Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Mr Lellebel schreef:
Vanmiddag ook even kaartje aanschaffen.

(L)

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 11:49 
 
Hardtraxx Addict

Ticket binnen :).
Vooral om de Thera tracks door het Gelredome te horen dreunen, hopen dat de rest ook leuk wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah, kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What makes u think i give a damn about you? Rengdeng met de lichtshow en decor derbij. Wat een machtige editie moet dit wel niet worden! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 01:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Papiertje binnen. Zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 03:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand een idee hoeveel VIP tickets er voor Hardbass altijd beschikbaar zijn/waren (inclusief de 500 free upgrades)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
Ik hoop dat ik er weer kan werken.
-toegang
-ik word betaald
- onwijs veel, leuke, gezellige, vkd, lamme, ernergieke, gekke, mensen spreken


Mise en Place?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 12:14 
 
Hardtraxx Newbie

camiloPW schreef:
Ik hoop dat ik er weer kan werken.
-toegang
-ik word betaald
- onwijs veel, leuke, gezellige, vkd, lamme, ernergieke, gekke, mensen spreken


doe je dit via een uitzendbureau?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga dan lekker ergens anders op zitten scheppen als je maar de helft van het verhaal vertelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
baspostma2 schreef:
camiloPW schreef:
Ik hoop dat ik er weer kan werken.
-toegang
-ik word betaald
- onwijs veel, leuke, gezellige, vkd, lamme, ernergieke, gekke, mensen spreken


doe je dit via een uitzendbureau?


Zeg ik niet :x xd Anders pik jij mijn plek in! ;)
maar afgelopen decibel had ik de mogelijkheid zelf nog wat personen te kiezen. Ik ben met 2 maatjes naar Decibel gegaan, heel vet.
Mocht ik die mogelijkheid weer hebben, ( als uberhaupt al ga werken) dan zal ik op hardtraxx misschien iemand blij maken.


hahadude :') ik doe dit werk ook. Iedere Janlul wordt daar aangenomen. Aankomend weekend ga ik tappen op Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

camiloPW schreef:
Taxi schreef:
hahadude :') ik doe dit werk ook. Iedere Janlul wordt daar aangenomen. Aankomend weekend ga ik tappen op Qlimax


ik tap niet :P Ik heb aan mensen hun emailadres gevraagd voor een onderzoek van b2s& id&t. 2 uurtjes werk maar en ik ben vrij om te gaan en staan waar ik maar wil :)
na hardbass en decibel dit jaar heb ik ook wel eens hier op het forum gevraagd of mensen hun email adres wilde geven.


dus je hebt je werk niet juist gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:26 
 

Mijn aanwezigheid is een feit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zit nog flink te twijfelen -.- of ik moet alleen naar een maat in arnhem. Of ik moet iemand van mn maten over zien te halen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna uitverkocht.... wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd wtf. Wordt weer overslaan dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaartje ff gehaald. kan hem altijd nog verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van het weekend maar is kaartje halen. 1e en 3e team word irriteren aan 75% van de tracks en het 2e team is mwhua. 4e team word natuurlijk geniaal, als DP platen als Everyday, back to live etc in z'n platentas houd. Maar dat kan ik nu al wel vergeten.

Grotendeels door Thera aanwezig, verder zijn Crypsis en B-Freqs live vetjes. Tatanka, HHZ live en Zany kunnen interessant zijn, maar de 1e 3 teams word gewoon zonder verwachtingen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:05 
 
Hardtraxxer

als je tot het weekend wacht dan heb je geen kaarten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Hard Bass reclamation bijna uitverkocht
Zaterdag 2 februari 2013 organiseert b2s Hard Bass Reclamation. De voorverkoop is extreem snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen.

De laatste Hard Bass tickets zijn verkrijgbaar via http://hardbass.tickets.b2s.nl of in combinatie met een busticket via Event Travel.

Meer info over Hard Bass vind je hier."


Reclamation... is dat de sub-naam van het feest ofzo? kan me niet herinneren dat ze dat voorgaande jaren ook hadden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:13 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
"Hard Bass reclamation bijna uitverkocht
Zaterdag 2 februari 2013 organiseert b2s Hard Bass Reclamation. De voorverkoop is extreem snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen.

De laatste Hard Bass tickets zijn verkrijgbaar via http://hardbass.tickets.b2s.nl of in combinatie met een busticket via Event Travel.

Meer info over Hard Bass vind je hier."


Reclamation... is dat de sub-naam van het feest ofzo? kan me niet herinneren dat ze dat voorgaande jaren ook hadden...

Nee, dat komt omdat die post reclame bevat over Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heter Pan schreef:
Rickzel schreef:
"Hard Bass reclamation bijna uitverkocht
Zaterdag 2 februari 2013 organiseert b2s Hard Bass Reclamation. De voorverkoop is extreem snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen.

De laatste Hard Bass tickets zijn verkrijgbaar via http://hardbass.tickets.b2s.nl of in combinatie met een busticket via Event Travel.

Meer info over Hard Bass vind je hier."


Reclamation... is dat de sub-naam van het feest ofzo? kan me niet herinneren dat ze dat voorgaande jaren ook hadden...

Nee, dat komt omdat die post reclame bevat over Hard Bass.


haha oke ! ik had het al op google translate bekeken (drooglegging) had de link met de poster al wel een beetje gelegd met die droge planeet enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben zo leeg als een gieter atm, doodstraf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel ziek dat het al zo snel uitverkocht is.. Ben benieuwd of dit een positieve of negatieve invloed heeft op het feest. :P (Op het gebied van het soort volk dat er op af komt)

Heb in ieder geval net een heel stel kaarten gehaald zodat al me vrienden nog mee kunnen die te laat gaan zijn met kaart halen, de rest verkoop ik gewoon eventueel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snel me kaartje dus ook maar gehaald :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Pfff ik dacht ik wacht even met kopen maarja heb nu toch maar snel gehaal xd
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten