Geweldig om te zien dat stukje met B-Front en Frequencerz in dat b2s television filmpje.
De adrenaline valt zoals ze zelf ook al zeggen, nu al geweldig van hun gezicht af te lezen. Wel een mooie samenwerking is het, en heb wel zin in die liveact, moet inderdaad wel vetter gaan worden dan de afsluitende live acts van de laatste jaren.

En ja het zou natuurlijk logischer en vetter geweest zijn als Thera dat mocht verzorgen maar denk dat niet echt realistisch was geweest, denk dat het grote publiek er ook niet enthousiast op zou reageren. Prima keuze van B2S iig. Ze zijn echt top bezig dit jaar met line ups ed, alleen in Red zitten te veel rotte appels maar dan wordt het gewoon rustig aan doen voor Green.
