baspostma2 schreef:
camiloPW schreef:
Ik hoop dat ik er weer kan werken.
-toegang
-ik word betaald
- onwijs veel, leuke, gezellige, vkd, lamme, ernergieke, gekke, mensen spreken
doe je dit via een uitzendbureau?
Zeg ik niet

Anders pik jij mijn plek in!

maar afgelopen decibel had ik de mogelijkheid zelf nog wat personen te kiezen. Ik ben met 2 maatjes naar Decibel gegaan, heel vet.
Mocht ik die mogelijkheid weer hebben, ( als uberhaupt al ga werken) dan zal ik op hardtraxx misschien iemand blij maken.
hahadude :') ik doe dit werk ook. Iedere Janlul wordt daar aangenomen. Aankomend weekend ga ik tappen op Qlimax