Net ook maar snel een stel kaarten gekocht. Ik zie vanzelf wel of ik er uiteindelijk nog over houd.
wrote:Snel me kaartje dus ook maar gehaald
wrote:Snel me kaartje dus ook maar gehaald
wrote:Nee, dat komt omdat die post reclame bevat over Hard Bass.wrote:
Reclamation... is dat de sub-naam van het feest ofzo? kan me niet herinneren dat ze dat voorgaande jaren ook hadden...

Idd paar jaar geleden niet uitverkocht... Volgend jaar Qlimax taferelen?wrote:wrote:Nee, dat komt omdat die post reclame bevat over Hard Bass.wrote:
Reclamation... is dat de sub-naam van het feest ofzo? kan me niet herinneren dat ze dat voorgaande jaren ook hadden...
Wel gestoord dat 't zo snel gaat die verkoop.. elk feest raakt echt steeds sneller uitverkocht, op deze manier moet je overal veels te vroegtijdig bij zijn voortaan..
wrote:Ook maar even snel een kaartje aangeschaftWaar die zorgtoeslag wel niet goed voor is.
Stufi komt morgen toch? Dat moet lukken denk ikwrote:Bah, dit word 'm niet meer denk ik nu 't uitverkocht raakt voor de studiefinanciering
Nope stufi komt vrijdag.wrote:Stufi komt morgen toch? Dat moet lukken denk ikwrote:Bah, dit word 'm niet meer denk ik nu 't uitverkocht raakt voor de studiefinanciering
Ja maar dan gaan ze je wel stalken totdat je weer positief staatwrote:Met paypal kun je in de min staan.
Ik kan er nog gewoon 9 bestellen hoor.wrote:Gisteren 9 kaarten gehaald, waarschijnlijk één over omdat er ik één te veel hebt gekocht.
Zie nu trouwens dat het is uitverkocht? Collega kan geen kaarten meer kopen? Heeft er 4 geselecteerd, krijgt te horen dat hij max 2 kaarten kan aanschaffen.
Als je verder klikt krijg je te horen dat je max 2 kan, inmiddels kan hij er 3 overigens.wrote:Ik kan er nog gewoon 9 bestellen hoor.wrote:Gisteren 9 kaarten gehaald, waarschijnlijk één over omdat er ik één te veel hebt gekocht.
Zie nu trouwens dat het is uitverkocht? Collega kan geen kaarten meer kopen? Heeft er 4 geselecteerd, krijgt te horen dat hij max 2 kaarten kan aanschaffen.