Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:44 
 
Hardtraxxer

Net ook maar snel een stel kaarten gekocht. Ik zie vanzelf wel of ik er uiteindelijk nog over houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Snel me kaartje dus ook maar gehaald :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:47 
 
Hardtraxxer

No nog steeds gezeik met vrienden en dus nog steeds geen kaartjes. Vanavond ze maar eens pushen om de kaartjes asap te kopen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heter Pan schreef:

Reclamation... is dat de sub-naam van het feest ofzo? kan me niet herinneren dat ze dat voorgaande jaren ook hadden...

Nee, dat komt omdat die post reclame bevat over Hard Bass.


Afbeelding


Wel gestoord dat 't zo snel gaat die verkoop.. elk feest raakt echt steeds sneller uitverkocht, op deze manier moet je overal veels te vroegtijdig bij zijn voortaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Rickzel schreef:
Heter Pan schreef:

Reclamation... is dat de sub-naam van het feest ofzo? kan me niet herinneren dat ze dat voorgaande jaren ook hadden...

Nee, dat komt omdat die post reclame bevat over Hard Bass.


Afbeelding


Wel gestoord dat 't zo snel gaat die verkoop.. elk feest raakt echt steeds sneller uitverkocht, op deze manier moet je overal veels te vroegtijdig bij zijn voortaan..


Idd paar jaar geleden niet uitverkocht... Volgend jaar Qlimax taferelen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook maar even snel een kaartje aangeschaft :D Waar die zorgtoeslag wel niet goed voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ook maar even snel een kaartje aangeschaft :D Waar die zorgtoeslag wel niet goed voor is.


:lol:

Mijn kaartje had ik zaterdag gelukkig al ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bah, dit word 'm niet meer denk ik nu 't uitverkocht raakt voor de studiefinanciering :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Bah, dit word 'm niet meer denk ik nu 't uitverkocht raakt voor de studiefinanciering :(

Stufi komt morgen toch? Dat moet lukken denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
G1LL schreef:
Bah, dit word 'm niet meer denk ik nu 't uitverkocht raakt voor de studiefinanciering :(

Stufi komt morgen toch? Dat moet lukken denk ik :P


Nope stufi komt vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Kan geen kaarten bestellen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran

Kwartier geleden gehaald, erg veel gedoe met geld maar het is geregeld! Yes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met paypal kun je in de min staan. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
Met paypal kun je in de min staan. :cool:


Ja maar dan gaan ze je wel stalken totdat je weer positief staat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren 9 kaarten gehaald, waarschijnlijk één over omdat er ik één te veel hebt gekocht.
Zie nu trouwens dat het is uitverkocht? Collega kan geen kaarten meer kopen? Heeft er 4 geselecteerd, krijgt te horen dat hij max 2 kaarten kan aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Gisteren 9 kaarten gehaald, waarschijnlijk één over omdat er ik één te veel hebt gekocht.
Zie nu trouwens dat het is uitverkocht? Collega kan geen kaarten meer kopen? Heeft er 4 geselecteerd, krijgt te horen dat hij max 2 kaarten kan aanschaffen.
Ik kan er nog gewoon 9 bestellen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
p-stylez schreef:
Gisteren 9 kaarten gehaald, waarschijnlijk één over omdat er ik één te veel hebt gekocht.
Zie nu trouwens dat het is uitverkocht? Collega kan geen kaarten meer kopen? Heeft er 4 geselecteerd, krijgt te horen dat hij max 2 kaarten kan aanschaffen.
Ik kan er nog gewoon 9 bestellen hoor.

Als je verder klikt krijg je te horen dat je max 2 kan, inmiddels kan hij er 3 overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal wel zijn om al die tyfus ticket1/besttickets.nl gasten tegen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticket is binnen! Ik ben erbij :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Vanavond nog maar even doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch maar voor de zekerheid ticketje aangeschaft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:53 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig met een VIP ticket! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Argh! En ik moet nog wat dingen regelen! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 01:25 
 
Hardtraxxer

Aaanwezuug tutututuu :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 15:31 
 
Hardtraxxer

VIP al uitverkocht >.<
Nou hopelijk kan ik de normale vanavond nog kopen.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten