kijken hoeveel het kost / hoe duur het is


Heb je een linkje? Zit op me telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Hoofdcoach schreef:
Kleine moeite om op de paylogic pagina te kijken hoeveel het kost / hoe duur het is


Heb je een linkje? Zit op me telefoon.

Rond de €59
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig om te zien dat stukje met B-Front en Frequencerz in dat b2s television filmpje.

De adrenaline valt zoals ze zelf ook al zeggen, nu al geweldig van hun gezicht af te lezen. Wel een mooie samenwerking is het, en heb wel zin in die liveact, moet inderdaad wel vetter gaan worden dan de afsluitende live acts van de laatste jaren. :D

En ja het zou natuurlijk logischer en vetter geweest zijn als Thera dat mocht verzorgen maar denk dat niet echt realistisch was geweest, denk dat het grote publiek er ook niet enthousiast op zou reageren. Prima keuze van B2S iig. Ze zijn echt top bezig dit jaar met line ups ed, alleen in Red zitten te veel rotte appels maar dan wordt het gewoon rustig aan doen voor Green. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 23:00 
 

Hoor net dus dat het uit is verkocht, iemand die dit kan bevestigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Hoor net dus dat het uit is verkocht, iemand die dit kan bevestigen?

http://hardbass.tickets.b2s.nl/
Nee dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfffffff, voor B-Freqz alleen al zou ik willen. Echter wordt het daarvoor flink vervelen, dus gaat het feest niet door. Ik hoor het wel op de radio denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 08:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Pfffffff, voor B-Freqz alleen al zou ik willen. Echter wordt het daarvoor flink vervelen, dus gaat het feest niet door. Ik hoor het wel op de radio denk ik. :P


Flink vervelen zal wel meevallen denk ik!
Het hele laatste team ziet er fantastisch uit! Op DP na, mits die platen van S&I's en Beholder gaat draaien!
Enige wat echt jammer is, is team RED! op G4H na :thumbup:
Ik ben dik tevreden over alle live acts! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Freqz na Thera? LOL
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 13:31 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Good morning! Today is your last chance to buy your Hard Bass: Reclamation ticket! The last tickets are being sold right now!

Net op tijd m'n tickets gekocht dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
B-Freqz na Thera? LOL


Logisch toch? live-act is altijd als laatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 17:07 
 
Hardtraxx Newbie

maarten0546 schreef:
Kepro schreef:
B-Freqz na Thera? LOL


Logisch toch? live-act is altijd als laatst.


haha ja logisch, maar dat is niet wat hij bedoeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 18:51 
 

Gewoon keihard losgaan op Hard Bass zodat Vitesse geen thuis wedstrijden meer kan spelen, en na het feestje neem ik de middenstip mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Wow Jeffrey, die grappen zijn nog nooit gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:00 
 
Hardtraxxer

Nog niet uitverkocht toch? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

DaBerry schreef:
Nog niet uitverkocht toch? :$

Nee. Zou er echter niet te lang meer mee wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het is officieel uitverkoct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
En het is officieel uitverkoct.

En dan is het ook nog eens uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Mr Lellebel schreef:
En het is officieel uitverkocht.

En dan is het ook nog eens uitverkocht

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag nog een kaartje weten te bemachtigen. Kijk ernaar uit! :D Eerste zekerheid van 2013 dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuuuccckkk! Dit meen je niet? Hoe kan dit :cry: Stufi net te laat binnen gekregen. Na 1 week al uitverkocht, dat moet een nieuw record zijn. Serieus....ik kan wel janken :cry:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten